De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 29 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KGG860ZTA op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

n********@z************ 04-03-2024

bevalt goed

Geschreven voor: ETNA KGG860ZTA

ik heb voor een ETNA gaskookplaat gekozen, dat gaf voor mij een vertrouwd gevoel omdat ETNA al jarenlang kwaliteits producten levert daarom heb ik daar voor gekozen, en ben er tot nu toe erg tevreden over.

Pluspunten

• eenvoudig te monteren
  • beschrijving product goed

Minpunten

• geen
  • geen

webcare-7 06-03-2024

Beste heer / mevrouw,

Wow, een 10! Bedankt voor het schrijven van deze leuke review.
Het doet ons goed dat jij zo'n trouwe ETNA klant bent en dat jij je zo vertrouwd voelt met ons mooie merk. Fijn om te lezen dat ook de kookplaat aan jouw verwachtingen voldoet.

Wij wensen jou heel veel kookplezier!

Etna KGG860ZTA 15-02-2024

aanrader

Geschreven voor: ETNA KGG860ZTA

Via internet gekocht. Door het vergelijken van zeer veel vergelijkbare apparaten. Doorslag gaf de prijs, de gietijzeren pannendragers en de specificaties. Het apparaat werkt perfect. Een minpuntje is dat de rubber strip die onder de plaat moet komen, op het aanrecht, te smal is.

Pluspunten

• specificaties
  • pannendragers
  • prijs

Minpunten

• plakstrip tussen aanrecht en kookplaat te smal

webcare-7 16-02-2024

Beste heer / mevrouw,

Wat leuk dat je, na veel vergelijken, hebt gekozen voor deze gaskookplaat van ETNA en je er zo blij mee bent!

Mocht je contact met ons willen over de strip onder jouw kookplaat dan mag je een mail sturen naar webcare@atagbenelux.com met daarin je contact- en adresgegevens, samen met een kopie van deze review.
We kijken dan graag met je mee.

Veel kookplezier gewenst!

c**********@u********* 12-02-2024

Geen aanrader

Het product is prima.
Maar het nadeel is dat de bediening op de voorzijde zit was beter geweest op zij. De kleune brander en de normale zitten te ducht op elkaar.
Je kunt niet met 4 pannen tegelijk koken. Tenzij je allemaal kleine pannetjes hebt van 16 cm.dat is dus het nadeel

Pluspunten

Minpunten

• Branders te dicht op elkaar
  • Bedienings knoppen aan voorzijde

webcare-7 13-02-2024

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor de beoordeling. Het spijt ons te lezen dat de kookplaat niet geheel naar wens is. Wij zullen jouw feedback betreft de bediening en ruimte voor de pannen meenemen in de verdere productontwikkeling.

Wij wensen jou, ondanks de positionering van de knoppen, toch veel kookplezier toe.

Authentieke Kieskeurigje 18-12-2023

Afrader, op kook komen duurt veel te lang.

Geschreven voor: ETNA KGG860ZTA

Gas-op-glas van Etna leek mij wel wat, daarom koos ik voor dit kooktoestel. Het is makkelijk in gebruik, al heb ik het nog maar 1 week gebruikt en kan ik er daarom eerlijkheidshalve niks over zeggen, want Etna vraagt mij om nu al een review te schrijven wat zeer ongepast is na 1 week gebruik en dat is tegenwoordig de marketing van bedrijven en daar ben ik het absoluut niet mee eens. Indien je beide een baan hebt, school als oppas gebruikt en er nooit bent voor je kinderen, dan moet je dit gasfornuis niet gebruiken, want het duurt veel te lang voordat iets kookt. Ze hebben nl bedacht om de onderzetters waar de pannen op staan ontzettend hoog te maken en daarom duurt het veel langer en valt dit kooktoestel absoluut dan ook niet in de categorie 'duurzaam' wat tegenwoordig grote nonsens is uiteraard, omdat er een grote organisatie achter het geheel zit van dit soort onzin verhalen. Dus verder prima kookplaat, maar als je weinig tijd hebt, doe het niet.... Ik maak kans op €250 welke elke maand wordt vergeven bij Etna en daarom plaats is deze review al wordt deze nooit gekozen, omdat het niet geheel positief is. Het zou fijn zijn dat er minder kuddedieren waren en meer mensen die nog authentiek durven te zijn. Ik vermoed dat deze review dan ook niet wordt geplaatst :) Gegroet allen die dit lazen

