Philips FlexHead MyEssence StyleBoard - Reviews

title-opwarmtijd
1 min. opwarmtijd
Functies
variabele stoom, ingebouwde hanger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 11 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips FlexHead MyEssence StyleBoard op Kieskeurig.nl.

bokje 24-06-2018

handige stomer

Geschreven voor: Philips FlexHead MyEssence StyleBoard

Voor mijn verjaardag kreeg ik dit toestel omdat ik niet graag strijk. Het maakt de kleren makkelijk en snel kreukvrij en geeft het nog een lekker fris geurtje ook. Een aanrader voor wie weinig tijd heeft.

Pluspunten

• snel
  • makkelijk

Jobikky 03-02-2020

Goede aankoop met goede prestaties

Geschreven voor: Philips FlexHead MyEssence StyleBoard

Het is een goede aankoop met goede prestaties. Stoomt perfect en verwijderd snel en makkelijk kreukels uit kleding. Door de mogelijkheid om geur toe te voegen is de stomer ook als opfrisser te gebruiken.
Het apparaat is snel op temperatuur dus snel bruikbaar.
Is een echte tijdbespaarder. Ik gebruik mijn strijkijzer alleen nog maar voor de spijkerbroeken.
Enige nadeel is dat het styleboard niet in hoogte instelbaar is, wat ergonisch niet handig is. Je moet gebukt werken. Zet hem daarom op een verhoging als ik hem gebruik.

KarinGroot 10-07-2018

Geen stijkijzer meer nodig en frist kleding goed op!

Geschreven voor: Philips FlexHead MyEssence StyleBoard

Heb dit apparaat een maand in gebruik nu. Het scheelt me vervelend strijkwerk doordat het kreukels uit van allerlei materialen goed verwijdert (bijvoorbeeld katoen, linnen of viscose). Ik gebruik mijn strijkijzer eigenlijk niet meer sinds ik dit apparaat heb. Het is heel fijn dan ik niet steeds een strijkplank hoef op te zetten maar gewoon dit apparaat erbij kan pakken.

Een bijkomend voordeel is dat het ook muffe geurtjes uit kleding kan verwijderen. Ik stoom bijvoobeeld zomer trenchoats die de hele winter in de kast hebben gehangen en ze ruiken weer fris en ze zijn ook nog eens kreukvrij.. Normaal bracht ik jassen en bepaalde wollen kleding naar de stomerij maar met dit apparaat kan ik ze zelf makkelijk opfrissen.

Ik zou dit apparaat zeker aanraden.

Pluspunten:
- Het verwijdert kreukels zeer goed. Zeker in combinatie met de hittebestendige handschoen kan ik snel en makkelijk een blouse of jas behandelen bij moeiljke stukken zoals kragen en mouwen.
-het verwijdert geurtjes
-je kunt er je favoriete geur aan toevoegen door bv. etherische olie in het speciale geurbakje te doen
-Je kunt er wollen kleding of andere kledingstukken mee opfrissen die niet in de was mogen

Minpunten-
-Het apparaat neemt redelijk wat plaats in doordat het niet opvouwbaar is oid. Hierdoor een sterretje minder bij design en gebruiksgemak
- Ik vind het wel jammer dat de geutjes uit de stomer niet heel lang blijven hangen in mijn kleding; al ruikt het wel lekker tijdens het stomen zelf
-De plank is redelijk kort hierdoor hang ik vaak mijn wat langere kledingstukken toch nog tegen een deur om ze goed te kunnen behandelen.Hierdoor een sterretje minder bij design en gebruiksgemak.

delphy015 10-07-2018

Geen stijkijzer meer nodig en frist kleding goed op!

Geschreven voor: Philips FlexHead MyEssence StyleBoard

Ik zou dit apparaat zeker aanraden.

Pluspunten:
-het verwijdert geurtjes

Minpunten-

dammer 03-07-2018

Werkt goed en bespaart veel tijd

Geschreven voor: Philips FlexHead MyEssence StyleBoard

Ik heb dit apparaat een aantal weken in gebruik en over het algemeen ben ik er positief over. Het is zeker handig om snel plooien e.d. uit je kleding te krijgen en zorgt ook voor een frissere geur. Voor de kleding die niet erg vies is, is dit echt top. Scheelt een was- en strijkbeurt, dus tijd en kosten. Ik had snel door hoe het werkte, dus het is eenvoudig in gebruik. Wel is het een vrij groot apparaat, maar gelukkig heb ik er plek voor in het washok. De bijgeleverde handschoen is voor mijn (mannelijke) hand eigenlijk te klein, hiermee lijkt niet echt rekening te zijn gehouden. Al met al vind ik dit zeker wel een aanwinst, onder andere voor mannen zoals ik die niet van het wassen en strijken houden!

