BaByliss C453E - Reviews

Beste deals -15% prijsdaling
Automatische uitschakeling
Type/soort
haarstyler

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de BaByliss C453E op Kieskeurig.nl.

6,7

Inkie 08-01-2020

Fijne krultang

Geschreven voor: BaByliss C453E

Ik test deze krultang nu enkele weken en ben erg tevreden over de krullen / Slag en volume in mn haar. Ik heb lang en stijl fijn haar.
Normaal zakken krullen heel snel uit bij mij, maar als ik de krullen op de hoogste stand maak dan blijven ze goed zitten.
Het snoer is erg lang wat erg prettig is.
De krultang warmt snel op en is snel te gebruiken.
Erg gebruiksvriendelijk

Pluspunten

• Lang snoer
  • Warmt snel op

Naomi 08-01-2020

Babyliss Curling Tong

Geschreven voor: BaByliss C453E

Voor de Reviewclub mocht in de Babyliss Curling Tong. Voor de kerst kwam deze binnen dus mijn dochters en ik konden niet wachten te beginnen. We hebben alledrie ander haar, dus dat was leuk.
Bij het open maken van de doos viel meteen de kleur op, daar houden dames van. Niet te zwaar en oogde stevig.
Bijgevoegd een warmte matje, voor als je klaar bent, handig!
Na de duidelijke gebruiksaanwijzing gelezen en op YouTube een instructie video gekeken te hebben, gingen we aan de slag.
De tang is zo warm. We begonnen op 200 graden en met dik en lang haar. We hadden iets anders verwacht, dus een kleine teleurstelling bij dochter. Maar uiteindelijk had ze toch wat krul onder in. Hierna de graden wat lager gezet, want andere dochter heeft lang en stijl haar. Hierin was de krul snel te zien en met een kwartiertje alles leuk in de krul.
Toen mocht ik, kort en stijl haar. Ik vond mijn type haar niet zo leuk, door laagjes leek het net of ik in de wind had gelopen.
Ik zou de tang zeker aanraden bij lang haar. Hartstikke leuk!

Chantal1989 08-01-2020

Te zwaar haar

Geschreven voor: BaByliss C453E

Ik heb deze tang nu bijna 3 weken en heb deze een aantal keer geprobeerd nadat ik tutorials heb bekeken. Ik lijk echter amper slag in mijn haar te krijgen, ook al zet ik de temperatuur (die je heel handig verstellen) op zijn hoogst. Ik heb vrij dik haar dat een paar centimeter over de schouders valt en met andere krultangen lukt het wel. Nu is deze tang natuurlijk voor een grove slag en niet voor krullen dus ik ben bang dat mijn haar gewoon te dik is. Zeker als ik andere reviews zie denk ik dat het aan mij ligt en niet aan de tang ;-)

Verder ben ik wel te spreken over de tang, mooi design, lekker lang snoer van 2,5 meter en een handig matje om de hete tang op te leggen. Dus als je niet heel dik haar hebt (of al slag van jezelf hebt) dan is dit een prima tang maar als je dik haar hebt zou ik een andere tang aanraden.

Pluspunten

• Warmtematje
  • Lang snoer

Minpunten

• Niet voor dik haar