Philips TAPH805BK zwart - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips TAPH805BK zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,7

S.K. 07-02-2022

Prima geluid, 'slechte' ANC

Geschreven voor: Philips TAPH805BK zwart

Gekocht vanwege de scherpe prijs en goede reviews. Het geluid is prima, echter is de ANC modus niet geheel naar verwachting. Er is een constante ruis hoorbaar, met muziek op een 'normaal' volume ben je goed afgesloten voor de geluiden om je heen, echter met rustigere muziek hoor je toch een constante ruis. Deze ruis is wel alleen te horen met ANC aan. Voor de prijs denk ik een prima headset, helaas niks voor mij

Mark S 05-02-2022

ANC is niet bestaand

Geschreven voor: Philips TAPH805BK zwart

Helaas, vandaag ontvangen en gaat weer terug. Geluid is best goed. Maar er is geen verschil tussen ANC aan en ANC uit. En voor de ANC koop je nu eenmaal een noice cancelling headphone.

djibril 24-09-2021

Aanrader

Geschreven voor: Philips TAPH805BK zwart

De hoofdtelefoon zit supercomfortabel. Het geluid is goed tot zeer goed. Het is een vol, warm geluid. Ik was er vooral van onder indruk wanneer ik een film bekijk. NC werkt ook goed, het vermindert het omgevingsgeluid drastisch, maar...het isoleert wel niet volledig. Je hoort nog wel wat omgevingsgeluid. De batterij gaat superlang mee en het duurt helemaal niet lang om de hoofdtelefoon op te laden. Voor deze prijs zéker en vast een aanrader.

Koen1702 06-09-2021

Lage kwaliteit materiaal

Geschreven voor: Philips TAPH805BK zwart

Ik vind het een fijne koptelefoon met erg mooi geluid. Maar helaas is de kwaliteit van het materiaal van de koptelefoon iets minder. Ik gebruik hem nu ongeveer 10 maand en het leer laat al los.

j**n@h**l.com 01-09-2021

SLECHTE KOPTELEFOON

PHILIPS TAPH805BK ZWART IS EEN SLECHTE KOPTELEFOON
HIJ GAAT NAMELIJK STUK AAN DE STELBAND IS OVER GEBROKEN HEB HEM NOG GEEN JAAR VALT NIET ONDER
DE GARANTIE WORDT MIJ VERTELD.
GEEN AANRADER.

Pluspunten

• ZIT GOED
  • ACCU GAAT LANG MEE

Minpunten

• HIJ VOELT GOED KOOP AAN
  • GOUW STUK

MikaJ 05-08-2021

Great audio + comfy, but bad construction

Geschreven voor: Philips TAPH805BK zwart

The audio and microphone quality have been great since I brought them. Comfortable and super easy to connect with devices.

BUT. Every part that is leather has come apart. First it was in the eas section, exposing the foam where two leather pieces join. I managed to repair this with some thread because glue does not work.
Then the (head) band at the top where the leather joins the plastic comes out, exposing the foam. Had to tape this.
And later again on the car piece where it connects to plastic (outside shell). Which is now duct taped. The unfortunate thing is it keeps pulling apart further and further once it has started.

This is not covered by the warranty.

I would recommend these and really hope I just got a bad pair.

Bart 27-03-2021

Helaas zijn er geen onderdelen voor??

Geschreven voor: Philips TAPH805BK zwart

September 2020 gekocht. Wordt intensief gebruikt. Zit prima en geluid is erg goed. Nu begint echter 1 van de oorkussens los te laten. Het schuim dat binnenin zit komt er uit... Philips service verwijst mij door naar de winkel. Ook daar zijn er echter geen onderdelen voor. Is niet erg goed geregeld voor een dergelijk product!

Pluspunten

• prima geluid
  • Zit goed

Minpunten

• Geen oorkussens los verkrijgbaar
  • Geen onderdelen

Anoniem 07-11-2020

Prima draadloze koptelefoon

Geluidsweergave is prima. Bediening goed. Noice reduction bevredigend maar
zou volgens mij iets sterker mogen. Omgevingsgeluid komt soms toch door.
Comfortabele oorschelpen.

Deafcee 04-11-2020

Noise cancelling tegen een betaalbare prijs!

