Siemens EH675FEC1E - Reviews

inbouw
Aansluitwaarde
Type/soort
kookplaat

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 18 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens EH675FEC1E op Kieskeurig.nl.

Colin tk 04-03-2017

Goede kookplaat

Geschreven voor: Siemens EH675FEC1E

Goede inductie kookplaat, werkt perfect en snel zeker met de ideale manier van het instellen qua temperatuur.
Wat wel tegenvalt is het feit dat je de braadsensor wel zou kunnen gebruiken maar daar heb je weer een speciale koekenpan voor nodig en die kost ruim 100 euro, daarom ook een 8 ipv van een 10 want dat vertellen ze niet bij aanschaf van de kookplaat.

Pluspunten

• Touchslider
  • Powerboost

Minpunten

• Aparte dure braadpan nodig voor de braadsensor

Mark 04-12-2016

Prima kookplaat

Geschreven voor: Siemens EH675FEC1E

Prima Inductie kookplaat. Werkt zeer snel. Wij zijn erg tevreden over deze inductiekookplaat. een minpuntje is dat in onze donkere keuken de bedieningstoetsen moeilijk zijn te vinden. Was mooi geweest als deze ook verlicht waren.

Pluspunten

• Doet zijn werk zeer goed

Minpunten

• bediengstoetsen slecht zichtbaar

Ton Hurks 04-04-2017

Prachtige kookplaat met uitstekende layout

Geschreven voor: Siemens EH675FEC1E

Deze kookplaat heeft de beste indeling die je je kunt bedenken. Je pannen hebben de ruimte waardoor ze nooit meer per ongeluk met de bedieningstoetsen in aanraking komen en zo ongewild de instellingen wijzigen. De centraal middenvoor geplaatste bediening is simpel en intuitief waardoor de uitstekende gebruikershandleiding meestal niet nodig is. Daarbij is het een echte krachtpatser die alle moderne functies in zich heeft. Kortom: een sierraad in onze keuken.

Pluspunten

• Indeling van de kookplaat
  • Krachtpatser
  • Alle functies die je je kunt wensen
  • Eenvoudige bediening

Ineke V 11-04-2017

Mooi vlak op het aanrecht

Geschreven voor: Siemens EH675FEC1E

Mooie vlakke inductiekookplaat met rvs afwerking aan de zijkant en facetrand aan de voorkant. Drie verschillende maten kookzones. Goede duidelijke bediening.
De braadsensor op twee kookzones is ook een mooie uitvinding. De sensor zorgt dat de temperatuur niet hoger gaat dan ingestelde temperatuur. Zo kan je vet of olie niet oververhitten. Kookzone warmt alleen op wanneer het nodig is om de temperatuur te handhaven. zeer gebruiksvriendelijk. Zeer tevreden.

Pluspunten

• Braadsensor
  • Powerboost-functie
  • Drie maten kookzones

van Nijf 16-05-2017

Mijn beste keukenmaatje!!

Geschreven voor: Siemens EH675FEC1E

Wat een genot om nu te koken, de aan/uit toets zit in het midden, dus geen pannen die erop staan, zodat deze daardoor uitgaat. Door de power-boost functie, gaat het koken nog sneller, en is deze turbo de " porsche " onder de inductie. Modern design, snel , comfort en zekerheid, dit wil toch iedereen!

Jo en Annette 18-04-2017

Inductie kookplaat 60 cm best getest en gewaardeerd

Geschreven voor: Siemens EH675FEC1E

De Siemens EH675FEC1E aangeschaft i.v.m. vervanging van een kookplaat uit 2002. Gekocht op advies van Siemens monteur en geleverd door keukenloods Zaandam. Top kwaliteit en top service ook wat betreft after sales.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • 4 jaar garantie
  • uitstekende prijs/kwaliteit verhouding

Huib 01-01-2017

Siemens Inductiekookplaat nóg mooier dan verwacht!

Geschreven voor: Siemens EH675FEC1E

De kookplaat (EH675FECEE) heeft een stylish uiterlijk: zwart glas met een subtiel rvs randje aan de zijkanten. Een overzichtelijke bediening, veel mogelijkheden. De braadsensor vind ik een heel prettig extraatje!
Een prima apparaat voor een faire prijs. Ik reken op een langere levensduur dan de vorige kookplaat van Ikea -Whirlpool, die er precies na de garantieperiode van 5 jaar volledig mee stopte!
P.M. : waarom geeft Siemens geen 5 jaar garantie op zo'n kwaliteitsproduct?

Pluspunten

• Stylish
  • Gemakkelijk te bedienen
  • Veel mogelijkheden
  • Braadsensor

inductie koken 24-08-2016

Kookplaat

Geschreven voor: Siemens EH675FEC1E

Kookplaat is makkelijk in gebruik en de bediening is duidelijk. Ook het gebruik is eenvoudig. Alle 4 de kookzones zijn voor verschillende maten van de pan te gebruiken

Ruud1 06-02-2018

Snel, mooi en compleet

Geschreven voor: Siemens EH675FEC1E

Afgelopen maand kochten we deze inductiekookplaat. Hij is duidelijk snel. Erg handig is de kookwekker per zone die de zone dan ook uitschakelt. Mooie afwerking. De voorkant loopt af en de zijkanten zijn voorzien van een luxe strip.

