Miele KM 2010 G

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele KM 2010 G op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,8

P. van den Berg 05-05-2017

Tijdloos design

Geschreven voor: Miele KM 2010 G

Heb altijd op gas gekookt en heb ter vervanging van mijn oude kookplaat voor deze gekozen om het tijdloze design. Past goed in een wat meer klassieke (country) keuken. Ben over het gebruik heel tevreden. Er is voldoende ruimte voor 4 pannen. Het roestvrijstalen lekblad laat zich prima reinigen (ik gebruik hiervoor het Miele onderhoudsmiddel voor roestvrijstaal) en ziet er na bijna 2 jaar nog als nieuw uit. Hetzelfde geldt voor de branderdoppen. De branderkoppen zijn minder goed vlekvrij te houden. Spatjes op de PerfectClean veredelde oppervlakken branden in en zijn niet goed weg te krijgen. Heb Miele gebeld of er andere middelen/manieren zijn om deze koppen schoon te krijgen. Kreeg direct kosteloos 4 nieuwe koppen toegestuurd!
Pluspunt: door de vlambeveiliging wordt de gastoevoer afgesloten als de vlam uitgaat, bijv. door overkoken.
Een (klein) minpuntje is dat de pannendragers niet in de vaatwasser gereinigd mogen worden.

Pluspunten

• vlambeveiliging
  • uistekende Miele-service

Minpunten

• pannendragers mogen niet in vaatwasser

Fam. Bouwman 04-05-2017

slecht gastel met veel problemen

Geschreven voor: Miele KM 2010 G

Het gasstel gekocht bij BCC waar meerdere kaskookplaten staan opgesteld.
Het uiterlijk en vormgeving vonden we mooi al was het wel het duurste gasstel die daar stond opgesteld. Wij vinden het een grote miskoop!!
Wij hebben contact gehad met de klantenservice van Miele over de slappe, soms gele, vlam.
De afspraak was dat we daar dan maar een filmpje van moesten maken en doormailen.
Omdat we , nadat we dit hadden geprobeerd, daar geen heil inzagen zijn we daar niet verder mee gegaan.
Nu, na een jaar, beginnen de pannendragers te roesten en komen er op de bodemplaat vlekjes die niet meer te verwijderen zijn.
vandaag nog wilde een pit niet volledig rondom branden en hebben die dus niet willen gebruiken.
Wij zijn dus zeer ontevreden over deze gaskookplaat en zullen hem niemand aanraden.

Pluspunten

• Het uiterlijk als hij nieuw is

Minpunten

• geen mooie vlam. een wapperend gele vlam
  • roestende pannendragers
  • slecht schoon te houden

Ralph 03-05-2017

degelijke constructie

Geschreven voor: Miele KM 2010 G

gaskookplaat functioneert prima, voelt allemaal degelijk aan, aluminium randen van de kookpitjes zijn moeilijk schoon te maken.

Pluspunten

• degelijk

Minpunten

• lastig schoonmaken
  • gas toevoer beveiliging komt redelijk laat in

J.C. v.d. Giessen 01-05-2017

Redelijk

Geschreven voor: Miele KM 2010 G

De werking is over het algemeen goed, maar bij het begin van het gebruik is het aansteken niet voor iedereen niet altijd zo vanzelfsprekend. Dan zijn de metalen ringen om de gasbrander minder makkelijk schoon te houden omdat het bij een spetter vet heel gauw inbrand en daarna heel moeilijk te verwijderen is.

J busker 28-04-2017

Redelijk kookplaat echter niet Miele waardig

Geschreven voor: Miele KM 2010 G

Gekozen vanwege het kwaliteitsmerk Miele echter voldoet daar niet aan,zeer lastig om de afdekplaatjes van de gaspitten op de juiste manier te plaatsen!

Pluspunten

• Het merk

Te kleine gaskookplaat 27-04-2017

Te kleine gaskookplaat

Geschreven voor: Miele KM 2010 G

De gaskookplaat is te klein. Pannen van 3 liter kunnen niet achter elkaar staan omdat ze stijf tegen elkaar aanstaan en met een hapjespan is het al helemaal een probleem. Zelfs een hapjespan en een steelpannetje, achter elkaar, staan stijf tegen elkaar aan. Pannen naast elkaar gaat wel. Tevens zijn de gaspitten heel moeilijk schoon te krijgen. Vanalles gekocht en geprobeerd. Uiteindelijk, na een tip van een collega, lukte het redelijk met "Doktor Power",
wat haast niet te krijgen is.

Pluspunten

• Je kunt er op koken.

Minpunten

• Rooster waar pannen opstaan wiebelt
  • Rubber onder rooster laat iedere keer los.
  • Vlekken op gaskookplaat.

Ankie 27-04-2017

Miel KM 2010 G Gaskookplaat

Geschreven voor: Miele KM 2010 G

Mooie grote gaskookplaat met zwaar gietijzeren pannendragers. Plaatsing via de leverancier. In gebruik nog wat problemen met de kleinste brander. Onder de brandkoppen is moeilijk schoonmaken. De pannendragers geven wel krassen op de rvs dekplaat, ondanks de bescherming aan de onderzijde.

Pluspunten

• vormgeving perfecto

Minpunten

• krasgevoelige pannendragers
  • schoonmaak onder brandkoppen

Hans Evegroen 26-04-2017

Miele gaskookplaat

Geschreven voor: Miele KM 2010 G

Valt tegen, er komen veel krassen op de kookplaat en de pannendragers zijn moeilijk schoon te maken.Ook het ontsteken v.d. gaspitten duurt lang. We hebben alles van Miele in huis, maar dit valt tegen.

Minpunten

• krasbestendigheid
  • schoonmaken pannendragers
  • snel ontsteken gaspitten

A de Groot 26-04-2017

Niet schoon te krijgen

Geschreven voor: Miele KM 2010 G

Ik heb gekozen voor het design en de veiligheid. Maar de branders worden erg vuil en zijn bijna niet te reinigen. Dus veel moeite en het ziet er niet fris uit

Pluspunten

• Veilig, schakelt uit als de vlam uit is

Minpunten

• Branders worden erg vuil zijn slecht te reinigen
  • Moeilijk aan te krijgen
  • Slechte service Miele

KM2010 25-04-2017

Gaskookplaat met knoppen in het front

Geschreven voor: Miele KM 2010 G

Grootte van de kookplaat was gunstig. Als het gas open staat en brand niet gaat de gasklep dicht.
Dat is wel zo veilig.

Pluspunten

• veilig
  • onderhoud is makkelijk.

Minpunten

• vlamgrootte te kleine draai aan knop.

Cor 25-04-2017

Slank design grondplaat, degelijke uitstraling

Geschreven voor: Miele KM 2010 G

Degelijke en robuuste kookplaat. De kwaliteit straalt er van af.
De kookplaat doet waarvoor het gemaakt is; veilig en probleemloos koken.
Voorzien van sterke branders met voldoende ruimte voor pannen.
Ergonomisch doordacht: het aansteken van een brander is met een hand te bedienen.
Niet goedkoop maar dan heb je ook "er is geen betere" in de keuken.

Pluspunten

• inbouwdiepte
  • design
  • bestendigheid opschriften
  • frontbediening
  • gasstop beveiliging

Minpunten

• pitten lastig schoon houden

Connie 25-04-2017

Product niet al te best

Geschreven voor: Miele KM 2010 G

De pitten krijg je niet meer schoon en de pitten geven te weinig kracht.
IK had meer van dit Miele product verwacht

Pluspunten

• model wel mooi

Minpunten

• pitten niet schoon te krijgen
  • te weinig kracht