Philips StyleCare Automatische krultang BHB876/00 BHB876 - Reviews

Soort styler
krultang
Ionische functie
Keramische toepassing

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 10 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips StyleCare Automatische krultang BHB876/00 BHB876 op Kieskeurig.nl.

ERW1983 06-10-2017

Makkelijk om je haar te kullen

Geschreven voor: Philips StyleCare Automatische krultang BHB876/00 BHB876

Ik heb dit apparaat nu een kleine maand in gebruik en ben om! Het is voor mij vaak een drama om krullen te maken aangezien mijn haar behoorlijk stijl en glad is (net over mijn schouder). Met dit apparaat neem je een pluk haar, en haal het door het apparaat. Knop indrukken en je haar wordt opgerold langs een ionische buis. Na een paar piepjes heb je een prachtige krul.
Wat het voor mij makkelijk maakt ja dat je het haar niet zelf op hoeft te rollen. Vooral bij wat lastigere plekjes zoals op je achterhoofd.
Met wat haarlak blijven mijn krullen echt de hele dag zitten!
Mocht je haar nou niet goed opgerold zijn of loopt het vast, dan stopt het apparaat vanzelf en wordt je gewaarschuwd en kan je het zonder problemen weer loshalen. Dit is mij 1x gebeurd.

Pluspunten

• Snel
  • Gebruiksvriendelijk

MaZwHo 20-06-2019

Fijne krultang

Geschreven voor: Philips StyleCare Automatische krultang BHB876/00 BHB876

Ik heb de krultang nu een paar keer gebruikt en ik ben erg enthousiast. Op het begin moest ik even goed uitzoeken hoeveel haar ik tegelijk erin kon doen, maar door het handige hulpstukken was dit al snel voor elkaar. Toen ik dat eenmaal wist, heb ik dat hulpstuk wel aan de kant gelegd, aangezien het niet heel snel werkt daarmee.
Wat ik ook erg fijn vind is dat de krultang twee kanten op draait. Je kan dus kiezen hoe je de krullen wil zonder de tang ingewikkeld anders vast te houden. De stand dat hij automatisch afwisselt is handig voor de achterkant van het haar. Dat maakt dat de krullen erg speels vallen.
Het was even uitzoeken op welke hitte en aantal seconden ik de tang moest zetten om mooie krullen in mijn haar te krijgen. Dit is natuurlijk voor iedereen persoonlijk. Ik vond wel duidelijk verschil naarmate de seconden langer waren en de tang warmer stond. Wat ik trouwens nog een groot pluspunt vind, die verschillende standen in warmte en seconden. Erg mooi doordacht om het gebruiksgemak te verhogen!

Christa92e 07-06-2019

Top product!

Geschreven voor: Philips StyleCare Automatische krultang BHB876/00 BHB876

Ik heb dit product nu een tijdje in huis en vind het een erg fijne variant om mijn haren mee te krullen.
Het is een mooi product om te zien, ziet er strak en een beetje futuristisch uit vind ik persoonlijk.
Ik had niet verwacht dat de krullen zo lang zouden blijven zitten. Ik heb van mijzelf al heel dik en frizzy haar, waardoor de krullen misschien al wel iets meer blijven zitten maar geen ander apparaat heeft ze er ook zo mooi in gekregen als deze van philips. Ze blijven echt een aantal dagen mooi zitten. Ook al ze uit beginnen te zakken blijft het nog mooi.
Ik moet wel zeggen dat ik het apparaat erg zwaar in de hand liggen. Dit is een aandachtspuntje in mijn optiek. Het is een pluspunt dat het apparaat je haren zelf opdraait. je hoeft dus niet met je vingers tussen het hete ijzer te zitten (erg prettig voor de klunzen onder ons).
Ik ben heel erg positief verast. Dit had ik van te voren niet verwacht.
Ik raad dit product zeker aan!

