Siemens EH675LFC1E - Reviews

Uitvoering
inductie
Aantal zones gelijktijdig te gebruiken
Plaatsing
inbouw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 14 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens EH675LFC1E op Kieskeurig.nl.

9,1

Jeannet 06-01-2017

Siemens Inductiekookplaat

Geschreven voor: Siemens EH675LFC1E

Erg blij met de aanschaf van dit apparaat.
Het is overzichtelijk en ruimtelijk opgesteld.
Erg makkelijk in gebruik en de toetsen ook makkelijk in te drukken (je hoeft ze alleen maar iets aan te raken)
Kortom, ik kan het apparaat aan iedereen aanbevelen!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Bediengspaneel werkt erg makkelijk
  • Genoeg ruimte voor 4 grote pannen

Gijs33 03-05-2019

Mooie kookplaat met goede prestaties

Geschreven voor: Siemens EH675LFC1E

Sinds 3 weken een nieuwe keuken met deze kookplaat. We hadden eerst gas, dus voor ons een hele verandering. Maar het bevalt erg goed!
Goed schoon te houden.
Word super snel heet en koelt ook super snel weer af. En heeft ook nog eens een mooie uitstraling!

Anoniem 27-02-2019

Heerlijk om met inductie te koken

Geschreven voor: Siemens EH675LFC1E

Hebben deze kookplaat nu een week en het is een heel verschil met op gas koken. Heerlijk en veel makkelijker. Deze kookplaat is zeer gebruiksvriendelijk en ook veel beter schoon te maken. Zou een must moeten zijn in iedere keuken.

Hennie Vinken 06-09-2017

goed ,.gemakkelijk schoon te houden apparaat

Geschreven voor: Siemens EH675LFC1E

Wennen om het koken en niet te knoeien,wel opletten voor het aanbranden. (heel snel warm) ,gemakkelijk schoon te houden . wel steeds opletten dat onderkant bodem schoon is.

Pluspunten

• snel warm,
  • goed schoon te houden

Minpunten

• leren niet aan te laten branden
  • dubbele plaat bij mij achter, bij wokken moelijk

Petra 17-05-2017

Fantastische inductie kookplaat met prachtig design

Geschreven voor: Siemens EH675LFC1E

Voor mij is dit mijn eerste inductie kookplaat na jarenlang op gas te hebben gekookt.
De inductie kookplaat is in een woord geweldig! Had niet durven dromen dat de overstap van gas naar inductie zo fantastisch zou zijn. Had ik dit maar eerder gedaan! Zou niet anders meer willen. Met de boosterfunctie kookt het water razendsnel.
De kookplaat heeft een schitterend design. Oogt héél mooi in de keuken en geeft een opgeruimde aanblik.
De bediening is vrij eenvoudig en de tip touchslider met ledverlichting is geweldig en goed en snel te bedienen. Ook de timer is handig en makkelijk en heb je geen losse kookwekker meer nodig.
Al mijn kookpannen kan ik gewoon gebruiken, zelfs mijn braadpan. (zijn uiteraard wel geschikt voor inductie).
Zelfs mijn man is laaiend enthousiast, hij als Indo, die vaak Indische gerechten bereid en dacht dat wokken niet meer mogelijk zijn, is er heel tevreden mee en vindt het nu ontzettend snel gaan!
Ook de braadsensor functie is geniaal.
Ben zéér tevreden met de inductiekookplaat.
Deze kookplaat is een echte aanrader!

Pluspunten

• Boosterfunctie
  • Braaadsensor
  • Tip touchslider werkt snel en eenvooudig

w.van zon 01-12-2016

keurig afgewerkt

Geschreven voor: Siemens EH675LFC1E

vanwege het gemak van een variabele kookzone, en goede kwaliteit prijs verhouding kortom aanbevelen waard

Wim 24-07-2020

Makkelijk te reinigen

Geschreven voor: Siemens EH675LFC1E

Kwalitatief altijd onder de indruk geweest van Siemens producten. De inbouwservice was uitstekend, zeer vriendelijke monteur.

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • Makkelijk te reinigen

Minpunten

• Na 2 jaar kapot

Michael 06-07-2020

Snel

Geschreven voor: Siemens EH675LFC1E

Onze eerste inductie kookplaat en deze bevalt goed. Koken gaat snel. Het is even wennen aan de bediening, maar na een paar keer verkeerd handelen weet je hoe het moet.
Het enige minpuntje is dat de plaat geluid maakt wanneer je een hoge stand selecteert. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jannie 25-06-2020

Prima

Geschreven voor: Siemens EH675LFC1E

Fijn apparaat, makkelijk te bedienen.
Zeker als je voor het eerst kookt op inductie. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

J de Koning 25-06-2020

Zeer goed.

