Philips StyleCare Automatische krultang BHB876/00 BHB876 - Reviews

Soort styler
krultang
Ionische functie
Keramische toepassing

Beoordeling op basis van 19 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

steef2017 19-10-2017

Makkelijk in gebruik

Makkelijke krultang voor beginners. Ik ben zelf totaal niet handig en met deze tang lukte het goed om mijn eigen haar te krullen.

Pluspunten

• makkelijk

Minpunten

• geen hele grote plukken haar

Steef2017 19-10-2017

Simpel in gebruik

Ik heb nog nooit eerder een krultang gehad. Deze blijkt heel makkelijk in gebruik, zelfs voor mij. De verschillende standen en opties zijn goed aangegeven. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

els26 11-10-2017

Snelle makkelijke krulller voor langer haar

Omdat ik korter haar heb dan de vrouw op de afbeeldingen (lange bob net boven schouders), is het moeilijker om de onderste haren in mijn nek te krullen. Het haar moet in het apparaat om te krullen en wordt daarom pas gekruld vanaf 5 cm vanaf de hoofdhuid. Voor de korte plukken in mijn nek is dit bijna alleen de punt en komt dus geen mooie krul in. Het apparaat is wel makkelijk te gebruiken en heeft verschillende standen, wordt ook niet warm aan de buitenkant dus kan makkelijk even weggelegd worden wanneer je een nieuwe pluk haar wilt pakken. Ook blokkeert de kruller automatisch als het haar blijft vast zitten en gaat er makkelijk weer uit via de bovenkant. Bovenop bij de langere plukken haar zijn wel mooiere krullen met smalle plukken haar te maken. Ik vind het jammer dat het apparaat niet helemaal tot de kruin kan komen waardoor er geen volume gecreëerd kan worden vanaf de haaraanzet.

Pluspunten

• wordt niet warm aan de buitenkant
  • snel volume
  • veel verschillende standen

Minpunten

• niet geschikt voor korter haar
  • krult pas vanaf 5 cm na haaraanzet

Els26 11-10-2017

Goed voor smalle plukken en lang haar

Zelf heb ik half lang haar (lange bob net boven schouders), hierdoor is het lastig om de onderste haren in de nek van een mooie krul te voorzien omdat het haar in het apparaat moet om te krullen. Hierdoor wordt het haar pas gekruld vanaf 5 cm vanaf de hoofdhuid. Voor korte plukken is dit bijna alleen de punt en komt dus geen mooie krul in. Het apparaat is wel makkelijk te gebruiken en heeft verschillende standen. Ook blokkeert de kruller automatisch als het haar blijft vast zitten. Bovenop het hoofd wel mooiere krullen kunnen creëren met smalle plukken, maar jammer dat het apparaat niet helemaal tot de kruin kan komen waardoor er geen volume gecreëerd kan worden vanaf de haaraanzet. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Aimee9 10-10-2017

Mooie krullen

Op dit moment heb ik de krultang een aantal weken in gebruik. Ik heb hem meerdere malen gebruikt. Mijn ervaring met dit product is tot nu toe zeer positief. Ik heb zelf vrij veel en dik haar. Hierdoor wist ik niet zeker of mijn haar hiervoor geschikt was. Gelukkig viel dit erg mee, het krullen van het haar gaat heel makkelijk. Doordat de binnenkant van het apparaat egaal is heb je ook niet het idee dat het haar snel achter kan blijven haken. Door het opzetstukje weet je ook precies hoeveel haar er in mag. Tijdens het krullen had ik 1 x teveel haar in de machine gestopt waardoor de machine uitviel, maar ik kon het haar er weer vrij snel uithalen en het haar was niet beschadigt. Door de keramische coating had ik het idee dat mijn haar niet beschadigt raakte, ook is het fijn dat er niet veel rook uit het apparaat komt. Door deze coating krijgen de krullen een mooie glanzende uitstraling.

Doordat het apparaat vrij licht in de hand ligt, kun je zelf de krullen makkelijk zetten zonder dat je een lamme hand krijgt, het maken van de krul duurt maar een paar seconde, waardoor ik binnen 10 minuten een mooie bos krullen had. Wat ik erg fijn vond aan dit apparaat was dat het haar er verticaal in gaat, waardoor je zelf heel makkelijk het haar er in legt. Hoe vaker je er mee ''oefent'' hoe sneller je de krul kunt zetten. Ook kan het handig zijn om de krullen door iemand te laten zetten, zo kan de andere persoon de krultang vasthouden en leg jij de pluk erin en druk je de knop in. De persoon die je helpt kan dan makkelijk bepalen welke pluk nog gekruld moet worden. Op deze manier kan het wel sneller gaan als je zelf niet zo heel handig in het krullen bent.

