Remington S8500 Shine Therapy - Reviews

Resultaat
ontkrullen, stylen

Elisa vV 02-08-2016 Product paar dagen in bezit

Gebruiksvriendelijke stijltang

De stijltang net in gebruik, maar bevalt nu al erg goed! Nog niet eerder een stijltang gebruikt, dus geen vergelijkingsmateriaal. Maar een duidelijke gebruiksaanwijzing zit erbij. Het is echter een zeer gebruiksvriendelijke stijltang. Geen poespas aan knopjes, maar duidelijk display en ook handig dat de stijltang te vergrendelen is.

Rotterdam 16-06-2016 Product paar weken in bezit

Stijltang S8500

Na lang nagedacht te hebben om een chi tang te kopen, heb ik toch besloten om een goedkopere stijltang aan te schaffen. De stijltang overtreft mijn verwachtingen. Het wordt snel warm, de gewenste temperatuur is makkelijk aan te passen en het ligt goed in de hand. Ondanks dat ik van nature wat dikker haar heb werkt de stijltang ontzettend goed en hoef ik maar een keer over mijn haren te stijlen.

Dilaar 14-06-2016 Product maand in bezit

Zeker je geld waard!

Ik heb de stijltang aangeschaft nadat ik wat reviews op internet heb opgezocht. Ik besloot de stijltang te kopen en ik kan zeggen dat ik zeer tevreden ben met het resultaat. Ik heb dik krullend haar en hoopte dan ook dat de stijltang bij mijn type haar zou werken. Mijn haar bleef tot mijn verbazing een hele dag stijl, zijdezacht en glanzend. Ik ben er heel erg blij mee en ik raad het iedereen aan die ook opzoek zijn naar een stijltang voor dik en krullend haar.

Mirella 25-05-2016 Product paar weken in bezit

Erg fijne stijltang!

Echt een ideale stijltang, zeker voor iemand met fijn haar. De stijltang is erg snel opgewarmd en de temperatuur kan ingesteld worden naar wens. Binnen een paar minuten heb ik heel mooi, stijl en glanzend haar dus ik ben erg tevreden! Ps. Ook handig om mee te nemen op reis.

Lidia 21-05-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldig, werkt perfect.

Ik heb gisteren deze prachtig stijltang gekocht via bol.com hij werkt perfect, ik heb gelijk mijn haren gestijld en gekruld want dat kan ie ook. Ik heb gekozen voor om mooie krullen te maken in een woord fantastische tang. Echt een aanrader en mijn haar glimt ook nog eens ervan.

Elly 21-05-2016 Product paar dagen in bezit

Supertrots op mijn aankoop van de remington 8500

Ze ziet er goed uit en werkt perfect. Glanzend haar in 15min. Gebruiksvriendelijk. Een aanrader voor iedere vrouw met lange haren.

Dewi 20-05-2016 Product paar weken in bezit

Makkelijk snel en multifunctioneel

Binnen 10 minuten super glad en stijl haar met een mooie glans. Ook heel handig om krullen mee te maken en ook deze blijven lang zitten en hebben een mooie glans.

Glad 19-05-2016 Product paar weken in bezit

Fijne stijltang

De stijltang is handigen gebruik en fijne lange snoer. De platen zijn goed glad en ook voor iemand die niet zo handig is goed te gebruikenn. De reviews had ik eerst gelezen en geen woord gelogen. Blij dat ik voor dese heb gekozen in plaats van een hele dure want deze is net zo goed.

Cheyenne 19-05-2016 Product paar dagen in bezit

Tevreden klant

Ik heb deze tang nu 2 weken en ben super tevreden. Het maakt me haar super stijl en ik hoef maar een of twee keer Door me haar heen te gaan.

Matina 07-05-2016 Product paar weken in bezit

Super mooie krultang

Na jarenlang tevreden een Remington stijltang te hebben gehad, was deze toe aan vervanging.

Ik kan hier vrij kort over zijn: super fijn voor een mooie prijs. Mijn grove krullen worden in een mum van tijd stijl. Mijn haren krijgen een mooie glas gloedje en het apparaat is snel warm.

pat 05-05-2016 Product paar dagen in bezit

Super apparaat

Maakt je haar mooi stijl en glanzend. Doet wat het zegt. Wordt snel warm en handig meedraaiend snoer

Savabo 04-05-2016 Product paar dagen in bezit

super stijltang!

heel fijn dat de stijltang snel warm is! echt binnen 15 seconden.
je kan er ook krullen mee maken, heel fijn!
ziet er leuk uit, eens iets anders als zwart.

Yasmina 23-11-2015 Product paar dagen in bezit

Super goede stijltang! Had meerdere stijltangen geprobeerd maar daar werd m'n haar al gedurende 3 uur golvend van.Bij deze stijltang hoef je je daar echt geen zorgen over te maken heb persoonlijk dik,krullend,pluis lang haar.Was zeer nieuwsgierig door de positieve reacties en bij deze nog een positieve reactie d'r bij.

maaikesw92 04-07-2013 Product paar dagen in bezit

De Remington S8500 Shine Therapy Straightner is erg gebruiks vriendelijk. Hij ligt goed in de hand en is makkelijk te hanteren. Door de verschillende hitte standen is de straightner voor elk haartype te gebruiken. De straightner heeft een mooie licht blauwe kleur wat mij persoonlijk ook meer aansprak dan een zwarte kleur.De hitte platen zijn groot en ze kunnen ingedrukt worden als de straightner opgeborgen moet worden. De platen kunnen ingedrukt worden zodat ze niet beschadigen. Ik zelf heb krullen, maar met de straightner is het binnen tien minuten helemaal stijl. Ik ben er zelf erg blij mee en raad de straightner dan ook zeker aan!Tot nu toe werkt die erg goed!

larisvdberg 12-06-2013 Product paar weken in bezit

Een vriendin van mij had deze stijltang en ik was al op zoek naar een nieuwe en betere stijltang. Na het gebruik van haar stijltang was ik direct fan en heb ik hem zelf aangeschaft. Hij is echt binnen 15 seconden warm en makkelijk in het gebruik. Daarnaast blijft het ook echt lang goed stijl in tegenstelling tot veel andere stijltangen. Tevens kan je als je wil ook wat meer doen met de tang: haren naar buiten draaien of een lichte slag erin brengen. Maar voornamelijk zal het gebruikt worden voor het stijlen. Al met al een zeer tevreden consument!!