Remington Sleek & Curl Expert S6700 - Reviews

Best Reviewed okt 2019 - 20% Remington Sleek & Curl Expert S6700
Best Reviewed - oktober 2019

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Remington Sleek & Curl Expert S6700 op Kieskeurig.nl.

Nienke85 03-11-2019

Top stijltang

Geschreven voor: Remington Sleek & Curl Expert S6700

Een verrassend gebruikersvriendelijke stijltang. Opwarmen van de tang is letterlijk binnen een paar seconden gepiept en de temperatuur is makkelijk in te stellen. Er zitten zitten grote platen op de tang waardoor je effectief kan steilen/of krullen. Het gaat erg soepel, en de tang ligt fijn in de hand. Snoer is lang, zodat je goed bewegingsruimte hebt tijdens het gebruik. Kortom, zeer tevreden!

Pluspunten

• Warmt snel op
  • Handzaam
  • Grote keramische platen
  • Lang snoer

Gabje10 24-10-2019

Perfecte stijltang!

Geschreven voor: Remington Sleek & Curl Expert S6700

Deze stijltang had ik veel eerder willen hebben.
Binnen een paar seconden was hij al warm en kon ik beginnen met stijlen. Tot mijn verbazing was ik zo klaar.
Toen ben ik losse plukjes gaan krullen, dit ging erg makkelijk je moet wel zelf inschatten wanneer je weer terug moet draaien.
Hele grote krullen kan je er niet mee maken, en als je lang haar hebt ben je wel lang bezig.
Maar ik ben er erg blij mee, je kunt hiermee toch snel een leuke coupe creëren.
De tang heeft een snoer van 3 meter, en schakelt zichzelf uit na 60 minuten.
Hij glijd erg soepel door het haar door de smalle en langere platen. Een aanrader deze stijltang!

Pluspunten

• Snelle opwarmtijd
  • Snel een mooie coupe
  • Digital display

Minpunten

• Geen grote krullen

xlizs92 22-10-2019
  • Product gekregen

Top 2-1 tang!

Geschreven voor: Remington Sleek & Curl Expert S6700

Ik ben super blij met deze stijltang! Het werkt super goed om zowel te stijlen als te krullen. Zelf heb ik lang haar en kan ik heel gemakkelijk een losse krul draaien. Let op: het gaat wel om een messy coupe, met een losse slag. Ik heb het zelf nog niet voor elkaar gekregen om echte gelikte krullen te draaien, maar misschien kan dat wel. Al met al een super fijne 2 in 1 tang!

Pluspunten

• Zowel stylen als krullen
  • Wordt snel warm
  • Ziet er mooi uit

Minpunten

• Te lang snoer, niet nodig voor mij

Stephie1239 20-10-2019

Super handig stijl en krul tang ineen!

Geschreven voor: Remington Sleek & Curl Expert S6700

Wouw, ik was nogal sceptisch zeker omdat ik zeer dik en lang haar heb of dit überhaupt ging werken.... Maar het werkt super!! De stijl / krultang glijd super gemakkelijk door je haar en is super handig te bedienen qua temperatuur regeling. Tevens is de opwarm tijd niet lang waardoor je gewoon voor je gevoel bij aanzetten bijna gelijk aan de gang kan. Super is ook dat het apparaat zich automatisch uitschakelt na 60 minuten. Mocht je per ongeluk in je haast iets te snel weglopen dan hoef je je daar in ieder geval geen zorgen over te maken. Hij ligt heerlijk in de hand en zoals ik al eerder aangaf werkt het super. Dus twijfel niet over deze aankoop als jij een simpele oplossing wil in 1 apparaat zoek niet verder maar kies de S6700 van Remington.

Pluspunten

• Super handig in gebruik
  • Snel warm
  • Schakelt zelf uit na 60 min

Minpunten

• niet gevonden