BaByliss Curl Secret Ionic 2 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de BaByliss Curl Secret Ionic 2 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

SH 19-11-2020

Geweldig apparaat

Geschreven voor: BaByliss Curl Secret Ionic 2

Wat een geweldig apparaat zeg! Hoewel ik graag krullen in mijn haar heb vermeed ik het altijd omdat ik gewoonweg niet handig ben met krultangen. Daarbij is mijn haar snel droog en beschadigt. Met de curl secret 2 dus helemaal niet! Ik heb in no time prachtige krullen en mijn haar blijft gezond. De krullen blijven ook erg lang zitten terwijl ze er bij mij normaal in een paar minuten tot een uur uitzakken.
Voor mij is dit de aankoop van het jaar in beauty producten.

Pluspunten

• Alles

Minpunten

• Even wennen maar daarna reuze makkelijk

Maaike 31-05-2019

Ligt goed in de hand is zeer gemakkelijk in gebruik.

Geschreven voor: BaByliss Curl Secret Ionic 2

Kwaliteit is top. Kan van meerdere personen achter elkaar het haar stylen.
Kan zelf de grote en grove van Krul of slag bepalen.
Let wel op dat je kleine haarstrengen pakt en niet te dikke, zeker bij lang haar kan het er anders in vast komen te zitten. Als dit het geval is, is het bijna niet meer mogelijk om in deze pluk haar de Krul er in te brengen. Verdeel deze pluk onder andere plukken, dan lukt het weer wel. De kinderen waren super blij ermee. Hoeven niet lang te wachten voor resultaat en de Krul blijft er lang in of je nu vol en dik haar hebt of pluizig dun haar.
Beide type haar geprobeerd en op beide super.

Nikita 18-02-2019

Super handige krultang

Geschreven voor: BaByliss Curl Secret Ionic 2

De krultang is super makkelijk te gebruiken wanneer je het doorhebt. Je kan hem ook makkelijk zonder hulp van een ander gebruiken. Krullen zijn mooi die eruit komen (alle 3 de soorten). Je haar kan wanneer je een te dikke pluk pakt vast komen te zitten, maar deze krultang zorgt er meteen voor dat die stopt met krullen en maakt een piepje zodat je je haar los kan maken. Soms komt er wat rook uit de tang zoals bij elke tang die heet wordt, het zou fijn zijn als er nog benadrukt wordt met een uitleg erbij dat je haar écht niet kan verbranden/kapot kan gaan van de tang zodat je er een fijner/veiliger gevoel bij krijgt. Over het algemeen super blij mee en ik gebruik hem elke week.

Pluspunten

• drie verschillende soorten krullen
  • makkelijk in gebruik

Nora 01-11-2017

Super snel krullen die goed blijven zitten

Geschreven voor: BaByliss Curl Secret Ionic 2

Super handig om verschillende soorten krullen mee te maken. Minder intensief dan een gewoon krultang. Krullen blijven heel lang zitten.

Pluspunten

• Voor grove of smalle krul,
  • Blijft heel lang zitten
  • Instelling voor links of rechtsom krul
  • Piepje wanneer krul klaar is

Nadia.M 30-10-2017

Zeer verrast!

Geschreven voor: BaByliss Curl Secret Ionic 2

Ik was even sceptisch of mijn krullen echt wel mooi uit het apparaat zouden komen, maar niks is minder waar. De krullen die het apparaat maakt zijn super mooi en ook nog is heel natuurlijk. Het fijne is dat je twee opzetstukken hebt, waardoor je kan kiezen uit kleine krullen of meer grove krullen. Hierdoor kan je ook nog eens variëren in kapsel met maar 1 apparaat bij de hand.

Pluspunten

• Multifunctioneel apparaat
  • Gemakkelijk in gebruik

Manou 30-10-2017

Super fijn apparaat!

Geschreven voor: BaByliss Curl Secret Ionic 2

De krullen die het apparaat maakt zijn heel natuurlijk. Dit heeft te maken doordat je zelf de draairichting kan instellen van iedere krul of dat het apparaat automatisch verschillende richtingen kiest. Ik heb van mijzelf heel dun haar, maar door dit apparaat en de krullen die het maakt lijkt mijn haar een stuk voller. De krullen blijven voor mijn doen ook langer zitten dan met een krultang. En natuurlijk is het ideaal dat je alleen een pluk haar erin doet en er een krul uitkomt. Ik ben fan en gebruik het apparaat elke keer na het wassen en drogen van mijn haar.

Pluspunten

• natuurlijke effect/krullen
  • krullen blijven lang zitten
  • 2 opzet stukken

Minpunten

• prijs

Floor 30-10-2017
  • Product gekregen

Wauw Eenvoudig en met mooi resultaat

Geschreven voor: BaByliss Curl Secret Ionic 2

Zo fijn om eindelijk een product te gebruiken waarmee ik simpel mooie krullen in mijn haar krijg die ook nog eens blijven zitten. Het apparaat is heel gebruiksvriendelijk doordat het vanzelf draait en netjes een piepje geeft wanneer het klaar is. Je kan zelf kiezen hoe groot of klein je de krullen wilt. Het geeft een natuurlijke look en is tegelijk stijlvol en feestelijk.

