Sony WH-CH710N blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony WH-CH710N blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Marcel 03-10-2021

Een tevreden muziekliefhebber.

Terwijl ik deze review schrijf heb ik de Sony WH CH 710N op mijn hoofd
Wat een prachtig, helder en zuiver geluid.
Ik heb hem aangeschaft voor mijn fitness en fiets momenten.
Met 35 uur luister plezier heb ik een koptelefoon voor een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Geluid
  • Comfort
  • Prijs/kwaliteit

j*******************@h********** 14-06-2021

Review Sony koptelefoon

Geschreven voor: Sony WH-CH710N blauw

Mijn vorige koptelefoon was een Sony uitstekend geluid,dus weer een Sony gekocht. Hij ziet er leuk uit maar de knopjes zijn nauwelijks te bedienen op de koptelefoon veel te klein,heb je niks aan. Het geluid is matig tot redelijk,te weinig bas nogal rommelig de simpele oordopjes die ik heb geven een beter geluid. Op verscheidene apparaten geprobeerd,op de pc geeft hij nog het beste geluid. Ik breng hem terug dit is zeker niet de kwaliteit die ik van Sony gewend was,jammer maar er zijn betere merken. Jan

Hans 06-03-2021

Heerlijk geluid

Geschreven voor: Sony WH-CH710N blauw

Had al een bekabelde koptelefoon voor mijn laptop maar kan met deze lekker buiten in de tuin naar muziek luisteren en ook tv kijken zonder mijn partner te storen.

robcosta 29-05-2020

Solide hoofdtelefoon met een groot geluid

Geschreven voor: Sony WH-CH710N blauw

Als je de hoofdtelefoon gebruikt om naar muziek te luisteren dan pas werkt de noise-cancelling op z'n best. De meeste omgevingsgeluiden worden uitgefilterd. De geluidskwaliteit is top zoals je bij een Sony hoofdtelefoon gewoon bent. Goed, helder geluid, een goeie bas en deze blijft goed werken zelfs als je het geluid op 100% zet. Geen rare artifacts of verstoringen waar te nemen.

Ik miste een optie om te wisselen van nummer. De enige hardwareknop opties die je krijgt zijn pauzeren en hervatten. Als gewoon bent om van track te wisselen dan mis je deze functie wel snel. De meeste hoofdtelefoons hebben deze functie dus is dit wel een minpunt.

Pluspunten

• mooi geluid
  • diepe bas
  • batterijduur

Minpunten

• gewoon design
  • geen hardwareknop om van track te wisselen

ElisabethRigter 22-05-2020

Fijne degelijke koptelefoon

Geschreven voor: Sony WH-CH710N blauw

Wat een mooie koptelefoon. Het gaat natuurlijk om het geluid maar ik vind het design, de strakke look en de matzwarte kleur zeker een pluspunt. Hij voelt ook heel solide aan, een degelijk gebruiksartikel wat niet na een paar weken uit elkaar valt. Je kunt de omvang makkelijk aanpassen en de oorschelpen vallen mooi om je oren heen. Dit is natuurlijk wel een beetje persoonlijk, ik heb het mijn huisgenoot ook even laten proberen en die heeft dezelfde ervaring J

Groot pluspunt is de batterijduur, ik kan een volle week elke dag een paar uur muziek luisteren voordat hij weer aan de oplader moet. Het opladen zelf gaat ook leker snel.

Dat brengt mij ook meteen bij het enige minput: het korte oplaadsnoertje. Wel jammer maar niet onoverkomelijk.

Het instellen van de Bluetooth de eerste keer dat je de koptelefoon gebruikt is heel eenvoudig en daarna verbind de koptelefoon automatisch met je apparaat. Ook de knoppenbediening is simpel. De noice cancelling optie onderdukt veel omgevingsgeluiden in en rondom huis. Ook in een kantoortuin komt de koptelefoon een heel eind. Natuurlijk, als je een paar 100 euro meer uitgeeft bereik je misschien nog net wat betere resultaten maar de prijs-kwaliteit verhouding gaat dan helemaal scheef.

