Black & Decker PV1820L - Reviews

Capaciteit (droog vuil)
0,44 liter
Nat en/of droog
droog

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de Black & Decker PV1820L op Kieskeurig.nl.

6,2

immetjes 03-03-2015

Dit is inmiddels mijn derde kruimeldief.

Ik herken niets van de opmerkingen van de 1e reviewer (Tim van Daal 18-08-2014). De kruimeldief zuigt als de beste. Sterker nog: Ik kan de bank en de trap er beter mee zuigen dan met de grote stofzuiger (een Bosch BGS5SIL66B Relaxx'x ProSilence66, ook niet de minste).

De kruimeldief is wel aan de zware kant, maar niet hinderlijk en het gewicht wordt natuurlijk veroorzaakt door de zware batterijen en krachtige motor (ook te merken aan de bak herrie die hij maakt).

Prima ding. kan hem iedereen aanraden!

Tim van Daal 18-08-2014
  • Product jaar of meer in bezit

Dit ding is gewoon verkeerd ontworpen. De luchtuitlaat blaast het vuil voor de zuigmond weg. Verder valt het vuil grotendeels weer uit de zuigmond als je stopt met zuigen. Na veel ergernis toch weggegooid. Mooi zonde van zo'n duur apparaat. Als beste getest door de Consumentenbond. Geen idee wat ze getest hebben.

Cora 10-11-2015

Handzaam en goede zuigkracht. Deze is gelukkig niet zo zwaar als de vorige. Ik ben er blij mee. De dustbuster is heel prettig in gebruik en je pakt deze gemakkelijker dan een grote stofzuiger.

tvr4ever 19-10-2015

Een zuigkracht, het is werkelijk verbazingwekkend voor zo'n kleine kruimelzuiger. Makkelijk te reinigen opvangbak, en ondanks het gewicht lekker handzaam. Ik stofzuig de hele auto van binnen en dan is de accu nog lang niet leeg, lange accuduur dus. Ook de hardnekkig kattenharen worden prima opgezogen.

goldeng8 13-01-2019

Goede zuigkracht, maar brakke accu

Geschreven voor: Black & Decker PV1820L

In het begin voor plezier van gehad voor schoonmaken van de auto. Na ruim 1 jaar merk ik dat de accu minder wordt. En na 2 jaar is het helemaal afgelopen. Heb het ongeveer 30 keer gebruikt.

Pluspunten

• zuigkracht
  • schoonmaken
  • borstel

Minpunten

• accu gaat niet lang mee
  • duur

Joey 06-01-2019

Stof uit de motor

Geschreven voor: Black & Decker PV1820L

De zuigkracht is prima, maar bij het inschakelen komt er een wolk stof uit de motor. Als het filter is schoongemaakt niet, maar daarna bij iedere zuigbeurt wel weer. Het lijkt er op dat er vuil door het filter in de motor wordt gezogen. Na een paar weken het product al laten vervangen, maar het tweede apparaat had hetzelfde euvel. Ook deze gaat dus weer terug.
Ook valt er vuil terug door de zuigmond na het zuigen.

Pluspunten

• goede zuigkracht

Minpunten

• Bij inschakelen stof uit de motor
  • Er valt vuil terug uit de zuigmond