• Best Reviewed 3 keer sep 2023
  • Test panel 8.8 aug 2020
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 225 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KIV264RVS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

p******@h********** 22-02-2024

prima ding

Geschreven voor: ETNA KIV264RVS

wij wouden van gas af en we zijn dik tevreden bevald 100% goed en de prijs viel ons mee

webcare-7 23-02-2024

Beste heer / mevrouw,

Wat leuk dat jullie zo tevreden zijn over de nieuwe inductiekookplaat na overgestapt te zijn van het gas!

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. We wensen jullie heel veel kookplezier toe!

Q*********@g******** 19-02-2024

Bevalt goed

Geschreven voor: ETNA KIV264RVS

Mooie fijne kookplaat. De boost modus lijkt niet veel uit te maken. Ook is het soms onduidelijk wanneer de pan er goed erop staat.

webcare-7 20-02-2024

Beste heer / mevrouw,

Een reviewscore van een 10! Kijk, daar zijn wij natuurlijk erg blij mee. Hartelijk dank voor het mooie cijfer. Fijn dat de kookplaat zo goed bevalt. Jouw feedback betreft de plaatsing van de pan zullen wij meenemen in de verdere productontwikkeling.

Femke

a************@z******* 19-02-2024

Bevalt goed

Geschreven voor: ETNA KIV264RVS

Vanwege de veiligheid voor mijn vrouw zij heb geen reuk meer en is vergeet achtend aan het worden op advies overgestapt van gas naar inductie koken. Nu nog leren omgaan met de kookplaat met advies van mij gaat dit steeds beter. De plaat is makkelijk in gebruik en onderhoud, wel goed de handleiding doorlezen.

webcare-7 19-02-2024

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie review met dit fantastische cijfer, een 10! Nieuwe apparatuur is altijd even wennen, hopelijk gebeurd dat voor jou snel en kan je er met veel plezier gebruik van maken!
We wensen je veel kookplezier!

c************@g******** 30-01-2024

Degelijk en mooi product

Geschreven voor: ETNA KIV264RVS

Bevalt vanaf dag 1. Koken gaat stuk sneller.
Ook het gebruiksgemak is prima ! Strakke vormgeving.
Snel te reinigen.

Pluspunten

• Gemak
  • Snel te reinigen

webcare-7 31-01-2024

Beste heer / mevrouw,

Leuk om te lezen dat dat je zo blij bent met het gebruiksgemak en design. Erg fijn dat de kookplaat zo goed bevalt en je deze beoordeeld met een 10!

Met vriendelijke groet, Femke

Carolina 30-01-2024

Vooral kopen deze inductiekookplaat een aanrader

Geschreven voor: ETNA KIV264RVS

Ik heb jaren op gas gekookt, altijd pitten en roosters schoonmaken. Mijn vriend had deze inductiekookplaat gekocht en het werkte prima.
Dus ik dacht dat is ook wel wat voor mij. Het werkt perfect. ook als de wasmachine en airfryer aan staan.
En je kan gewoon de stekker erin doen en koken maar...... geen dure aansluitingen.
Makkelijk met schoonmaken, ik moest wel allemaal nieuwe pannen kopen maar dat is het wel waard.
Ik ben reuze blij met mijn inductie kookplaat.

Ik heb me aangemeld voor de extra garantie, alleen heb ik daar nog geen bewijs van die zou ik zo spoedig mogelijk via email krijgen alleen nog steeds niet gehad.

Ik raad iedereen deze etna inductiekookplaat aan

Pluspunten

• makkelijk schoonmaken
  • geen periflexaansluiting nodig.

webcare-7 30-01-2024

Beste Carolina,

Erg leuk om te lezen dat je zo reuze blij bent met de kookplaat. Hartelijk dank voor de leuke feedback met een reviewscore van een 10! Vaak duurt het enkele werkdagen voor u een bevestiging van de registratie ontvangt. Mocht u deze over een week nog niet hebben ontvangen adviseren wij jou om even contact op te nemen met onze service afdeling via (088) 882 18 03 op werkdagen bereikbaar van 09:30 tot 17:30 uur. en op zaterdag van 09:30 tot 13:30 uur

