Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 39 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony WH-XB910N op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Assie 20-03-2022

Top product

Geschreven voor: Sony WH-XB910N

Ik heb dit product getest voor Revieuwclub. Het product beviel mij zo goed dat ik het product heb gekocht. Het product zit heel fijn, je krijgt geen zwetende oren. Hoe langer ik het product gebruik, hoe makkelijker de bediening is. Het is een veelzijdig apparaat met heel goede geluidskwaliteit. Makkelijk via de telefoon bij te stellen. Volume en vooruit spoelen in de afspeellijst werkt nauwkeurig. Ik was heel tevreden en ben het nog steeds. Een echte aanrader.

Pluspunten

• Geluid
  • Draagcomfort

Minpunten

• Kort oplaadsnoer

Azuri 08-12-2021

Aanrader

Geschreven voor: Sony WH-XB910N

Het begon allemaal bij het uitpakken, de case van de koptelefoon ziet er fraai en designerable uit! Om de koptelefoon te koppelen aan je telefoon of tv (een filmpje kijken) ging snel en makkelijk. Voor je het weet ben je heerlijk aan het genieten. De kwaliteit / prijs verhouding is goed en zou het zeker aanraden. Noise cancelling doet goed zijn werk al heb ik af en toe buiten dat als het hard waait dat t toch een beetje doorheen komt, maar storend is het niet. De bass is geweldig en goed aanwezig ik vind het ok maar het zou onprettig worden ervaren door anderen, maar dit komt goed tot z’n recht. Wat ik ook fijn vind is de accuduur van de koptelefoon, hij raakt niet makkelijk leeg. Volle dag gebruikt en ik hoefde het nog niet opladen (30 uur)..

Pluspunten

• Noise cancelling
  • Accuduur
  • Geluid / Bass

a*****************@g******** 07-12-2021

Fijne koptelefoon voor studie en muziek!

Geschreven voor: Sony WH-XB910N

Ik wilde graag deze koptelefoon testen omdat ik verwachtte veel voordelen te ervaren van de noise cancelling techniek. Naast dat ik veel naar muziek luister, gebruik ik ook een koptelefoon om te studeren. Door de noise cancelling is het veel makkelijker om je goed te concentreren en ik raak minder snel afgeleid door de drukke straat voor mijn huis of door huisgenoten. Ook hoor ik mijn eigen getyp minder wat ik erg prettig vind. Ook vind ik het belangrijk dat de koptelefoon lang gedragen kan worden zonder dat het gaat irriteren. Hier ben ik zeker tevreden over! Je kan hem de hele dag dragen zonder dat je ergens last van krijgt. Daarnaast kun je hem ook de hele dag gebruiken zonder op te laden wat ook top is. Naast studie is de koptelefoon ook erg geschikt voor muziek. Het bas geluid wat geproduceerd kan worden door de koptelefoon is veel intenser dan andere koptelefoons wat soms wel wat heftig is, maar er wel voor zorgt dat je echt in de muziek zit. Het enige wat ik minder prettig vond was de automatische schakel optie van noise cancelling naar ambient sound. Als ik buiten een rondje liep schakelde hij continu waardoor je niet normaal muziek kon luisteren. Gelukkig kon ik deze optie uitzetten. In het algemeen een erg fijne koptelefoon en ik raad hem zeker aan.

Pluspunten

• Zit erg lekker
  • Accu gaat lang mee
  • Niet fragiel

Minpunten

• Adaptive sound control onprettig

Jan 06-12-2021

Goede Draadloze koptelefoon

Geschreven voor: Sony WH-XB910N

De koptelefoon zit heel prettig op je hoofd, hij is niet te zwaar dus je kunt hem voor langere tijd op houden. Ook gaat hij niet irriteren bij de oren als hij voor langere tijd gebruikt wordt, en wat heb ik hem gebruikt.

Voornamelijk heb ik hem voor het gamen gebruikt, het geluid is goed en de bass hoor je ook. Jammer is wel dat je deze niet goed kan instellen, ook niet via de app (of misschien heb ik verkeerd gekeken). Het is inderdaad wel fijn dat je hem via een app kan instellen en ook kan zien wat de percentage van de batterij is.