Linden22 04-06-2019

Het is even oefenen.. maar dan heb je ook wat

Geschreven voor: Philips StyleCare Automatische krultang BHB876/00 BHB876

Wat een geweldige uitvinding, dat is het eerste dat ik dacht toen ik deze automatische krultang bekeek! Geen last meer van een handschoentje dat maar half werkt of ongelijke krullen. Ik ben al aardig thuis in de krultangen (had er al een paar liggen), maar zo eentje als deze was voor mij iets nieuws onder de zon. Ik kon dan ook niet wachten tot ik hem in huis had. We zijn nu een paar weken verder en hij is al vaak gebruikt. Ben ik nog steeds zo enthousiast over de tang? In principe wel, maar er zijn ook wat kleine kritiekpuntjes te noemen. Ik zal beginnen met het goede nieuws. Allereerst het design.. Het apparaat is erg mooi vormgegeven: chique, modern en uniek. Het is een opvallende verschijning tussen de vele andere krultangen. Hij komt wat groot over, maar hij is prettig om vast te houden en helemaal niet zwaar. Er zitten bovenop een paar knoppen, met een duidelijk icoontje erbij. Hiermee kun je onder meer de krultijd en de temperatuur instellen. De bovenste knop moet je ingedrukt houden tijdens het krullen. Daarnaast is de tang lekker snel op temperatuur. Als je niet van wachten houdt, zit je met deze tang goed. Bijgeleverd is een tool waarmee je de juiste hoeveelheid haar kunt selecteren. Zo heb je gelijke krullen en voorkom je dat het apparaat een te grote lok niet pakt. En natuurlijk heel belangrijk: het uiteindelijke resultaat mag er zijn. De krullen vind ik hebben een mooie grootte en ze komen na uitkammen natuurlijk over. De tang is - na een paar keer oefenen -ook redelijk eenvoudig in gebruik. Het is erg belangrijk dat je niet teveel haar pakt, een uitgekamde en strakke wikkel ervan draait en weet hoe je het apparaat vast moet houden. In het begin kwam het wel eens voor dat een lok vastliep in het apparaat, dat vervolgens meteen uitsloeg. Hier moet je even doorheen in het begin. En omdat je continue een knop ingedrukt moet houden tijdens het krullen, kan dit best een uitdaging zijn als je veel haar hebt. Vooral de achterkant van het hoofd is (zoals bij alle krultangen eigenlijk) wat lastiger, hier moet je wel eventjes goed op oefenen. Het is moeilijk ‘voelen’ of je de lok op de juiste manier in de opening hebt geplaatst en of hij hem goed gepakt heeft. Met een dubbele spiegel is het mij uiteindelijk zonder hulp gelukt. De mooie krullen bleven in mijn geval tot in de avond zitten. Als ik mijn haar geprept had, halverwege de ochtend de krullen had gemaakt (10 sec. op 200 graden, daarna omhoog vastpinnen tot ze koud zijn en afmaken met haarlak), dan waren er aan het eind van de avond nog wat grove ‘slagen’ over. Kan aan mijn haar liggen, maar hier had ik toch meer van verwacht. Dik of erg lang haar heb ik namelijk niet. Voor een mooi kapsel kon ik de volgende dag weer opnieuw beginnen, al gaat het dan wat sneller. Een volgende minpuntje is dat de tang heel snel de neiging heeft om ergens vanaf te rollen, door zijn ronde vorm. Hier moet je dus vooraf rekening mee houden, want hij is weg voor je er erg in hebt. Overigens zit er wel een lekker lange snoer aan, dus je kunt er goed mee uit de weg. Tot slot heb ik helemaal geen last gehad van beschadigd haar, dat vind ik bijzonder fijn en kwam bij andere tangen nog wel eens voor.

Zou ik hem aanraden? Ja, nu ik hem onder de knie heb zeker wel. Het resultaat is mooi en de methode werkt handig. Het gaat na wat oefenen behoorlijk snel, veilig en je hoeft zelf weinig te doen. Je moet weliswaar een knop ingedrukt houden tijdens het maken van de krul, maar dat duurt maar een paar seconden. Ondertussen hoor je bemoedigende piepjes, die aangeven dat je bijna – en uiteindelijk helemaal – klaar bent. De grootte van de krullen vind ik perfect, ze komen natuurlijk over. Ook is mijn haar volledig onbeschadigd uit de krulsessies gekomen. En een extra bonuspunt: je hebt een echte eye-catcher in huis. Het is een prachtige, chique tang die er heel anders uitziet dan de anderen. De minpuntjes stellen niet zoveel voor. Ik hoop enkel dat ik nog een manier vind om mijn kapsel wat langer mooi te houden, want ik blijf deze zeker gebruiken. In het begin even doorzetten, maar daarna de moeite helemaal waard!

