Siemens ET645HN17E - Reviews

Energiesoort
elektrisch
Uitvoering
keramisch
Aantal zones gelijktijdig te gebruiken

Kookliefhebber 09-01-2017 Product paar weken in bezit

Goede bediening

Deze gevoelige kookplaat kenmerkt zich door eenvoudige en heldere bedieningstoetsen. Het kinderslot is fijne bijkomstigheid voor gezinnen met kinderen.

Pluspunten

• compact
  • veelzijdig

Minpunten

• luide toetsen

Joschi 04-01-2017 Product paar weken in bezit

Grote plaat met meerdere opties.

Fijne plaat met een goede optie voor een braadslede. Ook prettig dat je de pit kan aanpassen aan de grote van de pan. Temperatuurregeling werkt ook goed.

Pluspunten

• braadslee optie
  • grotere pit aanpassen

Minpunten

• aan/uit knop hard moeten indrukken

Happy Cooker 31-12-2016 Product paar weken in bezit

Goede keuze, goede prijs/kwaliteitsverhouding

Gekocht als vervanger van onze oude Halogeen kookplaat. Heeft dezelfde kookpunt mogelijkheden als onze oude kookplaat. Bevalt prima. Goed instelbaar en afleesbaar. We waren knoppen gewend, maar tiptoets bediening went snel. (We wilden absoluut geen knoppen OP het kookoppervlak

Pluspunten

• tiptoetsen bediening
  • bij/af schakelen extra ring
  • instelstand kan per kookpunt onthouden worden

Minpunten

• tiptoetsen gaan bij vegen makkelijk op OFF

GB 29-12-2016 Product paar weken in bezit

Fijne kookplaat, gemakkelijk in gebruik

Diverse kookplaten vergeleken, kwamen we op deze uit. De kookplaat heeft een goede testscore en een gunstige prijs/kwaliteitsverhouding.

Pluspunten

• eenvoudige bediening
  • overzichtelijk display

Minpunten

• signaal is wat hard

joop ilsink 23-12-2016 Product paar dagen in bezit

mooi en handige kookplaat, makkelijk in gebruik

Kookplaat moet ook mooi zijn. En dat is het. Prijs in overeenstemming met kwaliteit. Functioneel erg handig. namelijk grote pannen mogelijk.

Pluspunten

• mooi
  • grote pannen

Ine 16-12-2016 Product paar maanden in bezit

Keramische kookplaat

Heel makkelijk dat je de kookplaten kunt vergroten..zeer tevreden over! Alles kookt heel vlug, ik raad deze Siemand keramische kookplaat echt aan...zeker wat de prijs betreft!

Siemens Keramische Kookplaat ET645HN17E 11-12-2016 Product paar dagen in bezit

Snel warm!

Mooie keramische kookplaats die snel warm wordt, makkelijke bediening behalve het wijzigen van de fabrieksinstellingen

de Jong 08-12-2016 Product paar weken in bezit

Kookplezier

Ben een fan van elektrisch koken! Ruim 30 jaar deed ik met de "oude" elektrische kookplaten van Siemens en moest helaas afscheid nemen van deze kookplaten, aangezien de even oude Siemens oven niet meer goed sloot en deze combinatie werd niet meer geleverd. Heb nu weer voor het merk Siemens gekozen voor de bakplaten (evenals een Siemens oven) en moest apart aangesloten worden. Voordeel is dat ik niet meer via de knoppen aan de oven de kookplaten moet aanzetten, maar via tiptoetsen op de plaat zelf. Ook de mogelijkheid tot uitbreiding van één kookplaat naar een ovale kookplaat vind ik een uitkomst. Ik heb wederom voor dit merk gekozen, aangezien dit merk mij in 30 jaar nooit in de steek heeft gelaten en ik hoop dat ik weer 30 jaar, of meer, vooruit kan! Moet alleen erg wennen aan signaal bij het aantikken van de tiptoetsen.

Pluspunten

• Mooie keramische kookplaten
  • Tiptoetsen
  • Kinderslot
  • Uitbreidingsmogelijkheid kookzone van 1 kookplaat

Minpunten

• Hard signaal van tiptoetsen

Wim 27-11-2016 Product paar weken in bezit

Keramische kookplaat

Scherpe prijs voor een hele goeie kookplaat. Installatie door Expert Zelhem was klaar in 15 min. Het toestel werkt uitstekend.

Fam. Scheffers 25-10-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie keramische kookplaat in strakke belijning

Kookplaat is mooi van vorm met 4 kookzones en verschillende uitbreidmogelijkheden voor grotere pannen. Deze kookplaat heeft ook een sudderstand. Handig vind ik de tiptoetsen in de kookplaat, het signaal bij het instellen en de warmte indicator wanneer een plaat nog warm is. Maakt vanwege het gladde en strakke oppervlakte gemakkelijk schoon. Kortom een goede keuze. Daarbij komt dat ik al vaker een Siemens kookplaat heb gehad en mij die qua levensduur en gebruik uitstekend is bevallen.

Pluspunten

• Prettig in gebruik
  • geschikt voor alle maten pannen
  • strak van vorm
  • krachtige en minder krachtige bronnen

Minpunten

• even wennen als je eerst een bedieningspaneel had