Pluspunten

• makkelijk schoon te maken

Minpunten

• duurt lang voordat het kookt door hoogte

webcare-7 19-12-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt dat jij de moeite nam om een review te schrijven!
Ook kritische reviews worden zeer gewaardeerd. Het doet ons goed dat jij tevreden bent met de kookplaat. Natuurlijk jammer dat door de hogere pandragers langer duurt voordat de producten goed op temperatuur komt. Wij nemen deze feedback mee in de ontwikkeling van onze producten, want duurzaamheid is iets wat wij als ETNA zeker belangrijk vinden.

Wij wensen jou heel veel kookplezier!

j**l@g**l.com 20-10-2023
Geschreven voor: ETNA KGG860ZTA

Heeft een mooi uitstraling. Werkt prima. Ben blij dat de pannedragers losse zijn die gemakkelijk schoon te maken zijn.
Ben er blij mee.

Pluspunten

• Losse pannendragers
  • Mooie uitstraling

webcare-7 19-12-2023

Beste heer / mevrouw,

Wow een 10! Wat leuk dat jij zo enthousiast ben tover de kookplaat!

Wij willen jou bedanken voor deze positieve review en wensen jou heel veel kookplezier!

j*********@o********** 27-08-2023

Geschreven voor: ETNA KGG860ZTA

Prima kookplaat met mooie gietijzeren pannendragers, glasplaat eenvoudig te reinigen.geheel ziet er stijlvol uit.
Ook de prijs/kwaliteit is goed

• Prima prijs

Minpunten

• Glasplaat niet helemaal streeploos te reinigen

Officiele reactie van Atag 28-08-2023

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met de werking en design van de gaskookplaat.

r*************@h********** 01-05-2023

Netjes en stabiel

Geschreven voor: ETNA KGG860ZTA

Mooi afgewerkte kookplaat en stevige dragers, pannen staan erg stabiel. Ik had wel een verloopstuk nodig om de gasslang aan te kunnen sluiten, maar daarna was dit zo gepiept.

Pluspunten

• Gietijzeren pannendragers
  • Mooi afgewerkt
  • Erg stabiel

Minpunten

• Verloopstuk nodig om de gasslang aan te sluiten
  • Er moest een extra uitsparing gemaakt worden (1/2)
  • wat niet op de tekening vermeld stond (2/2)

Officiele reactie van Atag 02-05-2023

Beste heer / mevrouw,

Wij waarderen het zeer dat u de tijd hebt genomen om deze mooie review te schrijven. Natuurlijk zijn wij heel erg blij met de reviewscore van een 10! Dat betekent een tevreden klant en dat is juist waar wij het allemaal voor doen. De feedback betreft het niet volledig zijn van de installatievoorschriften zullen wij doorsturen naar de desbetreffende afdeling om dit te controleren. Wij adviseren wel altijd aan om onze kookplaten te laten installeren door een erkend installateur.

Wij wensen je veel kookplezier toe.

m********@h********** 23-02-2023

Goed geregeld

Geschreven voor: ETNA KGG860ZTA

Perfect op tijd gebracht.
Plus nog eens extra 3 jaar garantie
Top geregeld

Officiele reactie van Atag 24-02-2023

Beste heer / mevrouw,

Wauw, een 10! Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met jouw gas-op-glas kookplaat van ETNA.

