Remington S6700 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 41 reviews die zijn achtergelaten voor de Remington S6700 op Kieskeurig.nl.

Nienke85 03-11-2019

Top stijltang

Geschreven voor: Remington S6700

Een verrassend gebruikersvriendelijke stijltang. Opwarmen van de tang is letterlijk binnen een paar seconden gepiept en de temperatuur is makkelijk in te stellen. Er zitten zitten grote platen op de tang waardoor je effectief kan steilen/of krullen. Het gaat erg soepel, en de tang ligt fijn in de hand. Snoer is lang, zodat je goed bewegingsruimte hebt tijdens het gebruik. Kortom, zeer tevreden!

Pluspunten

• Warmt snel op
  • Handzaam
  • Grote keramische platen
  • Lang snoer

xlizs92 22-10-2019
  • Product gekregen

Top 2-1 tang!

Geschreven voor: Remington S6700

Ik ben super blij met deze stijltang! Het werkt super goed om zowel te stijlen als te krullen. Zelf heb ik lang haar en kan ik heel gemakkelijk een losse krul draaien. Let op: het gaat wel om een messy coupe, met een losse slag. Ik heb het zelf nog niet voor elkaar gekregen om echte gelikte krullen te draaien, maar misschien kan dat wel. Al met al een super fijne 2 in 1 tang!

Pluspunten

• Zowel stylen als krullen
  • Wordt snel warm
  • Ziet er mooi uit

Minpunten

• Te lang snoer, niet nodig voor mij

Stephie1239 20-10-2019

Super handig stijl en krul tang ineen!

Geschreven voor: Remington S6700

Wouw, ik was nogal sceptisch zeker omdat ik zeer dik en lang haar heb of dit überhaupt ging werken.... Maar het werkt super!! De stijl / krultang glijd super gemakkelijk door je haar en is super handig te bedienen qua temperatuur regeling. Tevens is de opwarm tijd niet lang waardoor je gewoon voor je gevoel bij aanzetten bijna gelijk aan de gang kan. Super is ook dat het apparaat zich automatisch uitschakelt na 60 minuten. Mocht je per ongeluk in je haast iets te snel weglopen dan hoef je je daar in ieder geval geen zorgen over te maken. Hij ligt heerlijk in de hand en zoals ik al eerder aangaf werkt het super. Dus twijfel niet over deze aankoop als jij een simpele oplossing wil in 1 apparaat zoek niet verder maar kies de S6700 van Remington.

Pluspunten

• Super handig in gebruik
  • Snel warm
  • Schakelt zelf uit na 60 min

Minpunten

• niet gevonden

Wendy 19-01-2021

Compacte stijltang, handig in gebruik.

Geschreven voor: Remington S6700

Stijltang is vooral goed geschikt voor ontkrullen en lichte krullen. Is licht in gewicht en niet te groot voor gebruik bij jezelf. Compact en handig!

Pluspunten

• snelle opwarming
  • compact en licht

Minpunten

• momenteel geen

Dora 15-01-2021

Mooi apparaat

Geschreven voor: Remington S6700

Fijn apparaat, lang snoer. Glijdt heel goed door je haar heen.
Wel even wennen met dun haar... daarvoor glijdt deze stijltang iets te snel door het haar. Ik maak er krullen mee, dus daardoor was het even wennen. Mijn vorige stijltang was stugger. Verder goed apparaat!

Pluspunten

• Lang snoer
  • Glijdt snel door haar

Minpunten

• Niet heel geschikt voor dun haar

Dominique 06-01-2021

brede, lange titanium platen

Geschreven voor: Remington S6700

Je kan de stijltang opwarmen op een zelf gekozen temperatuur. Het wordt snel warm. Handig in gebruik door het snoer dat 360 graden draait en dat best wel lang is. Je kan veel en dik haar stylen. Het is ook heel makkelijk om krullen of golven aan te brengen. De stijltang glijdt vlot door je haar. Wat handig dat de stijltang zichzelf uitschakelt uit veiligheid na 1 uur. De bijgeleverde beschermingshoes zorgt ervoor dat je de stijltang snel kan opruimen. Kortom, een echte aanrader!

Pluspunten

• warmt snel op
  • lang snoer en draait 360 graden

Mandy 04-01-2021

Multifunctioneel

Geschreven voor: Remington S6700

Hele fijne stijl- en krultang in 1!
Stekker (met handig lang snoer) in het stopcontact, 15 seconden wachten en je kan direct beginnen. De tang glijdt soepel door de haren heen, echt een aanrader! Een 9/10 gegeven. Het was een 10 als er een handige opberghoes bij zat waar die ook veilig op kan afkoelen.

Michelle 03-01-2021

Top stijl en krultang in één!

