De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG GBB61PZGCN1 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Chrislbr44 25-05-2023

Ruime koel/vriescombinatie die ik aanbeveel

Geschreven voor: LG GBB61PZGCN1

Via Review.nl heb ik deze LG koel/vriescombinatie twee weken kunnen testen. Ik had al op het internet naar de gegevens van deze combinatie kunnen kijken. Het is een grote koel/vriescombinatie. Ik had gelukkig wel voldoende ruimte. Uiterlijk is hij indrukwekkend mooi. Van binnen een erg ruime koelkast met glasplaten en twee grote laden. De onderste lade heeft een instelling voor vlees, vis of groente. Dit heb ik niet kunnen testen door de korte tijd. Een nadeel is de plaatsing van van de glazen platen. Er zijn er drie. Als deze alle drie geplaatst zijn dan kunnen b.v. de melkpakken niet rechtop staan. Ik heb dus één plaat verwijderd. In de deur zijn drie vakken die vrij diep zijn. De onderste voor flessen heeft hierdoor het probleem dat de flessen omvallen (blijven wel hangen) bij het openen.
De vriezer heeft drie grote laden die doorzichtig zijn, dus is de inhoud goed te zien. Hij doet wat hij moet doen, vriezen.
De combinatie is erg stil wat bij mijn open keuken heel prettig is.

Pluspunten

• Veel ruimte
  • Stil

Minpunten

• Indeling glasplaten
  • Te ruime onderste deur-vak voor flessen

mlwvanmeer@gmail.com 12-05-2023

Ruime stille koel/diepvriescombinatie

Geschreven voor: LG GBB61PZGCN1

Als onderdeel van een testpaneel mochten wij deze ruime koel/diepvriescombinatie testen.
Het is een mooi, stijlvol grote koel/diepvriescombinatie. De diepte is nogal flink dus je moet er wel ruimte voor hebben.
Door het ontwerp vlekt de buitenkant wel snel, je ziet er snel vingerafdrukken op. Op zich zijn ze niet heel zichtbaar, maar dat is wel een beetje jammer. Maar dit is zeker niet ten nadele van de functionaliteit van de koel/diepvriescombinatie zelf. De koel/diepvriescombinatie is uiterst stil, dus daar heb je zeker geen overlast van.
Als je het handig vind kan je ook via de LG app gebruik maken van de digitale bediening. Dat is best gemakkelijk, maar goed, dat is ieder voor zich.

Pluspunten

• ruimte
  • stil

Minpunten

• vlekt

Daan1902 08-05-2023

Mooie koel vries combi

Geschreven voor: LG GBB61PZGCN1

Ik had het geluk dit product te testen voor een periode. Het is ten eerste een nogal groot apparaat ziet er uiterlijk mooi uit.

De diepte is nogal flink dus je moet er wel ruimte voor hebben. Het viel me wel op dat de buitenkant wel wat snel vlekken achterlaat door normaal gebruik.
Functies zijn prima no frost en door cooling zijn zeer welkom. Ook heel positief vindt ik dat hij echt super stil in ik dacht bijna dat hij niet werkte.
Binnen heb je ook aparte vakken voor crisp vegetables en nog een vak voor vis, vlees of groente wat het vers houdt wat me niet helemaal duidelijk was.
De digitale bediening is super simpel en makelijk. Er zit ook een soort zelf diagnose op via een app van lg omdat door te krijgen is wel wat lastig ik kreeg het voor elkaar en werkt met toontjes maar is niet heel simpel en stond ook niks in de gebruiksaanwijzing die was echt heel algemeen en niet typisch voor dit model.
Al in al voor de prijs en uiterlijk etc lijkt me het een prima keuze wel aan de grote kant.

• Stil
  • Ruimte

Minpunten

• Vlekt
  • Geen koelrek

Zoefff 05-05-2023

Ik ben zeer tevreden over deze koelkast

Geschreven voor: LG GBB61PZGCN1

Via Review.nl heb ik de LG GBB61PZGCN1 koel/vries combinatie ontvangen om deze 3 weken te testen.

De koelkast heeft mooi design uiterlijk met mooie chrome lijstjes rond de handgrepen.
Het is een energie zuinig apparaat met een energieklasse C label.

Het heeft een mooi ruim koelgedeelte en de DoorCooling+ houd ook de producten in de deur goed koel.

Het vriesgedeelte heeft 3 ruime lades waarin je veel kwijt kan.
Ook fijn is de Total No Frost functie waardoor je de vriezer nooit meer hoeft te ontdooien.

De Fresh Converter en Moist Balance Crisper lades zijn ruim en gemaakt van degelijk materiaal waarin je veel groente, vlees e.d. kwijt kan, welke daarin langer vers en houdbaar blijven.

Je hoort de koelkast wel een beetje maar dit is niet storend.
Ik heb een open keuken maar hoor hem niet in de woonkamer. (5 meter afstand)

Kortom... een mooie, ruime, energiezuinige koel/vries combinatie...

Pluspunten

• energiezuinig
  • vrij stil
  • mooi design

Minpunten

• geen flessenrek

Lisanne 20-04-2023

Fijne energiezuinige stille en ruime koelkast

Geschreven voor: LG GBB61PZGCN1

Ik heb deze LG koelkast een aantal weken mogen testen. Mijn huidige koelkast heb ik al een aantal jaar en is wel aan vervanging toe en deze LG klinkt veelbelovend!

Ik ben erg tevreden over de ruime lades met hun slimme functies om je voedsel langer vers te bewaren, dit is bij de fresh converter lade zelfs nog in te stellen voor vlees, vis of groenten. Ook in de drie vriezerlades kan ik genoeg kwijt. Sowieso is de koelkast lekker ruim en kan je er genoeg in kwijt! Het enige wat ik wat lastiger op te bergen vond waren flessen, als het deurvak niet helemaal vol was viel er soms 1 om als ik iets te enthousiast was met de koelkast opentrekken.

Wat wel handig is aan de deur is de DoorCooling functie, die houdt koude lucht in de koelkast vast bij het openen, zodat je boodschappen langer vers blijven. Mocht je de deur nou te lang open hebben geeft hij een piepje. De temperatuur van deze koelkast kun je zelf eenvoudig instellen, die is standaard 3℃ maar is zelf aan te passen middels een druk op de knop. Het oog wil ook wat, deze zilverkleurige koelkast heeft een strak design en staat mooi in de keuken.

Met energielabel C is dit een fijne energiezuinige koelkast en zeker zijn geld waard, ook vanwege de geluidloosheid!

Pluspunten

• no-frost
  • geluidsniveau!
  • energiezuinig
  • fresh converter

Minpunten

• flessen lastig opbergen