De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 232 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KIV264RVS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Marijke 22-03-2024

Het is top dit Appa

Geschreven voor: ETNA KIV264RVS

Ik ben heel tevreden over de opbouwkookplaatHeel snel warm Top!!Ziet er ook nog mooi uit. Plaat is makkelijk schoon te maken,Had ik jaren eerder moeten kopen !

Pluspunten

• Snel warm
  • Makkelijk schoonmaken

webcare-7 25-03-2024

Beste Marijke,

Wow, een 10! Wat fijn dat je zo tevreden bent over het makkelijke onderhoud en gebruiksgemak ban deze kookplaat!
We willen je bedanken voor het schrijven van deze mooie review en we wensen je nog veel kook- en bakplezier!

Albert 22-03-2024

Bevalt erg goed. Een aanrader.

Geschreven voor: ETNA KIV264RVS

Uitstekend apparaat. Supereenvoudige bediening. Altijd op gas gekookt, maar wil absoluut niet terug.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Eten is snel op temperatuur

webcare-7 25-03-2024

Beste Albert,

Bedankt voor het schrijven van deze review met dit fantastische cijfer! Goed om te lezen dat je blij bent met het gebruiksgemak van deze inductiekookplaat. Fijn ook dat de overgang van gas naar inductie je zo goed bevalt!

j************@g******** 21-03-2024

Veilig en zuinig

Geschreven voor: ETNA KIV264RVS

Heel bewust gekozen. Betrouwbaar merk. Goede prijs en kwaliteitverhouding.
Veilig omdat inductie veiliger is dan gas of elektrisch
Op deze wijze kan ik mee werken aan een beter millieu

Pluspunten

• Het merk staat voor kwaliteit
  • Elektra.verbruik

webcare-7 21-03-2024

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Fijn dat je tevreden bent met de prijs- / kwaliteitsverhouding.

P.M.Jaspers 12-03-2024

Aanrader

Geschreven voor: ETNA KIV264RVS

Onlangs kookplaat gekocht. keuze was vrij makkelijk ETNA. een echt Nederlands bedrijf met ± 170 jaar op de teller.
Degelijk product makkelijke bediening .mooie uitstraling. TOP.

Pluspunten

• degelijk produkt
  • gemakkelijk in gebruik
  • plug & play
  • mooie uitstraling

Minpunten

• niet kunnen vinden

webcare-7 13-03-2024

Beste heer / mevrouw Jaspers,

Het doet ons goed om te lezen dat je niet alleen zo blij bent met de kookplaat maar ook over ons mooie merk. Hartelijk dank voor de mooie beoordeling.

Antinym 08-03-2024

Hoge kwaliteit en gebruiksgemak, zeer redelijke prijs.

Geschreven voor: ETNA KIV264RVS

Dit apparaat in februari 2024 gekocht. Installatie een fluitje van een cent. Stekker erin en het werkt. Een kind kan de (af)was doen. Alleen niet tegelijk met een andere grote stroomverbruiker op dezelfde groep aanzetten. Bij inductie wordt voornamelijk de inhoud verhit, minder de pan. De temperatuur is veel beter in te stellen dan bij gas.

Twee minpuntjes. Ten eerste is het bedieningspaneel, inclusief het aan/uit-knopje, slecht zichtbaar. Een groter minpuntje is het gebruik van de timer. Te ingewikkeld, omdat het gecombineerd is met een afzonderlijke gewone kookwekkerfunctie, die eigenlijk overbodig is. Jammer, want het instellen van de kookduur is erg nuttig.

webcare-7 11-03-2024

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze uitgebreide review. Plug and Cook, makkelijker kan bijna niet. Fijn dat het gebruik ervan ook goed gaat.
We zullen de feedback met betrekking tot het bedieningspaneel en de timer doorgeven aan de daarvoor bestemde afdeling. Wellicht als je de timer een aantal keer hebt gebruikt, het wat makkelijker gaat.
We wensen je in ieder geval veel kook- en bakplezier!

