Tefal DT3053 Access Steam Pocket DT3053 Kledingstomer - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal DT3053 Access Steam Pocket DT3053 Kledingstomer op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

CBG 24-01-2023

Fijne stomer, doet zijn werk goed.

Fijn apparaat, doet zijn werk goed en snel. Hij is iets zwaarder dan ik had verwacht, maar niet storend en daarmee ook heel stevig. Kan ingeklapt worden, wat handig is voor vakanties/ trips. Krachtig genoeg om inderdaad kreukels uit kleding te stomen, hoewel kragen en boorden niet goed glad te krijgen zijn.

Pluspunten

• krachtig
  • snel warm

Minpunten

• kragen en boorden stomen is lastig

n***************@i********* 23-01-2023

Handzaam apparaat om kleding snel op te frissen!

Wat een fijn en handig apparaat. Warmt snel op en is zeer compact! Gebruik het regelmatig om kleding, veelal delicate stoffen, snel op te frissen en kleine kreukels te verwijderen. Het is zeker niet te vergelijken met een strijk apparaat daar is het niet krachtig genoeg voor.

Pluspunten

• Handzaam formaat
  • Snel opgewarmd

Minpunten

• Niet te vergelijken met strijkijzer

Jolanda 22-01-2023

Fijne kledingstomer

Fijne kledingstomer. Makkelijk in gebruik. Fijn dat er ook een borstelopzetstukje bij zit.

Gerda 22-01-2023

Fijne stomer

De schone was hing inmiddels droog op het wasrek en ik had tijd (en zin) om het op te ruimen. Met deze kledingstomer kreeg ik de kreukels en moeiteloos uit. Ook om kleding na het dragen op de frissen is de stomer ideaal. Bij het water deed ik een scheurtje linnenwater en mijn kleding rook weer heerlijk., alsof het zo uit de wasmachine kwam.
Het apparaat is erg makkelijk te gebruiken. Je hoeft niet lang te wachten tot hij warm is. Het snoer zit me som een beetje in de weg, maar dat maakt de stomer niet minder effectief. Wel zit er klittenband aan zodat het snoer gemakkelijk op te ruimen is.

Pluspunten

• snel warm

LindaK 22-01-2023

Compact, makkelijk meenemen

Ideaal om bijvoorbeeld de oksels nog snel te stomen voor je je kleding aantrekt, omdat bij lage temp wassen niet alle bacterien gedood worden. Voor wat het strijken ermee is het wat onhandig door het kleine oppervlak trek je snel kreukels in de kleding. Het reservoir is vrij klein waardoor je vaak moet bijvullen.

Pluspunten

• compact
  • snel warm
  • dood bacterien

Minpunten

• verwijderd kreukels niet heel goed

Vaya_1 20-01-2023

Handig klein toestel, kreukloos in een mum van tijd

Een klein, maar behoorlijk handig apparaart. Tot nu geen ervaring gehad met kledingstomer. Ben verkocht. Mooie jurkjes, overhemden en pakken van mijn zoon zijn in een makkelijke manier kreukloos en zelfs opgefrist. Het meest entusiast ben ik over het stomen van de gordijnen. Gewassen gordijnen zijn crime voor strijken. Maar de de kledingstomer is geen moeite om ze mooi strak te krijgen.
Wat ik eventueel zou veranderen is een wat langere snoer.

Pluspunten

• krachtig
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• snoer iets te kort