De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Hisense RS694N4TFE op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

R.S. 03-07-2023

Eye Catcher the American Way

Geschreven voor: Hisense RS694N4TFE

Prachtige uitstraling door het geborstelde alluminium in de kleur brushd metal, snelle installatie, veel ruimte aan de binnenkant in zowel de koelkast als de vriezer (alleen past een pizza doos er niet in helaas). Fijn dat er een vakantie functie en kinderslot op zit 😃, zo kan onze kleine dreumes niet de bijkeuken vol laten lopen met ijsblokjes.

Pluspunten

• Ruimte
  • Uitstraling
  • Weinig geluid

Officiele reactie van Atag 04-07-2023

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk dank voor het schrijven van deze mooie beoordeling! Wat leuk om te lezen dat jullie nieuwe Amerikaanse koelkast van Hisense naast mooi ook ruim en stil is.

Ook is het toestel veilig, wel zo handig met kleine kids!

We wensen jullie heel veel plezier van deze aankoop.

Suzan

verkoop@dewijnmakelaar.com 27-06-2023

Hisense goodsense!

Geschreven voor: Hisense RS694N4TFE

Mooie uitstraling, werkt zeer goed, erg blij mee ! Staat bij ons centraal in open keuken en is een echte blikvanger !

Pluspunten

• stille koelkast
  • fraaie uitstraling.

Officiele reactie van Atag 28-06-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor deze leuke review! Wat leuk dat deze mooie koelkast zo'n prominente plek heeft gekregen in jouw keuken! Vast een plaatje om te zien! 😁

g***************@t********* 18-10-2022

Moesten we vroeger gedaan hebben...

Geschreven voor: Hisense RS694N4TFE

We hadden een ATAG Amerikaanse koel-vriescombinatie van 20 jaar die veel elektriciteit verbruikte. Dus overwogen om een nieuw toestel te kopen. Onze voorkeur ging uit naar de Hisense RS694N4TFE, een koel-vriescombinatie die onze ATAG zo goed als mogelijk benaderde. Maar wàt een verschil; stil (inverter-motor), koel (zéér snel koelen), digitaal waar mogelijk. Het is duidelijk dat de tijd niet stilgestaan heeft. Intussen hebben we het toestel + 1 maand in gebruik. Het elektriciteitsverbruik daalde in die periode met +/- 60 a 65% (!). Zeer tevreden...!

Pluspunten

• laag verbruik
  • zeer stil

Minpunten

• iets minder capaciteit, niet storend

Officiele reactie van Atag 19-10-2022

Beste heer / mevrouw,

Wat leuk dat jullie gekozen hebben voor Hisense!
Fijn om te lezen dat jullie een vergelijkbaar model hebben kunnen vinden, precies passend bij jullie wensen. En dat jullie zo tevreden zijn over het lage geluidsniveau, het gebruiksgemak en natuurlijk de duurzaamheid, daar worden wij natuurlijk blij van!

p*******@p******** 11-10-2022

Goede koop American koelkast/ vries combinatie

Geschreven voor: Hisense RS694N4TFE

Prima koel/ vries combinatie veel ruimte en overzichtelijk. Koelt goed en vriest goed met de handige ijsblokjes en crunch mogelijkheid en koud water functie!
Aanrader voor in de keuken!

Pluspunten

• Veel ruimte
  • Mooi qua uitstraling
Officiele reactie van Atag 12-10-2022

Beste heer / mevrouw,

Wat leuk dat jij gekozen hebt voor Hisense, daarbij ook een positieve review, dat zien wij natuurlijk graag!
Fijn om te lezen dat jij zo tevreden bent met de koel- vriescombinatie en de handige ijsdispenser.

i***************@h********** 06-10-2022

Aanraders

Geschreven voor: Hisense RS694N4TFE

Prachtig koel/vriescombi past geweldig in ons interieur . S,avonds glaasje wijn je ijsklontjes zijn klaar super blij mee

Officiele reactie van Atag 07-10-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor het achterlaten van deze positieve review.
Wat fijn om te lezen dat de koel- vriescombinatie zo goed bevalt.
Het mooie design staat vast prachtig in jouw keuken!

Diego 30-09-2022

energiezuinige americaanse koelkast en prachtig design

Geschreven voor: Hisense RS694N4TFE

Prachtige koel- vries combinatie, en voor een americaanse koelkast ook erg zuinig qua verbruik.

Pluspunten

• zuinig
  • mooi

Officiele reactie van Atag 03-10-2022

Beste Diego,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Leuk om te lezen dat je tevreden bent over de uitstraling en werking van de koelkast.
We wensen je veel koelplezier toe.

Marijke

l**********@g******** 12-09-2022
Geschreven voor: Hisense RS694N4TFE

Dit is mijn 2e review omdat ik met de 1e koelvriescombinatie pech had. Hij maakte een geluid van 50 dB en sloeg de hele dag aan. De verkoper reageerde niet op mijn klacht maar Hisense meteen en binnen een week stond er een nieuwe koelvriescombinatie. Er bleek daadwerkelijk iets kapot te zijn.
De nieuwe is perfect; nagenoeg geluidloos. Koelt prima. Groenten blijven langer vers. Mooi design. Zeer tevreden dus!
Officiele reactie van Atag 13-09-2022

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor deze nieuwe update. Erg fijn om te lezen dat je niet alleen zo tevreden bent met de nieuwe koel/vries maar ook met onze service.

Wij wensen je veel koelplezier toe.

Met vriendelijke groet, Femke

g*******@h********** 04-09-2022

Zeker een aanrader

Geschreven voor: Hisense RS694N4TFE

Schitterende koel vries combinatie , strak en werkt uitstekend.
Echt een aanrader!

