BaByliss C1100E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de BaByliss C1100E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,7

sarah 26-03-2016

Geweldige krultang

Geschreven voor: BaByliss C1100E

Ik was eerst bang dat je haar erin bleef zitten maar als je de krultang op de goede manier gebruikt dan gaat het gewoon goed. Normaal blijven er nooit krullen in mijn haar zitten maar met deze krultang wel. Het is een echte aanrader!!!

Ilona 09-01-2016
Geschreven voor: BaByliss C1100E

Ik heb de Curl secret gewonnen via een actie van Babyliss.
Ik ben eigenlijk altijd sceptisch geweest over dit soort producten. Ik geloofde niet in de meerwaarde van dit product, maar besloot toch de gok te wagen en het te proberen.

Voordat ik de Curl Secret voor het eerst gebruikte vertelde vriendinnen mij dat zij filmpjes hadden gezien dat je haar snel blijft vastzitten in de Curl Secret wanneer je je haar wilt krullen. Hierdoor vond ik het best eng om het product te gebruiken. Toch heb ik de gebruiksaanwijzing goed doorgelezen en heb het geprobeerd.

Het belangrijkste is:
1. Pak niet al te grote plukken
2. Zorg dat je 1 pluk vast hebt en dat er niet meer haar kan mee worden "gezogen"
3. Zorg ervoor dat je haar schoon en goed doorgekamd is.

Met deze punten goed opgevolgd te hebben bleef mijn haar niet één keer vast zitten en het resultaat was echt fantastisch !!!
Normaal met een krultang zakte mijn krullen erg snel uit. Ik gebruikte dit keer geen andere haarstyling producten zoals haarlak, omdat ik het immers even wilde proberen, en de volgende dag zaten de krullen er nog perfect in!

In het begin is het even wennen en deed ik een uur over het krullen zetten..
Nu heb ik binnen 20 minuten een volle bos krullen! En dat zonder je vingers te verbranden, ideaal dus!

Nu is de Curl Secret hier niet meer weg te denken en gebruik ik hem regelmatig, als ik hem niet heb uitgeleend aan vriendinnen, want zij gebruiken deze ook maar al te graag!

Voor iedereen wat wils: geschikt voor ieder haartype, want de temperatuur is regelbaar!
Ook voor ieder zijn smaak is er wat, met 3 verschillende standen kun je kiezen van een wat lossere krul tot een stevige krul!

Voordat er ergens een feestje oid is vragen mijn vriendinnen mij altijd even de Curl Secret mee te nemen, zodat ik even hun haar kan krullen voordat we gaan, dus wees gewaarschuwd ;-)

Kortom: Nooit verwacht, maar echt een top product !!
Echt echt echt een aanrader!!

Eefjes 30-12-2015
Geschreven voor: BaByliss C1100E

Even oefenen maar als je eenmaal doorhebt hoe het werkt dan heb je heel snel krullen! Zelf ben ik binnen 20 minuten klaar en het blijft de hele dag zitten! Super fijn apparaat en handig in gebruik! Mooie krullen!

Mark_dk 30-12-2015
Geschreven voor: BaByliss C1100E

Ik heb dit krul monster gekocht voor mijn dochter (7 jaar). Ik maak de krullen bij haar. Met een oude tang blijven ze de krullen niet lang zitten. Bij deze wel. Erg makelijk in gebruik, zeker na het bekijken van YouTube filmpjes

Sandra 29-12-2015
Geschreven voor: BaByliss C1100E

Na een jaar nog steeds super blij met de Curl Secret. M'n haar blijft zeker 2 dagen in de krul. Heb'm met kerst uitgeleend aan me zusje omdat zij m wilde kopen en toen was ie uitverkocht. Ze gaat m ook kopen. Hij wordt best heet maar dat is goed om de krullen te houden. Ik heb ook nog nooit een probleempje gehad met de krultang.

Mel 29-12-2015
Geschreven voor: BaByliss C1100E

Prachtige krullen die meerdere dagen blijven zitten! Even de gebruiksaanwijzing gelezen en een youtube-filmpje gekeken en daarna zelf uitgeprobeerd. Heel makkelijk in gebruik, en de krullen zet ik in de helft van de tijd die ik kwijt ben bij een traditionele krultang.

CocoS22 05-06-2015
Geschreven voor: BaByliss C1100E

Ik heb deze krultang van Babyliss nu enkele weken in huis en WAUW ik ben er zo blij mee ! Wat een verschil met een normale krultang! je moet wel eerst even goed kijken hoe je het moet doen maar als je hem eenmaal snapt dan is het super gemakkelijk. De krul blijft ook wel 2 dagen zitten, terwijl met een normale krultang mijn haar na een paar uur uitgezakt is (zwaar dik haar). Top product.