Samsonite S'Cure Spinner 69 - Reviews

Materiaal
hard, polypropyleen

Claudia 26-04-2018

Ideale reiskoffer

Dit is een zeer fijne lichte koffer. Erg handig met 4 wielen makkelijk te besturen ideaal. Alleen op een internationale reis naar de Dominicaanse republiek was bij aankomst 1 van de wieltjes gesplitst waarschijnlijk te ruw behandeld. Helaas mijn verzekering betaalde niets uit omdat de dagwaarde minder was dan 80 euro na 2 jaar en ik met ING rente punten deze koffer gekocht had dus de aanschafwaarde was te laag.
Gelukkig TUI vergoede wel 80 euro na het formulier in te hebben gevuld bij de balie. Ik raad je aan om deze koffer dus niet met rente punten te halen dan is die snel minder waard. Tip haal hem bij de samsonite winkel zelf. Daar had je namelijk wel 5-10 jaar lang garantie gehad en kreeg je gratis een nieuwe koffer. Ik baal er erg van en ben nu van plan dezelfde weer te halen maar dan bij Samsonite zelf.

Pluspunten

• 4 wielen rijd ideaal
  • Licht gewicht
  • Mooie kleuren

Minpunten

• Wielen zijn misschien niet sterk genoeg
Geschreven voor: Samsonite S'Cure Spinner 69