De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 118 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KIV264RVS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

c**r@g**l.com 06-08-2022

Zeer tevreden

Geschreven voor: ETNA KIV264RVS

We zijn overgestapt van gas naar inductie.
Had ik veel eerder moeten doen..
Alles kookt super snel..makkelijk te bedienen en ook handig de warmhoud en booster functie...na gebruik makkelijk te reinigen. Glad en geen naden waar vuil in komt...top kookplaat...

Pluspunten

• Krachtige 1000 watts
  • Makkelijk schoon te houden

Officiele reactie van Atag 08-08-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor het achterlaten van deze mooie review.
Een topscore, een 10!
Wij zijn blij dat jij bij de overstap van gas naar inductie gekozen hebt voor ETNA.
En natuurlijk dat het jou zo goed bevalt!
Je bent tevreden over het gebruiksgemak, het mooie design en natuurlijk het eenvoudige en snelle onderhoud van de kookplaat.

m**n@i**d.com 03-08-2022

Inductiekookplaat (4 kookzônes).

Geschreven voor: ETNA KIV264RVS

Handig - doet zijn werk goed - we gebruiken het toestel als buitenkookplaat, onder de overkapping. Vier pitten (zônes) tegelijk: generen iets te weinig warmte. Even pittig aanbraden lukt dan niet zo goed. Zou wensen dat elke kookzône tot en met stand 9 zou gaan... Mooi afgewerkt toestel. Goed schoon te maken.

Pluspunten

• Doet zijn werk goed
  • Makkelijk bedienbaar
  • Goed schoon te houden
  • Handig in gebruik
  • Mooi van vormgeving

Minpunten

• Genereert bij gebruik van 4 kookzônes tegelijk
  • iets te weinig warmte

Officiele reactie van Atag 04-08-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Wat leuk om te lezen dat je voor ETNA gekozen hebt en je tevreden bent met de werking en uitstraling van de kookplaat.

r**h@h**l.com 02-08-2022

een aanrader

Geschreven voor: ETNA KIV264RVS

Een Een prima apparaat die besparing heet om dure gas. Prijs kwaliteit en bedieningsgemak zijn prima. Kortom een aanbevolen product van Etna

Pluspunten

• bedieningsgemak

Minpunten

• dikte

Officiele reactie van Atag 03-08-2022

wow, een 10, bedankt!
Leuk dat jij hebt gekozen voor ETNA.
De overstap van gas naar inductie is toch even wennen, gelukkig bevalt het jou goed.
Erg fijn dat jij zo tevreden bent met het gebruiksgemak en de duurzaamheid van de kookplaat.

j**4@g**l.com 01-08-2022

Prima apparaat.

Geschreven voor: ETNA KIV264RVS

Omdat we van het gas moeten in de nabije toekomst, is dit model voor ons een mooie en degelijke optie.
Uitpakken, stekker in het stopcontact, gebruiksaanwijzing lezen en koken maar.
Voldoet aan alle verwachtingen 👍🏻

Pluspunten

• Mooi
  • Werkt prima

Officiele reactie van Atag 02-08-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Leuk om te lezen dat je voor ETNA gekozen hebt bij jouw overstap van gas naar inductie koken. Het doet ons goed dat jij tevreden bent met de keuze, dat is waar wij het allemaal voor doen.

m**s@g**l.com 28-07-2022

Fijne kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIV264RVS

Nu de gasprijzen stijgen en we zonnepanelen hebben, zijn we toch overgegaan op inductie koken. We hebben deze kookplaat gekozen omdat die op ons gasfornuis past. Zo hoeven we niet een heel fornuis te vervangen.
De kookplaat ziet er strak uit, bediening is heel simpel. Groot pluspunt: een gewone 240 volt stekker! Insteken en koken.
Het is even wennen van gas naar inductie, maar went snel. De meeste pannen kon ik gewoon blijven gebruiken. Als een magneet eraan bleef hangen, zijn ze geschikt voor inductie.

