Philips MiniVac FC6148 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips MiniVac FC6148 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Borrie Morrie 57 16-06-2022

Topapparaat: wat ons betreft een echte aanrader!

Geschreven voor: Philips MiniVac FC6148

Deze mooie en zeer krachtige kruimelzuiger ligt fijn en licht in de hand, is gemakkelijk in gebruik, met handige hulpstukken, laadt snel op en doet het ook prima bij dierenharen (kat) Met prachtig, eventueel ophangbaar, oplaadstation met ruimte voor hulpstukken, top!

Pont raster 12-04-2022

Klik systeem afgebroken

Geschreven voor: Philips MiniVac FC6148

Zeer slecht te sluiten en uiteindelijk ook nog t kliksysteem afgebroken waardoor de kruimeldief niet meer te gebruiken is

langebert 01-02-2022

prima machientje

Geschreven voor: Philips MiniVac FC6148

De kruimelzuiger werkt uitstekend, neemt weinig plaats in aan de muur. De opgeladen batterij gaat lang genoeg mee!
Ondanks de luidruchtigheid toch goede koop geweest!

Adriaan Twee 15-09-2021

Krachtig, krachtig....

Geschreven voor: Philips MiniVac FC6148

Mooie kruimelzuiger, ligt fijn in de hand en voorzien van de juiste hulpstukken.
Zoals de titel zegt, Krachtig, krachtig en nog eens krachtig zuigertje!
Wel lees je problemen met de accu maar die ben ik nog niet tegen gekomen.
Mocht dat in de toekomst gebeuren dan kom ik heel krachtig terug op mijn review!

Anoniem 21-08-2020

Top!

Geschreven voor: Philips MiniVac FC6148

Omwille van de zeer goede ervaring met de vorige die identiek was, opnieuw aangeschaft... handig aan de muur te hangen, zuigt sterk, gemakkelijk te ledigen, top!

Beuker39 29-07-2020

Super koop!!!

Geschreven voor: Philips MiniVac FC6148

Het is een krachtige solide kruimelzuiger en je kan er lang mee werken tov andere merken! Ik heb een vogeltje die best rotzooi maakt, dus suoer handig!!!

Jakops 10-07-2020

erg handig, net als de vorige, model idem.

Geschreven voor: Philips MiniVac FC6148

ik gebruik deze zuiger nu een paar weken. Ik was redelijk tevreden met de vorige, precies hetzelfde model. Echter met deze ben ik erg tevreden vanwege de duidelijk sterkere motor.

Bugno 11-06-2020

Topper om in huis te hebben

Geschreven voor: Philips MiniVac FC6148

Dit is een krachtige kruimeldief die dan ook werkt zo als het hoort! Als onderhoud is het een gemakkelijk en gebruiksvriendelijk toestel.

Tjoeptjie 08-05-2020

Nog krachtiger dan het vorige model

Geschreven voor: Philips MiniVac FC6148

Dit is mijn tweede Philips MiniVac...
Van het vorige model was ik al zeer tevreden, mar de upgrades zijn wel goed.
Batterij gaat langer mee, kruimelzuiger zuigt harder.

Toptoestel

Hdupon 01-10-2019

Krachtige, eenvoudig te reinigen kruimelzuiger

Geschreven voor: Philips MiniVac FC6148

Uitstekende, makkelijk te hanteren kruimelzuiger, met prima zuigkracht en eenvoudig te reinigen. Al 1 kruimelzuiger cadeau gegeven en op mijn advies 1 door mijn oom aangeschaft.

Henk-Jan 01-10-2019

geweldige zuigkracht

Geschreven voor: Philips MiniVac FC6148

heeft een geweldige zuigkracht en is makkelijk schoon te maken. Komt met een fijne, stabiele houder en handige opzetstukken.

Frank$ 13-09-2019

Eindelijk eens een goede kruimeldief

Geschreven voor: Philips MiniVac FC6148

Al jaren in het bezit van een Dy..n met evenveel ergernis. Nu deze zuiger aangeschaft en wat een verademing. Nog nooit zijn mijn automatten zo zwart geworden, als met deze zuiger. Hij zuigt moeiteloos alles uit de matten. Heeft daarbij ook een heerlijke handgreep en prachtige smalle verwisselbare zuigmonden.

Jeroen B. 21-08-2019

Goede zuigkracht

Geschreven voor: Philips MiniVac FC6148

Heel vaak kleine knoeierijen, maar geen zin om de grote stofzuiger uit de kast te halen. Dan is deze goed zuigende en mooi vormgegeven kruimelzuiger van het Hollandse merk Philips, het aangewezen apparaat! Nu nog in Holland gemaak worden!

paradise 13-08-2019

perfecte kruimelzuiger

Geschreven voor: Philips MiniVac FC6148

Werkt perfect, stevige standaard waar je de hulpstukken op kwijt kan, ligt goed in de hand, en is makkelijk te legen, Gebruiksduur is lang genoeg.

vanE 09-04-2019

Krachtig en zuigt lang op één keer laden

Geschreven voor: Philips MiniVac FC6148

Het is verbazingwekkend zo hard als deze kruimelzuiger zuigt. Ook de gebruiksduur na een volledig opgeladen batterij valt alleszins mee. Nu maar hopen dat dit nog lange tijd zo blijft, want ik heb het apparaat nog niet zo lang, maar heb er hiervoor een gehad die vele jaren is meegegaan. Is er mee opgehouden door een kapotte batterij.

sas40 09-04-2019

Krachtig en zuigt lang op één keer laden

IROE 10-09-2018

Handig en altijd gebruiksklaar

Geschreven voor: Philips MiniVac FC6148

Kruimeldief doet t prima. Mijn kruimeldief moet het stopcontact delen met andere apparatuur, dus hangt ie meer niet dan wel aan de stroom. Hij blijft ook lang opgeladen, nadat de stekker is uitgetrokken en zuigt dan prima de lokale kruimels weg.

videad 20-02-2018

Zonder verrassing .

Geschreven voor: Philips MiniVac FC6148

Apparaat doet wat het moet doen , zonder problemen . Een van de betere kruimelzuigers die tot nog toe gebruikt hebben . Zonder fratsen altijd bedrijfsklaar .

gerry49 20-02-2018

Zonder verrassing .

hpcs444 14-01-2018

goede kruimeldief

Geschreven voor: Philips MiniVac FC6148

De kruimeldief zuigt uitstekend op. Van binnen wordt het stof naar links geblazen en er zit binnenin een afdekkapje waardoor het stof niet terugvalt (wat bij mijn vorige wel gebeurde). De kruimeldie blaast naar achter uit, de uitgaande luchtstroom heeft dus geen effect op het stof dat opgezogen wordt. Past perfect in de houder: gaat makkelijk in de houder en wordt meteen opgeladen. Ik heb er heel wat versleten (ik ben 60 jaar) maar dit is toch wel de beste die ik ooit gehad heb.