Braun IRT6020 - Reviews

Type thermometer
oorthermometer
LCD-display
Inclusief batterij

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

7,3

AJHermsen 11-04-2015 Product kwartaal in bezit

Gekocht als als opvolger van de voorganger. De nieuwe is -enige keren getest en vergeleken met de oude- sneller, nauwkeuriger en meer constant qua controlemetingen (2 of 3 x achter elkaar meten geeft hetzelfde resultaat) w.s. ligt dat aan o.a. de voorverwarmde punt (dat ahd onze oude niet) en de bediening is makkelijker. Wat ontbreekt is een opberghoes oid maar als je hem netjes in de la of medicijnkastje legt is dat geen enkel probleem. Wat wel enigszins stoort is dat het hardplastic beschermkapje van de meetpunt alleen op de punt past als het wegwerplenskapje verwijderd is. Irritant want je kan dat kapje best enige keren gebruiken. Vast een foefje van de de fabriek om voor meer omzet qua kapjes te komen. Beetje flauw. Al met al wel dik tevreden. De minpuntjes gana tenslotte over bijzaken.

BartPrins 28-11-2014 Product paar dagen in bezit

4,2
Ik kocht dit nieuwe model, als opvolger van de IRT4520. De IRT6020 kent echter enkel nadelen. De veruit belangrijkste is de verminderde nauwkeurigheid. Een reeks van 37,4 - 37,1 - 36,6 is heel normaal, maar niet wat ik gewend ben van zijn voorganger. Dit model heeft ook geen opbergsysteem, de display kan dus makkelijk krassen oplopen. Ik was gewend om na meting alvast een nieuw dopje te plaatsen en de meter op te bergen, maar de lenskap (vervanger van opbergsysteem) staat dit niet toe. Ook mis ik de opbergruimte voor de lensdopjes. Ik heb het product teruggebracht en ga weer een IRT4520 gebruiken.

2diamantjes 12-02-2017 Product paar dagen in bezit

Geeft juiste temperatuur weer in slechts enkele seconden.

Na 35 jaar een eenvoudig thermometertje te hebben gebruikt nu over op een Braun.
Wat een verademing, in een paar seconden meet je de exacte temperatuur.

Pluspunten

• eenvoudig in gebruik
  • snelle exacte meting

Minpunten

• Geen opbergbox bijgeleverd
  • afsluitdop sluit niet met het wegwerpkakje erop.