Bedankt voor het schrijven van deze beoordeling en heel veel kookplezier gewenst!

b***********@g******** 22-02-2023

Voldoet naar wens, is een aanbeveling waard

Geschreven voor: ETNA KGG860ZTA

Mooie gas op glas kookplaat. Branders ontsteken goed en de plaat is makkelijk schoon te maken. " een plaatje dus"

Officiele reactie van Atag 23-02-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Fijn om te lezen dat het design van de kookplaat bevalt, en dat de kookplaat goed functioneert.
We wensen je nog veel kook- en bakplezier!

Kim

r*****@h********** 08-12-2022

Mooi kookplaat met soepele bediening

Geschreven voor: ETNA KGG860ZTA

Mooi kookplaat met soepele bediening. Gietijzeren standaard geeft de kookplaat een robuust uiterlijk. Electrische ontsteking werkt perfect.

Pluspunten

• Onsteking werkt perfect
  • Gietijzeren stand

Officiele reactie van Atag 09-12-2022

Beste heer / mevrouw,

Wow, een 10! Hartelijk dank voor het schrijven van deze mooie review en de prachtige score.
Dit is waar we het voor doen.

Wat fijn om te lezen dat het design en de werking zo goed bevallen. We wensen je nog vele jaren kookplezier.

L.Driessen 27-10-2022

Top product

Geschreven voor: ETNA KGG860ZTA

Geweldig product voor deze prijs eenvoudig aan te sluiten en werkt perfect,zoals het hoort,ook makkelijk schoon te maken,aanrader

Pluspunten

• Gebruik

Officiele reactie van Atag 28-10-2022

Beste heer / mevrouw,

Een 10! Dank je wel voor deze mooie beoordeling. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met de werking van de gaskookplaat en deze aanraadt voor andere.

j*********@z******* 26-10-2022

Een goeie kookplaat voor dagelijks gebruik.

Geschreven voor: ETNA KGG860ZTA

Tot op heden zijn wij zeer tevreden met onze kookplaat, gemakkelijk in gebruik en schoon te maken. Ik raad dit product aan.

Pluspunten

• Gemakkelijk te installeren
  • En gemakkelijk schoon te maken

Officiele reactie van Atag 27-10-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze mooie beoordeling. Leuk om te lezen dat je tevreden bent met de werking van de kookplaat en deze aanraadt voor andere.

b********@o********** 15-10-2022

Aan te bevelen

Geschreven voor: ETNA KGG860ZTA

Mooi ontwerp makkelijk in te bouwen werkt prima en zoals beschreven in de omschrijving klopt het allemaal. Zowel inbouw oven als de inbouw gascomfort is een aanrader

Officiele reactie van Atag 17-10-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor het achterlaten van deze topscore!
Fijn dat de kookplaat zo goed bevalt. Het mooie design en gebruiksgemak bevalt jou goed.
Ook ben jij tevreden over de oven, dat zien wij natuurlijk graag!

Wij wensen jou heel veel kook- en bakplezier!

Jan 08-06-2022

Kwaliteit

Geschreven voor: ETNA KGG860ZTA

Gaskookplaat voldoet aan al onze verwachtingen voor wat betreft de kwaliteit en het gebruiksgemak.

Pluspunten

• kwaliteit
  • gebruiksgemak
  • goed te reinigen

Officiele reactie van Atag 09-06-2022

Beste Jan,

Hartelijk dank voor je beoordeling. Leuk om te lezen dat de kookplaat voldoet aan je verwachtingen betreffende de kwaliteit en het gebruiksgemak.
Wij wensen je nog veel kookplezier!

Kim

P.Ebeltjes 28-03-2022

Gaskookplaat ETNA KGG860ZTA

Geschreven voor: ETNA KGG860ZTA

Voor mij persoonlijk, is het de beste gaskookplaat die ooit heb gehad. Hij is makelijk schoon te maken.
De zwarte glasplaat is een beetje moeilijk streep zuiver te houden. Pannen staan stevig en de branders zijn werken perfect.