Voor muziek heb ik hem ook gebruikt en het geluid is prima voor een draadloze koptelefoon met deze prijs. Het koppelen met bleutooth gaat ook makkelijk en snel, bij het eerste gebruik meteen verbinding.

Het swipen op de oorschelp kwam wel als een verrassing moet ik zeggen maar werkt goed en vrij natuurlijk.

Pluspunten

• Bleutooth koppelen gaat snel
  • Zit prettig
  • Omgevingsgeluid werkt naar behoren

Minpunten

• Geen diepere bass

Rdjoen1990 05-12-2021

Top of toch niet?

Geschreven voor: Sony WH-XB910N

Koptelefoon is goed en Luxe ingepakt.
Na het uitpakken was ik best benieuwd wat voor geluidskwaliteit je krijgt. Ik heb alles geïnstalleerd wat naar mijn mening een stukje makkelijker kan. Je moet eerst een app installeren en dan kan je hem connected met bluetooth. Daarin tegen, zodra je geconnect bent kan je gelijk aan de slag. Kwa geluid had ik wel wat meer Bas verwacht maaaar het is zeker niet slecht.

Pluspunten

• Zit goed
  • Prima geluid

Minpunten

• Bas mag wat lager
  • Instellen gaat wat moeizamer

ER 05-12-2021

Fijne kopelefoon

Geschreven voor: Sony WH-XB910N

Het is een fijne koptelefoon. Het geluid is goed. Je kan er ook prima mee bellen. Ook noice cancelling werkt goed. Als he actief bezig bent is hij wel wat warm op je oren.

Jeremies01 05-12-2021

Top koptelefoon

Geschreven voor: Sony WH-XB910N

Hele fijne koptelefoon met een heerlijke bass. Gebruiksvriendelijke touchbediening aan de rechterzijde welke erg gemakkelijk te bedienen is door te swipen of te tikken. Handige hardcase reisetui waar alles netjes in op te bergen is. De extra bass functie zorgt voor een mooie diepe bass dus houdt je daarvan ga dan zeker voor deze koptelefoon. De noise canceling werkt ook erg goed. Omgevingsgeluiden verdwijnen zodra je muziek luistert met noise canceling aan. Een goede vervanger voor mijn vorige extra bass koptelefoon van Sony. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Noise canceling
  • Batterijduur
  • Extra bass functie

Minpunten

• Veel plastic

e*************@g******** 02-12-2021
Geschreven voor: Sony WH-XB910N

Ik vind een fijne hoofdtelefoon. Het geluid is goed, je kunt er goed mee bellen en je hebt weinig last van omgevingsgeluiden.

Rutger 01-12-2021

Super prijs/kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Sony WH-XB910N

Ik werd tijdens het eerste gebruik compleet weggeblazen door de kwaliteit van het geluid. WAUW! Ik ben hiervoor in het bezit geweest van een wireless Beats koptelefoon en deze Sony is gewoon zoveel beter! Wellicht komt dat ook door de vooruitgang in technologie in de afgelopen jaren.

Ik luister met name Hiphop, RnB, House en Techno en de bas van deze headphones is gewoon fenominaal. Al gauw ietje teveel van het goede zelfs, maar dat is eenvoudig naar eigen smaak aan te passen in de app door het gebruik van verschillende geluidsprofielen.
De noice canceling werkt super en kent verschillende modi waarbij wind goed weggefilterd wordt. Ook kunnen stemmen optioneel hoorbaar blijven tijdens ruisonderdrukking. Via de app kan er zelfs automatisch gewisseld worden van noice canceling profiel, gebaseerd op de door de app herkende activiteit.

Bereik en sterkte van de draadloze verbinding is super en ook de touch bedienibg werkt erg prettig. Ook de spraakbediening werkt super. Accuduur is vooralsnog erg goed, 28+ uur luisteren zonder opladen. De enige minpunt welke ik heb kunnen vinden zijn de gebruikte materialen van de hoofdtelefoon en het design. Ze voelen zo goedkoop aan als een dashboard van een gemiddelde Dacia. Tijdens actief gebruik bekrassen de zijkanten daardoor ook erg snel. Daarnaast vind ik persoonlijk de hoofdtelefoon niet erg mooi staan wanneer deze gedragen wordt, waar merken zoals Beats dit vele male beter doen (daar betaal je dan ook voor).

