BaByliss Deep Waves - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de BaByliss Deep Waves op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Karin86 28-12-2019

Super handige krultang!

Geschreven voor: BaByliss Deep Waves

Ik mag deze krultang testen en ben er heel erg blij mee. Ik heb stijl haar waarbij krullen eigenlijk niet lang blijven zitten. Dus vond het erg leuk om te testen en te kijken hoe lang de krullen blijven zitten. En ik moet zeggen ik ben heel enthousiast. De krullen blijven de hele dag zitten. En het is echt zo gemakkelijk om te doen. Ik gebruik de laagste stand en tel tot 10 en verplaats dan elke keer de tang. Ik doe mij haar in een knot en pak elke keer een pluk. Totdat ik al mijn haar heb gedaan. Ik heb halflang haar en ik denk dat ik binnen 15 min alles in de krul heb kunnen zetten! Ik ben helemaal niet ervaren, dit was voor mij de eerste keer, dus zeer verrast!

Pluspunten

• Heel makkelijk in gebruik
  • Krullen blijven in stijl haar ook zitten
  • Snel klaar door grote tang

Minpunten

• De tang is een beetje zwaar

Snoepiejudge 27-12-2019

Hele mooie slagen in het haar

Geschreven voor: BaByliss Deep Waves

Ik mocht dit product testen en wat ben ik hier door verrast.
Het snoer is vrij lang wat heel erg fijn is zodat je overal bij kan zonder met het snoer te lopen stuntelen.
Het apparaat warm erg snel op en na gebruik koelt het ook heel erg snel af wat ik erg prettig vind.
Je bent wel even bezig om heel je haar te krullen met de tang.
Steeds een stukje verder op je haarpluk tot alles helemaal gekrult is. Dat kost tijd maar is het zeker waard!
Ook krijg je een hele mooie glans op je haren en staat het echt prachtig.
De bijgeleverde warmte mat is ook echt een uitkomst.

Pluspunten

• Warmt snel op
  • Koelt snel af
  • Lang snoer
  • Warmte mat

Minpunten

• Duurt wat langer om alles te krullen