j***********@g******** 06-03-2024
Geschreven voor: ETNA KIV264RVS

Overstap van gas naar elektrisch koken. Deze koopplaat gekocht omdat dat er geen aanpassing inz. elektriciteit nodig waren.
1 normale stekker en je kunt koken.
Helaas wel een aantal nieuw pannen moeten aanschaffen, maar ach na 20 jaar is het ook wel eens fijn in nieuwe pannen blinkende te koken.
Het koken valt 200% mee omdat je beter de warmte kunt regelen. In combinatie met timer werkt het helemaal super.
Begin de dag met koffie te ´koken' met Moka expresse 6 kops kannetje. Met mathematische instelling van warmte en timer kun je rustig bezighouden met je ontbijt klaarmaken en de koffie wordt perfect voor je gezet.
Daarna onder genot van deze koffie havermoutpap met wederom een vaste instelling van warmte en tijd word de pap gekookt zonder aan te bakken of over te koken.

Pasta koken. De boosterfunctie geeft je hier een flinke tijdswinst evenals bij aardappelen koken. Tevens de warm-houd functie gebruik ik veel. omdat bij een volledige maaltijd bereiding ( AGV == Aardappelen, Groente en Vlees) niet alles op dezelfde tijd gaar en warm genoeg is.
Ben blij dat ik met koken van het gas af ben!
webcare-7 07-03-2024

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze uitgebreide review. Wat leuk om te lezen dat je bij de overgang van gas naar inductie hebt gekozen voor ETNA. Plug & Cook, makkelijk kan haast niet! Fijn dat dat de warmte goed te regelen is en dat je er blijkbaar al zo snel aan gewend bent.

g**********@u********* 05-03-2024

Een hele goede keuze zeker aan te bevelen

Geschreven voor: ETNA KIV264RVS

De kookplaat is een ideale aanwinst in de keuken in plaats van de gaskookplaat
Het gaat sneller en he gasverbruik gaat omlaag in deze duurzame tijd.

Pluspunten

• Snel op temperatuur

Minpunten

• Geen minpunten

webcare-7 06-03-2024

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor deze mooie review! Het doet ons goed dat jij zo tevreden bent met jouw nieuwe kookplaat. De snelheid van het koken en het koken zonder gas bevalt jou gelukkig goed.

Wij wensen jou heel veel kookplezier!

p******@h********** 22-02-2024

prima ding

Geschreven voor: ETNA KIV264RVS

wij wouden van gas af en we zijn dik tevreden bevald 100% goed en de prijs viel ons mee

webcare-7 23-02-2024

Beste heer / mevrouw,

Wat leuk dat jullie zo tevreden zijn over de nieuwe inductiekookplaat na overgestapt te zijn van het gas!

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. We wensen jullie heel veel kookplezier toe!

Q*********@g******** 19-02-2024

Bevalt goed

Geschreven voor: ETNA KIV264RVS

Mooie fijne kookplaat. De boost modus lijkt niet veel uit te maken. Ook is het soms onduidelijk wanneer de pan er goed erop staat.

webcare-7 20-02-2024

Beste heer / mevrouw,

Een reviewscore van een 10! Kijk, daar zijn wij natuurlijk erg blij mee. Hartelijk dank voor het mooie cijfer. Fijn dat de kookplaat zo goed bevalt. Jouw feedback betreft de plaatsing van de pan zullen wij meenemen in de verdere productontwikkeling.

Femke

a************@z******* 19-02-2024

Bevalt goed

Geschreven voor: ETNA KIV264RVS

Vanwege de veiligheid voor mijn vrouw zij heb geen reuk meer en is vergeet achtend aan het worden op advies overgestapt van gas naar inductie koken. Nu nog leren omgaan met de kookplaat met advies van mij gaat dit steeds beter. De plaat is makkelijk in gebruik en onderhoud, wel goed de handleiding doorlezen.

webcare-7 19-02-2024

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie review met dit fantastische cijfer, een 10! Nieuwe apparatuur is altijd even wennen, hopelijk gebeurd dat voor jou snel en kan je er met veel plezier gebruik van maken!
We wensen je veel kookplezier!

c************@g******** 30-01-2024

Degelijk en mooi product

Geschreven voor: ETNA KIV264RVS

Bevalt vanaf dag 1. Koken gaat stuk sneller.
Ook het gebruiksgemak is prima ! Strakke vormgeving.
Snel te reinigen.

Pluspunten

• Gemak
  • Snel te reinigen

webcare-7 31-01-2024

Beste heer / mevrouw,

Leuk om te lezen dat dat je zo blij bent met het gebruiksgemak en design. Erg fijn dat de kookplaat zo goed bevalt en je deze beoordeeld met een 10!