Al met al heel tevreden en een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Draadloze verbinding
  • Accuduur
  • Equalizer

Minpunten

• Gebruikte materialen
  • Bekrast snel

Eva1521 01-12-2021

Goed product

Geschreven voor: Sony WH-XB910N

Super geluid en fijne noise canceling. Eindelijk een koptelefoon gevonden die aan mijn verwachtingen voldoet. Ik heb hem al gebruikt in de trein naar Londen en in het vliegtuig naar Zweden. Tijdens het reizen is dit echt mijn beste vriend. Pas als je de koptelefoon afzet merk je hoe hard het geluid is van de omgeving. Ik heb geen last van omgeving‘s geluiden en kan daardoor goed werken. Het enige nadeel is dat het oplaadsnoer erg kort is.

roy19841 01-12-2021

Bijna absolute stilte

Geschreven voor: Sony WH-XB910N

Als muzikant altijd op zoek naar het beste om muziek te kunnen luisteren. Tot op heden altijd gebruik gemaakt van oortjes, zowel met als zonder Noise Cancelling, maar nu toch gezwicht voor een over-ear hoofdtelefoon. En wat een verschil. De oorschelpen sluiten op zich al goed af voor omgevingsgeluid, maar zodra je de koptelefoon aanzet, verdwijnt het omgevingsgeluid volledig. Tenminste als de Noice Cancelling aan staat. Wil je toch wat van je omgeving meekrijgen, dan schakel je makkelijk naar omgevingsgeluid via de grote knop op de linker oorschelp. Dit is wel even wennen voor mij als rechtshandige. Ik had de knoppen makkelijkere gevonden aan de rechterkant. De koptelefoon is makkelijk te koppelen en instellingen wijzigen via de app is super eenvoudig en overzichtelijk. De koptelefoon detecteert zelf in wat voor omgeving je je bevindt en past de Noice Cancelling hier op aan. Het schakelen tussen deze standen gaat wel gepaard met een vervelend piepje waarbij je geluid even wegvalt. Na even zoeken blijk je dit signaal te kunnen uitschakelen via de app

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Opbergcase

Minpunten

• Bediening links

b******************@g******** 28-11-2021

Prima apparaat voor prima prijs

Geschreven voor: Sony WH-XB910N

Schermt ander geluid goed af, de bas is prima. De prijs kwaliteit verhouding is goed. Jammer als je tijdens sporten je armen omhoog doet, het apparaat daarop reageert.

Daggi 28-11-2021

Wat een fijne koptelefoon

Geschreven voor: Sony WH-XB910N

Bij het uitpakken begon het feestje al. Mooie doos, mooie etui om de koptelefoon in te bewaren. Hij is licht en gaat makkelijk mee naar het werk. Ik het de koptelefoon thuis en op het werk uitgeprobeerd. Thuis is het het heerlijk werken met een lekker muziekje op, of gewoon om geen afleiding te hebben van omgevingsgeluiden. De geluidskwaliteit is echt geweldig! Je kan het zelf instellen zodat jij het prettig vindt. De koptelefoon sluit prima aan op je hoofd en voor het eerst heb ik er eentje die niet gaat zweten of knellen. Alles is zo zacht en goed vormgegeven! De touch-pad aan het rechteroor is geweldig. Een tikje en je hoort weer alle omgevingsgeluiden. Vooral handig op het werk, ik gebruik hem op de middelbare school waar ik docent ben. Thuis gebruik ik de koptelefoon voor filmpjes van Youtube en natuurlijk voor muziek. Ik ben er echt heel tevreden over en zou deze koptelefoon aan iedereen kunnen aanraden. Als het testen voorbij is ga ik deze heel erg missen.

Pluspunten

• zweet niet
  • knelt niet
  • waanzinnig geluid
  • touchpad heel handig

Minpunten

• installeren aan het begin
  • heel veel mogelijkheden

Markz28 28-11-2021

Performance headphone!

Geschreven voor: Sony WH-XB910N

Na lang opzoek zijn geweest naar de juiste koptelefoon, ik ben uiteindelijk uitgekomen bij de Sony WH 910. Als je het mij vraagt de perfecte balans tussen prijs kwaliteit. Sterker nog ik ben verrast door de ‘performance’.