Ten slotte het geluid wat de koptelefoon voortbrengt, ik heb er niets op aan te merken, hartstikke prima dus!

Als ik een minput moet noemen dan is dat het korte oplaadsnoertje, daar heb ik snel een eigen USB-C snoertje voor in gebruik genomen.

Pluspunten

• Batterijduur
  • Geluid

Minpunten

• Kort oplaadsnoertje

Willeke 19-05-2020

Echte aanrader

Geschreven voor: Sony WH-CH710N blauw

Ik heb de koptelefoon nu een paar weken en wat ben ik er blij mee! Het geluid is erg mooi, de koptelefoon zit me lekker en hij werkt heel erg gemakkelijk. Het is echt uitpakken, opzetten en genieten. Ik gebruik hem tijdens het schoonmaken, als ik een eind ga wandelen, als ik zit te werken en ga zo maar door. Eigenlijk heb ik gewoon de hele dag die koptelefoon op (wat ik met andere oordoppen niet kan omdat mijn oren dan pijn gaan doen, dat is met deze absoluut niet) ;) en dat kan ook makkelijk want de batterij gaat heel lang mee.
Wat ik ook erg fijn vind, maar voor een ander misschien juist minder fijn, is dat ik toch nog steeds wat achtergrond geluid hoor. Hij cancelled in mijn oren dus zeker niet alles, maar daar ben ik.dus juist wel blij mee. Zo ben ik niet compleet van de buitenwereld afgesloten als ik muziek aan het luisteren ben.
Ja, al met al ben ik mega blij met de Sony koptelefoon!

Pluspunten

• Geluid
  • Gebruiksgemak
  • Comfort

Lore MK 15-05-2020

comfortabel in gebruik en geconcentreerder werken.

Geschreven voor: Sony WH-CH710N blauw

Ik heb deze koptelefoon inmiddels enkele weken in gebruik. Ik gebruik deze vooral tijdens het werken thuis om muziek of een filmpje op te zetten als achtergrond. De noise-cancelling functie (De Artificial Intelligence Noise Cancelling-functie (AINC)) zorgt ervoor dat irritante geluiden worden geneutraliseerd. Dit helpt zeker als je je wil concentreren. Natuurlijk gaat het geen tv geluiden of kleine kinderen stil krijgen, maar het is wel efficient.
Het design is leuk, maar de koptelefoon zit vooral ook erg comfortabel. De grootte is ook aan te passen. Er zit geen etui bij ter bewaring. Dat is een minder putn. Hij is ook niet op te plooien, dus voorzichtig zijn bij het transporteren is de boodschap. Ik ben ook wel bang dat ik die kabeltjes zou verliezen. Want ze zijn geen standaard aansluitingen zoals ik heb gezien bij andere koptelefoons.
De bluetooth functie werkt zeker naar behoren. Ik kan ook gemakkelijk op afstand iets halen zonder dat deze uitschakelt. Hij verbindt automatisch terug met mijn telefoon of laptop dus geen gezeur met inschakelen of verbinding zoeken.

Pluspunten

• comfortabel
  • noise cancelling
  • goed geluid
  • batterij

Minpunten

• niet opvouwbaar
  • geen beschermhoes

Sygrit 10-05-2020

Goede accuduur, fijn geluid en simpele bediening

Geschreven voor: Sony WH-CH710N blauw

Deze koptelefoon heb ik een paar weken mogen testen. Doordat ik nu veel thuis werk heb ik de Noise Cancelling-functie helaas niet heel goed kunnen teste/nodig gehad, maar als ik hem gebruik werkt dit prima. Je kan kiezen hoeveel achtergrond geluid je nog wilt horen wat fijn is. De koptelefoon zit op zich fijn, maar in combinatie met een bril krijg ik toch wel wat last na enkele uren van de druk en zet ik hem dan weer even af. De batterijduur is echt top, kan er de hele werkweek mee vooruit en hij is ook snel weer opgeladen. Wel jammer dat het bijgeleverde kabeltje erg kort is en erg geen etui bij zit.

