Inventum SKV0178R - Reviews

Amerikaanse koelkast
A+ energieklasse
Inhoud koelruimte
335 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum SKV0178R op Kieskeurig.nl.

C 13-01-2020

Mooie, ruime Amerikaanse koelkast

Geschreven voor: Inventum SKV0178R

Door het rvs al mooi om in de keuken te hebben. Erg ruim van binnen, ook het vriesgedeelte. Fijne bediening en goede verlichting binnenin.

Serge 17-10-2019

goede prijs/kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Inventum SKV0178R

Mooie ruime Amerikaanse koelkast. Heel veel ruimte ook aan de binnenzijde van de deuren is veel opbergmogelijkheid. Qua geluid is het prima. Je hoort wel de leidingen aan de achterzijde af en toe maar wij vinden het niet hinderlijk. Nu 3 weken in gebruik en nog steeds erg tevreden. Wel is het iets lastig om kort nadat je een deur hebt geopend deze weer te openen. Trekt dan vacuum en gaat soms iets zwaar.

Pluspunten

• prijs/kwalititeit
  • solide deuren

Minpunten

• piepgeluid bij het openen

DR. Teisman 07-10-2019

Boven verwachting

Geschreven voor: Inventum SKV0178R

Dit hadden we niet verwacht, zo'n geweldig apparaat. Onze oude koelkast was stuk gegaan, wilden al heel lang graag een Amerikaanse koelkast in de keuken. En hij staat er nu, ziet er heel mooi uit, of zo als mijn zoon zei "Fancy". Makkelijke bediening,heel veel ruimte zowel in het koel als vries gedeelte.Fijne led verlichting. Daarnaast zuinig en stil. Kortom een geweldig apparaat voor een eerlijke prijs. En ook nog eens 5 jaar garantie