Geschreven voor: Siemens EH675LFC1E

Fijn apparaat makkelijk in gebruik, zeker als je voor de eerste keer gaat koken op inductie. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

AlyP 18-05-2020

Top apparaat

Geschreven voor: Siemens EH675LFC1E

Nu een half jaar in gebruik. Kookt heel fijn! Snel en eenvoudig te bedienen met de schuiftoets midden-voor. De temperatuurinstelling reageert snel en de suddertoets is heel praktisch. De braadsensor nog nooit gebruikt want daar schijn je aparte pannen voor te moeten aanschaffen, dus geen oordeel. Toestel ligt mooi in het werkblad. In combinatie met deze kookplaat ook gekozen voor een Siemens Inbouwoven eronder, de HB675GB.1 een fraai duo! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Elly 31-10-2019

Mooie grote kookplaat, makkelijk te bedienen,

Geschreven voor: Siemens EH675LFC1E

Mooie grote makkelijk te reinigen kookplaat, geen gedoe meer met gaspitten schoonmaken en die naar verloop van tijd lelijk worden, ik had nog nooit inductie gekookt maar zou niets anders meer willen, vele mogelijkheden, kinderslot, makkelijk in gebruik, schakelt zichzelf uit als de pan niet meer op de kookplaat staat, erg handig, in één woord een topkookplaat!

Pluspunten

• Makkelijk te reinigen
  • Makkelijke te bedienen
  • Genot om op te komen

Minpunten

• Geen minpunten

CL60 28-08-2019

Een functioneel sieraad in de keuken

Geschreven voor: Siemens EH675LFC1E

Het was even wennen maar het kookt fantastisch. Geen open vuur meer. Het vinden van de "pannentest" ging echter wat moeilijker dan in de beschrijving stond, maar uiteindelijk is dat wel gelukt. Fijn, dat je je oude pannen kunt testen voor geschiktheid voor inductie. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Ronald 27-07-2019

Inductie kookplaat

Geschreven voor: Siemens EH675LFC1E

Top product water is zeer snel aan de kook ( pan binnen 2 minuten op boost stand ) verder regelen van temperatuur gemakkelijk reageerd direct verder worden de pannen veel minder heet dan op gas ( kan stalen pan oppakken zonder pannenlappen )

Pluspunten

• Snel warm
  • Pannen veel minder heet
  • Kook Plaat snel koud

JelleHoo 15-02-2019

Prima apparaat die tijd bespaart!

Geschreven voor: Siemens EH675LFC1E

Fijne inductiekookplaat die een geweldige capaciteit heeft waar ik nu nog dagelijks van sta te kijken. Heeft een enorm vermogen wat behoorlijke tijdsbesparing geeft!

Hans Terpstra 14-07-2018

Powerinduction kookplaat

Geschreven voor: Siemens EH675LFC1E

4 kookzones met 1 braadzone is zeer practies. booster op alle zones en de lightslider is super gemakkelijk te bdienen. ook de have stapjes in de slider is eenvoudig

Pluspunten

• alleen maar

Minpunten

• niet gevonden

HSpi 12-12-2017

Prachtig apparaat

Geschreven voor: Siemens EH675LFC1E

De inductiekookplaat heb ik door een deskundige laten plaatsen. Prachtig kookplaat. Nog niet alle functies begrijp zoals weergave elektra verbruik. Moet ik mijn schoonzoon eens vragen. Met de beschrijving van Siemens kom ik er niet uit. Zal wel aan mij liggen.

Fam. Festen 14-09-2017

Inductie kook-plaat

Geschreven voor: Siemens EH675LFC1E

Inductie koken bevalt goed, zeker de braadsensor bevalt goed.
Wel is het wat moeilijk te zien of de pan precies op het kookvlak staat en het gebruik van de variabele kookzone links-achter is wat onduidelijk.
Het lijkt of wokken rechtsvoor toch wat minder hard gaat als op een gaspit.
Hoe komt het dat de stand voor "net nog koken" zo varieert?

Pluspunten

• braadsensor
  • inductiekoken

Minpunten

• plaats van kookvlak
  • gebruik van timer is wat onduidelijk

Willem en dorry 15-05-2017

Geweldige kookplaat

Geschreven voor: Siemens EH675LFC1E

twee weken gekocht nu al top, gaat zo gemakkelijk. kook vanzelf.
Ik moet nu opschieten, ik moet een siemens oven bestellen.

Proto 30-01-2017

Vrijheid tijdens het koken met touch systeem

Geschreven voor: Siemens EH675LFC1E

Siemens bestaat al jaren en het heeft goede klantenservice. Het gebruik van de apparaten bevalt mij best. Het apparaat werkt goed/snel/makkelijk en het ziet er mooi uit.

Pluspunten

• mooi
  • makkelijk

Minpunten

• oud pannenset weggooien i.v.m. ferromagnetisch.