Het geluid is meer dan prima voor wat je er qua prijs van mag verwachten, voor mij ook de beste kwaliteit van een koptelefoon tot nu toe. Streamen via Bluetooth werkt top en is makkelijk in te stellen, helemaal door de oorschelp tegen de NFC chip van je telefoon te houden. Ideaal. Minpuntje is dat ik niet altijd goed gehoord wordt met handsfree bellen door collega's.

Verder ziet het er mooi uit, niet zo'n superfancy koptelefoon maar een lekker simpel design.

Pluspunten

• Batterijduur
  • Snellaadfunctie
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Draagcomfort
  • Korte oplaadkabel
  • Geen etui
  • Kwaliteit microfoon

Melisande 10-05-2020

Fijne koptelefoon

Geschreven voor: Sony WH-CH710N blauw

Ik gebruik de Sony hoofdtelefoon WH-CH710N nu vier weken en ben erg tevreden. De koptelefoon is snel opgeladen en gaat lang mee. Hij zit lekker op je hoofd en is makkelijk te bedienen. Hij is snel en simpel te koppel via Bluetooth aan allerlei apparaten en geeft dan ook aan hoe lang hij nog mee kan. Zo wordt je nooit verrast door een lege koptelefoon. Mocht dat toch een keer gebeuren dan kan hij na 10 minuutjes opladen weer een uur mee, dus ook dat is te overzien. Ook het meenemen en opbergen gaat gemakkelijk doordat hij redelijk klein op te vouwen is. En natuurlijk belangrijk het geluid is helemaal prima. De Artificial Intelligence Noise Cancelling-functie is erg fijn en zorgt ervoor dat je ongestoord je muziek kan luisteren. Ik vind het ook fijn dat je het ook uit kan zetten zodat je de koptelefoon ook op de fiets kan gebruiken en dan het andere verkeer ook nog kan horen wel zo veilig.

MB 07-05-2020

Goede degelijke en gebruiksvriendelijke hoofdtelefoon

Geschreven voor: Sony WH-CH710N blauw

De werking van de hoofdtelefoon is top: een stevige koptelefoon met een hele sterkte batterij. Makkelijk en snel te koppelen via bluetooth. Eenmaal gewend aan de Artificial Intelligence Noise Cancelling-functie maakt dat je niet meer anders wil. Het fijne aan de koptelefoon is dat, hoe hard hij ook staat, het geluid ook voor iemand anders niet te horen is. Je stoort anderen dus niet met jouw muziek of serie! Het geluid is gemiddeld goed, al zou de bas iets zwaarder mogen. Handig dat de oorschelpen inklapbaar zijn, jammer dat er geen opbergetui geleverd wordt voor transport. Het plastic van de hoofdtelefoon maakt dat hij wat goedkoop aanvoelt.