Pluspunten

• branders
  • pannen houders

Officiele reactie van Atag 29-03-2022

Beste heer / mevrouw Ebeltjes,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Leuk om te lezen dat u tevreden bent met de werking van de gaskookplaat.
Wij wensen u veel kookplezier.

Nero 24-02-2022

Mooi en compact

Geschreven voor: ETNA KGG860ZTA

Deze gekozen omdat het mooi uitziet en compact is. was ook de enige die voldeen aan mijn nis maat. Het aansluiten van de slang was niet eenvoudig, dit kosten nogaal wat tijd om dat een back niet tussen pasten. De aansluit buis mag wel wat langer uitsteken.

Pluspunten

• Mooi
  • Compact
  • Makkelijk schoon maken

Minpunten

• Aansluit stang voor gas veel te kort.

Officiele reactie van Atag 25-02-2022

Beste Nero,
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn dat deze gaskookplaat past in de huidige nismaat en u zo tevreden bent over het design. Uw feedback nemen wij mee om de kookplaat te blijven verbeteren. Wij wensen u veel kookplezier!

Marjolijne 31-01-2022

Een topkeuze voor koken met gas op glas!

Geschreven voor: ETNA KGG860ZTA

Mooi design. Goede verdeling van de gaspitten. Goed schoon te maken. Ook rondom de gaspitten zelf. Is nml afgesloten waardoor er geen etensresten tussen kunnen vallen.
Erf blij mee....

Pluspunten

• Goede verdeling van de gaspitten
  • Goed schoon te houden

Officiele reactie van Atag 01-02-2022

Beste Marjolijne,

Hartelijk dank voor deze enthousiaste feedback met mooie review score. Een 10, daar doen wij het voor! Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over het design en het gebruiksgemak.

Wij wensen je veel kookplezier toe.

Webcareteam ETNA

b*********@g******** 30-01-2022
Geschreven voor: ETNA KGG860ZTA

Nieuwe keuken via de woningbouw,kookplaat die je bij hen kon aanschaffen vond ik niet mooi.Dezevan Etna zag er TOP uit dus (mooi zwart glas ,robuuste look van de panendragers ,helemaal geweldig .(en niet onbelangrijk ook nog een stuk goedkoper)! Nu is de keuken geplaatst en moet er waarschijnlijk weer van alles gesloopt worden . (Tegelwerk en vensterbanken eruit door asbest ,dit hoor ik na het weekend) Maar na een week "kramperen in eigen" huis kon ik gisteren na installatie weer heerlijk koken echt een heerlijk gevoel.En het was ook net of het sneller aan de kook kwam .Ik ben Superblij ondanks alle tegenslag !

Officiele reactie van Atag 31-01-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Leuk om te lezen dat u voor ETNA gekozen heeft en u ondanks de tegenslagen fijn gebruik kunt maken van uw gaskookplaat.
​Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

h***********@z******* 22-01-2022

Een aan raden

Geschreven voor: ETNA KGG860ZTA

Ik heb dit gasstel gekocht ten eerste omdat ik op gas wil blijven koken ik ben 81jaar kook zelf nog past goed bij mijn aanrecht blad ook met de knopen aan de voorkant zijn erg makkelijk, ik ben er erg blij mee.

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken
  • Pannen staan stevig op de branders
  • Mooie gasvlam.

Officiele reactie van Atag 24-01-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie review en top cijfer. Wat fijn dat u tevreden bent met de werking van de kookplaat.
Wij wensen u veel kookplezier toe.

Ivan 15-12-2021

Mooi kookplaat

Geschreven voor: ETNA KGG860ZTA

Wat een mooi kookplaat! Past prima bij onze zwarte marmer blad in de keuken. Makkelijk en veilig te gebruiken, nog makkelijker te onderhouden! Ben echt blij mee!

