Philips SHC5200/10 - Reviews

Klankkast
gesloten
Kleuren
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

• Slecht

Thuur 23-12-2017

nog slechter dan aliexpres !

Ik gebbruik deze koptelefoon voor tv , met name Nederlandstalige series.Veel ruis,en vervorming van de stemmen en lagere tonen. Stemmen zijn moeilijk te verstaan. Volume staat op laag-gemiddeld omdat er anders alles vervormd. deze koptelefoon is van nog slechtere kwaliteit als de aliexpresspullen.

Pluspunten

• lichtgewicht
  • zit prettig op je hoofd
  • omsluit de oren goed

Minpunten

• vervorming van geluid
  • slechte geluidskwaliteit.

Officiele reactie van Philips Sound 03-01-2018

Geachte Thuur,

Hartelijk dank voor het delen van uw mening op deze website. Wij waarderen het enorm wanneer onze klanten eerlijk zijn over onze producten en willen hierbij de kans aangrijpen om uw plezier met uw hoofdtelefoon te vergroten.

Naar aanleiding van uw beschrijving lijkt het dat het geluid overstuurd is. Dit gebeurt wanneer het ‘ingangsvolume’ van de zender te hoog staat. Het volume moet op een vast niveau gezet worden.

Om het wat nader uit te leggen, het volume kunt u op twee manieren regelen; via de volumeregeling op uw TV en de volumeregeling op uw hoofdtelefoon. Met de volumeregeling van uw TV regelt u het ingangsvolume van de zender van uw hoofdtelefoon. Met de volumeregeling op uw hoofdtelefoon regelt u het werkelijke luistervolume.

Zet dus het volume van uw TV op het hoogst mogelijke volume zonder vervorming. In uw geval moet deze dus omlaag. Sluit, indien mogelijk, de zender van uw hoofdtelefoon aan op een regelbare audio-uitgang. Meestal is dit de hoofdtelefoon-uitgang. Bij sommige TV’s moet u het menu in om het volume van de hoofdtelefoon-uitgang te regelen.

Het luistervolume stelt u dan enkel en alleen op de hoofdtelefoon in.

Poe, dat was best een flink verhaal en we hopen dat u het allemaal gelezen heeft. Heeft u nog vragen? Kijk dan op http://philips.to/2lINtTm voor alle informatie over uw hoofdtelefoon of neem contact op via http://philips.to/1JPX4fL (kies voor het tweede hoofdstuk: Home Cinema & Audio)

Philips Sound Team

Pistolpete1976 22-10-2017

Werkt niet meer

Producten werkte naar behoren. Betaalbare set met voor mij voldoende kwaliteit. Echter werkt de set op dit moment niet meer. Wat kan er mis zijn?

Johannese 02-01-2016

Veel ruis en geknisper

Ik heb deze koptelefoon aangesloten op mijn ipod en deze op verschillende uitgangs volumina geprobeerd. Het beste werkte nog om de ipod op maximum volume te zetten anders kwam ik niet aan het gewenste volumeniveau in de koptelefoon. NB: Mijn gewone draad koptelefoons doen het perfect op deze stand. Desondanks nog steeds veel hinderlijk geknisper vervorming en ruis, het lijkt wel of de ontvanger niet goed op de zender is afgestemd. probleem doet zich voor op beide kanalen. Ik breng hem weer terug.

Adtb 07-12-2015

voldoet niet

Bereik zou 100 meter zijn, maar dat gaat niet op. Als ik in de andere kamer ben begint de muziek weg te vallen en hoor je ruis.
Ook op 4 meter afstand van de zender hoor je regelmatig ruis. Ik breng deze koptelefoon terug.

janrobert 18-03-2015

IS EEN MONO KOPTELEFOON!!!

Waardeloos voor muziek. Het apparaat is moNo, kan dus GEEN stereo weergeven. Hierover staat geen letter op de verpakking, gebruiksaanwijzing en de site van Phillips