Pluspunten

• 240 volt stekker
  • eenvoudige bediening
  • "oude" kookpannen kun je blijven gebruiken

Officiele reactie van Atag 29-07-2022

Beste heer / mevrouw,

wat leuk om te lezen dat jij gekozen hebt voor ETNA!
En wat een mooie score heeft dat opgeleverd!
Fijn dat de kookplaat zo goed bevalt, de eenvoudige aansluiting, het mooie design en de eenvoudige bediening.
"Oude" pannen zijn soms geschikt voor inductie, houd er wel rekening mee dat deze pannen beschadigingen kunnen hebben aan de onderzijde. Dit kan krassen veroorzaken, gelukkig is dit bij jou niet aan de orde.

l**s@g**l.com 26-07-2022

Gebruiksvriendelijk, gemakkelijk te bedienen, fijne goede mogelijkheden en energiebesparend.

Officiele reactie van Atag 27-07-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor deze review en mooie beoordeling. Leuk om te lezen dat je tevreden bent met het gebruiksgemak en mogelijkheden van de inductiekookplaat.

Tevreden Klant 24-07-2022

Gemakkelijk gasvrij koken

Geschreven voor: ETNA KIV264RVS

Ik ben heel blij de overstap van op gas naar elektrisch koken (220V) gemaakt te hebben. De kookplaat is makkelijk te bedienen al moet je wel even handigheid krijgen in de juiste standen aantikken. Met een extra metaalplaatje erbij kon ik mijn eigen pannen behouden. Dus ook geen al te grote investering om over te stappen.

Pluspunten

• snelle opwarming
  • intuitieve bediening
  • geen nieuwe pannen nodig met extra metaal plaatje

Minpunten

• de standen kiezen is een beetje gepiel
  • er zit geen kookplaat beschermer bij

Officiele reactie van Atag 25-07-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze mooie en uitgebreide review. Het doet ons goed om te lezen dat we jouw overstap van gas naar inductie koken op een positieve manier hebben kunnen beïnvloeden.

Rene 21-07-2022

Mooie electrische kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIV264RVS

Net binnen mooi design en makkelijk overal te plaatsen waar er een normale geaarde stekker is plug &play.
Zelfs ik had geen moeite met de installatie en de eerste in gebruiks name.
Hopenlijk vele jaren kookplezier op deze plaat.

Pluspunten

• Strak design
  • Makkelijk te bedienen
  • Snel warm
  • Tot 9 standen in te stellen

Minpunten

• Momenteel nog niet gevonden

Officiele reactie van Atag 22-07-2022

Beste Rene,

Wat een fantastische score, een 10! Bedankt.
Wat fijn dat de aansluiting van de kookplaat zo soepel verlopen is!
Leuk om te lezen dat jij zo tevreden bent over het mooie design en het gebruiksgemak van de kookplaat.

Wij wensen jou heel veel plezier van jouw aankoop.

l**8@h**l.com 18-07-2022

Geweldige plaat

Is een geweldige kookplaat
Werkt als een tierelier
Goed duidelijk
Ziet er mooi strak uit

Officiele reactie van Atag 19-07-2022

Beste heer/mevrouw,

Een 10, daar zijn wij uiteraard heel erg blij mee! Leuk om te lezen dat je zo blij bent met de kookplaat. Bedankt voor jouw enthousiasme.

Wij wensen je veel kookplezier toe.

H. de Groot 15-07-2022

Een goed alternatief om van het gas te gaan

Geschreven voor: ETNA KIV264RVS

In deze tijd dat er veel te doen is over de energiebesparing en reeds gebruik maken van zonnepanelen hebben mijn vrouw en ik besloten om met koken van het gas te gaan. Omdat wij reeds gepensioneerd zijn en niet weten hoe lang we nog in deze woning blijven hebben we een opbouw kookplaat aangeschaft, gewoon met een 220/230 Volt steker. Omdat onze ouders en ook wij een gasfornuis van Etna hadden hebben we ook nu besloten bij het vertrouwde merk ETNA te blijven. We hebben de kookplaat reeds enkele dagen in gebruik en zijn zeer tevreden over deze manier van maaltijd bereiden. Gelijktijdig de aardappelen koken, vlees braden en laten sudderen en de boontjes verwarmen is geen enkel probleem, dus voor ons een geweldige aanrader zeker als het zonnetje schijnt en onze zonnepanelen lekker leveren.

