Sennheiser HD 280 Pro zwart

Bekijk 2 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sennheiser HD 280 Pro zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

anaxotic 24-02-2014

Een eerlijk hifi geluid.
Ofwel puur het geluid zoals het hoort te zijn.
Diepe rijke gedetailleerde bas, sprankelende hoge tonen, mooi gelijk midden, maar allen zonder overdreven te zijn. Je hoort werkelijk alle details in de muziek. Perfecte pasvorm en goed geluiddicht.

Had hiervoor een budget sennheiser, maar dit is werkelijk een wereld van verschil. Voor de prijs is het een zeer goede hoofdtelefoon voor luisteraars die van muziek houden.
Voor degene die gaan voor zware stampende bass en hardcore is dit niet de hoofdtelefoon ;)

Het is niet de lichtste hoofdtelefoon, maar draagcomfort is prima.

AdeW 29-03-2013
Geschreven voor: Sennheiser HD 280 Pro zwart

Koptelefoon is redelijk zwaar, maar zit goed op het hoofd en de oorschelpen vallen goed om de oren. Het gewicht is geen probleem. Geluidskwaliteit is schitterend. De standaardkabel is relatief kort, dus ik heb er een verlengsnoer van AG bijgekocht.

bepje56 19-11-2011
Geschreven voor: Sennheiser HD 280 Pro zwart

het is een fijne koptelefoon is degelijk zit lekker en heeft een goed geluid vooral de bas ik had een sennheiser type eh 2200 die was 10 jaar oud kwam ook prima geluid uit maar deze is nog beter

Jelmerrrr 18-08-2009
Geschreven voor: Sennheiser HD 280 Pro zwart

erg goeie koptelefoon! toen ik hem opzette zat hij meteen erg goed op je hoofd. De geluidskwaliteit is ook erg goed. mooi helder geluid met een stevige zuivere bas. de hoge tonen zijn echt heel erg mooi zuiver! verder is de demping van omgevingsgeluid ook erg goed.

een aanrader!

Mr Dimi 21-07-2007
Geschreven voor: Sennheiser HD 280 PRO zwart

Idiaal voor het gebruik van Monitor of in de opname studio.
Erg strakke geluidsweergave voor de basgitaar.