De koptelefoon wordt geleverd met een strakke opbergcase waar twee opbergvakjes aanwezig zijn voor de bijgeleverde Jack plug en de usb c oplaadkabel. De koptelefoon voelt premium aan door de goedsluitende oorschelpen. De koptelefoon is licht van gewicht, hierdoor vergeet je soms dat je hem op je hoofd hebt!

Het geluid is in default instelling goed, maar niet heel bijzonder. Dit veranderd wel totaal wanneer je de app download. Hierdoor ben je instaat de EQ volledig naar jouw wens aan te passen. De bass die hierdoor vrij komt is fenomenaal. Daarnaast is de ruisonderdrukking functie ook onmisbaar. Het meeste omgevingsgeluid verdwijnt naar de achtergrond, waardoor muziek luisteren een echte beleving wordt.

Kortom een top hoofdtelefoon voor prima prijs

Pluspunten

• Bass
  • Prijs/ kwaliteit

Minpunten

• Korte kabeltjes
  • Onzichtbare touch knoppen

Burak58 28-11-2021

Voor enkel toestel gebruik

Geschreven voor: Sony WH-XB910N

Ik heb dit product mogen testen. Ik was al een hele tijd op zoek naar een nieuw draadloos headset. Deze is echt geweldig. Geluid, bass, feeling die je erbij krijgt. Valt allemaal goed bij elkaar. Het verbind ook automatisch door na 1x verbonden te hebben. Dus direct klaar voor gebruik. De enige nadeel (wat wel een groot nadeel is) is dat het de eerste keer verbinden heel lang duurt en soms niet eens mogelijk is. Als ik van apparaat wil switchen moet ik het eerste apparaat ontkoppelen en vervolgens verbinden met volgende. Soms vind ik het fijn om tv te kijken met headset om mijn partner niet lastig te vallen hierdoor is het verbinden met tv of terug met telefoon heel vervelend en zou ik eerder een voorkeur hebben voor een ander apparaat. Mits je nooit wisselend van apparaat is het perfect.

Pluspunten

• Bass
  • Surround sound
  • Noise cancelling

Minpunten

• Verbinding
  • Eerste keer verbinden/linken

s**********@g******** 25-11-2021

Ideaal voor deze tijd!

Geschreven voor: Sony WH-XB910N

Zeker in deze periode een handige gadget om te hebben! Ik werk zelf bij KPN en heb dit uitgetest op de werkvloer. Harde muziek aan en een call voeren met mijn collega's. Niemand hoorde het geluid wat uit mijn koptelefoon kwam terwijl hij erg hard stond. Zeker in deze periode waarbij je misschien wel samen met je man of vrouw in 1 huis aan het werk bent is dit ideaal om te hebben. Het geluid is erg mooi en kan helemaal naar jou persoonlijke voorkeuren worden ingesteld! Ik ben zeker overtuigd en vind dit een erg goed product

Femke 23-11-2021

Veel instel- en bedieningsmogelijkheden

Geschreven voor: Sony WH-XB910N

Deze koptelefoon heeft veel opties en deze kan je helemaal naar je persoonlijke smaak instellen. Dit moet wel via de app en je moet je er even in verdiepen. De noise cancelling werkt goed en het geluid is prima. Pluspunt vind ik de touch- en spraakbediening via Google of Siri.

Pluspunten

• Veel opties
  • Touchbediening
  • Spraakbediening

Minpunten

• App nodig

Iris W. 23-11-2021

Koptelefoon met super geluid!

Geschreven voor: Sony WH-XB910N

Ik was erg benieuwd naar deze koptelefoon en de extra bass functie. En deze heeft zeker niet teleurgesteld! Het geluid wat door de koptelefoon heen komt is echt fantastisch en je kunt eenvoudig een langere tijd werken met deze koptelefoon op.

Wel heb je tijdens het lopen of rennen dat hij erg doordreunt, dit is nogal vervelend omdat dit de muziek ervaring verpest. Wat handig is aan deze koptelefoon is dat hij komt met een opberghoes. De meeste koptelefoons worden zonder geleverd en beschadigen dus sneller.

