Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sennheiser HD 599 wit, bruin op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Nolleke 10-04-2021

Beschaafd geluid.

Geschreven voor: Sennheiser HD 599 wit, bruin

Is precies wat ik zocht om keyboard te spelen. Prima geluid zonder overdreven bas en ook geen overbodige zaken als bluetooth, ingebouwde versterker en noem maar op. Puur muziek. Puur genieten. Zit als gegoten , meer wil ik niet.

Pluspunten

• Geluid
  • Draagcomfort

Minpunten

• Geen beschermhoes

hrrstrhs 06-07-2018

Audiofiel geluid in oubollig design

Geschreven voor: Sennheiser HD 599 wit, bruin

De hoofdtelefoon ziet er op de verpakking prachtig uit. Uit de doos oogt de ivoren kleur met bruine oorkussen oubollig en plastic. Toch is de koptelefoon wel degelijk uitgevoerd. Hij is licht, zit zeer comforttabel door de stoffen schelpen. Handigheid: de schelpen zijn afneembaar en dus goed vervangbaar. Meteen een extra stel bijgekocht. Ook handig: het snoer wordt op de telefoon ingebracht en kan dus makkelijk vervangen worden bij problemen. Ook wordt een extra snoer met kleine stekkers en een extra stekker bijgeleverd.
Dan het geluid: goed laag maar niet bonkerig. Mooi neutraal midden en laag met goed akoestiek en plaatsing van het geluid. Het maakt niet uit wat voor muziek je luistert. Dit neigt naar 'high-end'. Er is geen Noisecancelling dus niet gebruiken op straat, in de bus of trein.
Alles bij elkaar genomen aan te raden. Op dit moment (juli 2018) bij ING rentepuntenwinkel extra voordelig (€ 139), dat scheelt tot vier tot vijf tientjes. Daarmee is de prijs / kwaliteit gelijk superscherp geworden.

Pluspunten

• Audiofiel geluid
  • Draagcomfort
  • Verwisselbare oorkussens

Minpunten

• Oubollige kleurstelling
  • Plasit indruk
  • Snoer niet gedraaid