Philips SHC5200/10 zwart - Reviews

Kleuren
zwart
Soort
koptelefoon (over oor)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips SHC5200/10 zwart op Kieskeurig.nl.

• Slecht

VDV74 04-01-2018

Volumeprobleem

Geschreven voor: Philips SHC5200/10 zwart

Het volume van de TV moet op 40!!! gezet worden om geen getuut of geruis te hebben. Normaal kijken wij op volume 10...
Deze koptelefoon gaat terug!

Thuur 23-12-2017

nog slechter dan aliexpres !

Geschreven voor: Philips SHC5200/10 zwart

Ik gebbruik deze koptelefoon voor tv , met name Nederlandstalige series.Veel ruis,en vervorming van de stemmen en lagere tonen. Stemmen zijn moeilijk te verstaan. Volume staat op laag-gemiddeld omdat er anders alles vervormd. deze koptelefoon is van nog slechtere kwaliteit als de aliexpresspullen.

Pluspunten

• lichtgewicht
  • zit prettig op je hoofd
  • omsluit de oren goed

Minpunten

• vervorming van geluid
  • slechte geluidskwaliteit.

Officiele reactie van Philips Sound 03-01-2018

Geachte Thuur,

Hartelijk dank voor het delen van uw mening op deze website. Wij waarderen het enorm wanneer onze klanten eerlijk zijn over onze producten en willen hierbij de kans aangrijpen om uw plezier met uw hoofdtelefoon te vergroten.

Naar aanleiding van uw beschrijving lijkt het dat het geluid overstuurd is. Dit gebeurt wanneer het ‘ingangsvolume’ van de zender te hoog staat. Het volume moet op een vast niveau gezet worden.

Om het wat nader uit te leggen, het volume kunt u op twee manieren regelen; via de volumeregeling op uw TV en de volumeregeling op uw hoofdtelefoon. Met de volumeregeling van uw TV regelt u het ingangsvolume van de zender van uw hoofdtelefoon. Met de volumeregeling op uw hoofdtelefoon regelt u het werkelijke luistervolume.

Zet dus het volume van uw TV op het hoogst mogelijke volume zonder vervorming. In uw geval moet deze dus omlaag. Sluit, indien mogelijk, de zender van uw hoofdtelefoon aan op een regelbare audio-uitgang. Meestal is dit de hoofdtelefoon-uitgang. Bij sommige TV’s moet u het menu in om het volume van de hoofdtelefoon-uitgang te regelen.

Het luistervolume stelt u dan enkel en alleen op de hoofdtelefoon in.

Poe, dat was best een flink verhaal en we hopen dat u het allemaal gelezen heeft. Heeft u nog vragen? Kijk dan op http://philips.to/2lINtTm voor alle informatie over uw hoofdtelefoon of neem contact op via http://philips.to/1JPX4fL (kies voor het tweede hoofdstuk: Home Cinema & Audio)

Philips Sound Team

Pistolpete1976 22-10-2017

Werkt niet meer

Geschreven voor: Philips SHC5200/10 zwart

Producten werkte naar behoren. Betaalbare set met voor mij voldoende kwaliteit. Echter werkt de set op dit moment niet meer. Wat kan er mis zijn?

xophedebx 07-05-2017

Sature même à faible volume

Geschreven voor: Philips SHC5200/10 zwart

Lorsque j'ai vu que ce casque a été conçu par Gibson Innovations, je me suis dit: "Voilà un casque parfait pour un guitariste!".

J'ai très vite déchanté: sonorité plate, le casque sature en son clair même avec le volume en-deçà de 50%, ce qui gâche tout le plaisir de jeu. Une fois la distortion enclenchée sur l'ampli (Bugera lampes), cela devient encore pire. Ce casque est tout simplement indigne du nom "Gibson".

Johannese 02-01-2016

Veel ruis en geknisper

Geschreven voor: Philips SHC5200/10 zwart

Ik heb deze koptelefoon aangesloten op mijn ipod en deze op verschillende uitgangs volumina geprobeerd. Het beste werkte nog om de ipod op maximum volume te zetten anders kwam ik niet aan het gewenste volumeniveau in de koptelefoon. NB: Mijn gewone draad koptelefoons doen het perfect op deze stand. Desondanks nog steeds veel hinderlijk geknisper vervorming en ruis, het lijkt wel of de ontvanger niet goed op de zender is afgestemd. probleem doet zich voor op beide kanalen. Ik breng hem weer terug.

Adtb 07-12-2015

voldoet niet

Geschreven voor: Philips SHC5200/10 zwart

Bereik zou 100 meter zijn, maar dat gaat niet op. Als ik in de andere kamer ben begint de muziek weg te vallen en hoor je ruis.
Ook op 4 meter afstand van de zender hoor je regelmatig ruis. Ik breng deze koptelefoon terug.

janrobert 18-03-2015

IS EEN MONO KOPTELEFOON!!!

Geschreven voor: Philips SHC5200/10 zwart

Waardeloos voor muziek. Het apparaat is moNo, kan dus GEEN stereo weergeven. Hierover staat geen letter op de verpakking, gebruiksaanwijzing en de site van Phillips