Pluspunten

• Sterkte batterij
  • Artificial Intelligence Noise Cancelling

Minpunten

• Mist luxe uitstraling
  • Geen opbergetui

MrMrsTech 06-05-2020

Hele fijne Koptelefoon

Geschreven voor: Sony WH-CH710N blauw

Recent heb ik De sony koptelefoon gekregen om het product te testen. Voorheen vloog ik heel veel voor mijn werk. Helaas nu even niet. Maar desondanks door het veel thuis werken heb ik toch nog wel goed de koptelefoon kunnen testen.
De geluidskwaliteit van de koptelefoon is echt ruim voldoende, Geen overheersende bass of tonen die niet haalbaar zijn. Helaas is het design van de koptelefoon simpel maar buiten het feit dat je hem niet kleiner kan maken door op te vouwen is het functioneel. Wat ik heel fijn vond was dat hij vrijwel heel snel in gebruik was te nemen door het te koppelen met meerdere bluetooth apparaten. Thuis gebruik ik hem voor het thuis werken achter mijn laptop, en onderweg op mijn telefoon.
Sinds dat ik hem in mijn bezit heb, heb ik voortdurend de koptelefoon in gebruik. Achter mijn pc om te werken (noice cancelling ideaal met kleine kids die thuis zitten), Tijdens het recreatie fietsen. De batterij duur van de sony is dan ook redelijk. Wat ik ondervond in vergelijking met mijn oude koptelefoon is dat hoe langer ik de koptelefoon op heb de fijner hij gaat zitten. Totaal geen drukkend gevoel tegen je oren of het gevoel dat hij zwaar word. Dus dan ook na 3-4 dagen de koptelefoon langdurig te hebben gebruikt kon ik hem opladen. Heb hem volledig laten opladen (quickcharger).
Helaas mis ik een opberg hoes voor de koptelefoon als ik hem niet gebruik zit het maar lomp op mijn bureau. En wat ik gewoon serieus jammer vind is dat hij totaal niet kleiner is te maken! Ik heb lang gezocht naar een vervangende koptelefoon, ik heb nu een perfecte gevonden die voldoet aan de eisen die ik had. Hopelijk ga ik snel voor me werk weer de lucht in, kan ik hem helemaal optimaal gebruiken om al het achtergrond geluid te ‘mute’.
Ik raad hem dan ook echt aan.

Pluspunten

• Handig en snel te koppelen
  • Prijs/kwaliteit verhouding
  • Noice Cancelling

Minpunten

• is niet op te vouwen!
  • Geen opberg hoes
  • Noice Cancelling

larapost 06-05-2020

Mooie koptelefoon!!

Geschreven voor: Sony WH-CH710N blauw

Prachtige koptelefoon met een sober ontwerp. Ik heb deze koptelefoon nu een week, gebruikte voorheen een koptelefoon met snoer en zonder Noice Cancelling. Hij heeft het beste geluid wat ik tot zover heb gehad qua koptelefoon.

De Noice Cancelling is echt een geweldige functie! Zodra je de koptelefoon opzet hoor je al minder door de over-ear functie. Vervolgens wanneer je 'm aanzet filtert het alle geluiden weg, zeker als je muziek aanzet! Het werkt heel fijn. Ideaal voor als je met meerdere mensen in huis muziek luistert of tv kijkt, je hoort niks meer van je omgeving. En anderen horen jouw muziek ook niet. Buiten, bijv op de fiets, is het ook ideaal omdat je echt alleen je muziek hoort. Tegelijkertijd is dit ook wel gevaarlijk, je hoort geen verkeer oid aankomen. Hiervoor kun je kiezen om buiten de noice cancelling uit te zetten zodat je belangrijke geluiden wel hoort.

Wanneer je de koptelefoon op hebt en gebeld wordt, kun je met de koptelefoon opnemen en gebruik maken van de spraakondersteuning!

Een mooie koptelefoon dus met goede prijs/kwaliteit verhouding. Heel makkelijk in gebruik, na even kort de uitleg bekijken heb je alles zo onder de knie. Uitleg is ook ondersteunt met plaatjes, heel handig! Batterijverbruik is goed, heb na 1 week af en toe gebruik nog niet hoeven opladen. Het oplaadsnoertje is wel echt heel kort, 5cm max.

• Handig in gebruik
  • Kwaliteit geluid erg goed
  • Noice Cancelling werkt perfect

Minpunten

• Oplaadsnoer is erg kort
  • Koptelefoon is niet op te vouwen

Ydo 05-05-2020

Perfecte alleskunner

Geschreven voor: Sony WH-CH710N blauw

Deze headset zou ik iedereen aarden! Het zit heerlijk en het is op vele vlakken echt een toevoeging.