Pluspunten

• Werkt goed
  • Werkt snel
  • Eenvoudig in gebruik

Minpunten

• Vrij groot apparaat
  • Handschoen is vrij krap voor een mannenhand

Miriiii 02-07-2018

Top stomer!

Geschreven voor: Philips FlexHead MyEssence StyleBoard

Een week in gebruik en nog steeds helemaal tevreden!
Heel makkelijk om het in elkaar te zetten en super eenvoudig in gebruik! Dit zal je outfit in een handomdraai gladstomen! Love it!

MarielleWinden 01-07-2018

Super snel en makkelijk

Stoomgenarator van Philips.

Wat een prachtig design.
Hij is uiterst makkelijk om in elkaar te zetten. Hij is wel groter dan verwacht.

Mijn man heeft hem in gebruik vanwege de vele overhemden. Hij moest er zelf nog even aanwennen.
Maar oefening baart kunst uiteindelijk. Ik had liever twee zilveren handschoentjes gehad ipv 1. Ook geen idee of je deze los kan kopen?

Maar nu we hebben een tijdje in huis hebben wordt hij steeds vaker gebruikt. Vooral de korte opwarmingstijd is echt een pre.
De blouzen en polo’s worden er erg veel op de philips stomer gestoomd. De jurkjes gaan er ook super op.

Ik had graag wel een kinderbeveiliging op gewild omdat de stomer aanblijft als je hem weer ophangt.
Maar al met al zou ik hem zeker aanbevelen. Hij is super snel opgewarmd en in gebruik ook zeer makkelijk.

Pluspunten

• Super snel verwarmd
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• 1 handschoen
  • Kinderbeveiging

Jerreke 30-06-2018
  • Product gekregen

Handig in gebruik en lekker snel

Geschreven voor: Philips FlexHead MyEssence StyleBoard

Het is een enorm gemakkelijk te gebruiken toestel.
Eenmaal ingeplugged en opgezet warmt het snel op zelf op de hoogste stand.
Het is zeker niet moeilijk in gebruik en alles wijst zichzelf uit.
Hier wordt het voornamelijk gebruikt voor snel enkele kledingstukken kreukvrij te krijgen.
Verwacht wel niet dat je er volledige wasmachines mee doet want daarvoor is een traditioneel strijksysteem toch nog net iets makkelijker.
Wat wel mee te nemen is als je het wil aanschaffen is dat het niet enorm compact is.
Een leuk extratje is dat je een geurtje kan toevoegen, ik heb het zelf nog niet gebruikt maar zal dit in de toekomst zeker doen..

Pluspunten

• Snel opgewarmt
  • Makkelijk in gebruik
  • ideaal voor de kleine klusjes

Minpunten

• nogal groot toestel

Steenstra 30-06-2018

Prima stoom/strijk apparaat

Geschreven voor: Philips FlexHead MyEssence StyleBoard

In het begin was het even wennen hoe dit apparaat te gebruiken maar nu willen we niet meer anders! Super eenvoudig de lastigste kreuken uit je kleding.

Belangrijk bij dit apparaat is dat je van onder naar boven werk en je je kleding een klein beetje strak houdt tegen de “plank”.
Voor kleding dat iets langer is kan dit een uitdaging zijn omdat het apparaat niet in hoogte verstelbaar is.
De hoeveelheid stoom wat uit het apparaat komt kan je zelf instellen. Ook is het super fijn dat je iets van je eigen parfum aan de stoom kan toevoegen waardoor je kleding heerlijk gaat ruiken.
Wij zijn super tevreden en merken dat we hem erg veel gebruiken, het werkt namelijk makkelijk en snel.

Pluspunten

• Snel op temperatuur
  • Eenvoudig te bedienen
  • Strak design

Minpunten

• Niet in hoogte verstelbaar

Milly40 29-06-2018

Groot ergonomisch toestel

Geschreven voor: Philips FlexHead MyEssence StyleBoard

Ik ben zeer tevreden met deze steamer van Philips. Zeer praktisch en makkelijk te bedienen.
Onmiddelijk resultaat door eenmalig met de michte handvat over te gaan...

Pluspunten

• Ergonomisch
  • Direct resultaat
  • Lichte handvat

WendyM77 28-06-2018

Dit product maakt van strijken een aangename klus

Geschreven voor: Philips FlexHead MyEssence StyleBoard

De Philips ComfortTouch Plus Kledingstomer is handig te gebruiken. Hij warmt snel op , snel en eenvoudig heb je je kleding mooi gestoomd. Eerst is het wat zoeken in welke positie je het kledingstuk best hangt om gemakkelijk te stomen, maar eens je ermee weg bent wordt het vrij eenvoudig. De Flexihead zorgt voor een snelle en eenvoudige handeling bij het stomen. Je bergt hem ook makkelijk weer op. Met MyEssence kan je je kleding lekker doen ruiken.