Nog een voordeel voor mij was dat je 3 verschillende standen in ''krullen'' had, zodat je de krul voor de gelegenheid kan aanpassen. Ook het feit dat je de richting van de krullen kunt aanpassen, maakt dat je diverse kapsel kunt creëren. Al met al een erg fijn product, waar ik in de toekomst veel gebruik van zal maken.

• Snel
  • Veilig
  • Stevig
  • Slim ontwerp

Minpunten

• Hoeveelheid haar dat in de krultang kan

aimee9 10-10-2017

Super krullen in een handomdraai

Doordat het apparaat vrij licht in de hand ligt, kun je zelf de krullen makkelijk zetten zonder dat je een lamme hand krijgt, het maken van de krul duurt maar een paar seconde, waardoor ik binnen 10 minuten een mooie bos krullen had. Wat ik erg fijn vond aan dit apparaat was dat het haar er verticaal in gaat, waardoor je zelf heel makkelijk het haar er in legt. Nog een voordeel voor mij was dat je 3 verschillende standen in ''krullen'' had, zodat je de krul voor de gelegenheid kan aanpassen. Al met al een erg fijn product, waar ik in de toekomst veel gebruik van zal maken. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

marie 09-10-2017

Handig product, geeft mooie krullen!

Goed product, na even goed te hebben uitgezocht hoe het precies werkt, had ik al snel mooie krullen. Werkt ook goed bij dikker haar, en is makkelijk te bedienen in je eentje. aanrader dus!

Pluspunten

• werkt snel
  • mooie krullen
  • verschillende warmte standen

Minpunten

• geen duidelijke gebruiksaanwijzing

smit02 09-10-2017

Handig product, werkt snel!

Ik geef een dikke 8 voor dit product. Het werkt effectief maar vooral snel en met dik haar is dit een dikke plus. Klein aandachtspuntje/ Tip voor Philips: maak een video waarin je uitlegt hoe het product werkt. De beschrijving vind ik niet duidelijk en heb online opgezocht hoe het werkt. Binnen 10 minuten had ik mijn eerste krullen al! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Judith 09-10-2017

Prettige krulmachine met vele opties voor prachtige krullen

Ik heb zelf lang stijl haar en soms is het fijn om je haar mooi te kunnen krullen om je look voor die dag even aan te passen. Ik was erg blij toen de krulmachine binnen kwam!

Op de krulmachine zitten veel knopjes, dit houdt ook in dat de krulmachine veel opties heeft. Door het instellen van het aantal secondes en de graden kunnen verschillende soorten krullen gemaakt worden, zo kan je meer golvend krullen, losse krullen en strakke krullen maken. Ook kan je gemakkelijk de draairichting van de krul instellen. Deze kan je zetten op links- of rechtsdraaiend of dat de machine links en rechts combineert. Op die manier hoef je er zelf niet over na te denken!

De machine heeft een luxe en moderne uitstraling, hij ligt lekker in de hand en is enorm snel warm! Na een paar keer oefenen is dit kinderspel. Je pakt een pluk haar en de machine rolt deze zelf in de gewenste draairichting, met piepjes geeft de machine aan wanneer je krul klaar is en je door kan naar de volgende pluk. Tevens zit er een beveiliging op, als de machine je haar verkeerd oprolt gaat de machine uit. Hierdoor zal je haar dus nooit beschadigen door het apparaat.

Doordat de machine zelf je haar tot de krul oprolt ging het voor mij stukken sneller om mijn haar te kunnen krullen. Het enige jammere aan de machine is dat je tijdens de piepjes een knop ingedrukt moet houden, dit wordt na een tijdje vermoeiend.

Al met al een fijne machine om je haar mee te krullen, hij biedt meerdere mogelijkheden en hij maakt het makkelijker om je haar te krullen. De krullen zaten bij mij zeker de hele dag mooi!