G Stevens 04-05-2017

vriendelijke gebruiksaanwijzing

Geschreven voor: Siemens EH675FEC1E

gebruiksvriendelijk en snel te begrijpen. Overgang van gas naar inductie is met deze kookplaat snel onder de knie

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • met de b knop erg snel water aan de kook

Minpunten

• met meerdere pannen dan is ie aan de kleine kant

wim 19-04-2017

Inductiekookplaat

Geschreven voor: Siemens EH675FEC1E

Zeer makkelijk te plaatsen. Zeer gemakkelijk in gebruik en onderhoud. Zeer handig met de boostfunctie om snel iets te verwarmen. Echte aanrader en niet duur in aankoop.

Pluspunten

• makkelijk in onderhoud
  • makkelijk te gebruiken
  • zeer makkelijk met de slide toetsen
  • niet duur in aankoop, prijs kwaliteit zeer goed

Dekker 04-12-2016

Fijne bediening, mooi en strak design

Geschreven voor: Siemens EH675FEC1E

Erg fijn apparaat met mooi en strak design door de rvs afwerking. Bediening werkt zeer prettig met touch knoppen.

Pluspunten

• Bediening

Minpunten

• Glas kleurt rood door verlichting erboven

MMTBS 02-10-2016

goede functionaliteit, mooie vormgeving

Geschreven voor: Siemens EH675FEC1E

mooie kookplaat, die gemakkelijk is in het gebruik. heldere bediening, alleen het instellingschermpje is een beetje klein

Pluspunten

• mooie vormgeving
  • goede functionaliteit

Helmi88 16-11-2018

Erg fijne kookplaat

Geschreven voor: Siemens EH675FEC1E

Na 14 jaar begaf de vorige Siemens plaat het. Deze werk fijner. Ook de braadsensor werkt heel praktisch. De tiptoetsen zitten dichter op elkaar en net iets anders dus dat is wel wennen. En goed opletten. Als we hier net zo lang en fijn mee kunnen koken als met de vorige is het helemaal geweldig.
Een aanrader.

Wimke123 17-01-2018

Makkelijk in te bouwen en te bedienen.

Geschreven voor: Siemens EH675FEC1E

Fijne kookplaat makkelijk te bedienen, boostfunctie en braadsensor maken het koken nog aangenamer. Het inbouwen is gemakkelijk omdat dit dezelfde maten zijn als een gasinbouwplaat.

Gre73 01-01-2018

Erg simpel in gebruik.

Geschreven voor: Siemens EH675FEC1E

Ik ben een paar weken terug overgegaan van koken op gas, naar koken op inductie.
Een kennis zij tegen mij zou je dat wel doen het is vast heel ingewikkeld.
Geen seconde spijt er van gehad. Het gebruik is erg simpel. Alles is duidelijk aangegeven.
En wat ook prettig is? Alles is veel eenvoudiger schoon te houden.

eefh 11-07-2017

inductiekookplaat Siemens

Geschreven voor: Siemens EH675FEC1E

Het was heel een makkelijke keuze om voor deze inductiekookplaat te gaan. Deze kookplaat heeft makkelijke bedieningspaneel met veel mogelijkheden. De bradsensoor is een aanrader! Allerbelangrijkste besslissingsfactor was juist de prachtige subtiele rvs rand. Geen van inductiekookplaten van andere merken heeft een subtiele en mooi afgewerkte rvs-rand als deze. We zijn er heel blij mee!

Ik moet wel bekennen dat we van onze keuze voor Bosch zijn afgeweken nadat we deze kookplaat bij onze vrienden hebben gezien. De keuze was beïnvloed juist door de subtiele rvs-rand!

Furkan 12-05-2017

Boost power

Geschreven voor: Siemens EH675FEC1E

De boost power van deze kookplaat is uitstekend!!
De afstanden tussen de spitsen zijn ook nice, zeker een aanrader.

ctk24 14-03-2017

Zeer goede kookplaat

Geschreven voor: Siemens EH675FEC1E

Ik heb deze inductie kookplaat nu enkele weken in gebruik en ben er zeer tevreden over.
Veel mogelijkheden en vooral de braadsensor is uitstekend.
Hiervoor had ik een keramische kookplaat met knoppen, maar het schoonmaken was een drama, met deze plaat is het een fluitje van een cent.
Ik heb hem via een belgische website voor een zeer goede prijs kunnen kopen, rondsnuffelen op het internet loont :-)

Fena 10-01-2017

Zeer eenvoudige bediening!

Geschreven voor: Siemens EH675FEC1E

Voorheen een inductieplaat gehad van een concurrent, dit apparaat onderscheid zich de eenvoudige bediening. Hierdoor kan je snel inspelen op je kookwensen. Het RVS randje geeft de inductie plaat een chique uitstraling.