Hij zit gelijk goed en knelt niet af. Het design is precies goed! Je kan hem perfect buiten dragen zonder op te vallen. Daarbij is de kwaliteit erg sterk. je merkt gelijk dat er goed materiaal is gebruikt. alles voelt stevig en sterk aan.

Verder is het gebruikersgemak iets waar ik zeer tevreden over ben. alle knoppen zijn makkelijk in te drukken en werken direct.

Vooral de Artificial Intelligence Noise Cancelling-functie (AINC) is GEWELDIG. Als je aan het gamen bent en iemand wil tegen je praten schakel je de ambiance functie in. Het omgevingsgeluid wordt direct versterkt en je hoeft daardoor je headset niet af te zetten. de noice canceling zelf is ideaal tijdens het studeren!!! ik kan mij hierdoor veel beter concentreren. Tijdens het hardlopen is de Ambiance weer ideaal! Het voelt veilig aan dat ik de omgeving beter hoor.

De accuduur is perfect. Het product is dagelijks gebruikt en na een week moest ik pas opladen. De snelheid waarmee het product opgeladen was, was perfect! na 10 minuten kon ik alweer een uur muziek luisteren!

Verder in deze corona tijd heb ik veel video vergaderingen gehad. Een enorme verbetering vergeleken met mijn oude headset. Volgens mijn collega's was ik helder te verstaan zonder dat zij hun volume omhoog moesten gooien. Daarbij bestuurd hij met gemak mijn smartphone als ik google home gebruik! Zelfs het handsfree bellen ( op de fiets ) werkte vele malen beter! normaal heb ik veel last van de wind. Dit was nu bijna niet van toepassing!

Wel mis ik de inklapbare oorschelpen zodat ik het product gemakkelijk kan opbergen, maar dit is zeker geen gemis.

NFC is een fijne toevoeging! dit geeft nog meer gemak! Daarbij is het heel erg fijn dat alles met Bluetooth is! Geen gedoe meer met snoertjes!! Wel is er een snoer meegeleverd. Heel erg handig als je toch nog zonder stroom komt te zitten of dat een apparaat geen bluetooth heeft.

Ik had hoge verwachtingen en dacht zelfs dat ik teleurgesteld zou worden na verhalen over Noise Canceling. Mijn hoge verwachtingen zijn dubbel en dwars waargemaakt!

Dit product raad ik dus iedereen aan!

Pluspunten

• Noice Canceling
  • Bluetooth
  • design

Minpunten

• niet op te vouwen
  • geen

Vincent 02-05-2020

Fijne koptelefoon

Geschreven voor: Sony WH-CH710N blauw

Fijne koptelefoon vooral dankzij de erg lange accuduur en het snelle opladen!

Ik was vooral erg nieuwsgierig naar de noice cancelling, aangezien ik niet eerder een koptelefoon heb gebruikt met deze functie. Dit werkt erg fijn! Je kunt je lekker afsluiten van je omgeving tijdens het (nu thuis) werken. Vooral continue aanwezig geluid wordt erg goed weggefilterd. Ander geluid, zoals een dichtslaande deur of een telefoon hoor je nog wel, maar je zit alsnog lekker in een bubbel dankzij deze functie.

Het draagcomfort is prima. Ik vind de koptelefoon wel wat groot, waardoor hij niet in alle gevallen prettig te dragen is. Hij is wel erg makkelijk op te bergen doordat je hem klein kunt opvouwen.

Bluetooth werkt in principe prima, al heb ik af en toe last van een verbroken verbinding. Ik weet niet precies of dit aan de koptelefoon ligt of iets anders. Zonder kabels is wel erg prettig. Nu ik thuis werk kun je gewoon rondlopen en bellen, muziek luisteren of de noice cancelling functie gebruiken zonder vast te zitten. Als de batterij dan toch een keertje leeg is kun je met de bijgeleverde kabel alsnog doorluisteren, dat is erg handig!

