BaByliss Curl Secret 2 - Reviews

Soort styler
krultang
Ionische functie
Keramische toepassing

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 11 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Curl secret 25-10-2017
  • Product gekregen

Handig degelijk en makkelijk in gebruik

Handig apparaat voor een mooi resultaat. Hij maakt krullen linksom en rechtsom waardoor je een natuurlijk resultaat hebt. Hij is niet goedkoop maar spaart mij al heel wat kappersafsraken uit.

Pluspunten

• Handig, licht en stevige krullen

Minpunten

• Duur

Nora 01-11-2017

Super snel krullen die goed blijven zitten

Super handig om verschillende soorten krullen mee te maken. Minder intensief dan een gewoon krultang. Krullen blijven heel lang zitten.

Pluspunten

• Voor grove of smalle krul,
  • Blijft heel lang zitten
  • Instelling voor links of rechtsom krul
  • Piepje wanneer krul klaar is

Nadia.M 30-10-2017

Zeer verrast!

Ik was even sceptisch of mijn krullen echt wel mooi uit het apparaat zouden komen, maar niks is minder waar. De krullen die het apparaat maakt zijn super mooi en ook nog is heel natuurlijk. Het fijne is dat je twee opzetstukken hebt, waardoor je kan kiezen uit kleine krullen of meer grove krullen. Hierdoor kan je ook nog eens variëren in kapsel met maar 1 apparaat bij de hand.

Pluspunten

• Multifunctioneel apparaat
  • Gemakkelijk in gebruik

Manou 30-10-2017

Super fijn apparaat!

De krullen die het apparaat maakt zijn heel natuurlijk. Dit heeft te maken doordat je zelf de draairichting kan instellen van iedere krul of dat het apparaat automatisch verschillende richtingen kiest. Ik heb van mijzelf heel dun haar, maar door dit apparaat en de krullen die het maakt lijkt mijn haar een stuk voller. De krullen blijven voor mijn doen ook langer zitten dan met een krultang. En natuurlijk is het ideaal dat je alleen een pluk haar erin doet en er een krul uitkomt. Ik ben fan en gebruik het apparaat elke keer na het wassen en drogen van mijn haar.

Pluspunten

• natuurlijke effect/krullen
  • krullen blijven lang zitten
  • 2 opzet stukken

Minpunten

• prijs

Floor 30-10-2017
  • Product gekregen

Wauw Eenvoudig en met mooi resultaat

Zo fijn om eindelijk een product te gebruiken waarmee ik simpel mooie krullen in mijn haar krijg die ook nog eens blijven zitten. Het apparaat is heel gebruiksvriendelijk doordat het vanzelf draait en netjes een piepje geeft wanneer het klaar is. Je kan zelf kiezen hoe groot of klein je de krullen wilt. Het geeft een natuurlijke look en is tegelijk stijlvol en feestelijk.

Pluspunten

• Eenvoudig
  • Gebruiksvriendelijk
  • Mooie krullen
  • Twee verschillende opzetstukken

Verlinden 28-10-2017

Perfecte en gevarieerde krullen

Zonder moeite krijg ik mooie krullen in mijn lange dikke haren die perfect blijven zitten. Geweldig...krult automatisch, je kan zelf de temperatuur/ instellingen regelen en hij 'piept' als de krul klaar is. Doordat er twee verschillende opzetstukken bij zitten kan ik variëren in de grootte van de krul voor een natuurlijke look.

Pluspunten

• krult automatisch
  • twee opzetstukken
  • verschillende krul dikte
  • zelf temperatuur en instellingen regelen
  • geeft zelf aan wanneer de krul klaar is

Mandy 27-10-2017

Geweldig!

Krullen maken bij mijzelf is niet echt mijn specialiteit, maar met dit product maak je krullen als een pro! Er zitten twee opzetstukken bij, waardoor je keus hebt uit verschillende soorten krullen. Ook de draairichting kan jezelf instellen, wat een natuurlijk effect geeft aan je haar. Het apparaat is heel simpel in gebruik. Je hoeft alleen de draairichting en timer voor de tijd in te stellen en de rest gaat vanzelf. En wat ik een groot pluspunt vind is dat de krullen ook nog eens lang blijven zitten!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • 2 opzetstukken
  • Natuurlijk effect

Dominique 27-10-2017

Voor het eerst blijven mijn krullen zo lang zitten!

Wat een super handig product! Voor het eerst blijven mijn krullen zo lang zitten!
Ik ben er super snel klaar mee, wat sochtends een hoop tijd scheelt, normaliter krijg ik altijd last van mn arm als ik klaar ben maar dit gaat zo snel:). Ik vind de opzetstukjes echt ideaal de temperatuur wordt daarop ook nog eens automatisch afgestemd!

Je kunt er zoveel verschillende creaties mee maken, de ene keer een compacte krul en de andere keer beachy waves, vind het ideaal dat je met 1 tang meerdere looks kunt maken! Ik raadt hem iedereen aan die op een snelle makkelijke manier prachtige krullen wil.

Pluspunten

• Erg snel klaar
  • Meerdere looks met 1 tang
  • Maakt bijna geen geluid
  • Heel handig in gebruik

Nicole 27-10-2017

Super snelle kruller

Ik ben erg blij met het product . Het warmt snel op en heel verschillende warmte en krulstanden zodat je voor verschillende looks kunt gaan. In het begin moest ik wel even wennen aan hoe ik het moest gebruiken en ik mn haar er goed in kreeg maar na een paar keer oefenen lukt dit prima! Belangrijk wel is dat je het haar goed borstelt van te voren anders dan weigert het apparaat te krullen. Opzicht goed omdat je anders je haar in de knoop krijgt en het weg fikt. Ik ben er erg blij mee ook omdat ik er snel mee kan werken!

Pluspunten

• Div krul/warmte standen.
  • Snel in gebruik
  • Krullen blijven lang zitten

Minpunten

• Je moet je haar goed doorkammen
  • Middel Grote plukken .

Meagan 26-10-2017

Goede kruller

Fijn ding voor je haren te krullen, krullen blijven beter zitten dan als je ze met een normale krul of stijltang doet, makkelijk in gebruik en hangt ook niet vast

CocoS22 26-10-2017

Happy!

Ik was al fan van de vorige Curl Secret, maar deze is helemaal geniaal. Doordat er 2 opzetstukken bij zitten, kan je van soort krul wisselen. Zo kun je ook een veel natuurlijkere slag/krul creeeren. Je maakt dan een te gek kapsel, maar wat wel natuurlijk oogt. Dus for every day use. Echt heel fijn! En natuurlijk werkt ie, net als het vorige model, super makkelijk en blijft de krul echt lang zitten. Vaak gewoon 2 dagen plezier van. Happy!

Pluspunten

• Verschillende soorten krullen
  • Gemakkelijk
  • Lang plezier van het resultaat (minimaal 2 dagen!)

Minpunten

• Het is wel een investering