Miep006 02-06-2019

Tegen alle verwachtingen in, een top product!!

Geschreven voor: Philips StyleCare Automatische krultang BHB876/00 BHB876

Ik ben gek op krullen. Maar dit bij mij zelf voor elkaar krijgen is altijd een gevecht geweest. Ik ben met een normale krultang altijd dik 1.5 uur bezig. Mijn eigen haar in spiegelbeeld doen is iets waar ik niet aan kan wennen. Ook zat ik altijd onder de brandblaren. Ik wilde deze krultang al langer uitproberen. Alleen leek het mij te mooi om waar te zijn. Maar het werkt echt. Ik krijg net zulke mooie krullen in ongeveer 15 minuten tijd. Ik was erg bang dat mijn haar vast zou komen te zitten in het apparaat maar dan stopt hij. Tot nu toe ben ik erg tevreden op de mooie krullen.
Ook vind ik het design van het product erg mooi en gemakkelijk op te bergen.

xbella 29-05-2019

Top product voor een snel styling

Geschreven voor: Philips StyleCare Automatische krultang BHB876/00 BHB876

Nadat ik lange tijd een andere automatische krultang heb gebruikt was ik erg benieuwd naar de StyleCare Prestige die als enig model een open design heeft. Mijn haar bleef namelijk best wel vaak in de andere krultang hangen. Best eng toch? Dit kan gelukkig niet meer gebeuren bij de StyleCare Prestige. Soms lopen te dikken krullen wel nog vast, maar deze zijn gemakkelijk uit de krultang te halen. Het duurt even tot je het systeem door hebt maar als je het een beetje door hebt krijg je ook prachtig in vorm gebrachte krullen. Wat mij ook heel positief opviel is de verticale handgreep. Ik kreeg zowel bijna krampen bij mijn oude krultang, hij was zo zwaar en je moest het altijd heel onhandig in de lucht houden. Dat is met deze niet.. en bovenop is die ook fijn licht dus zelf het krullen aan de achterkant van het hoofd is prima te doen. Ik krijg telkens weer te horen dat mijn krullen zo mooi en netjes gekruld zitten, daar ben ik super blij mee. Deze krultang is zeker een aanrader als je van een snel styling wilt genieten!

Jojanneke06 28-05-2019

Heel fijn nieuw product!

Geschreven voor: Philips StyleCare Automatische krultang BHB876/00 BHB876

Na jaren mijn stijltang te hebben gebruikt als krultang is de Philips StyleCare Prestige een ware verademing. Mijn eerdere ervaring met krultangen was niet postitief, mijn haren zaten vast en de krullen bleven niet langer dan een uur zitten.
Maar nu heb ik kennisgemaakt met de Philips StyleCare Prestige en heb ik prachtige krullen in mijn middel lange haar. De krullen zijn zelfs een dag na het gebruik van de Philips StyleCare Prestige nog toonbaar. Ik kan dus meerdere dagen mijn haar gekruld dragen, dat is mij nog nooit eerder overkomen.
Het gebruik van de krultang is even wennen, je moet de plukken haar goed scheiden van de rest van je haar en het vasthouden van de tang vraagt om wat oefening (gelukkig heb ik heel veel haar ;)) Er zijn veel keuzemogelijkheden, maar ik heb gemerkt dat mijn haar (dik en veel) het beste blijft zitten bij de hoogste warmtestand en de langste timerstand. De piep, als de krul klaar is, is ideaal. Je haar verbrand niet en je weet zeker dat de krul klaar is na de piep.
Ik ben zeer tevreden over de Philips StyleCare Prestige! Ik zou hem iedereen aanraden, maar je hebt wel de tijd nodig om een kapsel te creëren.

Daantje26 24-05-2019

aanrader!