Carolina 30-01-2024

Vooral kopen deze inductiekookplaat een aanrader

Geschreven voor: ETNA KIV264RVS

Ik heb jaren op gas gekookt, altijd pitten en roosters schoonmaken. Mijn vriend had deze inductiekookplaat gekocht en het werkte prima.
Dus ik dacht dat is ook wel wat voor mij. Het werkt perfect. ook als de wasmachine en airfryer aan staan.
En je kan gewoon de stekker erin doen en koken maar...... geen dure aansluitingen.
Makkelijk met schoonmaken, ik moest wel allemaal nieuwe pannen kopen maar dat is het wel waard.
Ik ben reuze blij met mijn inductie kookplaat.

Ik heb me aangemeld voor de extra garantie, alleen heb ik daar nog geen bewijs van die zou ik zo spoedig mogelijk via email krijgen alleen nog steeds niet gehad.

Ik raad iedereen deze etna inductiekookplaat aan

Pluspunten

• makkelijk schoonmaken
  • geen periflexaansluiting nodig.

webcare-7 30-01-2024

Beste Carolina,

Erg leuk om te lezen dat je zo reuze blij bent met de kookplaat. Hartelijk dank voor de leuke feedback met een reviewscore van een 10! Vaak duurt het enkele werkdagen voor u een bevestiging van de registratie ontvangt. Mocht u deze over een week nog niet hebben ontvangen adviseren wij jou om even contact op te nemen met onze service afdeling via (088) 882 18 03 op werkdagen bereikbaar van 09:30 tot 17:30 uur. en op zaterdag van 09:30 tot 13:30 uur

Sjeng 28-01-2024

Keep it simpel

Geschreven voor: ETNA KIV264RVS

Gekocht als impuls op Black Friday. Praktisch dag na klikken stond de oranje pakketbezorger zaterdag aan de deur met deze kookplaat. Da's best snel. Direct uitgepakt, afdekplaat gasfornuis omlaag , nieuwe kookplaat erop. Geen perilex, nieuwe electrische groepen dus plug&cook. Oja pannen. Met de magnetische kooktimer m'n pannen nagekeken. Dan maar een aantal nieuwe met dikke korting bij het warenhuis vd rookworsten gehaald in de namiddag en ready2cook. Inductie koken is in een woord : nooit meer gas. Dus dik tevreden

Pluspunten

• geen aanpassingen aan uw elektra
  • mi. beter dan kennissen met 'dure merkkookplaten'
  • warmhoud functie

webcare-7 29-01-2024

Beste Sjeng,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Fijn dat levering en installatie snel en soepel verliep. Goed om te lezen dat het koken op inductie ook bevalt!

Naam is niet belangrijk 28-01-2024

Goede prijs-/kwaliteit

Geschreven voor: ETNA KIV264RVS

Deze inductie kookplaat kwam goed uit de tests en had een goede prijs. Hij ziet er netjes uit en is eenvoudig aan te sluiten.
Het is even wennen om ermee om te leren gaan als je net van een gasfornuis af komt om de juiste temperatuur te vinden.
Een toevoeging in de gebruiksaanwijzing met het wattage per stand en de temperatuur per stand zou handig geweest zijn.

Pluspunten

• makkelijk aan te sluiten
  • eenvoudig te bedienen
  • ziet er strak uit

Minpunten

• gebruiksaanwijzing mist wattage per stand
  • gebruiksaanwijzing mist temperatuur per stand

webcare-7 29-01-2024

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Wat goed om te lezen dat het van installatie tot aan gebruik goed gaat. Voor dat je het weet, ken je niet meer anders dan inductie.

e.j 25-01-2024

aanrader ook vanwege 1 fase stekker

Geschreven voor: ETNA KIV264RVS

bijna 2 weken in bezit maar is makkelijk in gebruik en ziet er goed uit heb het noch maar een paar keer gebruikt
maar veel functies zijn goed

Pluspunten

• 1 fase
  • makkelijk te bedienen

Minpunten

• nog geen

webcare-7 26-01-2024

Beste heer / mevrouw,

Wat fijn om te lezen dat jouw nieuwe kookplaat je zo goed bevalt!
Door het gemakkelijke gebruik ben je gelukkig snel gewend.