Met vriendelijke groet, Femke

Sjeng 28-01-2024

Keep it simpel

Geschreven voor: ETNA KIV264RVS

Gekocht als impuls op Black Friday. Praktisch dag na klikken stond de oranje pakketbezorger zaterdag aan de deur met deze kookplaat. Da's best snel. Direct uitgepakt, afdekplaat gasfornuis omlaag , nieuwe kookplaat erop. Geen perilex, nieuwe electrische groepen dus plug&cook. Oja pannen. Met de magnetische kooktimer m'n pannen nagekeken. Dan maar een aantal nieuwe met dikke korting bij het warenhuis vd rookworsten gehaald in de namiddag en ready2cook. Inductie koken is in een woord : nooit meer gas. Dus dik tevreden

Pluspunten

• geen aanpassingen aan uw elektra
  • mi. beter dan kennissen met 'dure merkkookplaten'
  • warmhoud functie

webcare-7 29-01-2024

Beste Sjeng,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Fijn dat levering en installatie snel en soepel verliep. Goed om te lezen dat het koken op inductie ook bevalt!

Naam is niet belangrijk 28-01-2024

Goede prijs-/kwaliteit

Geschreven voor: ETNA KIV264RVS

Deze inductie kookplaat kwam goed uit de tests en had een goede prijs. Hij ziet er netjes uit en is eenvoudig aan te sluiten.
Het is even wennen om ermee om te leren gaan als je net van een gasfornuis af komt om de juiste temperatuur te vinden.
Een toevoeging in de gebruiksaanwijzing met het wattage per stand en de temperatuur per stand zou handig geweest zijn.

Pluspunten

• makkelijk aan te sluiten
  • eenvoudig te bedienen
  • ziet er strak uit

Minpunten

• gebruiksaanwijzing mist wattage per stand
  • gebruiksaanwijzing mist temperatuur per stand

webcare-7 29-01-2024

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Wat goed om te lezen dat het van installatie tot aan gebruik goed gaat. Voor dat je het weet, ken je niet meer anders dan inductie.

e.j 25-01-2024

aanrader ook vanwege 1 fase stekker

Geschreven voor: ETNA KIV264RVS

bijna 2 weken in bezit maar is makkelijk in gebruik en ziet er goed uit heb het noch maar een paar keer gebruikt
maar veel functies zijn goed

Pluspunten

• 1 fase
  • makkelijk te bedienen

Minpunten

• nog geen

webcare-7 26-01-2024

Beste heer / mevrouw,

Wat fijn om te lezen dat jouw nieuwe kookplaat je zo goed bevalt!
Door het gemakkelijke gebruik ben je gelukkig snel gewend.

We willen je bedanken voor deze mooie beoordeling en wensen je heel veel kookplezier toe!

t********@z******* 24-01-2024
Geschreven voor: ETNA KIV264RVS

Ik vind het een zeer prettig product , makkelijk te onderhouden . Touchscreen werkt uitstekend op elektriciteit dus goedkoper dan op gas .
webcare-7 25-01-2024

Beste heer / mevrouw,

Wow, een 10! Wat goed om te lezen dat de kookplaat makkelijke te onderhoud en te bedienen is.
We willen je bedanken voor het schrijven van deze review en wensen je nog veel kookplezier!

m**************@c******** 24-01-2024

super kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIV264RVS

makkelijke bediening. warmt supersnel op. kookt goed en maakt heel makkelijk schoon

Pluspunten

• warmt snel op
  • makkelijk in onderhoud
  • ziet er mooi uit
  • makkelijk in gebruik

webcare-7 25-01-2024

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Fijn om te lezen dat de kookplaat snel warm is en dat hij ook makkelijke te bedienen is.

t********@z******* 15-01-2024
Geschreven voor: ETNA KIV264RVS

Ik vind het een prettig product, makkelijk te onderhouden. Touchscreen werkt goed. Op elektriciteit, dus goedkoper dan gas.
webcare-7 16-01-2024

Beste heer / mevrouw,

Wat leuk om te lezen dat jij zo geniet van jouw inductiekookplaat!