Ook is het mogelijk hem te verbinden met een AUX en kun je de koptelefoon opladen via een USB-kabel. Qua connecten met apparaten duurde het wel even voordat dat werkte. Mijn telefoon had hij snel gevonden, maar het is mij tot op heden nog niet gelukt om hem te verbinden met mijn laptop. Wellicht komt het door de app, maar dit weet ik niet helemaal zeker. De app is overigens wel handig om de instellingen aan te passen, zoals de noise cancelling!

Al met al is het zeker een aanrader met heel goed geluid!

Pluspunten

• Extra bass functie
  • Noise cancelling
  • Geleverd met opberghoes en oplader

Minpunten

• Dreunt door met lopen/rennen
  • Verbinding maken lastig

Dywen 21-11-2021

Lichtgewicht krachtpatser

Geschreven voor: Sony WH-XB910N

Lichtgewicht maar een krachtpatser! Mooi geluid, perfecte bas! Alsof je in een concertzaal zit. Bediening via aanraken is goed, bediening via Google Assistent is óók handig. Buiten met lopen en hardlopen dreunen je stappen iets door via de koptelefoon. Handig dat je kunt switchen tussen bluetooth en bedraad. Een echte aanrader!

Pluspunten

• Mooie bas
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Voetstappen dreunen iets door

Kleinevlinder 21-11-2021

Zeer tevreden klant

Geschreven voor: Sony WH-XB910N

Ik ben echt super tevreden over deze koptelefoon. De koptelefoon komt met een opbergtasje waarin ook de oplaadkabel (zonder stekker) en een snoer om je koptelefoon te kunnen koppelen aan je apparaat waar geen bluetooth op zit. Zo raak je niets kwijt en heb je ze ook altijd bij je.

De noise cancelling functie die er op zit is zeer makkelijk in en uit te schakelen met een simpele druk op een knop. Zo kun je makkelijk switchen wanneer het nodig is, bijv. wanneer je aan het werk bent maar hebt last van omgevingsgeluiden of je zit in de bus en het is er luidruchtig. Of wanneer je een telefoongesprek moet voeren maar de omgeving is te luidruchtig.

De verbinding met bluetooth is ook erg makkelijk door een app die je op je telefoon zet. In die app kun je ook heel veel dingen regelen qua geluidsonderdrukking en andere geluidsinstellingen. Bij het koppelen van de koptelefoon en telefoon, wordt je goed begeleid door de app. Daarna is elke verbinding die gemaakt wordt tussen de koptelefoon en telefoon zeer gemakkelijk, je hoeft de koptelefoon alleen maar aan te zetten. En met diezelfde knop kun je ook horen hoe vol de batterij nog zit, je hoeft de knop alleen maar in te drukken en weer los te laten. Dit alles zit allemaal aan het linker oor.

Ik moest wel erg wennen aan het touch panel aan het rechter oor. Alles gaat op gevoel en dat wil nog wel eens mis gaan. Ondanks dat is het wel een fijn werkend systeem, zeer fijngevoelig.

Al om al gaat deze koptelefoon mijn verwachtingen te boven.

r**************@g******** 21-11-2021

Koptelefoon Sony

Geschreven voor: Sony WH-XB910N

Bij het uitpakken een zeer net etui waarin de koptelefoon is opgeborgen. Natuurlijk direct via Bluetooth gekoppeld en verrast door de kwaliteit van het geluid. De bass was wat te nadrukkelijk aanwezig maar na het installeren van de app makkelijk aan te passen. De omgevings geluiden werden keurig gefilterd, zeer acceptabel voor de prijs/ kwaliteit verhouding. Ik heb zelf altijd wat moeite met de knopjes maar door simpel tegen de schelp aan te tikken is het geluid te verstellen en zelfs stil te zetten om tussendoor te communiceren. Het comfort op het hoofd is prettig maar na wat langere tijd wel wat warm. Ik heb de koptelefoon ook buiten geprobeerd en ben daar zeer tevreden over. De batterijduur is prima. Al met al een een goede koptelefoon voor een goede prijs.

Pluspunten

• Prijs/ kwaliteit
  • Comfort bediening

Minpunten

• Na langere tijd wat warm

Gigi 20-11-2021

Super geluid en zeer comfortabel. Echt een aanrader.

