BaByliss Straight & Curl Brilliance - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de BaByliss Straight & Curl Brilliance op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

marayapiraya 19-11-2019

Fijne stijltang

Ik had echt een nieuwe stijltang nodig en deze is echt super voor mij. De stilstang heeft een heel mooi en glanzend ontwerp en is makkelijk om te gebruiken. Ik gebruik het om mijn haar te krullen en de krullen zijn geweldig en ik vind het erg leuk dat het zo snel opwarmt. Er zijn 5 verschillende standen voor de warmte regeling, dus kan ik me perfect aanpassen aan mijn haar. Deze past heel goed bij mijn haar en ik kan het van harte aanbevelen aan anderen!

• Warmt snel op
  • Makkelijk in gebruik
  • Goede resultaten

Chantalle82 12-11-2019

Fijne stijltang/krultang in 1

Bij binnenkomst was ik helemaal enthousiast. Het product ziet er erg luxe uit met de rosé gouden onderdelen. Natuurlijk ging ik hem gelijk testen met mijn dochter.
De 2 in 1 tang kan het haar steil maken maar ook krullen. Wij gingen eerst voor steil haar. De tang is snel opgewarmd en het lampje geeft aan wanneer deze klaar voor gebruik is.
Er zijn 5 verschillende standen voor de warmte regeling.
Het haar wordt echt mooi glad en pluist minder. Vergeleken met de goedkopere steiltang die ik ooit heb gehad is dit een hele verbetering.
Het krullen vond ik wat lastiger maar na het kijken van verschillende filmpjes op internet is het goed gelukt. Mooie lange krullen kan je ermee maken.
Ik mis eigenlijk een soort standaard om de krultang tijdelijk op te leggen als je even wat gaat pakken. Wel heeft het een lang snoer waardoor je meer niet aangewezen bent om vlakbij het stopcontact te staan.
Ik vind het een fijn apparaat en zou niet anders meer willen.

Pluspunten

• Warmt snel op
  • Glas en steil haar
  • Mooie lange krullen

Minpunten

• Ik mis een standaard om op te leggen

M. Janssen 11-11-2019

Fijne stijltang, mooi design

Het is een mooie en fijne stijltang. Het zwart met rosé gouden design is erg mooi en geeft het product een luxe uitstraling. De stijltang ligt fijn in de hand, wel moet je er rekening mee houden dat de rosé gouden buitenkant warm wordt. De rubberen dopjes voor om de punten van de stijltang geven meer comfort bij het vasthouden maar zijn niet erg fijn bij het pakken van een nieuwe pluk haar. Ze zijn stroef tegen het haar waardoor het niet erg fijn werkt. De tang is snel op temperatuur, er zitten vijf standen op. Ik gebruik meestal stand vier maar mijn haar is erg dik. Het resultaat is glanzend stijl haar. Het haar blijft ook langer stijl dan met de stijltang die ik hiervoor gebruikte. Het maken van krullen gaat ook erg goed met de stijltang. Het hitte bestendige zakje dat wordt bijgeleverd is niet zo goed als ik had verwacht. Ik had laatst mijn stijltang er warm in gedaan maar het zakje werd naar mijn mening toch erg warm. Het snoer is wel heel lang wat erg fijn is in gebruik.

Pluspunten

• mooi design
  • makkelijk in gebruik
  • ionische technologie
  • mooi resultaat

Minpunten

• buitenkant wordt warm

Gullie 07-11-2019

Mooi product, maar niet echt praktisch

Allereerst, super mooi product om te zien. Zodra ik het pakketje binnen kreeg, heb ik het dolenthousiast uitgepakt en meteen uitvoerig getest. Ik heb al een heleboel stijltangen en krultangen gehad in mijn leven dus ik weet er alles van. Ik heb mijn haren in 2en gesplitst, de ene helft stijl en de andere gekruld. Ik moet zeggen dat mijn haar heel mooi stijl is geworden. Ik heb veel en dik haar dus soms kost het veel moeite om het zo stijl te krijgen, maar daar had deze stijltang geen moeite mee. Ik had het wel op de hoogste temperatuursetting gebruikt. Voordeel bij het stijlen is dat de plaat lekker groot is, niet breed maar lang dus. Een nadeel hier is dat het handvat iets compacter is waardoor ik een paar keer verkeerd heb gegrepen en mijn vingers een beetje heb verbrand. Dit komt natuurlijk omdat de buitenkant ook warm wordt door de krultang functie. Voor mij dus eigenlijk zeer onhandig, maarja, het gaat hier om een 2 in 1.
Haren krullen met een stijltang doe ik ook geregeld, en al lang geleden mee geoefend, dus de techniek heb ik onder de knie. Wel moet ik zeggen dat ik met deze stijltang een minder mooi resultaat krijg dan met mijn "gewone" stijltang. Tevens greep ik bij het krullen ook weer mis en wéér mijn vingers verbrand. Dit komt doordat de buitenkant ook zo warm wordt. Niet zo heet als de binnenste platen (gelukkig), maar wel warm genoeg om te schrikken van de pijn.
Ik moet zeggen dat het een hele mooie stijltang is, voelt degelijk aan en heeft prettige temperatuurstanden. Het duurt even voor het op temperatuur is en dit kun je zien aan het lichtje dat niet meer knippert. Mijn haar wordt er super zacht van en minder statisch dus de ionenfunctie werkt voortreffelijk. Toch ga ik liever voor een aparte krultang en/of stijltang. Wat ik eerder al aangaf, ik krul mijn haren regelmatig met een normale stijltang en dat gaat super. Ook verbrand ik daar mijn vingers niet mee. Het is leuk bedacht zo'n 2 in 1 apparaat, maar voor mij niet praktisch. Eerder onhandig. Misschien als de lengte van de platen iets korter was geweest, zodat je genoeg houvast hebt, had het iets uitgemaakt, maar ik vind die platen juist ook weer fijn bij het stijlen omdat je toch net iets meer haar erdoorheen kunt halen.
Voor mij een dompertje dus, geen aanrader. Had verwacht dat het juist het leven makkelijker zou maken, maar tevergeefs. Beetje zonde van het geld als je al een aparte krultang of stijltang hebt liggen thuis.
(Ik kan geen foto's toevoegen, wilde eigenlijk het verschil laten zien.)

Pluspunten

• Grote platen, handig met veel haar
  • Wordt goed heet
  • Ionentechnologie

Minpunten

• Te lange platen, dus vaak misgrijpen
  • Buitenkant wordt heet dus goed oppassen
  • Krullen worden niet zo mooi
  • Onhandig design