Bedankt voor jouw mooie beoordeling en heel veel kookplezier gewenst! 😀

k************@z******* 13-01-2024

Bevalt erg goed,echt een aanrader

Geschreven voor: ETNA KIV264RVS

Ik ben erg blij met deze aankoop.
Hij werkt prima en is krachtig genoeg in gebruik.
Daarnaast is hij ook makkelijk te bedienen, en er zitten veel gebruiksvriendelijke opties op.
Deze inductiekookplaat is een mooi en stijlvol apparaat om te zien.
Echt een aanrader.

Pluspunten

• Alleen maar tevreden

Minpunten

• Nog geen minpunt
webcare-7 15-01-2024

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze leuke review.
Het doet ons erg goed dat jij zo tevreden bent over de kookplaat. Jij bent tevreden over het gebruiksgemak, de verschillende mogelijkheden en niet te vergeten het mooie design.

Wij wensen jou heel veel kookplezier!

Ellen

M. Zandsteeg 04-01-2024
  • Product afgelopen week in bezit

Mooi design en lekker laag.

Geschreven voor: ETNA KIV264RVS

Prachtige en luxe kookplaat met eenvoudige bediening, in verband met verhuizing is een vrijstaand model nodig.

Pluspunten

• eenvoudige bediening

webcare-7 05-01-2024

Beste heer / mevrouw Zandsteeg,

Bedankt voor deze mooie reviewscore.
Fijn dat de kookplaat zo goed bevalt en het doet ons goed dat jij zo tevreden bent met het gebruiksgemak, mooie design en de vele mogelijkheden.

Wij wensen jou heel veel kookplezier en heel veel succes met de verhuizing!

Ellen

Michael 23-12-2023

Mooie 4 pits inductiekookplaat

Geschreven voor: ETNA KIV264RVS

Van gas naar inductie overgegaan. En dat was eenvoudig. Plug&cook in 2 minuten. Het product is makkelijk te bedienen en ziet er goed en stijlvol uit. Een aanwinst in de keuken voor een leuke prijs.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Goede prijs- kwaliteitsverhouding

Minpunten

• Nog geen minpunten kunnen ontdekken

Beste Michael,

Wat leuk dat jullie hebben gekozen voor ETNA bij de overgang van gas naar inductie. Dat de installatie zo makkelijk kan is natuurlijk ook mooi meegenomen. Fijn dat de kookplaat makkelijk te bedienen is en het design er goed uit ziet.
We wensen jullie nog veel plezier met de kookplaat!

Webcare

Albert 10-12-2023

4 pits inductiekookplaat op 240 volt.

Geschreven voor: ETNA KIV264RVS

We waren onlangs in een vakantiehuisje en daar was een kookplaat van Etna. Thuis hadden we nog een gewoon gasstel. De kookplaat bleek gewoon met een 240 volt stekker aangesloten te zitten. Wij waren in de veronderstelling dat er 3 fasen voor nodig was. Niet dus. Weer thuis aangekomen hebben we direct eenzelfde kookplaat van Etna gekocht. Nu zo'n 2 weken in gebruik. Wat een geweldig apparaat. Vlees bakken is een feestje. De pan is snel warm over het gehele oppervlak en de temperatuur is perfect te regelen. Ook de ingebouwde kookwekker is super handig. Een echte aanrader dus.

Pluspunten

• Aan te sluiten met een stekker in het stopcontact
  • Snelle en egale verwarming van de pan

Minpunten

• Glasplaat kwetsbaar?
  • Tot nu toe niets kunnen ontdekken

Beste Albert,

Een 10, WOW! Bedankt voor het schrijven van deze mooie uitgebreide review. Plug & Cook, makkelijker kan het niet ;). Leuk dat jullie inspiratie hebben gekregen op vakantie en fijn dat jullie zo tevreden zijn over het gebruik en bediening van de kookplaat.
We wensen jullie nog veel kookplezier!

Ahoo 06-12-2023

Goede specs & prijs-kwaliteitverhouding

Geschreven voor: ETNA KIV264RVS

Met de noodzakelijke incl. extra specificaties heeft deze electrische inductiekookplaat een heel goede prijs-kwaliteitverhouding.
Even een paar benoemd :
Op gewoon stopcontact te gebruiken zonder aansluiting Perilex etc.
Snelheid koken
Booster functie
En hij is nog mooi ook !

