Siemens EH975LVC1E - Reviews

inductie
Plaatsing
inbouw
Aansluitwaarde

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 18 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens EH975LVC1E op Kieskeurig.nl.

yalcin 04-05-2017

siemens inductie kookplaat

Geschreven voor: Siemens EH975LVC1E

erg goed apparaat en siemens een van de beste. ik heb alle apparaten van siemens staan. ik zou dit voor iedereen raden

Pluspunten

• energie zuinig
  • design is erg mooie

Lexio 24-01-2018

Grote kookplaat met veel vermogen.

Geschreven voor: Siemens EH975LVC1E

Deze kookplaat nu een aantal maanden in bezit en de plaat bevalt goed. Wel gaat de bediening, via tiptoetsen, erg zwaar en moet je soms hard drukken. De timerfunctie is ook ideaal, maar de braadfunctie is niet echt handig, omdat je eerst in een tabelletje het gerecht moet opzoeken, dan een niveau moet instellen wat gelijk staat aan het aan de temperatuur. Het zou fijner zijn als direct een gewenste temperatuur gekozen zou kunnen worden.

SBeek 22-03-2017

Eerste indruk inductie kookplaat

Inbouw:
Duidelijke tekening en montage instructie waardoor makkelijk in te bouwen en aan te sluiten kookplaat.
Gebruik:
Na een paar dagen de kookplaat te hebben gebruikt is de eerste indruk dat we een goede keus hebben gemaakt.
De bediening is eenvoudig en wat een verademing qua gebruiksgemak t.o.v. de defect geraakte (smeulende) Whirlpool keramische kookplaat.

Pluspunten

• inbouw eenvoudig
  • eenvoudige bediening
  • geen minpunten tot nu toe

marten 25-10-2016

Prachtige inductie kookplaat

Geschreven voor: Siemens EH975LVC1E

Dit product heeft een prachtug design, is erg gemakkelijk te instaleren en is erg gemakkelijk om mee te koken.
Ook de snelheid van de kookzones is geweldig.
Schoonmaken is ook erg makkelijk omdat het geheel exact vlak is.
IN conclusie een aanrader voor iedere keuken.

Pluspunten

• design
  • gemak
  • installatie
  • reinigen
  • snelheid en makkelijke regeling van kookzones

Minpunten

• hoge aansluitwaarde

Ilonka72 25-05-2016

super inductie kookplaat

Geschreven voor: Siemens EH975LVC1E

overgestapt van gas naar inductie, gedacht flink te moeten wennen, maar niets is minder waar, het gebruiksgemak van deze kookplaat is zo makkelijk, alles spreekt voor zichzelf en de Boostknop is helemaal geweldig, alles staat super rap te koken

Wouter 17-06-2020

Snel en goed

Geschreven voor: Siemens EH975LVC1E

Ruime kookplaat, snel en makkelijk koken. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Paul 22-04-2020

glas melkwit ingebrand

Geschreven voor: Siemens EH975LVC1E

Na 4 weken al een van binnenuit verbtand middenkookvlak door boostfunctie aan één kant, jammer want het koken is geweldig [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jenny en Stef Hoogenboom 04-04-2020

Siemens iQ300 Inductiekookplaat

Geschreven voor: Siemens EH975LVC1E

Wij hebben de kookplaat nu enige maanden in gebruik en zijn zéér tevreden. Het bedieningsgemak is verbluffend. Het heeft ons maar een paar dagen gekost om volledig met de kookplaat thuis te raken. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 24-03-2020

Geweldig

Geschreven voor: Siemens EH975LVC1E

Nadat we een valse start hadden is het een geweldig kookplaat, alles gaat bijna automatisch, wel even de handleiding lezen en goede kookpannen aanschaffen [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

IQ300 top product 13-02-2020

Geweldige ervaring

Geschreven voor: Siemens EH975LVC1E

Veel ruimte om te koken, bediening werkt zeer prettig ( reageert goed en snel, maar ook de werkwijze hiervan). Mooi uitstraling, goed zuiver te maken. TOP product [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

robb 12-02-2020

niet kopen

Geschreven voor: Siemens EH975LVC1E

Fijne kookplaat, helaas na iets meer dan 2 jaar kapot. Dure monteur kan komen kijken maar weten niet wat het gaat kosten. We hebben 5 producten van siemens, denk je 5 jaar garantie te hebben. Nee, moet tegelijk zijn aangeschaft.

