De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de GROHE 30144DC1 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

W. van Riet 02-09-2023

Slechte kokend water boiler.

Geschreven voor: GROHE 30144DC1

Lijkt een prima boiler. Binnen een paar maanden was het bedieningsmechanisme voor kokend water kapot. Monteur gekomen, gerepareerd. Binnen een jaar weer defect. Onderdeel gratis toegestuurd gekregen. Zelf geïnstalleerd. Binnen een jaar weer defect, weer onderdeel gekregen. Nu, na 4 jaar wederom defect. Weer gratis nieuw onderdeel gekregen. Zelf geïnstalleerd. Heeft drie weken gewerkt. Nu weer defect. Koop deze boiler niet! Monteur van grohe zei zelf dat het apparaat kinderziektes heeft! Nu lekt hij in het bedieningsmechanisme en neem ik aan dat hij niet meer gerepareerd kan worden.
Heel erg duur kokend water!

Pluspunten

• Mooi

Minpunten

• Gaat snel kapot

Leon 06-10-2019

Super kraan!

Geschreven voor: GROHE 30144DC1

Hele mooie kraan waarbij je op een veilige manier warm of kokend water kunt tappen. Installatie heb ik zelf gedaan en was heel goed te doen terwijl ik geen klusser ben. Ik moest wel een keer terug naar de bouwmarkten om een dubbele afvoer voor mijn cyfon te kopen (vaatwasser en Grohe kraan).
Heel tevreden!

• Veilig

Minpunten

• Kost wel wat ruimte in je kastje

Johan 07-07-2019

Super mooie kraan

Geschreven voor: GROHE 30144DC1

Levering binnen een dag, makkelijk zelf te installeren als je een beetje handig bent, een mooie kraan en kost niet veel ruimte in het keuken kastje. Een aanrader.

Pluspunten

• Snelle levering volgens afspraak
  • Makkelijk zelf te installeren
  • Scherpe prijs
  • Compleet
  • Mooie vormgeving

Minpunten

• Geen mimpunten

AstridH 12-02-2018

Grohe Red Duo

Geschreven voor: GROHE 30144DC1

De Grohe Red Duo met touch bediening en combiboiler nu paar weken in gebruik. Hij bevalt ons goed.
De installatie is wel voor iemand die handig is en verstand heeft van installatiewerk. Fijn dat de boiler alleen op koudwaterleiding kan. Geen gas nodig voor het warme water in de keuken. De touchbediening werkt eenvoudig, wel wat lastig als je werkhanden hebt met eelt. Hij geleid dan niet zo goed! Kokend water eerst even laten stromen voordat het echt heet genoeg is voor thee of koffie. De mengkraan werkt ook prima, lekker heet water. Kraan wordt aan de buitenzijde niet warm. Ook de cashback actie van €100,00 door Grohe is mooi meegenomen.
Al met al goede prijs/kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Geen waterkoker meer nodig

Minpunten

• Slecht te bedienen met “werkhanden”

Grohe keukenkraan, met kokend water. 14-10-2017

Een verrijking van het leven.

Geschreven voor: GROHE 30144DC1

Een mooie, en praktische aanvulling in de keuken. Een verrijking in het dagelijks leven.
Geen waterkoker, of ketel meer. Een kop thee in een handomdraai. De groenten in kokend water op het vuur.
Alles sneller en praktischer klaar.
Deze kraan is een aanrader en ook nog een sieraad in de keuken.
Er wordt een 8 liter boiler in het keukenkastje ingebouwd door een kundige monteur. Een handige doe-het-zelfer zou het echter zelf kunnen doen. De boiler neemt in een gemiddeld keukenkastje een vierde hiervan in beslag.
Wij zijn erg tevreden en content met de kraan van Grote.

Pluspunten

• Snel heet water.
  • HR-ketel hoeft niet steeds aan te slaan.
  • Kokend water direct beschikbaar
  • Verkorting van de kooktijd van groenten, pasta er.
  • Mooie kraan, makkelijk te bedienen

Minpunten

• Een vierde van keukenkastje voor de boiler