Pluspunten

• inhoud
  • werking
  • uiterlijk

a**********@h********** 24-08-2022

Aanrader

Geschreven voor: Hisense RS694N4TFE

Goede prijs kwaliteit verhouding een mooie koelvries combinatie voor relatief weinig geld

Erg blij mee 08-08-2022

Erg blij mee

Geschreven voor: Hisense RS694N4TFE

Wat een goede aankoop hebben wij gedaan met deze Amerikaanse koelkast. We hebben niet zo'n grote keuken maar hij staat absoluut niet in de weg. Ook de gemoffelde zijkanten maken het stijlvol. De 42 decibels aan geluid vallen echt reuze mee en zijn totaal niet irritant. Hiervoor hadden wij een inbouw koelkast en nog een vriezer erbij, en allebei de apparaten kunnen de deur uit want het past er gewoon in. Fijn met dispenser en ijsmaker zonder waterleiding aansluiting, dus geen gedoe met aansluiten en filters vervangen. Kortom wij zijn er heel blij mee. Hopen dat hij lang mee mag gaan.

Pluspunten

• stijlvol
  • veel ruimte
  • weinig lawaai

g**********@g******** 06-08-2022

Super product

Geschreven voor: Hisense RS694N4TFE

Een prachtig, zwart design wat perfect in onze keuken past. Makkelijk in gebruik, lekker veel ruimte in het koel- en Vries gedeelte. Makkelijk verplaatsbaar door middel van wieltjes. Gisteren ontvangen, nu al heel erg blij mee!!

• Ruimte
  • Koeling / vriezen
  • Gebruiksgemak

Veenema 01-07-2022

Amerikaanse koelkast

Geschreven voor: Hisense RS694N4TFE

Zeer stil wij zijn erg tevreden ook de service van de fabrikant bij vragen zijn uitstekende
Prijs kwaliteit zeker een aanrader

Pluspunten

• Ijsblokjes houder in deur
  • Water tank zonder vaste aansluiting

Minpunten

• Nog niet ontdekt

h**********@g******** 28-06-2022

Prijs/ kwaliteit is goed

Super apparaat !
Veel ruimte
Ijsblokjes automaat werkt prima en is geen luxe
Bediening is eenvoudig en duidelijk
Installatie was goed verzorgd en wielen onder koelkast is makkelijk voor verplaatsen

L.Hermsen 25-05-2022

Prachtige koelvriescombinatie maar helaas met veel geluid

Geschreven voor: Hisense RS694N4TFE

Ik heb dit product gekozen vanwege de mooie strakke vormgeving. Ik ben heel tevreden over de indeling van de koel- en vrieskast. De groenten blijven in de 2 onderste laden langer vers. In de deur zitten meerdere mogelijkheden om flessen en kleinere potjes te zetten. De Icedispenser werkt prima en is mooi in de deur weggewerkt.
De reden dat ik geen 9 0f 10 heb gegeven zit hem alleen in het brommende geluid bij het aanslaan; dat varieert van 44-48 dB en duurt erg lang voordat hij weer afslaat. Ik heb dit gemeld bij de winkel waar ik het heb gekocht, maar zal dit ook bij HISENSE zelf melden. Tussen door hoor je het apparaat nauwelijks, maar als hij eenmaal aanslaat kan het soms uren of dagen doorgaan voordat hij een keer afslaat.

Pluspunten

• vormgeving
  • indeling
  • auomatisch ontdooien
  • mooie donker antractiet kleur

Minpunten

• Geluid van 42-48 dB bij aanslaan
  • Staat soms hele uren te brommen

Jelle Luyten 25-05-2022

Stijlvolle Amerikaanse koelkast

Geschreven voor: Hisense RS694N4TFE

Mooie, kwaliteitsvolle koelkast en diepvriezer voor een betaalbare prijs. Goede indeling van de vakken en ruime plaats om alles in op te bergen. Ook het geluid dat dit toestel maakt is zo goed als niets en dus zeer aangenaam als je een open keuken hebt. Tot een paar dagen geleden had ik nog nooit gehoord van het merk Hisense. Zeer blij met deze aankoop!

• Prijs
  • Indeling vakken
  • Materiaal is +++++

Fem 15-05-2022

Bevalt zeer goed

Geschreven voor: Hisense RS694N4TFE

Mooi product. Handig omdat er geen waterleiding aangesloten hoeft te worden. Geeft fijn gekoeld water, ijsblokjes en crushed ijs. Heel blij mee.
Bij plaatsing bleken er meerdere kleine deukjes te zitten en een barstje in het waterreservoir. Dit wordt (als het goed is kosteloos) opgelost.

Pluspunten

• Ruim, prima indeling (5 pers. huishouden)
  • Mooi design, zijkanten zijn zwart
  • Waterreservoir, dus geen leiding nodig

Monique dominikus 12-05-2022

Beste aankoop van het jaar!

Geschreven voor: Hisense RS694N4TFE

Deze koelkast is nu 2 weken in gebruik en hij is ideaal. Veel opberg ruimte, zeer mooie uitstraling, degelijke kwaliteit, een pluspunt voor ons dat tie niet op de waterleiding hoeft aangesloten te worden. En de ijs/water dispenser werkt super.
De Amerikaans koelkast hoor je bijna niet.
We hadden nog nooit van het merk gehoord en zijn daarom blij verrast, en top dat je na registratie een van totaal 5 jaar krijgt 🤩

Pluspunten

• Designs
  • Ingebouwde waterreservoir
  • Ijsblokjes machine
  • De ruimte