We willen je bedanken voor deze mooie beoordeling en wensen je heel veel kookplezier toe!

t********@z******* 24-01-2024
Geschreven voor: ETNA KIV264RVS

Ik vind het een zeer prettig product , makkelijk te onderhouden . Touchscreen werkt uitstekend op elektriciteit dus goedkoper dan op gas .
webcare-7 25-01-2024

Beste heer / mevrouw,

Wow, een 10! Wat goed om te lezen dat de kookplaat makkelijke te onderhoud en te bedienen is.
We willen je bedanken voor het schrijven van deze review en wensen je nog veel kookplezier!

m**************@c******** 24-01-2024

super kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIV264RVS

makkelijke bediening. warmt supersnel op. kookt goed en maakt heel makkelijk schoon

Pluspunten

• warmt snel op
  • makkelijk in onderhoud
  • ziet er mooi uit
  • makkelijk in gebruik

webcare-7 25-01-2024

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Fijn om te lezen dat de kookplaat snel warm is en dat hij ook makkelijke te bedienen is.

t********@z******* 15-01-2024
Geschreven voor: ETNA KIV264RVS

Ik vind het een prettig product, makkelijk te onderhouden. Touchscreen werkt goed. Op elektriciteit, dus goedkoper dan gas.
webcare-7 16-01-2024

Beste heer / mevrouw,

Wat leuk om te lezen dat jij zo geniet van jouw inductiekookplaat!

Bedankt voor jouw mooie beoordeling en heel veel kookplezier gewenst! 😀

k************@z******* 13-01-2024

Bevalt erg goed,echt een aanrader

Geschreven voor: ETNA KIV264RVS

Ik ben erg blij met deze aankoop.
Hij werkt prima en is krachtig genoeg in gebruik.
Daarnaast is hij ook makkelijk te bedienen, en er zitten veel gebruiksvriendelijke opties op.
Deze inductiekookplaat is een mooi en stijlvol apparaat om te zien.
Echt een aanrader.

Pluspunten

• Alleen maar tevreden

Minpunten

• Nog geen minpunt
webcare-7 15-01-2024

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze leuke review.
Het doet ons erg goed dat jij zo tevreden bent over de kookplaat. Jij bent tevreden over het gebruiksgemak, de verschillende mogelijkheden en niet te vergeten het mooie design.

Wij wensen jou heel veel kookplezier!

M. Zandsteeg 04-01-2024

Mooi design en lekker laag.

Geschreven voor: ETNA KIV264RVS

Prachtige en luxe kookplaat met eenvoudige bediening, in verband met verhuizing is een vrijstaand model nodig.

Pluspunten

• eenvoudige bediening

Minpunten

• geen

webcare-7 05-01-2024

Beste heer / mevrouw Zandsteeg,

Bedankt voor deze mooie reviewscore.
Fijn dat de kookplaat zo goed bevalt en het doet ons goed dat jij zo tevreden bent met het gebruiksgemak, mooie design en de vele mogelijkheden.

Wij wensen jou heel veel kookplezier en heel veel succes met de verhuizing!

Michael 23-12-2023

Mooie 4 pits inductiekookplaat

Geschreven voor: ETNA KIV264RVS

Van gas naar inductie overgegaan. En dat was eenvoudig. Plug&cook in 2 minuten. Het product is makkelijk te bedienen en ziet er goed en stijlvol uit. Een aanwinst in de keuken voor een leuke prijs.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Goede prijs- kwaliteitsverhouding

Minpunten

• Nog geen minpunten kunnen ontdekken

Beste Michael,

Wat leuk dat jullie hebben gekozen voor ETNA bij de overgang van gas naar inductie. Dat de installatie zo makkelijk kan is natuurlijk ook mooi meegenomen. Fijn dat de kookplaat makkelijk te bedienen is en het design er goed uit ziet.
We wensen jullie nog veel plezier met de kookplaat!

Webcare

Albert 10-12-2023

4 pits inductiekookplaat op 240 volt.

