Philips StyleCare Met Smart Curling-systeem, automatische krultang BHB876 - Reviews

Soort styler
krultang
Ionische functie
Keramische toepassing

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 10 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips StyleCare Met Smart Curling-systeem, automatische krultang BHB876 op Kieskeurig.nl.

ERW1983 06-10-2017

Makkelijk om je haar te kullen

Geschreven voor: Philips StyleCare Met Smart Curling-systeem, automatische krultang BHB876

Ik heb dit apparaat nu een kleine maand in gebruik en ben om! Het is voor mij vaak een drama om krullen te maken aangezien mijn haar behoorlijk stijl en glad is (net over mijn schouder). Met dit apparaat neem je een pluk haar, en haal het door het apparaat. Knop indrukken en je haar wordt opgerold langs een ionische buis. Na een paar piepjes heb je een prachtige krul.
Wat het voor mij makkelijk maakt ja dat je het haar niet zelf op hoeft te rollen. Vooral bij wat lastigere plekjes zoals op je achterhoofd.
Met wat haarlak blijven mijn krullen echt de hele dag zitten!
Mocht je haar nou niet goed opgerold zijn of loopt het vast, dan stopt het apparaat vanzelf en wordt je gewaarschuwd en kan je het zonder problemen weer loshalen. Dit is mij 1x gebeurd.

Pluspunten

• Snel
  • Gebruiksvriendelijk

Spinn 15-06-2020

Mooi product

Ik heb lang haar en vind dat ik weinig tijd kwijt ben aan een volle bos met krullen. Ik ben ongeveer 30 min bezig met mijn haar. Om het hitte element zit een kap waar ik erg blij mee ben zodat je, je niet kan branden. Ik lees vaak dat andere mensen die het product hebben bang zijn dat hun haar er vast in komt te zitten en dat dit hun nog nooit is overkomen. Ik weet niet wat ik verkeerd doe maar zeker in het begin kwam mijn haar er altijd wel een keer vast in te zitten. Hierbij moet ik wel meteen zeggen dat wanneer dit gebeurt het apparaat meteen uitslaat. Dan kan je, je haar er veilig uit halen zonder dat het al je haren uit je hoofd trekt. ik heb dus niks te klagen :)

cedricj 13-05-2020

super krultang

wat een goed product is dit, werkt heel goed om krullen te maken. krullen blijven er goed in zitten. raad dit zeker aan iedereen aan! deze gaat inderdaad veel sneller dan andere krultangen

Itje 10-03-2020

geweldige krultang!

Eindelijk een krultang die mijn fijne haar krult zonder het te beschadigen en waarbij de krul de hele dag blijft zitten.

willeke123 09-03-2020

Geweldig product!

Krultang uitgeprobeerd en zelf met schouderlengte haar krijg je prahtige krullen. Goed verpakt toen het product binnen kwam en het opwarmen van de krultang gaat erg snel! binnen 10 minuten al mijn haren gekruld. Super blij mee!

Hoekje 05-03-2020

Van alle automatische krultangen deze uitgekozen

Op You Tube naar verschillende filmpjes gekeken welke automatische krultangen ik zou willen kopen. En deze van Philips is het geworden. Makkelijk in gebruik EN mooie krullen.

Mar1000 28-02-2020

Geweldige krultang!

Super!! Heel erg blij met deze philips stylecare krultang! Zeer makkelijk in gebruik en maakt mooie slagen/krullen in het haar.

Birgitta 26-02-2020

super philips

Als je lang krullend haar hebt, dat ook kan pluizen na het uitborstelen, is dit apparaat ideaal om mooie gladde slagen of krullen te creëren.

Albita 13-02-2020

Superding!

Product heeft een mooie vormgeving. Makkelijk in gebruik. Buitenzijde wordt niet heet, dus je brandt jezelf er niet aan. Je haar komt niet vast te zitten, dus geen beschadigingen of happen uit je haardos.

Lies1995 29-01-2020

geweldig product

Deze krultang is echt heel fijn! Ik heb al zoveel
Producten aangeschaft maar nooit werkte het of het Bleef niet goed zitten. Eindelijk een krultang gevonden die ook echt werkte en heel handig ik gebruik. Dit kan iedereen!

Amy97 22-01-2020

Geweldig producg

Deze tang is geweldig. Zelf heb ik twee linkerhanden als het op krullen aankomt, zowel met een gewone krultang als met een stijltang. Ik kon nooit mooie krullen maken. Met deze tang is dat verleden tijd. De tang is ontzettend makkelijk in gebruik en maakt prachtige krullen. Het is echt een tang voor dummies, dus als je zelf al mooie krullen kan maken met een stijl/krultang dan is deze tang denk ik niet voor jou, het zal waarschijnlijk geen tijd besparen.

Tip: ik heb zelf lang getwijfeld tussen de zwarte en witte variant omdat de witte beloofde dat het haar er niet in vast zou komen te zitten. Als jij ook twijfelt: koop de zwarte! Een stuk goedkoper en hij werkt perfect. Mijn haar is nog nooit vast blijven zitten en de tang doet het gewoon heel goed.