Beste heer / mevrouw,

Wat goed om te lezen dat je zo tevreden bent met de kookplaat, dat is waar wij het voor doen! Handig dat er een normale stekker op, Plug & Cook. Ook mooi meegenomen is het design.
We wensen je nog veel plezier met de kookplaat!

John Massar 01-12-2023

Wat een goede keuze!!

Geschreven voor: ETNA KIV264RVS

Nu een week in huis. Aangezien ik een huurwoning bewoon en ik het te duur vind om op mijn kosten een nieuwe groepenkast te laten plaatsen, ben ik gegaan voor deze 1-fase vrijstaande inductieplaat van Etna en moet moet zeggen: "Wat een goede keuze". Hij doet natuurlijk wat hij moet doen, inductiekoken, maar het gebruik is zo eenvoudig. De tiptoetsen werken perfect en de standen zijn gemakkelijk in te stellen. Ook een heel handige booster- en warmhoudstand. Kortom, ik ben heel tevreden. Aangezien het een 1-fase kookplaat is, verdeeld hij het vermogen over de vier kookpunten, maar dat is geen enkele probleem. Kortom, ik ben heel tevreden.

Pluspunten

• Zeer eenvoudige bediening
  • Booster- en warmhoudstand
  • Koken gaat perfect
  • Gemakkelijk te reinigen
  • 1-fase aansluiting met stekker is voldoende
  • Zeer eenvoudige bediening
  • Booster- en warmhoudstand
  • Koken gaat perfect
  • Gemakkelijk te reinigen
  • 1-fase aansluiting met stekker is voldoende

Beste John,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie uitgebreide review met een fantastische score!
Wat leuk dat je na 1 week koken al zo tevreden bent over het gebruik van de kookplaat. Fijn ook dat er een booster- en warmhoudstand op zit.

o*******@g******** 29-11-2023
Geschreven voor: ETNA KIV264RVS

Nadat we zonnepanelen hebben gekregen ook overgegaan op koken op inductie.
Na lang vergelijken uitgekomen bij de Etna inductie kookplaat, om dat het product heel degelijk lijkt.
Nu het koken, is even wennen maar eenmaal onder de knie werkt het geweldig.
Daar het een 1 fase met gewone stekker aansluiting is kan niet alles tegelijk op vol power dus op een bepaalde volgorde koken.
Nog een voordeel, doekje er over en schoon is het.
Ons bevalt het prima.
webcare-7 30-11-2023

Beste heer / mevrouw,

Wat leuk dat jullie bij de overgang hebben gekozen voor ETNA! Wat fijn dat op 1 fase koken zo goed gaat. Ook handig dat het plug and cook is, een snelle installatie.

Bedankt voor deze mooie beoordeling en we wensen je nog veel kook- en bakplezier!

1******@g******** 27-11-2023

"Etna kookplaat met design look"

Geschreven voor: ETNA KIV264RVS

Mijn keuze is op deze kookplaat gevallen vanwege het strakke design. Het gebruiksgemak is vrij eenvoudig en kookwekker heel handig en schakelt vanzelf uit bij de juiste instelling. Mij is opgevallen dat deze kookplaat goed vlees braad en is sneller op temperatuur.

Beste heer / mevrouw,

Wat fijn dat de kookplaat snel werkt en je het gebruik ook gemakkelijk gaat.

We willen je bedanken voor jouw mooie beoordeling en wensen je heel veel kookplezier toe!

e*************@g******** 26-11-2023

Mooie strakke inductiekookplaat

Geschreven voor: ETNA KIV264RVS

Mooi strak design, werkt perfect. netjes afgeleverd. Met kleine stapjes koken( fijne afstelling met tiptoetsen).

Pluspunten

• fijne afstelling
  • makkelijk schoon houden

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor deze mooie beoordeling. Wat leuk om te lezen dat de kookplaat fijn werkt en ook het design je goed bevalt.