Geschreven voor: Philips StyleCare Automatische krultang BHB876/00 BHB876

Sinds twee weken maak ik gebruik van de Philips StyleCare Prestige. Het wordt geleverd in een compacte doos met een duidelijke handleiding. Het is een mooi design. Deze krultang ziet er misschien groter dan andere krultangen, zwaar is hij niet en ligt lekker in de hand. Het apparaat is handig in gebruik. Slechts met een druk op de knop wordt je haarpluk opgerold en na enkele seconde heb je een mooie krul. Het apparaat geeft zelf aan wanneer de tijd verstreken is. Het apparaat is dus veilig in gebruik. In tegenstelling tot andere krultangen, heb ik geen last van vastzittende plukken of droog haar na gebruik. Je moet even doorhebben hoe het apparaat te gebruiken, maar als je dit weet is het een fluitje van een cent. Door de drie temperatuurstanden en tijdinstellingen kun je verschillende soorten krullen maken. De krullen blijven lang zitten!. Wel duurt het iets langer dan ik verwacht had. De plukjes mogen niet te groot zijn, anders gaat het oprollen van het haar niet. Desalniettemin, ben ik alsnog binnen 10 minuten klaar. Al met al ben ik heel positief over de Philips Stylecare Prestige. Ik zou hem dan ook zeker aanraden.

Niek6 22-05-2019

Mooie krultang

Geschreven voor: Philips StyleCare Automatische krultang BHB876/00 BHB876

Eindelijk een krultang dat goed krult! Plus geen verbranden handen meer! Erg fijn! Wanneer je haar vast loopt stopt hij met draaien zodat hij niet ' echt' vast loopt. Ik heb zelf lang haar en zeker geschikt hiervoor!

Ange1505 22-05-2019

aan te bevelen krultang

Geschreven voor: Philips StyleCare Automatische krultang BHB876/00 BHB876

De stylecare prestige wordt geleverd in een compacte doos met een duidelijke gebruiksaanwijzing en een doekje om de krultang mee schoon te maken. Tevens zit er een clip bij om het haar makkelijk af te delen.

Het uiterlijk van deze prestige stijlcare krultang mag er zeker zijn, de krul tang heeft een strak design en ligt goed in de hand. de stijlcare is makkelijk met één hand te bedienen en zeker niet te zwaar.

Het heeft even geduurd voor dat ik een fijne stand had gevonden voor mijn haar (geverfd blond).

Ik krijg zelf het mooiste resultaat met 8 sec en dan de middelste stand van de krullen, dus dat de krullen diverse kanten op staan ipv allemaal de zelfde kant op. Je moet even een handigheidje vinden in het automatisch krullen. Ik heb heb zelf half lang haar maar het wil in het begin nog wel eens een aantal keer mis gaan.Door dat de stijlcare mijn haar niet goed mee nam om te krullen, of dat vast liep omdat het haar er niet goed langs liep om te krullen ik moet zeggen als die vast loopt stopt de stijlcare direct zo dat het niet je haar tot een grote knoop maakt.

Ik ben wel van mening dat de stijlcare niet perse sneller is dat een gewone krultang/stijltang.
je bent al gauw een half uurtje kwijt aan je haar mooi in de krul te krijgen, dat is ook de rede dat ik de 12 sec stand niet meer gebruik. ik vind de stijlcare het prettigst werken om het mooiste resultaat te krijgen door middel van dunnere plukken haar. Dan blijft de krul ook het beste en het langste zitten.

Wat ik erg prettig vind aan de stijlcare is dat er een timer op zit deze geeft aan wanneer het haar uit de stijlcare kan.

Kortom het kost even tijd maar dan heb je zeker een mooie coupe die ook de hele dag blijft zitten.
Doormiddel van de 3 standen kunnen je zelf kiezen hoe je de coupe wil dragen, denk hierbij aan een losse krul een speelse krul of een wat strakkere en nettere krul.
De stijlcare is een aanrader omdat die veelzijdigheid bied met zijn standen. Maar qua tijd doet die niet onder voor een gewone krultang.

Wendela46 21-05-2019

Wat een fantastisch apparaat!

