AEG IKB64301XB - Reviews

Type/soort
kookplaat
Aantal elektrische kookzones
  • JAN 2021

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de AEG IKB64301XB op Kieskeurig.nl.

Ronni&Ro0sz 08-02-2021

Verbluffend

Geschreven voor: AEG IKB64301XB

Na enige jaren begaf onze vorige kookplaat het en waren we genoodzaakt een nieuwe te bestellen. We waren een beetje beperkt in onze keuze vanwege het gat in ons keukenwerkblad en kwamen zo al snel terecht bij dit type model inductiekookplaat van AEG. Dat je de kookplaat kunt combineren met een Hob2Hood-afzuigkap is mooi meegenomen, wellicht iets voor in de toekomst als de afzuigkap dient te worden vervangen. De inductiekookplaat bevalt erg goed. Er zit een duidelijke handleiding bij en de installatie was zo gepiept. Enige minpunt voor op de Nederlandse markt is dat de aansluitstekker van het apparaat eerst diende te worden vervangen. De originele stekker paste niet. Dit werd wel duidelijk aangegeven op de website van de verkoper, alleen diende je de juiste stekker wel zelf te bestellen. Het was mooier geweest als de stekker er al bij had gezeten, afgezien van dat je het zelf nog moest monteren. Het gebruik van de plaat is erg fijn. Wij waren al gewend aan inductie, maar de technologie heeft duidelijk niet stilgestaan in de afgelopen jaren: het water, om een willekeurig voorbeeld te noemen, is nu nog sneller aan de kook dan voorheen. Dit is erg prettig. Ook de knoppen en bediening van de plaat zijn erg overzichtelijk en makkelijk in gebruik. Het design, met de zilverkleurige rand eromheen geeft een luxe uitstraling en laat de kookplaat mooi verzinken in ons keukenwerkblad. Al met al blij met onze aankoop en wij hopen er lang van te mogen genieten.

Frank 30-01-2021

Aanrader, kookt heerlijk!

Geschreven voor: AEG IKB64301XB

Super apparaat, alles Kookt een stuk makkelijker en sneller.

Aansluiting had wel iets duidelijker mogen zijn maar met wat hulp was dat ook snel geregeld. Een echte aanrader!

Anthonia 22-01-2021

Geweldig apparaat, krachtig en eenvoudig in gebruik

Geschreven voor: AEG IKB64301XB

Prettig in gebruik. Snel op temperatuur. Pannen blijven schoon, minder hitte in de keuken. Temperatuur heel goed te regelen, bijvoorbeeld een goede sudderstand.

Pluspunten

• Snel warm
  • Eenvoudige bediening
  • Pauzeknop
  • Temperatuur goed in te stellen

Peter 18-12-2020

Gewledige kookervaring met koken op inductie

Geschreven voor: AEG IKB64301XB

Na jaren op gas gekookt te hebben was onze kookplaat aan vervanging toe Gekozen voor de IKB64301XB van AEG. Beste uit de test consumentengids 2020 Geweldige kookervaring. apparaat is precies in te stellen op kookwarmte.

Estut 16-12-2020

Mooie inductie met wat details te gaan

Geschreven voor: AEG IKB64301XB

Deze inductieplaat op 2 fasen is veel beter dan de vorige die wij hadden. Wij koken er graag mee. Twee punten die verbeterd kunnen worden zijn: 1) het geluid dat soms te aanwezig is en 2) het feit dat de toetsknoppen niet altijd direct reageren bij iets vochtige vingertoppen. Dat is dan net het verschil tussen overkokende pannen of niet.....
Verder zijn wel heel tevreden.