Philips Fidelio Fidelio X2HR/00 zwart - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips Fidelio Fidelio X2HR/00 zwart op Kieskeurig.nl.

Jeroen 2 26-03-2021

Beste aankoop ooit....

Geschreven voor: Philips Fidelio Fidelio X2HR/00 zwart

Na koptelefoons van Sennheiser, Denon en B en O te hebben gehad nav de wel zeer postieve recenties de Fidelio X2HR gekocht voor 110 euro bij Amazon, ik kan er maar 1 ding over zeggen en dat hij werkelijk formidabel is, hij verslaat alle merken onder de 500 euro met gemak....

Pluspunten

• Fantastisch geluid
  • draagcomfort

Minpunten

• kabel van 3 mtr is erg lang

Marobbie 15-06-2018

Nóg beter dan zijn voorganger

Geschreven voor: Philips Fidelio Fidelio X2HR/00 zwart

In alle opzichten een fantastische hoofdtelefoon.
Ik heb ook al jaren de Fidelio X1 en de X2HR is in alle opzichten nóg beter geworden.
Verwisselbare oorpads, iets ruimere hoofdband (voor mij niet nodig, maar voor anderen wellicht een grote verbetering), betere kwaliteit kabel (met een tegenwoordig veel gangbaardere 3,5mm connector i.p.v. 6,3mm) en als belangrijkste een nog gebalanceerder/beter geluid.
De X1 klinkt mooi, maar vrij donker, met een dik aangezet laag (wel heel vet geluid voor een open hoofdtelefoon).
Dit is ideaal voor films en games en dat is ook de reden dat ik de X1 er bij heb gehouden.
De X2HR klinkt echter veel frisser/opener in het hoog, zonder scherp te zijn. En het laag, hoewel nog steeds goed vertegenwoordigd (op een zeer positieve manier), klinkt veel beter in verhouding.
In het algemeen zou je kunnen zeggen dat het hele geluidsbeeld beter in balans is en naar mijn mening gewoon lekkerder klinkt (de puntjes op de i zeg maar).
De X2HR gebruik ik voor alle soorten muziek i.c.m. een Chord Mojo; deze combinatie klinkt echt waanzinnig!
Daarbij is dit de meest comfortabele hoofdtelefoon welke ik ooit op heb gehad; zelfs na vele uren gebruik geen enkele irritatie (geldt ook voor de X1).
Ik heb ook uitvoerig vergeleken met andere hoofdtelefoons, maar naar mijn mening overstijgt de X2HR in alle opzichten de concurrentie, inclusief veel duurdere modellen.

Ibero70 05-07-2017

Beste koptelefoon ooit

Geschreven voor: Philips Fidelio Fidelio X2HR/00 zwart

Weergaloos geluid en ongelofelijk draagcomfort. Ik kan mij niets beters voorstellen. Bas is diep, raak en vol. Mid en hoog zijn strak, helder en correct. Prachtig hoogwaardige headset, idem kabel. Topproduct!

peppel 16-06-2016

als je van mooi geluid houd is dit echt een aanrader

Geschreven voor: Philips Fidelio Fidelio X2HR/00 zwart

ik ben geen philips fan.
maar dit product is beter als de koptelefoons van bose senheizer of b en w en zit perfect.
het is wel een open hooftelefoon dus voor buiten geen aanrader.
frequentie bereik is vergelijkbaar met nog veel duurdere hooftelefoons.

HeiligeKaas 04-02-2015

Geweldige kwaliteit en balans!

Geschreven voor: Philips Fidelio Fidelio X2HR/00 zwart

Super ervaring! Deze koptelefoon is er eentje waarmee de muziek centraal staat zonder in te leveren op kwaliteit.

Soundstage dichtbij en erg breed.