Pluspunten

• Snel
  • Veilig

Officiele reactie van Atag 18-07-2022

Beste heer / mevrouw de Groot,

Dank u wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat u opnieuw voor
ETNA gekozen heeft ook bij uw overstap van gas naar inductie koken en wij dit op een positieve manier hebben kunnen beïnvloeden.
We wensen u veel kookplezier toe,

c**e@h**l.com 11-07-2022

Bevalt goed

Geschreven voor: ETNA KIV264RVS

Gemakkelijk omdat het in een normaal stopcontact kan. Veel functies, gebruiksvriendelijk

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Meerdere functies
  • Gemakkelijk aan te sluiten
  • Meteen mee te werken

Officiele reactie van Atag 12-07-2022

Beste heer/mevrouw,

Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over deze Plug & Cook kookplaat. Bedankt voor de mooie review.

Veel kookplezier gewenst!

Henry 10-07-2022

Pracht apparaat

Geschreven voor: ETNA KIV264RVS

Nu al even in gebruik. Wij vinden het een fijn en goed apparaat.
Erg blij mee.

Pluspunten

• Werkt snel
  • Van het gas af

Minpunten

• Blijft lang warm

Officiele reactie van Atag 11-07-2022

Beste Henry,

Wat een prachtige score, een 10! Bedankt!
Fijn om te lezen dat jij na een tijdje gebruik nog steeds zo tevreden bent over de kookplaat.
Het gebruiksgemak, vormgeving en verschillende mogelijkheden bevallen jou goed.

Wij wensen jou nog heel veel kookplezier!

w**s@h**e.nl 07-07-2022

Minder gas

Geschreven voor: ETNA KIV264RVS

We hebben dit product gekocht omdat we nog geen gas meer wilde gebruiken, van wege de hoge prijzen
Tot nu toe zijn we zeer tevreden over het gebruik.
Makelijk in gebruik en schoon te houden.

Pluspunten

• Makelijk in gebruik
  • Makelijk schoon te houden
  • Geen gebruik maken van het gas

Minpunten

• Hopen dat hij straks ook ingebouwd kan worden
  • Tot nu toe niets.

Officiele reactie van Atag 08-07-2022

Beste heer / mevrouw,

bedankt voor het schrijven van deze mooie beoordeling.
Wat leuk dat jij bij de overstap van gas naar inductie gekozen hebt voor ETNA!
Wij zijn bij dat het gebruiksgemak en het mooie design van de kookplaat zo goed bevallen.

Wij wensen jou heel veel kookplezier toe!

Martin 05-07-2022

Aanrader!

Geschreven voor: ETNA KIV264RVS

Ik ben enthousiast over deze inductiekookplaat: hij verhit snel en nauwkeurig, is groot genoeg (even groot als mijn gaskookplaat), de bediening is gemakkelijk, is gemakkelijk schoon te houden en ziet er mooi uit. Een groot voordeel is dat met een vermogen van 3500 Watt de kookplaat op een groep van 16 ampère aangesloten kan worden, zonder aanpassing door een elektricien. Dit is voor mij een goedkope oplossing omdat de kookplaat simpel bij de wandcontactdoos van de vaatwasser aangesloten kon worden. Wel is het zo dat de kookplaat en de vaatwasser niet tegelijk aankunnen, maar dat is geen probleem ;-).
Laten we met z'n allen zoveel mogelijk van het gas afgaan!

Pluspunten

• Verhit snel en nauwkeurig
  • Groot genoeg
  • Past op een groep van 16 ampère zonder aanpassing
  • Ziet er mooi uit

Officiele reactie van Atag 06-07-2022

Beste Martin,

Dank je wel dat je de moeite hebt genomen deze review te schrijven. Wat fijn dat voor jou de Plug & Cook kookplaat een mooie oplossing is en je zo tevreden bent over het design en het gebruiksgemak. Wij wensen je veel kookplezier!

Met vriendelijke groet, Chantal

w**d@g**l.com 04-07-2022

Aanrader!

Geschreven voor: ETNA KIV264RVS

Ik heb dit product gekocht om gas te besparen. 4pits is gewoon fijn. Pannen passen er allemaal goed op. Werkt heel makkelijk en snel. Daarnaast is het ook mooi om te zien en makkelijk om schoon te maken. Echt een aanrader!
Officiele reactie van Atag 05-07-2022

Beste heer/mevrouw,

Wat leuk om te lezen dat de kookplaat niet alleen zo goed bevalt maar ook dat je deze aanbeveelt. Bedankt voor de mooie feedback en reviewscore.

