Remington S6700 - Reviews

Soort styler
straightener
Ionische functie
Keramische toepassing

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 33 reviews die zijn achtergelaten voor de Remington S6700 op Kieskeurig.nl.

Nienke85 03-11-2019

Top stijltang

Geschreven voor: Remington S6700

Een verrassend gebruikersvriendelijke stijltang. Opwarmen van de tang is letterlijk binnen een paar seconden gepiept en de temperatuur is makkelijk in te stellen. Er zitten zitten grote platen op de tang waardoor je effectief kan steilen/of krullen. Het gaat erg soepel, en de tang ligt fijn in de hand. Snoer is lang, zodat je goed bewegingsruimte hebt tijdens het gebruik. Kortom, zeer tevreden!

Pluspunten

• Warmt snel op
  • Handzaam
  • Grote keramische platen
  • Lang snoer

xlizs92 22-10-2019
  • Product gekregen

Top 2-1 tang!

Geschreven voor: Remington S6700

Ik ben super blij met deze stijltang! Het werkt super goed om zowel te stijlen als te krullen. Zelf heb ik lang haar en kan ik heel gemakkelijk een losse krul draaien. Let op: het gaat wel om een messy coupe, met een losse slag. Ik heb het zelf nog niet voor elkaar gekregen om echte gelikte krullen te draaien, maar misschien kan dat wel. Al met al een super fijne 2 in 1 tang!

Pluspunten

• Zowel stylen als krullen
  • Wordt snel warm
  • Ziet er mooi uit

Minpunten

• Te lang snoer, niet nodig voor mij

Stephie1239 20-10-2019

Super handig stijl en krul tang ineen!

Geschreven voor: Remington S6700

Wouw, ik was nogal sceptisch zeker omdat ik zeer dik en lang haar heb of dit überhaupt ging werken.... Maar het werkt super!! De stijl / krultang glijd super gemakkelijk door je haar en is super handig te bedienen qua temperatuur regeling. Tevens is de opwarm tijd niet lang waardoor je gewoon voor je gevoel bij aanzetten bijna gelijk aan de gang kan. Super is ook dat het apparaat zich automatisch uitschakelt na 60 minuten. Mocht je per ongeluk in je haast iets te snel weglopen dan hoef je je daar in ieder geval geen zorgen over te maken. Hij ligt heerlijk in de hand en zoals ik al eerder aangaf werkt het super. Dus twijfel niet over deze aankoop als jij een simpele oplossing wil in 1 apparaat zoek niet verder maar kies de S6700 van Remington.

Pluspunten

• Super handig in gebruik
  • Snel warm
  • Schakelt zelf uit na 60 min

Minpunten

• niet gevonden

Lies 12-06-2020

Hairstyler

Geschreven voor: Remington S6700

Prima hairstyler, instelbare temperatuur, niet al te brede platen, ligt prettig in de hand, beschermkap ook heel handig, krullen en steil maken met 1 apparaat hanfig.

Valeriya 01-06-2020

Handig, mooi en veilig

Geschreven voor: Remington S6700

De stijltang voldoet aan al mijn vetwachtingen: compact, handig om mee te nemen op reis, ziet er mooi uit, veilig in gebruik.

Katleen 25-05-2020

Ideale stijltang

Geschreven voor: Remington S6700

Deze stijltang werkt zoals het moet. Ze is handig om mee te werken; is direct opgewarmd en praktisch.

Pluspunten

• direct opgewarmd
  • lang snoer

Jasmijn 24-05-2020

Goede koop! Aanrader

Geschreven voor: Remington S6700

Ben super blij met deze stijltang! Mooi design en warmt supersnel op. Het snoer is heel lang en zo kan ik mijn haar gemakkelijk in model brengen, echt een goede koop!

Pluspunten

• Lang snoer

Ingrid 14-05-2020
  • Product gekregen

Mooie tang voor stijlen en krullen!

Geschreven voor: Remington S6700

Met Kerst deze mooie tang gegeven aan mijn dochter en zij is er zeer blij mee. Regelmatig wordt haar haar gestijld en gekruld...
Mooie tang, goede plaat en ligt lekker in de hand.
Zeker een aanrader!

Pluspunten

• Stijlen
  • Krullen
  • Werkt prettig
  • Goede platen

Anoniem 13-05-2020

2 in 1 stijltang!

Geschreven voor: Remington S6700

De stijltang warmt super snel op. Mijn haren worden met 1x erover heen gaan al stijl. Ik heb zelf fijn haar. Ik heb ook geprobeerd om ermee te krullen en het verbaasde mij dat het echt lukte. Normaal gesproken lukt het mij niet om met een stijltang een krul te maken in het haar, maar deze stijltang is echt heel compact om ermee te draaien. Het heeft ook een licht gewicht. Voor deze prijs is deze stijltang zeker aan te raden.

Pluspunten

• warmt snel op
  • stijlt en krult

Iris 13-05-2020

Gaat heel soepel door je haar

Geschreven voor: Remington S6700

Heel erg fijn! Deze tang gaat gemakkelijk door het haar. Ik ben ook een stuk sneller klaar met stijlen in vergelijking met mijn vorige stijltang van een ander merk. Mijn haar is erg glad na het stijlen vrijwel zonder pluis! Erg tevreden.

Pluspunten

• Soepel door het haar
  • Snel warm

Jacqueline 11-05-2020

Fijne apparaat

Geschreven voor: Remington S6700

Goede prijs kwaliteit verhouding. Fijn in gebruik. En met temperatuur instellen. Ik heb dik vol haar en blijft mooi langdurig stijl

Ch 08-05-2020

Titanium warmte platen, snel warm en handig in gebruik.