Pluspunten

• Snel warm
  • Veel opties
  • Makkelijk in gebruik
  • beveiliging waardoor je haar niet beschadigt

Minpunten

• langdurig indrukken van een knopje

Judiisg 09-10-2017

Prettige krulmachine met vele opties voor prachtige krullen

Op de krulmachine zitten veel knopjes, dit houdt ook in veel opties. Door het instellen van het aantal secondes en de graden kan verschillende soorten krullen maken, zo kan je meer golvend krullen maken, losse krullen maken en strakke krullen. Ook kan je gemakkelijk de draairichting van de krul instellen. Deze kan je zetten op links of rechtsdraaiend of dat de machine links en rechts combineert. Op die manier hoef je er zelf niet over na te denken!

De machine heeft een luxe en moderne uitstraling, hij ligt lekker in de hand en is enorm snel warm! Na een paar keer oefenen is dit kinderspel, je pakt een pluk haar en de machine rolt deze zelf in de gewenste draairichting met piepjes geeft de machine aan wanneer je krul klaar is en je door kan naar de volgende pluk. Tevens zit er een beveiliging op, als de machine je haar verkeerd oprolt gaat de machine uit. Hierdoor zal je haar dus nooit beschadigen door het apparaat

Al met al een fijne machine om je haar mee te krullen die meerdere mogelijkheden bied en het makkelijker maakt om je haar te krullen. De krullen zaten bij mij zeker een hele dag mooi! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Chantal 07-10-2017

Geweldig!

Een hele fijne styler, zelfs als je minder ervaring hebt met haarstylers, is deze heel makkelijk in gebruik!

Je kan veel verschillende krullende kapsels ermee maken, wil je een volle bos met veel krullen? Dan pak je kleine plukjes en doe je er iets langer over (ik was daar ongeveer 45 min mee bezig), Wil je een snelle look? Dan pak je iets grotere plukken alleen in de lengte van je haar (dat kost mij maar 15 min.).

Normaliter krulde ik mijn haar met een stijltang, wat er nog wel eens voor zorgde dat ik hele droge punten kreeg en dat heb ik met deze styler niet, ik heb zelfs het idee dat mijn haar er meer 'shine' van krijgt!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Verschillende temperatuur standen
  • Kan draairichting aanpassen

Sandra1982 06-10-2017

Gemakkelijk, handig en snel.

De Philips StyleCare Prestige BHB876/00 krulmachine is een heerlijke gemakkelijke manier om zelf mooie krullen te maken. Met zoveel verschillende instellingen dat er legio looks mogelijk zijn. Voor elke vrouw wat wils ! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

ERW1983 06-10-2017

Makkelijk om je haar te kullen

Ik heb dit apparaat nu een kleine maand in gebruik en ben om! Het is voor mij vaak een drama om krullen te maken aangezien mijn haar behoorlijk stijl en glad is (net over mijn schouder). Met dit apparaat neem je een pluk haar, en haal het door het apparaat. Knop indrukken en je haar wordt opgerold langs een ionische buis. Na een paar piepjes heb je een prachtige krul.
Wat het voor mij makkelijk maakt ja dat je het haar niet zelf op hoeft te rollen. Vooral bij wat lastigere plekjes zoals op je achterhoofd.
Met wat haarlak blijven mijn krullen echt de hele dag zitten!
Mocht je haar nou niet goed opgerold zijn of loopt het vast, dan stopt het apparaat vanzelf en wordt je gewaarschuwd en kan je het zonder problemen weer loshalen. Dit is mij 1x gebeurd.

Pluspunten

• Snel
  • Gebruiksvriendelijk

Sacha88 05-10-2017

Zeer makkelijk te gebruiken

Het product is erg makkelijk in gebruik! Wel even opletten dat je niet te veel haar in 1x erin stopt, maar als dat gebeurd geeft het apparaat een piepje. Ik heb zelf erg lang haar en het is helemaal niet vastgelopen dat was mijn grootste angst met elektrische apparaten die het 'werk' voor je doen. Enige minpunt is eigenlijk dat je maar 1 stand krullen hebt.

Pluspunten

• Erg makkelijk in gebruik

Minpunten

• 1 stand krullen

angela112233 05-10-2017

Gemakkelijk in gebruik

De Philips krulmachine is de gemakkelijkste manier om mooie krullen te maken. Met een breed scala aan verschillende instellingen zijn er een hoop looks mogelijk, maar zelf vond ik die waarbij de machine de krullen om en om een andere richting geeft.