Geschreven voor: Philips TAPH805BK zwart

Het allerbelangrijkste pluspunt is het geweldige geluid wat dit produceert. Het aanraken om volume te veranderen lijd soms tot ongewenste effecten, zoals het uitzetten van de noise cancelling. Dit gebeurt in het begin ook bij het willen skippen naar een volgend nummer. In het begin is dit zeker vervelend. Naarmate je er langer mee bezig bent, wen je eraan en gebeurt het wat minder vaak.

Donleo 05-09-2020

Fijne koptelefoon!

Geschreven voor: Philips TAPH805BK zwart

De koptelefoon voldoet qua geluid aan mijn verwachtingen. Het comfort wordt naar een half uur dragen helaas wat minder door de druk op mijn bril. Al met al helemaal blij met dit product.

Bennie 28-06-2020

Fijne koptelefoon, bluetooth niet snel genoeg.

Geschreven voor: Philips TAPH805BK zwart

Heerlijke koptelefoon. Voor muziek is die perfect. De bediening werkt prettig, het eenvoudig kunnen aansturen van Google is super. Bij video is die echter minder, de audio loopt dan iets achter op het beeld, dat ben ik beter gewend, maar is op te lossen door hem bedraad te gebruiken. Hij zit ook lekker als je op je rug ligt.

Pluspunten

• pasvorm
  • accuduur
  • bediening
  • degelijk

Minpunten

• bluetooth vertraging

nlBennie 16-10-2020

Inmiddels heb ik hem wat langer in huis. Binnen is die prima te gebruiken (als je de vertraging niet erg vindt). Buiten wordt het toch snel een ander verhaal. Onder een capichon leeft de touchbediening een eigen leven als het regent. Ook zit het bedieningsknopje vrij laag en steekt dusdanig ver uit dat contact met de kraag van je jas al snel wordt gezien als volgend of vorig nummer. Erg jammer.

CommanderP 18-06-2020

Geweldig product!

Geschreven voor: Philips TAPH805BK zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Tijdens het testen van deze hoofdtelefoon ondervond ik al snel dat deze simpelweg top is. Deze heeft een mooie strakke vorm die zeer goed zit en na enige tijd ook geen pijn creëert aan de oren. De geluidskwaliteit is super! Met de Active Noise Cancellation kan je helemaal opgaan in je film, muziek, gesprek,... Nog een voordeel is dat deze zeer snel oplaadt (5min voor 2u) indien volledig opgeladen heb je 30u luister/spreektijd. De bediening door middel van aanraking is zeer handig voor wanneer je niet steeds je gsm kan nemen om verder te scrollen, opnemen,... De stemassistent is ook een handig pluspuntje!

Hanssens 15-06-2020

Topproduct

Geschreven voor: Philips TAPH805BK zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Tijdens het testen van het product was ik al snel onder de indruk van de goede geluidsonderdrukking en de pasvorm van de koptelefoon. Ook na langdurig gebruik krijg je geen last van je oren. De batterijduur is ook super en laad snel op, in 5 minuten laadtijd kun je de koptelefoon al terug 2 uur gebruiken.
Zeer tevreden met de koptelefoon. Echt een aanrader

Duwel 15-06-2020

Top product

Geschreven voor: Philips TAPH805BK zwart

De koptelefoon is van top kwaliteit. Het geluid dempt goed af en de bass is echt indrukwekkend. Ook de touch op de oren is heel gemakkelijk. Als mijn draadloze koptelefoon plat is, kan ik nog altijd een draadje gebruiken. Top!

Anoniem 15-06-2020

Perfect voor tijdens het studeren

Geschreven voor: Philips TAPH805BK zwart

Ik gebruik de koptelefoon vaak tijdens het studeren en ondanks de vele rumoer thuis, werkt de noice cancelling perfect! Het design laat het ook toe om zowel door vrouwen als mannen gedragen te worden! Batterijduur gaat ook super lang mee! Tijdens het testen merkte ik ook dat de oorschelpen beschikken over touchpads, zo kan je verschillende instellingen veranderen.

Zanesie 12-06-2020

Heel goed

Geschreven voor: Philips TAPH805BK zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze Philips PH805 is echt een prachtige koptelefoon.
Zowel zijn uiterlijk, geluid en gebruiksgemak maken dit tot een bijna perfect product.