Geschreven voor: ETNA KIV264RVS

We waren onlangs in een vakantiehuisje en daar was een kookplaat van Etna. Thuis hadden we nog een gewoon gasstel. De kookplaat bleek gewoon met een 240 volt stekker aangesloten te zitten. Wij waren in de veronderstelling dat er 3 fasen voor nodig was. Niet dus. Weer thuis aangekomen hebben we direct eenzelfde kookplaat van Etna gekocht. Nu zo'n 2 weken in gebruik. Wat een geweldig apparaat. Vlees bakken is een feestje. De pan is snel warm over het gehele oppervlak en de temperatuur is perfect te regelen. Ook de ingebouwde kookwekker is super handig. Een echte aanrader dus.

Pluspunten

• Aan te sluiten met een stekker in het stopcontact
  • Snelle en egale verwarming van de pan

Minpunten

• Glasplaat kwetsbaar?
  • Tot nu toe niets kunnen ontdekken

Beste Albert,

Een 10, WOW! Bedankt voor het schrijven van deze mooie uitgebreide review. Plug & Cook, makkelijker kan het niet ;). Leuk dat jullie inspiratie hebben gekregen op vakantie en fijn dat jullie zo tevreden zijn over het gebruik en bediening van de kookplaat.
We wensen jullie nog veel kookplezier!

Ahoo 06-12-2023

Goede specs & prijs-kwaliteitverhouding

Geschreven voor: ETNA KIV264RVS

Met de noodzakelijke incl. extra specificaties heeft deze electrische inductiekookplaat een heel goede prijs-kwaliteitverhouding.
Even een paar benoemd :
Op gewoon stopcontact te gebruiken zonder aansluiting Perilex etc.
Snelheid koken
Booster functie
En hij is nog mooi ook !

Beste heer / mevrouw,

Wat goed om te lezen dat je zo tevreden bent met de kookplaat, dat is waar wij het voor doen! Handig dat er een normale stekker op, Plug & Cook. Ook mooi meegenomen is het design.
We wensen je nog veel plezier met de kookplaat!

John Massar 01-12-2023

Wat een goede keuze!!

Geschreven voor: ETNA KIV264RVS

Nu een week in huis. Aangezien ik een huurwoning bewoon en ik het te duur vind om op mijn kosten een nieuwe groepenkast te laten plaatsen, ben ik gegaan voor deze 1-fase vrijstaande inductieplaat van Etna en moet moet zeggen: "Wat een goede keuze". Hij doet natuurlijk wat hij moet doen, inductiekoken, maar het gebruik is zo eenvoudig. De tiptoetsen werken perfect en de standen zijn gemakkelijk in te stellen. Ook een heel handige booster- en warmhoudstand. Kortom, ik ben heel tevreden. Aangezien het een 1-fase kookplaat is, verdeeld hij het vermogen over de vier kookpunten, maar dat is geen enkele probleem. Kortom, ik ben heel tevreden.

Pluspunten

• Zeer eenvoudige bediening
  • Booster- en warmhoudstand
  • Koken gaat perfect
  • Gemakkelijk te reinigen
  • 1-fase aansluiting met stekker is voldoende
  • Zeer eenvoudige bediening
  • Booster- en warmhoudstand
  • Koken gaat perfect
  • Gemakkelijk te reinigen
  • 1-fase aansluiting met stekker is voldoende

Beste John,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie uitgebreide review met een fantastische score!
Wat leuk dat je na 1 week koken al zo tevreden bent over het gebruik van de kookplaat. Fijn ook dat er een booster- en warmhoudstand op zit.

o*******@g******** 29-11-2023
Geschreven voor: ETNA KIV264RVS

Nadat we zonnepanelen hebben gekregen ook overgegaan op koken op inductie.
Na lang vergelijken uitgekomen bij de Etna inductie kookplaat, om dat het product heel degelijk lijkt.
Nu het koken, is even wennen maar eenmaal onder de knie werkt het geweldig.
Daar het een 1 fase met gewone stekker aansluiting is kan niet alles tegelijk op vol power dus op een bepaalde volgorde koken.
Nog een voordeel, doekje er over en schoon is het.
Ons bevalt het prima.
webcare-7 30-11-2023

Beste heer / mevrouw,

Wat leuk dat jullie bij de overgang hebben gekozen voor ETNA! Wat fijn dat op 1 fase koken zo goed gaat. Ook handig dat het plug and cook is, een snelle installatie.

Bedankt voor deze mooie beoordeling en we wensen je nog veel kook- en bakplezier!