Pluspunten

• Eenvoudig
  • Gebruiksvriendelijk
  • Mooie krullen
  • Twee verschillende opzetstukken

Verlinden 28-10-2017

Perfecte en gevarieerde krullen

Geschreven voor: BaByliss Curl Secret Ionic 2

Zonder moeite krijg ik mooie krullen in mijn lange dikke haren die perfect blijven zitten. Geweldig...krult automatisch, je kan zelf de temperatuur/ instellingen regelen en hij 'piept' als de krul klaar is. Doordat er twee verschillende opzetstukken bij zitten kan ik variëren in de grootte van de krul voor een natuurlijke look.

Pluspunten

• krult automatisch
  • twee opzetstukken
  • verschillende krul dikte
  • zelf temperatuur en instellingen regelen
  • geeft zelf aan wanneer de krul klaar is

Mandy 27-10-2017

Geweldig!

Geschreven voor: BaByliss Curl Secret Ionic 2

Krullen maken bij mijzelf is niet echt mijn specialiteit, maar met dit product maak je krullen als een pro! Er zitten twee opzetstukken bij, waardoor je keus hebt uit verschillende soorten krullen. Ook de draairichting kan jezelf instellen, wat een natuurlijk effect geeft aan je haar. Het apparaat is heel simpel in gebruik. Je hoeft alleen de draairichting en timer voor de tijd in te stellen en de rest gaat vanzelf. En wat ik een groot pluspunt vind is dat de krullen ook nog eens lang blijven zitten!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • 2 opzetstukken
  • Natuurlijk effect

Minpunten

• Prijs

Dominique 27-10-2017

Voor het eerst blijven mijn krullen zo lang zitten!

Geschreven voor: BaByliss Curl Secret Ionic 2

Wat een super handig product! Voor het eerst blijven mijn krullen zo lang zitten!
Ik ben er super snel klaar mee, wat sochtends een hoop tijd scheelt, normaliter krijg ik altijd last van mn arm als ik klaar ben maar dit gaat zo snel:). Ik vind de opzetstukjes echt ideaal de temperatuur wordt daarop ook nog eens automatisch afgestemd!

Je kunt er zoveel verschillende creaties mee maken, de ene keer een compacte krul en de andere keer beachy waves, vind het ideaal dat je met 1 tang meerdere looks kunt maken! Ik raadt hem iedereen aan die op een snelle makkelijke manier prachtige krullen wil.

Pluspunten

• Erg snel klaar
  • Meerdere looks met 1 tang
  • Maakt bijna geen geluid
  • Heel handig in gebruik

Nicole 27-10-2017

Super snelle kruller

Geschreven voor: BaByliss Curl Secret Ionic 2

Ik ben erg blij met het product . Het warmt snel op en heel verschillende warmte en krulstanden zodat je voor verschillende looks kunt gaan. In het begin moest ik wel even wennen aan hoe ik het moest gebruiken en ik mn haar er goed in kreeg maar na een paar keer oefenen lukt dit prima! Belangrijk wel is dat je het haar goed borstelt van te voren anders dan weigert het apparaat te krullen. Opzicht goed omdat je anders je haar in de knoop krijgt en het weg fikt. Ik ben er erg blij mee ook omdat ik er snel mee kan werken!

Pluspunten

• Div krul/warmte standen.
  • Snel in gebruik
  • Krullen blijven lang zitten

Minpunten

• Je moet je haar goed doorkammen
  • Middel Grote plukken .

Meagan 26-10-2017

Goede kruller

Geschreven voor: BaByliss Curl Secret Ionic 2

Fijn ding voor je haren te krullen, krullen blijven beter zitten dan als je ze met een normale krul of stijltang doet, makkelijk in gebruik en hangt ook niet vast

CocoS22 26-10-2017

Happy!

Geschreven voor: BaByliss Curl Secret Ionic 2

Ik was al fan van de vorige Curl Secret, maar deze is helemaal geniaal. Doordat er 2 opzetstukken bij zitten, kan je van soort krul wisselen. Zo kun je ook een veel natuurlijkere slag/krul creeeren. Je maakt dan een te gek kapsel, maar wat wel natuurlijk oogt. Dus for every day use. Echt heel fijn! En natuurlijk werkt ie, net als het vorige model, super makkelijk en blijft de krul echt lang zitten. Vaak gewoon 2 dagen plezier van. Happy!

Pluspunten

• Verschillende soorten krullen
  • Gemakkelijk
  • Lang plezier van het resultaat (minimaal 2 dagen!)

Minpunten

• Het is wel een investering

Curl secret 25-10-2017
  • Product gekregen

Handig degelijk en makkelijk in gebruik

Geschreven voor: BaByliss Curl Secret Ionic 2

Handig apparaat voor een mooi resultaat. Hij maakt krullen linksom en rechtsom waardoor je een natuurlijk resultaat hebt. Hij is niet goedkoop maar spaart mij al heel wat kappersafsraken uit.

Pluspunten

• Handig, licht en stevige krullen

Minpunten

• Duur