Geschreven voor: Philips StyleCare Automatische krultang BHB876/00 BHB876

In 1 woord ‘wauw’ wat een geweldig product is dit.
Het doet precies wat het moet doen het maakt super mooie krullen.
De vorm en handgreep is mooi en voelt goed aan.
De verschillende timer functies en temperaturen zijn gemakkelijk in te stellen zodat je precies het juiste resultaat krijgt.
Je kan zelfs de draai van de krul bepalen.
Voorheen probeerde ik het wel eens met een krultang maar verbrande dan vaak mijn handen of een stijltang maar ook dat was een getob om mooie krullen te krijgen.
Met de Philips style prestige is mijn haar met 10 minuten klaar.
Het apparaat stopt automatisch als dat nodig is dus hij is veilig in gebruik.
Mijn dochter heeft zwaarder haar dus moet ik kleinere plukken gebruiken zodat het niet uitzakt.
Het apparaat wordt aan de buiten kan niet heet dus hij is gemakkelijk beet te houden.
Ik kan niet meer zonder:)

Nadine1991 21-05-2019

Normale krultang is makkelijker

Geschreven voor: Philips StyleCare Automatische krultang BHB876/00 BHB876

Om mooie krullen te krijgen moet je lang dit toch wat zwaardere apparaat omhoog houden. Ook moet je de hele tijd een knopje ingedrukt houden wanneer je je haar krult. Ik vind het daardoor niet zo’n fijn apparaat om te gebruiken. Je krijgt best mooie grote krullen al zakken ze wel sneller uit dan bij een gewone krultang

BeckyBuller 20-05-2019

Mooi, makkelijk en doet wat het belooft!

Geschreven voor: Philips StyleCare Automatische krultang BHB876/00 BHB876

Ik gebruik deze krultang nu zo'n 4 weken. Ik ben bekend met het stijlen en krullen van mijn haar, maar dit product is wel heel prettig, want het kan beiden. Ik vond het eventjes wennen qua gebruik, maar na twee keer gebruiken vond ik het niet meer lastig. Heel fijn en makkelijk in gebruik, doet goed zijn werk, mooie krullen, strak design, klein en compact en komt snel op temperatuur! Kan heel veel, ook veel combinaties van haarstijlen wat echt een luxe is! Aanrader!

Annemarieke1986 20-05-2019

Voor snelle mooie krullen het perfecte apparaat

Geschreven voor: Philips StyleCare Automatische krultang BHB876/00 BHB876

Vol verwachting klopte mijn hart toen de doos binnen kwam. Eerst maar eens de gebruiksaanwijzing lezen dacht ik, het grote onoverzichtelijke document viel een beetje tegen, gelukkig zag ik een makkelijk kaartje met foto’s. Meteen maar proberen! Blond dat ik ben dacht ik eerst dat ik een plukje haar in het open gedeelte moest stoppen, dat het apparaat dat zou pakken en oprollen. Dit lukte uiteraard niet en even was ik teleurgesteld. Nog maar eens de gebruiksaanwijzing goed lezen, O verkeerd gekeken gelukkig! Snel weer geprobeerd. Echt zo easy en snel! Binnen 20 minuten had ik met mijn dikke haar perfecte krullen, ze bleven ook super zitten! Na het krullen haarlak erin gespoten en met olie op mijn handen er meteen doorheen gegaan zodat het niet hard werd. De krullen hebben het hele festival gezeten en zelfs nog 2 dagen erna, dit terwijl ik mijn haar gewoon heb geborsteld. Ik had voor deze keer de hoogste stand gebruikt.

Curly 10-05-2019

Echt een topper!

Geschreven voor: Philips StyleCare Automatische krultang BHB876/00 BHB876

Na al heel veel verschillende krultangen te hebben geprobeerd een beetje sceptisch toch deze aangeschaft. Wat een topper!
Het is even de handigheid erin krijgen, maar als je het doorhebt zo makkelijk in gebruik.
Geen vastzittende haar plukken o.i.d alleen maar een mooie krul.

santje72 24-01-2019

mooie krullen

Geschreven voor: Philips StyleCare Automatische krultang BHB876/00 BHB876

zeer mooie krullen en zeer gemakkelijk in gebruik mooi design.
in zeer korte tijd een mooie slag of krul in je haar.
lekker lang snoer eraan

Chantal W 23-12-2018

Fantastisch

Geschreven voor: Philips StyleCare Automatische krultang BHB876/00 BHB876

Na jarenlang klungelen met rollers en de ouderwetse carmenset besloten om mijzelf dit product cadeau te doen voor kerst.
En wow, wat een verademing is dit zeg! Heb heel dik en veel haar en deze kruller is zo makkelijk en snel te gebruiken dat ik helemaal in m’n nopjes ben:-)
Waar ik voorheen mn krullers er een hele dag in moest laten zitten met ik nu met 45 minuten klaar en blijft het goed zitten.
Voor wie nog twijfelt..... niet doen! Kopen

Pluspunten

• Gemak
  • Snel

steef2017 19-10-2017

Makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Philips StyleCare Automatische krultang BHB876/00 BHB876

Makkelijke krultang voor beginners. Ik ben zelf totaal niet handig en met deze tang lukte het goed om mijn eigen haar te krullen.