Wij wensen je veel kookplezier toe.

Boele 26-06-2022

Aanrader

Geschreven voor: ETNA KIV264RVS

Ik kan er nog niet veel over zeggen. 2 Dagen in gebruik maar alles ging goed. Wel even wennen als je altijd op gas gekookt hebt. Plaat ziet er erg mooi uit met de RVS rand.
Heb 1 opmerking over de gebruiksaanwijzing. Het gedeelte over "Boost" mag wel wat duidelijker worden, want je hebt volgens mij alleen maar boost op de rechterzijde van de kookplaat. Dit worden dacht ik nergens genoemd.

We hebben dit product gekocht, omdat we nu zonnepanelen hebben en natuurlijk door de hoge gasprijs. De plaat bevalt ons goed, maar het is wel even wennen als je altijd op gas hebt gekookt. We hadden 2 pannen die we moesten vervangen, omdat ze niet geschikt waren voor inductie.
De kookplaat ziet er gelikt uit met die mooie rvs rand (we hebben een vrijstaande). Ook de temperatuurinstelling dmv. sliden vind ik praktischer dan tiptoetsen.
De prijs/kwaliteit vind ik dik in orde. Al met al dik tevreden.

Pluspunten

• strak design

Minpunten

• gebruiksaanwijzing

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Leuk om te horen dat je voor ETNA gekozen hebt bij jouw overstap van gas naar inductie koken en we dit op een positieve manier hebben kunnen beïnvloeden.

Kuijper 26-06-2022

Fantastische kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIV264RVS

Super fijne kookplaat. Zeer gebruiksvriendelijk. Mooie vormgeving. Stekker in stopcontact en koken maar.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Mooi ontwerp
  • Stekker in stopcontact en koken maar

Beste heer / mevrouw Kuijper,

Wow, een 10! Dank je wel voor deze mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met het gebruiksgemak en design van de kookplaat.

w**s@h**e.nl 24-06-2022

Hoge gasprijs

Geschreven voor: ETNA KIV264RVS

Door de stijgende gas prijzen toch maar alvast de overstap gemaakt naar deze kookplaat.
Tot nu toe goed werken en mooie kookplaat en makkelijk in gebruik en snel geïnstalleerd.
Straks als we de keuken renoveren deze plaat misschien inbouwen of deze in ons kleine (buiten) keuken gaan gebruiken.

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Leuk om te lezen dat je voor ETNA gekozen hebt bij de overstap van gas naar inductie koken en wij dit op een positieve manier hebben kunnen beïnvloeden.

Merien Jakobson 24-06-2022

Veilig voor ouderen

Geschreven voor: ETNA KIV264RVS

Deze inductieplaat voldoet prima.
Wij gebruiken de plaat om de doodgewone Hollanse pot op te koken.
Dus visje bakken, vlees en balletjes braden, aardappelen en groenten koken en wokken of roerbakken. Gaat allemaal perfect. Het apparaat is heel makkelijk te bedienen, inderdaag plug en play en is voor ouderen en mensen die van het gas af willen een uitkomst. Pitten zijn snel warm en het apparaat is heel veilig. Niks mis mee.

Pluspunten

• veilige bediening
  • Nederlands produkt

Minpunten

• tot nu toe geen minpunten

Beste Merien,

Dank je wel voor het schrijven van deze mooie, uitgebreide review. Leuk om te lezen dat het visje bakken en het wokken je perfect afgaat met jouw nieuwe kookplaat.
We wensen je vele jaren kookplezier toe.

Hussam 24-06-2022

Eindelijk goed werkende kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIV264RVS

plus punt : Minder herrie dan anderen,Makkelijk schoon te maken,ziet er mooi uit,de kookplaat aangesloten kan worden op een normaal geaard stopcontact,Eenvoudige bediening.

ik vind het jammer dat je niet niet 4 pannen te gelijk kan op hoogste stand zetten,eerlijk zeggen niet zo belangrijk

Pluspunten

• Handige bediening
  • Makkelijk schoon te maken
  • normaal geaard stopcontact

Minpunten

• niks

Beste Hussam,

Een 10! Dank je wel voor deze mooie beoordeling. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met de inductiekookplaat, dat is waar wij het allemaal voor doen.