Sannygirl27 11-01-2020

Super makkelijk

Ik ben nooit zo handig , maar deze styler is super handig en kan ik zelfs super krullen meemaken in korte tijd

MarjanvdW11 16-07-2019

Prima krultang!

Een prima krultang die veilig is in gebruik en waar je haar niet in blijft vastzitten, wat met andere krultangen vaak wel het geval is. De krul komt er erg mooi uit, ook gaat het vrij snel. Kortom een super fijn apparaat om mee te werken, zou deze dan ook echt aanbevelen.

Lisette 28-06-2019

Krultang, perfecte kril

Dit product is zeer veilig, buitenkant wordt niet warm, werkt goed bij lang haar. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Tatiana 23-06-2019

Super handige krultang, die mooie krullen geeft!

Mijn haar krullen, was altijd een dingetje. Ik gebruikte hiervoor voorheen de normale stijltang, maar dit koste altijd veel moeite. De krullen waren vaak ongelijk en het was altijd een kunst om niet mijn vingers te verbranden! Echter deze krultang maakt het wel heel makkelijker. Handig in gebruik, gelijke krullen, geen verbrande vingers meer, kortom; een super fijn apparaat waar ik zeer tevreden over ben! Qua tijd behaal ik er niet heel veel winst mee (nu heb ikzelf ook wel erg lange en dikke haren), maar qua handigheid zeker wel! Heel fijn is de timer welke aangeeft wanneer hij klaar is en de beveiliging dat je haren er niet in vast kunnen komen te zitten. Ik raad de krultang zeer zeker aan en wil absoluut geen andere krultang meer! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

A Boesveld 21-06-2019

Echt een geweldige krultang

Het is echt een super krultang en heel eenvoudig in gebruik.
In een paar minuten mooie glanzende krullen wat weer geld bespaard van de kapper.
En ook heel gemakkelijk in gebruik vind ik ook wel een pluspunt. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

MaZwHo 20-06-2019

Fijne krultang

Ik heb de krultang nu een paar keer gebruikt en ik ben erg enthousiast. Op het begin moest ik even goed uitzoeken hoeveel haar ik tegelijk erin kon doen, maar door het handige hulpstukken was dit al snel voor elkaar. Toen ik dat eenmaal wist, heb ik dat hulpstuk wel aan de kant gelegd, aangezien het niet heel snel werkt daarmee.
Wat ik ook erg fijn vind is dat de krultang twee kanten op draait. Je kan dus kiezen hoe je de krullen wil zonder de tang ingewikkeld anders vast te houden. De stand dat hij automatisch afwisselt is handig voor de achterkant van het haar. Dat maakt dat de krullen erg speels vallen.
Het was even uitzoeken op welke hitte en aantal seconden ik de tang moest zetten om mooie krullen in mijn haar te krijgen. Dit is natuurlijk voor iedereen persoonlijk. Ik vond wel duidelijk verschil naarmate de seconden langer waren en de tang warmer stond. Wat ik trouwens nog een groot pluspunt vind, die verschillende standen in warmte en seconden. Erg mooi doordacht om het gebruiksgemak te verhogen!

Denise 19-06-2019

Ontzettend fijne krultang!

Ik maak nu zo'n 4 weken gebruik van deze krultang. Ik ben eerder nog niet zo enthousiast geweest over een haarstyling apparaat. Vaak ziet het er in de gebruiksaanwijzing of instructie filmpjes een stuk eenvoudiger uit dan in werkelijkheid. Deze krultang is zo handig in zijn gebruik, een kind kan de was doen. Bij andere elektrische krultangen loop je het gevaar dat je haar vast komt te zitten in het apparaat dat is bij deze krultang onmogelijk. Door de vormgeving van apparaat kan je jezelf niet verbranden. Een echte aanrader!

(op de foto heb ik het haar van mijn dochter gekruld, dit heeft 10 minuten geduurd) [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

E.Bruining 19-06-2019

Handig en snel

Dit is echt een handige krultang. Niet te zwaar en makkelijk in gebruik. Hij is snel opgewarmd en dus in een handomdraai te gebruiken. Het geeft een mooi krullend resultaat, exact waar het voor bedoeld is. Als ik een te dikke pluk pak, dan zakt de krul er wel wat sneller uit. Al met al ben ik er zeer tevreden mee. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Klein overmeen 18-06-2019

Mooi product

Ik kreeg de krultang binnen en ik moet zeggen dat ik echt geen verwachting had. Toen ik hem ging gebruiken was het wel belangrijk dat je eerst de gebruiksaanwijzing leest. Toen ben ik aan de slag gegaan. Ik heb hem in verschillende standen gebruikt. Ik merkte al gauw door mijn haardikte, de langste & warmste stand voor mij het beste werkte! Hier door kreeg ik een mooie krul. Echt ideaal dat je hem op verschillende draaistanden kan zetten. Ten opzichte van de meeste krultangen heb je bij deze totaal niet het gevoel dat je haar er in vast blijft zitten. Dit is een groot pluspunt. Een groot nadeel vond ik wel dat ze beloven dat het snel werkt, maar met mijn dikke haar kon ik telkens maar kleine plukken pakken en ben je er alsnog ontzettend lang mee bezig. Voor mensen met dunner haar zou dit wel echt een uitkomst zijn. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]