Pluspunten

• Makkelijk op te bergen
  • Warmt snel op
  • Hanidg in gebruik door Flexihead

Minpunten

• Hoogte mag iets hoger

SabineG 27-06-2018

Makkelijk en handig

Geschreven voor: Philips FlexHead MyEssence StyleBoard

De stomer is heel makkelijk in gebruik. Het waterreservoir kan je afnemen en onder de kraan vullen. De stomer warmt vrij snel op en stoomt echt wel goed. Je hangt het te stomen kledingstuk ofwel op een hanger aan de machine ofwel leg je het op een tafel of strijkplank. Je kan er makkelijk overheen gaan met de stomer en in een wip zijn je kleren weer kreukvrij en fris gestoomd. Je kan er ook een geurtje aan toevoegen als je wil, maar het is niet echt nodig. De kledingstomer is vrij groot, maar het is dan ook wel handig dat je je niet hoeft te bukken om het te gebruiken.

Pluspunten

• Warmt snel op
  • Waterreservoir kan je afhalen om te vullen
  • Doet wat het moet doen

RalphM 27-06-2018

Voor de kleine klusjes

Geschreven voor: Philips FlexHead MyEssence StyleBoard

Deze kleding stomer is fijn voor een enkele blouse of shirt. Je hangt het aan de hanger, en strijkt alle plooien glad. Ook geurtjes en wat vuil kan je ermee verwijderen, de stoom verwijderd de geurtjes. De bijgeleverde handschoen voorkomt dat je je vingers brandt, en de watertank is zo groot dat je niet constant hoeft te vullen. Enig nadeel, hij is groot en log en slecht op te bergen

Fripeet 26-06-2018

Fijn apparaat!

Geschreven voor: Philips FlexHead MyEssence StyleBoard

De stomer heeft niet veel tijd nodig om op te warmen, is makkelijk in gebruik en doet wat hij moet doen: delicate kledingstukken opfrissen en kreukvrij maken. Dat scheelt voor mij een flink aantal ritjes naar de stomerij! Een leuke bijkomstigheid is bovendien dat je zelf een geur aan de stomer kan toevoegen. Ik heb een geur van Rituals toegevoegd. Het enige nadeel dat ik kan noemen is dat de stomer iets groter is dan verwacht.

Pluspunten

• De stomer doet wat hij moet doen.
  • De stomer warmt snel op.
  • De stomer is makkelijk in gebruik.

Minpunten

• De stomer is iets groter dan verwacht.

Aal11 22-06-2018

Handig apparaat maar wel erg groot

Geschreven voor: Philips FlexHead MyEssence StyleBoard

De stomer werkt uitstekend!
Erg tevreden over de kwaliteit.
Het enige nadeel vind ik dat de stomer erg groot is en daardoor veel ruimte inneemt. Maar dat zijn bijna alle stomers.

Lisavk 21-06-2018

Eenvoudig en goed in gebruik

Geschreven voor: Philips FlexHead MyEssence StyleBoard

Als student heb ik een hekel aan strijken en is dit heerlijk om te gebruiken. Het is eenvoudig en geeft een goed en fris resultaat, plus het is een mooi design

Pluspunten

• Eenvoudig
  • Goed ruslaat
  • kleren zijn weer fris
  • mooi design

JanVE 21-06-2018

mooi en handig apparaat

Geschreven voor: Philips FlexHead MyEssence StyleBoard

Mooi design van het apparaat, daarnaast ook veel gebruiksgemak van, snel opgewarmd dus snel aan de slag. Ook qua onderhoud aan het apparaat weinig onderhoud aan.

kika 20-06-2018

strijkwonder

Geschreven voor: Philips FlexHead MyEssence StyleBoard

Ik strijk echt niet graag, maar met de kledingstomer gaat het zooooo gemakkelijk dat ik vergeet dat ik het eigenlijk haat.
Het toestel is compact en zeer gemakkelijk in gebruik. Na wat oefenen gaat het nu heel vlot en strijk ik alles met de stomer!
Het strijkbord had naar mijn gevoel iets breder mogen zijn, maar dan nog, het toestel is heerlijk om te gebruiken!

LNoppen 17-06-2018

Handig in gebruik maar vergt vaardigheid

Geschreven voor: Philips FlexHead MyEssence StyleBoard

Design ziet er fantastisch uit ! Handig in elkaar te zetten. Je hebt geen handleiding nodig om hem een eerste keer aan te zetten. Zeer logisch allemaal. Enkel het resultaat blijft uit. Ik maak precies meer kreuken dan er eerst waren... vergt toch wel wat handigheid om een goed resultaat te bekomen.

aawes 15-06-2018

Handig apparaat!

Geschreven voor: Philips FlexHead MyEssence StyleBoard

handig apparaat. kleding is snel weer fris en kreukvrij. Nadeel is dat het vrij groot is, maar dat zijn de meeste kledingstomers.