Pluspunten

• mooi
  • vertrouwbaar

Officiele reactie van Atag 16-12-2021

Beste Ivan,

Bedankt voor je enthousiaste review.
Wat leuk om te lezen dat deze kookplaat goed in je keuken past en dat je blij bent met je aankoop.

Heel veel kookplezier.

Groet Heidi
Webcareteam ETNA

Martijn 02-11-2021

Mooie Etna gaskookplaat

Geschreven voor: ETNA KGG860ZTA

Product aangeschaft via bol.com. Het design van de kookplaat is erg mooi. De pitten werken goed en de plaat is zeer gemakkelijk schoon te houden.
Wat voor ons wennen is, is dat als je het gas dichtdraait de pit uitgaat maar je binnen een x aantal seconden weer kan opendraaien en hij dan gas geeft. Het duurt een seconden of 3 voordat dit wordt uitgeschakeld met een ‘tik’, dat als je het gas opendraait er niets gebeurd.
Wel een puntje is dat de gasaansluiting links zit van de plaat. Heb je deze rechts zitten moet je dus een langere gasslang hebben. Daarnaast is er geen gastape meegeleverd.

• Makkelijk schoon te maken
  • Pitten makkelijk te verwijderen

Minpunten

• Gasaansluiting aan de andere kant

Officiele reactie van Atag 03-11-2021

Beste heer/mevrouw,
Hartelijk dan voor het schrijven van deze review. Fijn te lezen dat u het design van deze kookplaat erg mooi vindt en de branders goed werken. Het zal zeker wennen zijn een nieuw product te gebruiken. Wij wensen u veel kookplezier!

g**********@h********** 31-10-2021
Geschreven voor: ETNA KGG860ZTA

een gas stel van grooten klasse is 5 sterren kook snel top ETNA een merk al uit de tijt van onsemoeder.
Officiele reactie van Atag 01-11-2021

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor deze mooie review. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met uw gaskookplaat.
Wij wensen u veel plezier toe met uw aankoop.

​Met vriendelijke groet,

Joop en Hennie 10-10-2021

Bevalt erg goed en een aanrader .

Geschreven voor: ETNA KGG860ZTA

Echt heel mooi en makkelijk schoon te maken een aanwinst in de keuken en mooie knoppen om het te regelen dus zeer tevreden over deze aankoop.

Pluspunten

• Staat ook nog mooi
  • Makkelijk te bedienen

Officiele reactie van Atag 11-10-2021

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor uw review. Wat fijn om te lezen dat uw zo tevreden bent met de gaskookplaat. Wij wensen u nog veel jaren met kookplezier toe.

k**********@h********** 22-09-2021

super mooie aankoop

Geschreven voor: ETNA KGG860ZTA

super mooie kookplaat makkelijk schoonhouden zeer goede krachtige gas branders bediening zeer makkelijk en soepel en de kooktijd gaat zeer snel pannen kunnen er ruim opstaan en stevig voor ons een top aankoop

Pluspunten

• alles werkt zeer goed
  • mooie aankoop
  • meer als tevreden

Minpunten

• geen

Officiele reactie van Atag 23-09-2021

Beste heer/mevrouw,
Wat een mooie reviewscore hebt u gegeven. Daar zijn wij erg blij mee. Goed om te lezen dat u meer dan tevreden bent.
Wij wensen u veel kookplezier!

d***********@g******** 12-08-2021

Goede gaskookplaat

Prima kookplaat
Makkelijk te reinigen
Glas is echt mooi om op te werken.
Bediening perfect
Officiele reactie van Atag 13-08-2021

Beste heer/mevrouw,

Vriendelijke bedankt voor deze mooie beoordeling en wat fijn om te lezen dat deze kookplaat zo goed bevalt. Wij wensen u nog vele jaren kookplezier van deze aankoop!

Claudia. Webcareteam ETNA.