Philips StyleCare Prestige BHB876/00 Automatische krultang - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips StyleCare Prestige BHB876/00 Automatische krultang op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Chantal W 23-12-2018

Fantastisch

Na jarenlang klungelen met rollers en de ouderwetse carmenset besloten om mijzelf dit product cadeau te doen voor kerst.
En wow, wat een verademing is dit zeg! Heb heel dik en veel haar en deze kruller is zo makkelijk en snel te gebruiken dat ik helemaal in m’n nopjes ben:-)
Waar ik voorheen mn krullers er een hele dag in moest laten zitten met ik nu met 45 minuten klaar en blijft het goed zitten.
Voor wie nog twijfelt..... niet doen! Kopen

Pluspunten

• Gemak
  • Snel

steef2017 19-10-2017

Makkelijk in gebruik

Makkelijke krultang voor beginners. Ik ben zelf totaal niet handig en met deze tang lukte het goed om mijn eigen haar te krullen.

Pluspunten

• makkelijk

Minpunten

• geen hele grote plukken haar

els26 11-10-2017

Snelle makkelijke krulller voor langer haar

Omdat ik korter haar heb dan de vrouw op de afbeeldingen (lange bob net boven schouders), is het moeilijker om de onderste haren in mijn nek te krullen. Het haar moet in het apparaat om te krullen en wordt daarom pas gekruld vanaf 5 cm vanaf de hoofdhuid. Voor de korte plukken in mijn nek is dit bijna alleen de punt en komt dus geen mooie krul in. Het apparaat is wel makkelijk te gebruiken en heeft verschillende standen, wordt ook niet warm aan de buitenkant dus kan makkelijk even weggelegd worden wanneer je een nieuwe pluk haar wilt pakken. Ook blokkeert de kruller automatisch als het haar blijft vast zitten en gaat er makkelijk weer uit via de bovenkant. Bovenop bij de langere plukken haar zijn wel mooiere krullen met smalle plukken haar te maken. Ik vind het jammer dat het apparaat niet helemaal tot de kruin kan komen waardoor er geen volume gecreëerd kan worden vanaf de haaraanzet.

Pluspunten

• wordt niet warm aan de buitenkant
  • snel volume
  • veel verschillende standen

Minpunten

• niet geschikt voor korter haar
  • krult pas vanaf 5 cm na haaraanzet

Aimee9 10-10-2017

Mooie krullen

Op dit moment heb ik de krultang een aantal weken in gebruik. Ik heb hem meerdere malen gebruikt. Mijn ervaring met dit product is tot nu toe zeer positief. Ik heb zelf vrij veel en dik haar. Hierdoor wist ik niet zeker of mijn haar hiervoor geschikt was. Gelukkig viel dit erg mee, het krullen van het haar gaat heel makkelijk. Doordat de binnenkant van het apparaat egaal is heb je ook niet het idee dat het haar snel achter kan blijven haken. Door het opzetstukje weet je ook precies hoeveel haar er in mag. Tijdens het krullen had ik 1 x teveel haar in de machine gestopt waardoor de machine uitviel, maar ik kon het haar er weer vrij snel uithalen en het haar was niet beschadigt. Door de keramische coating had ik het idee dat mijn haar niet beschadigt raakte, ook is het fijn dat er niet veel rook uit het apparaat komt. Door deze coating krijgen de krullen een mooie glanzende uitstraling.

Doordat het apparaat vrij licht in de hand ligt, kun je zelf de krullen makkelijk zetten zonder dat je een lamme hand krijgt, het maken van de krul duurt maar een paar seconde, waardoor ik binnen 10 minuten een mooie bos krullen had. Wat ik erg fijn vond aan dit apparaat was dat het haar er verticaal in gaat, waardoor je zelf heel makkelijk het haar er in legt. Hoe vaker je er mee ''oefent'' hoe sneller je de krul kunt zetten. Ook kan het handig zijn om de krullen door iemand te laten zetten, zo kan de andere persoon de krultang vasthouden en leg jij de pluk erin en druk je de knop in. De persoon die je helpt kan dan makkelijk bepalen welke pluk nog gekruld moet worden. Op deze manier kan het wel sneller gaan als je zelf niet zo heel handig in het krullen bent.

Nog een voordeel voor mij was dat je 3 verschillende standen in ''krullen'' had, zodat je de krul voor de gelegenheid kan aanpassen. Ook het feit dat je de richting van de krullen kunt aanpassen, maakt dat je diverse kapsel kunt creëren. Al met al een erg fijn product, waar ik in de toekomst veel gebruik van zal maken.

• Veilig
  • Stevig
  • Slim ontwerp

Minpunten

• Prijs
  • Hoeveelheid haar dat in de krultang kan

marie 09-10-2017

Handig product, geeft mooie krullen!

Goed product, na even goed te hebben uitgezocht hoe het precies werkt, had ik al snel mooie krullen. Werkt ook goed bij dikker haar, en is makkelijk te bedienen in je eentje. aanrader dus!