Pluspunten

• veel verschillende instellingen
  • erg gemakkelijk in gebruik

Minpunten

• krullen duurt vrij lang

angela112233 05-10-2017

Erg gemakkelijk in gebruik

Enige nadeel is dat er weinig haar tegelijkertijd gekruld kan worden, waardoor het proces redelijk lang duurt. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

ERW83 04-10-2017

Geweldig product!

Ik heb dit apparaat zon 2 weken geleden mogen ontvangen en ben groot fan!

Mijn haar is erg glad en stijl. krullen zakken normaliter ook erg snel uit. Ik heb hem gelijk geprobeerd en het is erg makkelijk om plukjes te selecteren en de perfecte krul te creëren.

Er is een klein handig hulpstuk die je kunt gebruiken om het haar in de perfecte plukken te scheiden maar ik moet eerlijk zeggen dat ik deze nooit gebruikt heb en het is me 1 gebeurd dat er teveel haar in het apparaat zat. Dit is echter geen probleem, er klinkt dan een piep en gaat niet verder. Omdat de bovenkant open is, haal je je haar er zo weer uit.

Om een volle bos krullen te krijgen ben ik ongeveer 10-15minuten bezig. Mijn haar glimt nog mooi ondanks de warmte en voelt nog lekker zacht.

Sacha88 02-10-2017

Erg makkelijk in gebruik!

MissQ 22-09-2017

Geweldig!

Vandaag heb ik de philips hairstyler mogen ontvangen en heb hem gelijk uitgeprobeerd! Om het in 1 woord te omschrijven?

WAUW!

Ik moet eerlijk zeggen dat ik in eerste instantie een beetje bang was om het uit te proberen, ik had eerder reviews gezien over een andere automatische kruller, waar de haren van meiden zo erg in verstrikt zijn geraakt dat ze het af moesten knippen!

Ik probeerde open minded te zijn en toen ik de doos open maakte was ik verrast door het ontwerp! De styler ziet er super chic uit, het matte zwart met de goude accenten geven het een luxe uitstraling, voelt stevig en ligt gemakkelijk in de hand. Het snoer heeft ook een prima lengte en is draaibaar.

Voordat ik begon met krullen, heb ik eerst uitvoerig de instructies doorgelezen die duidelijk omschreven waren met plaatjes en tekst.

Laat ik eerst vertellen over mijn haar, ik heb extensions van 60 cm. lang en 175 stuks, mijn eigen haar is net 5cm. over de schouders. Dus ik heb behoorlijk veel en lang haar om te krullen. Is voor mij geen probleem, ik krul mijn haar om de 3 dagen waar ik gemiddeld een uur tot anderhalf uur mee bezig ben. Een behoorlijke klus!

Dus ik was natuurlijk heel erg benieuwd hoe lang ik bezig zou zijn met deze styler. Ik begin altijd met de onderste laag en werk dan naar boven. Ik had de temperatuur op 190°c en 12 seconden staan.

De eerste streng had ik netjes afgemeten met het bijgeleverde vormpje, m'n haar in de styler zoals aangegeven, het knopje ingedrukt en daar ging mn haar, heel soepel en zonder te trekken werd mijn haar netjes om de buis heen gewikkeld. Het apparaat gaf een paar piepjes en na 12 sec. Kon ik de styler met gemak naar beneden halen en er zat een super mooie krul in m'n haar! Ik was helemaal in shock hoe gemakkelijk en snel dat ging, de volgende streng idem dito.

Na een paar strengen heb ik het vormpje achterwegen gelaten en heb ik de rest van m'n haar op gevoel gedaan en dat ging prima! Geen enkele keer is m'n haar verstrikt geraakt, elke streng zat een mooie krul in en het mooiste van alles? Ik was in 25 minuten klaar!!

Ik heb een super mooie volle bos krullen, het glanst en geen droge 'crunchy' punten wat ik nog wel eens had met de traditionele haarstylers.

Ik had nooit gedacht dat dit zo'n resultaat zou geven! Echt 100% een aanrader voor iedereen die snel en makkelijk mooie krullen wilt!

Heb hem ook op m'n mams uitgeprobeerd, zij heeft een stuk korter haar (een lange bob) en ook bij haar waren de krullen perfect! Dat word dus een leuk kerstcadeautje..