Black & Decker PV1820L - Reviews

7,1

Cora 10-11-2015 Product paar dagen in bezit

Handzaam en goede zuigkracht. Deze is gelukkig niet zo zwaar als de vorige. Ik ben er blij mee. De dustbuster is heel prettig in gebruik en je pakt deze gemakkelijker dan een grote stofzuiger.

tvr4ever 19-10-2015 Product paar weken in bezit

Een zuigkracht, het is werkelijk verbazingwekkend voor zo'n kleine kruimelzuiger. Makkelijk te reinigen opvangbak, en ondanks het gewicht lekker handzaam. Ik stofzuig de hele auto van binnen en dan is de accu nog lang niet leeg, lange accuduur dus. Ook de hardnekkig kattenharen worden prima opgezogen.

immetjes 03-03-2015 Product paar weken in bezit

Dit is inmiddels mijn derde kruimeldief.

Ik herken niets van de opmerkingen van de 1e reviewer (Tim van Daal 18-08-2014). De kruimeldief zuigt als de beste. Sterker nog: Ik kan de bank en de trap er beter mee zuigen dan met de grote stofzuiger (een Bosch BGS5SIL66B Relaxx'x ProSilence66, ook niet de minste).

De kruimeldief is wel aan de zware kant, maar niet hinderlijk en het gewicht wordt natuurlijk veroorzaakt door de zware batterijen en krachtige motor (ook te merken aan de bak herrie die hij maakt).

Prima ding. kan hem iedereen aanraden!

Tim van Daal 18-08-2014 Product jaar of meer in bezit

Dit ding is gewoon verkeerd ontworpen. De luchtuitlaat blaast het vuil voor de zuigmond weg. Verder valt het vuil grotendeels weer uit de zuigmond als je stopt met zuigen. Na veel ergernis toch weggegooid. Mooi zonde van zo'n duur apparaat. Als beste getest door de Consumentenbond. Geen idee wat ze getest hebben.