Geschreven voor: Remington S6700

Ik heb de stijltang gekocht om te krullen. Ben er echt heel blij mee, glijd goed door je haar en door de lange platen kan je grotere plukken pakken

Pluspunten

• Lange platen
  • Mooie krullen

sharon 30-12-2020

gemakkelijk dat je de temperatuur kan instellen.

Geschreven voor: Remington S6700

ik heb dit gekocht voor een cadeau, qua uiterlijk is heel mooi, en is ook goed qua grootte. je kan er krullen mee maken en ook het haar stijlen dat is ook een pluspunt. het is geschikt voor alle soorten haren; dik, dun, beschadigd haar.

Pluspunten

• gemakkelijk temperatuur in te stellen
  • mooi qua uiterlijk

elie 25-12-2020

Remington sleek en crul

Geschreven voor: Remington S6700

de krul stijl tang is snel opgewarmd en stijl en krul werkt alle bij goed. de stijler houd makkelijk vast. wij zijn er erg blij mee.
zit een mooie hoes bij ideaal!!!!!

Laura 18-12-2020

Fijne, makkelijke stijl- en krultang

Geschreven voor: Remington S6700

Ik ben erg tevreden met mijn Remington 6700 stijltang. Hij is makkelijk te gebruiken voor zowel en stijlen als het krullen. Binnen enkele seconden is hij warm en glijdt soepel over je haar. Daarnaast ziet hij er ook leuk uit en heeft hij een handig hoesje als bescherming voor de platen. Zeker een aanrader!!

Pluspunten

• Makkelijk te gebruiken
  • Snel warm

Lies 12-06-2020

Hairstyler

Geschreven voor: Remington S6700

Prima hairstyler, instelbare temperatuur, niet al te brede platen, ligt prettig in de hand, beschermkap ook heel handig, krullen en steil maken met 1 apparaat hanfig.

Valeriya 01-06-2020

Handig, mooi en veilig

Geschreven voor: Remington S6700

De stijltang voldoet aan al mijn vetwachtingen: compact, handig om mee te nemen op reis, ziet er mooi uit, veilig in gebruik.

Katleen 25-05-2020

Ideale stijltang

Geschreven voor: Remington S6700

Deze stijltang werkt zoals het moet. Ze is handig om mee te werken; is direct opgewarmd en praktisch.

Pluspunten

• direct opgewarmd
  • lang snoer

Jasmijn 24-05-2020

Goede koop! Aanrader

Geschreven voor: Remington S6700

Ben super blij met deze stijltang! Mooi design en warmt supersnel op. Het snoer is heel lang en zo kan ik mijn haar gemakkelijk in model brengen, echt een goede koop!

Pluspunten

• Lang snoer

Ingrid 14-05-2020
  • Product gekregen

Mooie tang voor stijlen en krullen!

Geschreven voor: Remington S6700

Met Kerst deze mooie tang gegeven aan mijn dochter en zij is er zeer blij mee. Regelmatig wordt haar haar gestijld en gekruld...
Mooie tang, goede plaat en ligt lekker in de hand.
Zeker een aanrader!

Pluspunten

• Stijlen
  • Krullen
  • Werkt prettig
  • Goede platen

Anoniem 13-05-2020

2 in 1 stijltang!

Geschreven voor: Remington S6700

De stijltang warmt super snel op. Mijn haren worden met 1x erover heen gaan al stijl. Ik heb zelf fijn haar. Ik heb ook geprobeerd om ermee te krullen en het verbaasde mij dat het echt lukte. Normaal gesproken lukt het mij niet om met een stijltang een krul te maken in het haar, maar deze stijltang is echt heel compact om ermee te draaien. Het heeft ook een licht gewicht. Voor deze prijs is deze stijltang zeker aan te raden.

Pluspunten

• warmt snel op
  • stijlt en krult

Iris 13-05-2020

Gaat heel soepel door je haar

Geschreven voor: Remington S6700

Heel erg fijn! Deze tang gaat gemakkelijk door het haar. Ik ben ook een stuk sneller klaar met stijlen in vergelijking met mijn vorige stijltang van een ander merk. Mijn haar is erg glad na het stijlen vrijwel zonder pluis! Erg tevreden.

Pluspunten

• Soepel door het haar
  • Snel warm

Jacqueline 11-05-2020

Fijne apparaat

Geschreven voor: Remington S6700

Goede prijs kwaliteit verhouding. Fijn in gebruik. En met temperatuur instellen. Ik heb dik vol haar en blijft mooi langdurig stijl

Ch 08-05-2020

Titanium warmte platen, snel warm en handig in gebruik.

Geschreven voor: Remington S6700

De verkoopster was erg gemotiveerd en enthousiast over dit product. Is snel op temperatuur en er zitten titanium warmte elementen op.

Pluspunten

• snel warm
  • super glad resultaat