Pluspunten

• werkt snel
  • mooie krullen
  • verschillende warmte standen

Minpunten

• geen duidelijke gebruiksaanwijzing

Judith 09-10-2017

Prettige krulmachine met vele opties voor prachtige krullen

Ik heb zelf lang stijl haar en soms is het fijn om je haar mooi te kunnen krullen om je look voor die dag even aan te passen. Ik was erg blij toen de krulmachine binnen kwam!

Op de krulmachine zitten veel knopjes, dit houdt ook in dat de krulmachine veel opties heeft. Door het instellen van het aantal secondes en de graden kunnen verschillende soorten krullen gemaakt worden, zo kan je meer golvend krullen, losse krullen en strakke krullen maken. Ook kan je gemakkelijk de draairichting van de krul instellen. Deze kan je zetten op links- of rechtsdraaiend of dat de machine links en rechts combineert. Op die manier hoef je er zelf niet over na te denken!

De machine heeft een luxe en moderne uitstraling, hij ligt lekker in de hand en is enorm snel warm! Na een paar keer oefenen is dit kinderspel. Je pakt een pluk haar en de machine rolt deze zelf in de gewenste draairichting, met piepjes geeft de machine aan wanneer je krul klaar is en je door kan naar de volgende pluk. Tevens zit er een beveiliging op, als de machine je haar verkeerd oprolt gaat de machine uit. Hierdoor zal je haar dus nooit beschadigen door het apparaat.

Doordat de machine zelf je haar tot de krul oprolt ging het voor mij stukken sneller om mijn haar te kunnen krullen. Het enige jammere aan de machine is dat je tijdens de piepjes een knop ingedrukt moet houden, dit wordt na een tijdje vermoeiend.

Al met al een fijne machine om je haar mee te krullen, hij biedt meerdere mogelijkheden en hij maakt het makkelijker om je haar te krullen. De krullen zaten bij mij zeker de hele dag mooi!

Pluspunten

• Snel warm
  • Veel opties
  • Makkelijk in gebruik
  • beveiliging waardoor je haar niet beschadigt

Minpunten

• langdurig indrukken van een knopje

Chantal 07-10-2017

Geweldig!

Een hele fijne styler, zelfs als je minder ervaring hebt met haarstylers, is deze heel makkelijk in gebruik!

Je kan veel verschillende krullende kapsels ermee maken, wil je een volle bos met veel krullen? Dan pak je kleine plukjes en doe je er iets langer over (ik was daar ongeveer 45 min mee bezig), Wil je een snelle look? Dan pak je iets grotere plukken alleen in de lengte van je haar (dat kost mij maar 15 min.).

Normaliter krulde ik mijn haar met een stijltang, wat er nog wel eens voor zorgde dat ik hele droge punten kreeg en dat heb ik met deze styler niet, ik heb zelfs het idee dat mijn haar er meer 'shine' van krijgt!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Verschillende temperatuur standen
  • Kan draairichting aanpassen

ERW1983 06-10-2017

Makkelijk om je haar te kullen

Ik heb dit apparaat nu een kleine maand in gebruik en ben om! Het is voor mij vaak een drama om krullen te maken aangezien mijn haar behoorlijk stijl en glad is (net over mijn schouder). Met dit apparaat neem je een pluk haar, en haal het door het apparaat. Knop indrukken en je haar wordt opgerold langs een ionische buis. Na een paar piepjes heb je een prachtige krul.
Wat het voor mij makkelijk maakt ja dat je het haar niet zelf op hoeft te rollen. Vooral bij wat lastigere plekjes zoals op je achterhoofd.
Met wat haarlak blijven mijn krullen echt de hele dag zitten!
Mocht je haar nou niet goed opgerold zijn of loopt het vast, dan stopt het apparaat vanzelf en wordt je gewaarschuwd en kan je het zonder problemen weer loshalen. Dit is mij 1x gebeurd.

Pluspunten

• Snel
  • Gebruiksvriendelijk

Sacha88 05-10-2017

Zeer makkelijk te gebruiken

Het product is erg makkelijk in gebruik! Wel even opletten dat je niet te veel haar in 1x erin stopt, maar als dat gebeurd geeft het apparaat een piepje. Ik heb zelf erg lang haar en het is helemaal niet vastgelopen dat was mijn grootste angst met elektrische apparaten die het 'werk' voor je doen. Enige minpunt is eigenlijk dat je maar 1 stand krullen hebt.

Pluspunten

• Erg makkelijk in gebruik

Minpunten

• 1 stand krullen

angela112233 05-10-2017

Gemakkelijk in gebruik

De Philips krulmachine is de gemakkelijkste manier om mooie krullen te maken. Met een breed scala aan verschillende instellingen zijn er een hoop looks mogelijk, maar zelf vond ik die waarbij de machine de krullen om en om een andere richting geeft.
Enige nadeel is dat er weinig haar tegelijkertijd gekruld kan worden, waardoor het proces redelijk lang duurt.

Pluspunten

• veel verschillende instellingen
  • erg gemakkelijk in gebruik

Minpunten

• krullen duurt vrij lang