Als eerste het uiterlijk.
De koptelefoon is mooi vormgegeven en voelt stevig aan. Wordt geleverd in een mooie stevige hoes waarin je ook de oplaadkabel, splitter en audiokabel vind.
De oplaadkabel had van mij een stuk langer gemogen. Deze is nu zo'n 10cm en daarmee erg kort als je niets hebt om de koptelefoon op te leggen en je een hoog stopcontact hebt.
Mijn oren passen goed in de schelpen en sluiten weer goed aan op mijn hoofd.

Het geluid.
De noise canceling werkt goed en filtert het omgevingsgeluid goed weg. Niet helemaal, maar voldoende om je er niet aan te storen.
Er zijn verschillende geluidsopties beschikbaar en je kunt door op de rechter schelp te tikken, van optie veranderen.
Geluid klinkt helder en de bass is heel goed.
Bij sommige muziek of filmpjes voel je de schelpen helemaal gaan trillen.

Bij een volledige lading gaat hij tot bijna 40 uur mee (getest) en het opladen gaat supersnel.
Je kunt dus gerust twee dagen met één lading naar je favoriete muziek luisteren.

Toch een negatief puntje kunnen ontdekken tijdens het testen van het product.
De gevoeligheid van de schelpen is erg hoog.
Zodra je de koptelefoon goed op je hoofd wil zetten omdat deze bijvoorbeeld afgezakt is, dan tik je al snel op een schelp en pas je het geluid aan op gaat het op pauze.

Over het algemeen ben ik zeer tevreden en gebruik de koptelefoon vaak. Zowel binnen als buiten.

Fredje_35 12-06-2020

Aanrader

Geschreven voor: Philips TAPH805BK zwart

De koptelefoon is een absolute aanraader. Er is een goede prijs/kwaliteit verhouding. Tijdens het testen van het product was ik direct verrast door de geluidkwaliteit en de efficiënte noise cancelling. De koptelefoon zit ook comfortabel op het hoofd waardoor je hem gemakkelijk de hele dag door kan ophouden bijvoorbeeld tijdens het werk. Daarnaast is het strakke ontwerp van de koptelefoon een meegenomen pluspunt. De koptelefoon gaat heel lang mee en hij laadt heel snel op.

Rn87 04-06-2020

Truc bien pour gaming!

Geschreven voor: Philips TAPH805BK zwart

[Cet avis a été recueilli en réponse à une offre.] J'ai testé cette écouteurs depuis quelques semaines maintenant et je peux dire il répond a mon expectations. L'elimination du bruit exterieur est très bien et le qualité du son est extraordinaire. Quand je joue Un jeu video il semble que j'entends la chute des enveloppes des balles a mes pieds. Après je peux m'enlever, connecter a mon portable avec aise est ecouter mon music à velo. Comme la batterie est très durable je dois pas penser a charger depuis 2 jours.

Lorène 02-06-2020

Impécable!

Geschreven voor: Philips TAPH805BK zwart

[Cet avis a été recueilli en réponse à une offre.] Tester les écouters PH805 de Philips été agreable!
La qualité du son est impecable puisque il contient trois niveau, d’on le niveau ‘noice cancelling’ ce qui m’aide beaucoup as me concentrer en faisant du sport.
Ce sont des écouteurs assez comfortamble sur la tète, personnellement je l’ai trouve trop grand pour ma petite tète. Une reglement pour réduire la grandeur un peut plus aurait été chouette.
Il est très durable en batterie. La dernière fois que j’allai faire in work-out d’une heure j’avais oublier de charger la batterie de mes écouteurs. Donc je les avait mise en charge pour à peine 10 min et j’ai pu les utiliser pendant mon work-out d’une heure sans soucis.

AdeJ 31-05-2020

Zit comfortabel en werkt super!

Geschreven voor: Philips TAPH805BK zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] In de eerste maand dat ik het product heb gebruikt, heb ik hem geen enkele keer hoeven opladen. Batterij gaat erg lang mee, en hij laadt ook snel op. De koptelefoon zit comfortabel op het hoofd, enige is dat het een over-ear is, dus hij ziet er groot uit op je hoofd. De noise cancelling werkt goed, ik kan gewoon mijn eigen serie kijken terwijl mijn vriend aan het gamen is :)