Geschreven voor: Remington S6700

De verkoopster was erg gemotiveerd en enthousiast over dit product. Is snel op temperatuur en er zitten titanium warmte elementen op.

Pluspunten

• snel warm
  • super glad resultaat

clara 07-05-2020

Nice budget styling product

Geschreven voor: Remington S6700

I was looking for a 2-in-1 straightener and curler on a budget. After returning a competing brand's item, I opted for S6700 because of its sleek look and feel, adjustable temperature that is visible on a screen and its versatile use to straighten and curl hair.
The narrow plates run smooth and the curls look nice (after a bit of practice on how to curl - be sure to use some product that will hold it afterwards). It heats up super fast which comes in handy for when you are in a rush.
It doesn't matter that it doesn't have ionic technology because it seems to not damage the hair (along with heat protection spray of course) and my hair doesn't have an intense burn odor which is great.

Pluspunten

• heats up fast
  • adjustable temperature on a screen
  • fitting silicon case
  • rotating cable makes it easier to curl

Mira 06-05-2020

Slank model, superglijder

Geschreven voor: Remington S6700

Gekocht omdat dit titanium platen heeft: 10x dikkere keramische coating en 2x soepeler glijden. Ik heb heel dik haar en was binnen een paar minuten klaar met stijlen. Erg blij mee.

Pluspunten

• 2x soepeler glijden
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• waar neer leggen als het apparaat nog warm is.

Caroline 30-03-2020

Nog steeds tevreden

Geschreven voor: Remington S6700

Gebruik deze stijltang nu enkele maanden. Wat een goede aankoop. Snel op temperatuur en schakelt zichzelf ook uit al s ik het weer eens vergeet. Handige hoed om mee te nemen op vakantie erbij. Nog steeds heel blij mee!

Pluspunten

• Snel op temperatuur
  • Gemakkelijk temperatuur instellen
  • Schakelt vanzelf uit
  • Mooie refund actie

Miranda 23-01-2020

Remington Sleek & Curl expert S6700

Geschreven voor: Remington S6700

Een hele fijne styl\krultang is snel warm goed instelbaar en ook weer snel afgekoeld qua prijs een zeer veelzijdig product

Pluspunten

• snel warm
  • snel afgekoeld
  • veelzijdig

EmmaAnnemie 21-01-2020

Fijne stijltang

Geschreven voor: Remington S6700

Word snel warm en over het algemeen heel fijn in gebruik. Gebruik het met name om haar in model te brengen en te krullen. Het was even oefenen maar kan er nu mooie krullen mee maken die goed blijven zitten. Het lukt alleen niet om het haar golvend te maken en de afwerking had iets beter gekund (aan de bovenkant en onderkant van de onderste plaat blijven soms een paar haren hangen aan de randjes en de buitenkant word ook best heet). Het snoer is precies lang genoeg en de hoes maakt het makkelijk om de stijltang op te bergen.

Pluspunten

• snel warm
  • lang snoer
  • mooie krullen die lang blijven zitten
  • mooi design
  • glijd goed door het haar

Minpunten

• heet aan buitenkant
  • haar golven lukt niet
  • oefening nodig om krullen te maken
  • afwerking had beter gekund

Val. 15-01-2020

Remington Sleek & Curl Expert S6700

Geschreven voor: Remington S6700

Ik heb de Remington Sleek & Curl Expert S6700 gekocht vanwegen de al eerder gegeven reviews en ik kan niets anders zeggen dan dat ik zeer lovend ben over dit product. Ook heb ik voor dit product gekozen vanwege zijn prijs, ook hierover kan ik melden dat het een geweldige prijs kwaliteit verhouding heeft.

Ik ben zeer lovend over dit product en raad het zeker andere mensen aan.

Pluspunten

• snel warm
  • hoge tempratuur
  • keramische plaat
  • veel standen
  • knullen gaat ook erg goed

Minpunten

• smalle plaat, dus kleinere plukken pakken

Maureen 10-01-2020

lekker ligt en klein

Geschreven voor: Remington S6700

Niet te zwaar . Handelbaar . Wordt snel warm en haar plakt niet. Aan te bevelen als je op vakantie gaat .
Zocht al geruime tijd iets dat klein was en makkelijk weg te stoppen is in een kleinen koffer, Dit apparaat voldoet prima voor dit doel. Het is alleen afwachten hoe lang hij het doet. De meeste apparaten die gaan bij regelmatig gebruik na 3 maanden al stuk. Gelukkig blijft er hieraan geen haar aan zitten, dus hoeft niet bang te zijn voor verstopping.

Pluspunten

• ligt
  • klein

Lai73 09-01-2020

Gelukkige Gebruiker

Geschreven voor: Remington S6700

Gemakkelijk en snel in gebruik. Haar ruikt lekker, zit goed in stijl en voelt zacht aan. Kwalitatief goed product ook duurzaam uitziende ceramische platen. Automatisch uit na uur aan! Verwachtingen zeker overtroffen. Ik had niet verwacht dat het in stijl brengen zo gemakkelijk ging, dit in tegenstelling tot sommige andere merken die ik gebruikt heb in het verleden. Ik heb haar tot op de schouders en het stond alle kanten op, platen zijn zo warm en was met een paar minuten al klaar en in model. Vind de prijs niet al te duur, die is snel gerechtvaardigd, zeker voor dit gemak en als je bedenkt dat je er jaren mee vooruit kan en minder tijd en geld hoeft uit te geven aan de kapsalon.

Pluspunten

• Snel
  • Gemakkelijk
  • Haar ruikt lekker
  • Haar voelt zacht
  • Minder kapsalon kosten