Rowenta Extenso Dry AC4769 Kruimelzuiger - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta Extenso Dry AC4769 Kruimelzuiger op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

m***********@g******** 21-05-2021

Fijne handzame kruimelzuiger

Hele handzame kruimelzuiger die makkelijk qua bediening is. De zuigkracht had iets beter gekund. Qua design ziet ie er strak en modern uit

Pluspunten

• design
  • gebruik

Minpunten

• zuigkracht

witchietje 28-04-2021

altijd opgeladen en binnen handbereik

het is een handige apparaat om even snel te pakken,moest wel even puzzelen vor de beste stand tijdens het zuigen voor een betere zuigkracht en eerlijk gezegd zou ik toch iets meer uitgeven voor het duurdere apparaat want ik vind het schoonmaken wel heel bewerkelijk met de losse filters die je eruit moet halen om leeg te gooien of ik doe het niet goed ook blijft de uitschuifsteel niet zitten en schuift steeds terug verder blijft het makkelijk voor kleine klusjes

Pluspunten

• altijd startklaar
  • ziet er goed uit
  • bij de juiste stand prima zuigkracht

Minpunten

• lastig schoonmaken
  • beetje zwaar

Summer 28-04-2021

Prima product

Sinds enige weken gebruik ik dit product.
Hij ziet er modern uit en is handzaam op te bergen.
Het doet wat hij moet doen. Maakt niet teveel lawaai.
Zuigkracht had meer gemogen, maar voor kleine dingen prima.

Pluspunten

• Handzaam
  • Geluid

Minpunten

• Zuigkracht

Base202 23-04-2021

Handige kruimelzuiger

Ik heb nu een aantal weken de Extenso in gebruik. Vind het een handig apparaat. Je pakt hem snel voor de "kleine" dingen. De accu gaat lang genoeg mee en de zuigkracht is ook goed. Zuigkracht wordt wel iets minder als het borstel hulpstuk erop zit maar nog is het voldoende. Vond het leeg maken eerste keer wel lastig. Het filter moet wel goed teruggeplaatst worden anders krijg je hem niet dicht. Uiteindelijke oordeel is dat als je een kruimelzuiger zoekt voor de er bij dan is dit een goede optie!

Pluspunten

• zuigkracht
  • gewicht
  • accu

Minpunten

• leeggooien vraagt wel iets aandacht.

Nadine 21-04-2021

Beter dan verwacht

Na een aantal weken de AC4769 Kruimelzuiger te hebben getest, kan ik vertellen dat ik nog steeds enthousiast ben. Hij is ideaal om er even snel bij te pakken, de zuigkracht is toereikend en de accuduur zeer goed.

Pluspunten

• Accuduur
  • Formaat
  • gebruiksgemak