Ik raad de koptelefoon aan! Nadeel vind ik de omvang van de koptelefoon, maar hij is niet zwaar. De andere functies, zoals de noice cancelling en bluetooth, zijn voor mij genoeg redenenen om hem aan te raden!

Pluspunten

• Noice cancelling
  • Accuduur
  • Bluetooth
  • Klein op te bergen

Minpunten

• Omvang

Carlyn 02-05-2020

Comfotabele hoofdtelefoon, lange accuduur

Geschreven voor: Sony WH-CH710N blauw

De Sony WH-CH710N is een enorm fijne hoofdtelefoon, die ook echt doet wat het beloofd. Ik heb hem nu een week in gebruik, meerdere uren per dag, en heb hem nog geen enkele keer hoeven opladen. De kwaliteit van het geluid is zuiver en heeft een goede dynamiek. Daarbij komt dat de hoofdtelefoon de functie Noise Canceling heeft, wat ervoor zorgt dat storende achtergrond geluiden worden gedempt. Ik kon in de tuin ongestoord muziek luisteren, terwijl mijn man het gras aan het maaien was. Ik heb hem ook meerdere keren voor het sporten gebruikt, ook hier alleen maar een goede ervaring mee. De hoofdtelefoon blijft goed zitten, mede doordat hij over de oren zit en niet er op. Doordat het een overear hoofdtelefoon is, heb ik ook geen last van pijnlijke oren na een paar uur luisteren, de oren zelf blijven vrij onder de hoofdtelefoon. Ik kan op dit moment nog geen nadelige punten noemen met betrekking tot de hoofdtelefoon, wel ben ik heel benieuwd of de accuduur na langere tijd nog steeds zo goed blijft.

Pluspunten

• Comfortabel
  • Zuiver geluid
  • Noise cancelling

Fred 15-05-2020

Je geeft aan dat je de koptelefoon al een aantal keer gebruikt heb tijdens het sporten. Ik doe zelf aan hardlopen. Nog geen ervaring met een over the ear koptelefoon. Mijn vraag is of je oren erg gaat zweten tijdens het sporten?

Carly7 16-05-2020

Goedemorgen, je oren zijn wel wat bezweet na het rennen. Ik vond het niet storend, hij bleef verder wel goed op je hoofd zitten. Maar kan me voorstellen dat sommige mensen dat zweten als hinderlijk ervaren.

Josine 01-05-2020

Goed geluid, maar minder draagcomfort bij langdurig gebruik

Geschreven voor: Sony WH-CH710N blauw

Het eerste wat ik merkte toen ik het product opzette en muziek ging luisteren, was de kwaliteit van het geluid: die is echt goed. Het omgevingsgeluid wordt mooi weggefilterd, dus je zit er meteen helemaal in. De hele dag door muziek luisteren echter, wordt op een gegeven moment vervelend. Je oren beginnen een beetje te suizen en het wordt erg warm om de oren heen en dat terwijl de muziek echt niet hard staat. Ik denk dat dat komt door het leer-achtige hoesje dat om de covers van de oren zit. Dit lijkt niet heel erg te ademen.
De vorm van de oorcovers zijn ovaal en staan scheef op de hoofdband. Dit is een kwestie van smaak, maar de mijne is het niet helemaal. Ik vind het wat te speels.
De hoofdband is makkelijk aan te passen en blijft goed zitten op de lengte waarop je hem instelt. En ik weet niet wat ze met die batterijduur hebben gedaan, maar ik heb het idee dat ik veel minder hoef op te laden dan dat ze aangeven dat 'ie meegaat: complimenten!
Ik denk dat de headphones een goede prijs-kwaliteitverhouding hebben.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Omgevingsgeluid minimaliseert

Minpunten

• Draagcomfort na urenlang dragen