De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 23 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens EH975LVC1E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Thieu 10-04-2022

schoon, snel

Geschreven voor: Siemens EH975LVC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] wij zijn zeertevreden over deze kookplaat. Voldoet aan al onze wensen

henk h 03-04-2022

nooit weer anders

Geschreven voor: Siemens EH975LVC1E

Dit product is geweldig ik had eerst gas maar dit is naar een week
gewenning veel fijner en sneller [booster].
Mijn vrouw vind het ook geweldig het schoon maken gaat vanzelf

Pluspunten

• energie zuinig
  • snel
  • een sieraad in de keuken

Anoniem 02-03-2022

Perfect koken

Geschreven voor: Siemens EH975LVC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze kookplaat ziet er mooi uit en werkt perfect.
Op de grote kookzones is er veel plaats voor de pannen.
De turbo stand is fantastisch alles kookt in een oogwenk
Ook de bak censor is een verademing zo brand je vlees niet aan
Kortom een fijne kookplaat die ook nog eens heel makkelijk schoon te maken is.

A.A.P. Loopuyt 28-02-2022

3,5

Geschreven voor: Siemens EH975LVC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Minder handig in gebruik dan mijn vorige kookplaat

Monique 12-10-2021

Top kookplaat

Geschreven voor: Siemens EH975LVC1E

Hele fijne kookplaat met eenvoudige en duidelijke bediening. Veel ruimte voor de verschillende pannen omdat deze 90cm breed is. Voorheen altijd op gas gekookt maar dit is echt veel fijner. De verschillende pitten zijn heel makkelijk in te stellen

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • Lekker groot

w**e@g**l.com 04-09-2021

Het was wel een tegenvaller dat na drie jaar het bedieningspaneel al kapot was.

nol.S 24-08-2021

super kookplaat

Geschreven voor: Siemens EH975LVC1E

Na meer dan 20 jaar op gas gekookt te hebben, kozen we nu voor inductie, eerlijk, het was wennen, de eerste gebakken eitjes waren zwart, echter na slechts enkele dagen waren we helemaal gewend en staan we nog altijd versteld van het gemak van deze kookplaat, we zijn er dik tevreden mee. Siemens ik wist dat het goed was, deze is zelfs super.

Pluspunten

• snel
  • duidelijk
  • makkelijk schoonte maken

Minpunten

• nog niet gevonden

John 05-07-2021

Zeer praktische en ruime kookplaat

Geschreven voor: Siemens EH975LVC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goed te reiningen, goede afstand pitten, boostfunctie is zeer goed

Jan - Middelburg 19-06-2021

Mooi strak model

Geschreven voor: Siemens EH975LVC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie grote kookplaat met duidelijk aangegeven zones (bewuste keuze)
Handig te bedienen met veel mogelijkheden.
Snelle afkoeling en makkelijk schoon te maken
Ligt erg mooi in het blad!

John 08-02-2021

Inductie kookplaat

Geschreven voor: Siemens EH975LVC1E

Mooie 90 cm 5 pits kookplaat. Eenvoudig te bedienen. Goed te reinigen. Door de boostfunctie bijna identiek aan gas! De functie om te kijken hoe geschikt je pannen zijn voor inductie is erg handig!

Pluspunten

• Boostfunctie
  • Makkelijk schoon te maken

Anoniem 07-12-2020

prima

Geschreven voor: Siemens EH975LVC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] kookplaat doet het naar wens.
glasplaat is wel gevoelig voor krassen.

K. Landfiets 09-11-2020

Van Gas naar Inductie wat een beleving!

Geschreven voor: Siemens EH975LVC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Met al mijn koks diploma's en meer dan 30 jaar op gas te hebben gekookt de overstap gemaakn naar inductie ":mennnn " wat een belevenis. echt super! snel, makkelijk, luisterd goed , uit is uit! etc etc gewoonweg een echte Topper!! Naast de 4 andere perfecte aparaten is dit wel het lievelingetje in onze nieuwe keuken.

Astrid 09-10-2020

Inductiekookplaat

Geschreven voor: Siemens EH975LVC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De kookplaat bevalt erg goed, was snel ingebouwd. Een overzichtelijke kookplaat met niet teveel toeters en bellen. Een minpuntje is dat soms de toetsen een soort van haperen.

HLDekker 04-10-2020

Top kookplaat

Geschreven voor: Siemens EH975LVC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Vanaf ingebruikneming alleen maar positieve ervaringen. Koken met deze inductieplaat gaat net zo makkelijk als met gas. Slimme en makkelijke bediening.

Ad Mulders 26-08-2020

Overzichtelijk, snel en schoon

Geschreven voor: Siemens EH975LVC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Van gas naar inductie was even wennen maar is nu een genot. Meer flexibel tijdens het koken, gemakkelijk schoon te houden en het ziet er altijd netjes en overzichtelijk uit. Werkt gemakkelijk en intuitief.

Paul 14-08-2020

Net als koken op gas

Geschreven voor: Siemens EH975LVC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We zijn van het gas af.
Niet omdat dat moest want die maatregel is de grootste onzin die ons ongevraagd door de strot wordt geduwd.
Nee, we vervingen de versleten gasketel door een warmtepomp. (ook geen spijt van)
We kwamen op de iQ 300 omdat dit type qua layout aan onze oude gaspitten deed denken. Daar hadden we ook geen dure kookzones en sleepvelden voor allerlei pannen en moesten we de pan gewoon op een passende pit zetten.
Wij zijn erg ingenommen met deze efficiente manier van koken.
Hij laat zich regelen als een gaspit en geeft geen hete wervelingen meer langs de pannen, zoals bij een hete gasvlam.
Daardoor is onze afzuigkap eveneens een stuk efficienter geworden.
Wokken doen we op het middelste kookvlak. Dat vereist wel even zoeken naar een wok met grote platte bodem.
De boost functie werk perfect op elke kookvlak en tenslotte is deze plaat stil, geen hinderlijk gebrom van de plaat of ventilatoren die de elektronica koelen.
Een betaalbare topper.

Piet 03-08-2020

Eenplaatje van een inductie kookplaat

Geschreven voor: Siemens EH975LVC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Snel geleverd en gemonteerd, ook montage problemen zijn direct opgelost. Het koken gaat als een zonnetje en heb je snel onder de knie. Wij missen ons gastoestel geen moment. Schoner, sneller en zuiniger ons Siemens inducte plaat. Top!

Wouter 17-06-2020

Snel en goed

Geschreven voor: Siemens EH975LVC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ruime kookplaat, snel en makkelijk koken.

Paul 22-04-2020

glas melkwit ingebrand

Geschreven voor: Siemens EH975LVC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na 4 weken al een van binnenuit verbtand middenkookvlak door boostfunctie aan één kant, jammer want het koken is geweldig

Jenny en Stef Hoogenboom 04-04-2020

Siemens iQ300 Inductiekookplaat

Geschreven voor: Siemens EH975LVC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij hebben de kookplaat nu enige maanden in gebruik en zijn zéér tevreden. Het bedieningsgemak is verbluffend. Het heeft ons maar een paar dagen gekost om volledig met de kookplaat thuis te raken.