Black & Decker WDA315J - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Black & Decker WDA315J op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Willem de Groot 10-09-2019

sterke accu, redelijke prijs, maar aboninabele zuigkracht

Geschreven voor: Black & Decker WDA315J

Deze kruimelzuiger gekocht als opvolgers van onze vorige Black & Decker die 10 jaar trouw de gemorste kattenbakkorrels opzoog elke morgen weer. De nieuwe is een hopeloos geval, VEEL herrie, minimale zuigkracht, die ook nog sterk afneemt naarmate je wat langer ermee zuigt.
Dat komt omdat de spons die als uitblaasfilter dient in werkelijk no -time geheel en al verstopt raakt en dan bijna geen lucht meer doorlaat, voeg daarbij de zeer onhandig geplaatste hoek van de zuigmond, die ofwel te vlak op het te zuigen oppervlak word te gehouden en dan vacuum zuigt en niks meer opzuigt, of die zo wordt gehouden dat er teveel lucht ongehinderd kan toestromen in de zuigmond, weg zuigkracht. Een echt onding en zijn geld absoluut niet waard.

Minpunten

• zuigt heel slecht
  • onzettend lawaaig
  • raakt heel snel verstopt
  • onhandig in gebruik.