Sennheiser HD 280 Pro - Reviews

Klankkast
gesloten

anaxotic 24-02-2014 Product paar dagen in bezit

Een eerlijk hifi geluid.
Ofwel puur het geluid zoals het hoort te zijn.
Diepe rijke gedetailleerde bas, sprankelende hoge tonen, mooi gelijk midden, maar allen zonder overdreven te zijn. Je hoort werkelijk alle details in de muziek. Perfecte pasvorm en goed geluiddicht.

Had hiervoor een budget sennheiser, maar dit is werkelijk een wereld van verschil. Voor de prijs is het een zeer goede hoofdtelefoon voor luisteraars die van muziek houden.
Voor degene die gaan voor zware stampende bass en hardcore is dit niet de hoofdtelefoon ;)

Het is niet de lichtste hoofdtelefoon, maar draagcomfort is prima.

AdeW 29-03-2013 Product paar weken in bezit

Koptelefoon is redelijk zwaar, maar zit goed op het hoofd en de oorschelpen vallen goed om de oren. Het gewicht is geen probleem. Geluidskwaliteit is schitterend. De standaardkabel is relatief kort, dus ik heb er een verlengsnoer van AG bijgekocht.

bepje56 19-11-2011 Product paar dagen in bezit

het is een fijne koptelefoon is degelijk zit lekker en heeft een goed geluid vooral de bas ik had een sennheiser type eh 2200 die was 10 jaar oud kwam ook prima geluid uit maar deze is nog beter

Jelmerrrr 18-08-2009 Product paar dagen in bezit

erg goeie koptelefoon! toen ik hem opzette zat hij meteen erg goed op je hoofd. De geluidskwaliteit is ook erg goed. mooi helder geluid met een stevige zuivere bas. de hoge tonen zijn echt heel erg mooi zuiver! verder is de demping van omgevingsgeluid ook erg goed.

een aanrader!

Mr Dimi 21-07-2007 Product half jaar in bezit

Idiaal voor het gebruik van Monitor of in de opname studio.
Erg strakke geluidsweergave voor de basgitaar.