GWA 25-04-2019

Inductie-kookplaat

Geschreven voor: Siemens EH975LVC1E

Mooi design, makkelijk in gebruik en de prijs/kwaliteti verhouding is hoog.
Bij aanschaf van 4 apparaten krijg je 5 jaar volledige garantie van Siemens. Bij het plaatsen van een nieuwe keuken zit je daar zo aan dus een win-win.

• Gebruikersgemak
  • 5 pitten

Janet70 05-12-2018

Super snel koken

Geschreven voor: Siemens EH975LVC1E

Nu een week in gebruik. Ik ben blij verrast over de snelheid van koken. Een pan water is zo heet. Ook sudderen gaat super. Geen gedoe meer met plaatjes eronder. Erg fijn dat er pannen naast elkaar kunnen staan zonder ruimte gebrek.

TinekeEmma 24-10-2018

Eenvoudige bedieningbediening

Geschreven voor: Siemens EH975LVC1E

Gelukkig weer inductie ! Bevalt uitstekend; eenvoudige bediening, snel warm en makkelijk te onderhouden.

Diane 19-10-2018

5-pits kookplaat met ruime kookplaten

Geschreven voor: Siemens EH975LVC1E

Ik vind het een super kookplaat! Ruime kookplaten waardoor je de pannen goed naast of onder elkaar kan zetten. Het instellen van tijden gaat makkelijk het bedieningspaneel ziet er ook nog eens leuk uit!

Pluspunten

• ruime kookplaten

Esther 14-01-2019

Kun je misschien aangeven hoe je ervaring is met de tiptoets bediening? Hapert deze wel eens bijvoorbeeld als je vingers niet helemaal droog zijn? En licht de kookplaat op op de plekken die je hebt ingeschakeld?

C. Roovers 10-10-2018

Ruime inductiekookplaat

Geschreven voor: Siemens EH975LVC1E

De kookplaat werkt ontzettend snel en prettig. Erg fijn om op deze inductiekookplaat te koken. Doormiddel van de drie verschillende zones kan er met veel boost gekookt worden waardoor je snel een maaltijd op tafel hebt staan. Altijd op Siemens inductieplaten gekookt en ik zou niet anders willen.

Pluspunten

• Werkt snel en efficient
  • Ruime kookplaat

SchoutenW 02-12-2017

utstekende kookplaat

Geschreven voor: Siemens EH975LVC1E

jammer dat in de installatie-gids niet staat hoe de kookplaat juist aangesloten moet worden op dubbel gezekerde wandcontactdoos.

Jicky1959 02-10-2017

Topper!

Geschreven voor: Siemens EH975LVC1E

het is even wennen, maar het koken op de inductiekookplaat is een feestje op zich! de braadsensor, de eilanden, er is zoveel mogelijk met deze plaat. Je moet er even mee leren omgaan, maar met de duidelijk beschrijvingen is dat geen enkel probleem. Een topper in de keuken! Ook het schoonhouden is simpel, vele malen makkelijker dan een gastoestel dat wij hiervoor hadden.

Arjan 28-09-2017

Prachtige inductie kookplaat

Geschreven voor: Siemens EH975LVC1E

Handige bediening en een prachtig ontwerp, dat geldt zeker voor deze kookplaat. De duidelijke display licht mooi rood op. Eenvoudig schoon te houden, niet onbelangrijk. Hij blijft mooi.

Pluspunten

• prijs-kwaliteit
  • handig in gebruik
  • mooi design en display
  • eenvoudig schoon te maken en houden

Minpunten

• breed model, heeft ook een bredere afzuiger nodig.

Jaapz 10-07-2017

een heel fijn en mooi apparaat

Geschreven voor: Siemens EH975LVC1E

Een hele mooie kookplaat zeer makkelijk te bedienen snel en een heel mooi design een sieraad in de keuken