De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Domo DO211S op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,5

L.J.B. 24-05-2017

Matige levensduur.

Geschreven voor: Domo DO211S

Na anderhalf jaar is het exit van de batterij. Zuigkracht valt ook tegen. Koop geen nieuwe DOMO meer! Ook vallen de hulpstukken er tijdens het zuigen er regelmatig uit.

Yvonne 16-04-2017

Geweldig!

Geschreven voor: Domo DO211S

Krachtige kruimelzuiger die al ruim 3 jaar in ons bezit is en nog steeds voldoet, ook de bijgeleverde hulpstukken zijn handig.

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Fijne hulpstukken

Minpunten

• Beetje zwaar

Marthe 24-03-2017

net zo goed als een grote stofzuiger

Geschreven voor: Domo DO211S

ik heb deze kruimelzuiger gekocht omdat hij een hoog voltage heeft en ik dus een goede zuigkracht verwachtte. Daar voldoet hij ook zeker aan. Ook de accessoires zijn heel handig.

Pluspunten

• enorme zuigkracht
  • zuigt alles op, zelfs kattenharen van de bank

Minpunten

• is wat aan de zware kant

Jos 29-01-2017

slechte levensduur batterij

Geschreven voor: Domo DO211S

Op zich een goede kruimelzuiger welke heeft voldaan aan verwachting. Met vewisselbare stukken voor de vloer als wel voor de bank e.d. Deze zuiger 1 jaar in bezit(gehad). Maar het grote minpunt is dat de batterij na 1 jaar helemaal op is en je deze zelf niet kan vervangen. Verdwijnt dus op de grote afvalberg!

Pluspunten

• krachtige zuiger

Minpunten

• batterij niet zelf te vervangen
  • Na 1 jaar einde kruimelzuiger