Geschreven voor: Sony WH-XB910N

De hoofdtelefoon van Sony komt mooi verpakt in een stevig en hoogwaardig hoesje.
Er zijn 2 compartimenten - één voor een korte USB-C oplaadkabel; een voor een 1,20 m kabelaansluiting.
De hoofdtelefoon past heel goed en de pasvorm is uiterst comfortabel.
Sinds mijn geboorte ben ik aan een oor slechthorend en zelfs met mijn gehoorapparaat werkt de Sony WH-XB910N. Geen ruis of piep.
Koppelen via Bluetooth is super eenvoudig en mocht je er toch moeite mee hebben kun je de handleiding erbij pakken.
Je kunt gebruik maken van een app maar de hoofdtelefoon n werkt ook zonder.
Het geluid is geweldig, met of zonder de app. Heldere hoge tonen, goede bas.
Ik heb de ruisonderdrukking nu alleen thuis getest, géén overbodige luxe als je kinderen hebt.
Met de kerst vliegen wij naar het buitenland. Ben benieuwd hoe ik de noise cancellation in het vliegtuig ervaar.
Sowieso is de lange accuduur super fijn.
Kortom is de Sony WH-XB910 zeker een aanrader.

Pluspunten

• Geluid
  • Pasvorm
  • Handig doosje
  • lange accuduur

Minpunten

• niet waterbestendig

Margreet84 19-11-2021

Mooi geluid

Geschreven voor: Sony WH-XB910N

Ik ben blij verrast door het fantastische geluid van deze koptelefoon. Muziek luisteren wordt een geweldige ervaring op deze manier. Ik heb deze koptelefoon nu anderhalve week geloof ik en ben er nu al aan verknocht. De windruisonderdrukking is goed bij het wandelen buiten. Ook vind ik de active norse cancelling prima en doet niet onder voor de Bose van mijn man. Heerlijk om de koptelefoon te dragen met de zachte oorschelpen. De verbinding via Bluetooth werkt super met mijn Samsung. Ook had ik hem snel met de tv verbonden. Eenmaal opgeladen kun je heel lang luisteren. Wat mij betreft een aanrader!

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Goede bas
  • Simpel in gebruik

Anne T 19-11-2021

Een aanrader met fijne pasvorm

Geschreven voor: Sony WH-XB910N

De Sony WH-XB910N heb ik al een tijdje in gebruik. Het eerste punt waar ik echt blij mee ben is het feit dat ik hem langer op kan houden dan andere koptelefoons die ik gehad heb. Normaal heb ik altijd last van dat mijn bril pijn begint te doen na even een koptelefoon te dragen. Waar ikzelf ook blij mee ben is dat er voor mij de mogelijkheid is om ook mijn hoortoestellen te blijven dragen onder de koptelefoon. De kwaliteit van het geluid is voor mij goed. Heb niet de beste oren dus is voor mij al snel gauw goed. De extra bass functie kan ik wel over praten deze is echt goed. Merk meteen bij het luisteren dat hij overduidelijk meer versterkt is en niet hinderlijk meer. Wat ik wel wat jammer vind is dat er een mogelijkheid erbij zit voor 360 graden sound alleen ikzelf gebruik spotify die dat helaas niet ondersteunt. In het algemeen heb ik alleen licht moeite ondervonden met het koppelen aan mijn laptop. Nadat dat gelukt was heb ik geen ongemakken gevonden en ben ik echt bij met deze koptelefoon.

Pluspunten

• goede ruisonderdrukking
  • goede bass versterker

Minpunten

• lichte moeilijkheid met koppelen

roy.bloemhard97@gmail.com 18-11-2021

Goede koptelefoon

Geschreven voor: Sony WH-XB910N

De koptelefoon zit lekker op het hoofd en om de oren heen!
Ook is het gebruik van de app zeer gemakkelijk en kan je de koptelefoon ook aan- en uit zetten via de app. De hoes die je erbij krijgt is van goede kwaliteit en beschermt de koptelefoon goed!
Het enige minpunt vindt ik dat de bass (Ook in de zachtste/lichtste instelling) nog vrij hard is. Verder is de geluidskwaliteit zoals je mag verwachten van Sony, uitstekend!

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Fitting is goed
  • Licht van gewicht
  • goede app

Minpunten

• bass is niet goed af te stellen