Pluspunten

• makkelijk

Minpunten

• geen hele grote plukken haar

els26 11-10-2017

Snelle makkelijke krulller voor langer haar

Geschreven voor: Philips StyleCare Automatische krultang BHB876/00 BHB876

Omdat ik korter haar heb dan de vrouw op de afbeeldingen (lange bob net boven schouders), is het moeilijker om de onderste haren in mijn nek te krullen. Het haar moet in het apparaat om te krullen en wordt daarom pas gekruld vanaf 5 cm vanaf de hoofdhuid. Voor de korte plukken in mijn nek is dit bijna alleen de punt en komt dus geen mooie krul in. Het apparaat is wel makkelijk te gebruiken en heeft verschillende standen, wordt ook niet warm aan de buitenkant dus kan makkelijk even weggelegd worden wanneer je een nieuwe pluk haar wilt pakken. Ook blokkeert de kruller automatisch als het haar blijft vast zitten en gaat er makkelijk weer uit via de bovenkant. Bovenop bij de langere plukken haar zijn wel mooiere krullen met smalle plukken haar te maken. Ik vind het jammer dat het apparaat niet helemaal tot de kruin kan komen waardoor er geen volume gecreëerd kan worden vanaf de haaraanzet.

Pluspunten

• wordt niet warm aan de buitenkant
  • snel volume
  • veel verschillende standen

Minpunten

• niet geschikt voor korter haar
  • krult pas vanaf 5 cm na haaraanzet

Aimee9 10-10-2017

Mooie krullen

Geschreven voor: Philips StyleCare Automatische krultang BHB876/00 BHB876

Op dit moment heb ik de krultang een aantal weken in gebruik. Ik heb hem meerdere malen gebruikt. Mijn ervaring met dit product is tot nu toe zeer positief. Ik heb zelf vrij veel en dik haar. Hierdoor wist ik niet zeker of mijn haar hiervoor geschikt was. Gelukkig viel dit erg mee, het krullen van het haar gaat heel makkelijk. Doordat de binnenkant van het apparaat egaal is heb je ook niet het idee dat het haar snel achter kan blijven haken. Door het opzetstukje weet je ook precies hoeveel haar er in mag. Tijdens het krullen had ik 1 x teveel haar in de machine gestopt waardoor de machine uitviel, maar ik kon het haar er weer vrij snel uithalen en het haar was niet beschadigt. Door de keramische coating had ik het idee dat mijn haar niet beschadigt raakte, ook is het fijn dat er niet veel rook uit het apparaat komt. Door deze coating krijgen de krullen een mooie glanzende uitstraling.

Doordat het apparaat vrij licht in de hand ligt, kun je zelf de krullen makkelijk zetten zonder dat je een lamme hand krijgt, het maken van de krul duurt maar een paar seconde, waardoor ik binnen 10 minuten een mooie bos krullen had. Wat ik erg fijn vond aan dit apparaat was dat het haar er verticaal in gaat, waardoor je zelf heel makkelijk het haar er in legt. Hoe vaker je er mee ''oefent'' hoe sneller je de krul kunt zetten. Ook kan het handig zijn om de krullen door iemand te laten zetten, zo kan de andere persoon de krultang vasthouden en leg jij de pluk erin en druk je de knop in. De persoon die je helpt kan dan makkelijk bepalen welke pluk nog gekruld moet worden. Op deze manier kan het wel sneller gaan als je zelf niet zo heel handig in het krullen bent.

Nog een voordeel voor mij was dat je 3 verschillende standen in ''krullen'' had, zodat je de krul voor de gelegenheid kan aanpassen. Ook het feit dat je de richting van de krullen kunt aanpassen, maakt dat je diverse kapsel kunt creëren. Al met al een erg fijn product, waar ik in de toekomst veel gebruik van zal maken.

• Veilig
  • Stevig
  • Slim ontwerp

Minpunten

• Hoeveelheid haar dat in de krultang kan