Siemens EX875FVC1E - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens EX875FVC1E op Kieskeurig.nl.

Marjan 28-10-2018

Siemens súper functionele Kookplaat

Geschreven voor: Siemens EX875FVC1E

Met deze mooi vormgegeven inductie kookplaat is het koken een feestje; eenvoudig te bedienen én met extra mogelijkheden als het instellen van tijd en een gaarfunctie. Tijdens het schoonmaken volstaat een eenvoudige druk op een knopje om de kookplaat tijdelijk te vergrendelen.
Zeer tevreden met deze aankoop.

Pluspunten

• Eenvoudig te bedienen
  • Ruime kookplaat
  • Flexgedeelte zorgt voor flexibel koken

Minpunten

• N.v.t.

Mooie inductie kookplaat 12-07-2021

Mooi uitziende kookplaat

Geschreven voor: Siemens EX875FVC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is een juweeltje om te zien en zeer gemakkelijk te gebruiken

J. Brouwer 19-06-2021

Geweldig

Geschreven voor: Siemens EX875FVC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze kookplaat had ik veel eerder aan moeten schaffen. Wat een kook- en bakgemak. De slidefunctie werkt fijn. De boostfunctie is supersnel. Wat ook fijn is, is de timer: heel gemakkelijk.
Daarnaast is het schoonmaken natuurlijk heel fijn, je bent zo klaar en het staat prachtig.

Teun van den Akker 10-06-2021

Inductieplaat

Geschreven voor: Siemens EX875FVC1E

Altijd op gas gekookt en nu voor het eerst op inductie, ik vind het geweldig en makkelijk schoon te houden.

Pluspunten

• geen open vuur
  • makkelijk schoon te houden
  • wordt niet warm zonder pan

Minpunten

• aanschaf braadslede is erg duur

Hans 26-03-2021

Snel en flexibel

Geschreven voor: Siemens EX875FVC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het wende snel, koken met inductie. Handig dat we eerst onze pannen even konden testen op geschiktheid en op een steelpannetje en hapjespan na was alles bruikbaar. De bediening is wel even wennen, wat moet je precies aanraken, anders lijkt het aanraken niet direct te reageren. Een nadeel vinden we wel dat als er iets overkookt, de kookvloeistof over de voorkant en over de bediening kan lopen.

Debby 21-03-2021

Mooi design

Geschreven voor: Siemens EX875FVC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie kookplaat, makkelijk schoon te houden. Mega blij met de snelle kookfunctie. Een pan water voor pasta is binnen een minuutje gereed, echt geweldig.
Wel wennen als van gas af komt, want alles gaat wat harder en sneller.

Harm 25-01-2021

Prima kookplaat

Geschreven voor: Siemens EX875FVC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie ruime kookplaat met verschillende zones om op te koken

Inductie kookplaat 25-11-2020

Inductiekookplaat

Geschreven voor: Siemens EX875FVC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer flexibel te gebruiken. Vermogen instellen is even wennen, omdat de stand pas zichtbaar wordt na het toetsen op een streepje.

Anoniem 10-11-2020

Inductieplaat

Geschreven voor: Siemens EX875FVC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De plaat is handiger dan de vorige. Eén plek meer dan de vorige. Én een grillzone. Moet er nog een grillplaat voor aanschaffen.

Stam 05-10-2020

uitstekend

Geschreven voor: Siemens EX875FVC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Makkelijk te bedienen, werkt goed en makkelijk in onderhoud.

Rob en Kalijn 29-07-2020

Dit hadden we eerder moeten doen

Geschreven voor: Siemens EX875FVC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Als we hadden geweten dat op inductie koken zo fijn was hadden we dat veel eerder gedaan. Fijn ook dat de zones zijn te verdelen in meerdere kleinere zones. Makkelijk schoon te maken en mooi design.

Marga 13-06-2020

Geweldige kookplaat

Geschreven voor: Siemens EX875FVC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Handige kookplaat, snel in bedienen. Snel op temperatuur en omgekeerd. Makkelijk en snel schoon te maken. De plaat meerdere zones ideaal voor wokken!

Fam RW 12-05-2020

Prettige goed werkende inductie kookplaat

Geschreven voor: Siemens EX875FVC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goed werkende inductie kookplaat. Voldoende mogelijkheden en prettig in gebruik. Afwerking keurig.

Als een spiegel 28-03-2020

Zoveel gemak.

Geschreven voor: Siemens EX875FVC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Plaat makkelijk schoon te maken, verwarmt de gerechten zeer snel, aanzienlijk sneller dan onze oude keramische kookplaat.

Mooie handige en ruime ko 31-10-2019

Super kookplaat

Geschreven voor: Siemens EX875FVC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een ruimte en schoonmaak gemak en super uitstraling

Heerlijk koken op Siemens inductieplaat 01-05-2019

Heerlijk snel koken

Geschreven voor: Siemens EX875FVC1E

Zoals verwacht is het eten snel aan de kook. Het variabel in te delen vlak aan de rechterzijde is echt heel fijn, zowel voor grote braadslee te gebruiken als twee kleinere pannen.
Het is ook een ruime kookplaat, zodat je niet snel met stelen in de weg zit.

Pluspunten

• Variabel vlak
  • Ruime kookplaat

Minpunten

• vrij hoge stand om aan de kook te houden

C 20-12-2018

Sierraad in je keuken: snel, schoon en energie zuinig koken!

Geschreven voor: Siemens EX875FVC1E

Wij kochten deze plaat voor de nieuwe keuken . Fijne kookplaat voor een gezin en wanneer je gasten hebt. Sierraad in je keuken: snel, schoon en energie zuinig koken!

Christell 08-10-2018

Super makkelijk in gebruik.

Geschreven voor: Siemens EX875FVC1E

Voor het eerst een inductiekookplaat gekocht dus ons eerst goed laten informeren.
Het overtreft onze verwachtingen in prestatie.
Heel gebruiks vriendelijk en makkelijk in onderhoud.

Pluspunten

• Gemakkelijke bediening

Chris3008 10-09-2018

Heel gebruikt vriendelijk

Geschreven voor: Siemens EX875FVC1E

Heb mijn kookplaat nu een maand in gebruik en nog steeds heel tevreden. Ook over het makkelijk schoonmaken van de kookplaat.

Cindy Broeders 13-05-2018

Geweldig koken op deze inductieplaat!

Geschreven voor: Siemens EX875FVC1E

Wauw, wat een vooruitgang na 10 jaar keramisch te hebben gekookt! Eten is super snel klaar en geen geduw meer tegen de pannen omdat het niet past... Dankzij de flexzone passen er zelfs 5 pannen op! Wij hebben deze plaat nu een paar weken in gebruik en zou nu al niets anders willen! Ik weet zeker dat we hier heel veel plezier van gaan hebben!