Jack 25-11-2023

Aanrader gezien prijs kwaliteit

Geschreven voor: ETNA KIV264RVS

Leuk apparaat om mee te starten,goede prijs kwaliteit verhouding.
Wel rekening houden met kleinere panlatten.

Pluspunten

• Nette uitstraling

Minpunten

• Kleinere pannen gebruiken tegelijkertijd

Beste Jack,

Bedankt voor de mooie beoordeling.
Fijn om te lezen dat de inductiekookplaat je zo goed bevalt. We wensen je heel veel kookplezier toe!

De Haan 13-11-2023

Uitstekend in vorm design en werking

Geschreven voor: ETNA KIV264RVS

Nu inmiddels heb ik hem een maand en aangeschaft ivm ik ook zonnepanelen heb , dus deze optie dan voor de hand liggend is . Mooie uitvoering dat ten eerste ook de afmetingen zijn precies dat die mooi op de klep van de gasfornuis kan staan . En het gebruik daar werd ik door verrast hij doet het nog beter vind ik dan wat ik op gas gewend was .De bediening wijst zich vanzelf en de handleiding er even bij is het zo gepiept geen pijn in het hoofd werk , heb een 9 gegeven maar eigenlijks een 10 waard maar dat geef ik alleen na een jaar gebruik . Tot slot niet verwacht van een 220V stekker aansluiting deze warmte kan genereren .

Beste heer / mevrouw de Haan,

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.

We streven ernaar dat onze klanten mogen genieten van onze apparatuur en vinden het fantastisch om te lezen wanneer dit is ook zo is 😊

JC Scheffer 09-11-2023

BESTE KOOP IN JAREN!

Geschreven voor: ETNA KIV264RVS

De vrijstaande, mooie DEGELIJKE Inductie kook unit van ETNA : Daar zijn eigenlijk geen woorden voor : KLASSE!!

De prijs IS KLASSE!!

NIET twijfelen maar: KOPEN!!

En ook nog eens VIJF jaar GARANTIE!!

ETNA ga zo door!

Pluspunten

• Werkt Perfect
  • Ziet er mooi uit
  • Geen lawaai
  • GEEN gedoe in de meterkast!

Minpunten

• GEEN

Beste heer / mevrouw Scheffer,

Een 10! Wat fijn om te lezen dat jouw nieuwe inductiekookplaat helemaal naar wens is.
Je noemt het zelfs de beste koop in jaren 🤩 We worden helemaal verlegen van jouw prachtige beoordeling!

Hartelijk dank voor jouw mooie woorden en natuurlijk heel veel kookplezier gewenst!

Hans 21-10-2023

Erg goed, mooi en gemakkelijk in gebruik.

Geschreven voor: ETNA KIV264RVS

Ben overgestapt van electrisch-keramisch op deze inductie kookplaat. Ik kook er nu een week of twee op en ben razend enthousiast. De kookplaat ziet er gedistingeerd uit, is heel makkelijk in het gebruik en zeer eenvoudig schoon te houden/maken.
Kortom, een prima product voor een goede prijs!

Pluspunten

• Bedieningsgemak
  • Prestaties en uiterlijk
  • Kwaliteit/prijs verhouding

Minpunten

• Niet alle zones zijn tegelijk op max te gebruiken.

Beste Hans,

Wow, een 10!
Wat fijn om te lezen dat je zo fijn kookt op jouw nieuwe inductiekookplaat. Naast de fijne werking is ook het schoonmaken gemakkelijk.

Bedankt voor deze mooie beoordeling en heel veel lekkere gerechten gewenst!

n**n@l**n.nl 13-10-2023

Voldoet aan alle verwachtingen.

Geschreven voor: ETNA KIV264RVS

Prima product, voldoet aan alle verwachtingen - enkele fase aansluiting, mooie ontwerp en verlengde uitgebreide garantie-periode.

Pluspunten

• voldoet aan alle verwachtingen
  • 1-fase / 230V stikker aansluiting
  • mooi ontwerp
  • uitgebreide, verlengde fabrieksgarantie

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor deze mooie beoordeling.

Het doet ons goed te lezen dat de inductiekookplaat helemaal aan jouw verwachtingen voldoet.