Tristar KP-6185 Kookplaat - Reviews

Energiesoort
elektrisch
Aantal zones gelijktijdig te gebruiken
Plaatsing
tafelmodel

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Tristar KP-6185 Kookplaat op Kieskeurig.nl.

2,5

Henkplusingrid 24-06-2014

2,5
Ik wil eieeiren koken maar kan niet koken!

eieeren in de pan knop op alurhoogstr en na halfuur nog steeds niet koken eiereen wel heel hardt

je kan wel sateesaus opwarmen maar ik wil eieeren koken. echt niet goet niet kopen hoor

hep geen bon dus moet weggooien. bij pantjeshuis wilden ze ook niets geven. ze noemen het sloebertroep

sonde van het geldt!!!

camperaar 02-07-2018

kookplaat gescheurd na 4x gebruik

Geschreven voor: Tristar KP-6185 Kookplaat

Zeer slecht product de kookplaat is na 4x gebruik gescheurd. De kookplaat geeft nog steeds vet, olie af dat aan de onderkant van de pan blijft plakken.

Minpunten

• gescheurd na 4x gebruik
  • geeft nog steeds vet, olie af

RubenPT 23-04-2015
  • Product half jaar in bezit

Verwarmingselement schakelt veel te snel af waardoor iets eenvoudig als een halve liter water aan de kook brengen al een eeuwigheid duurt en het quasi onmogelijk is om iets aan de kook te houden.
Daarnaast geeft het product na minder dan 6 maanden een onaangename verbrande geur af die van in het apparaat zelf komt.
Op basis van andere online reviews zie ik dat ik helemaal niet de enige ben met deze problemen, het gaat dus niet om een hoogst uitzonderlijk voorval maar een frequent voorkomend probleem.
Absoluut onaanvaardbaar!