Philips Lumea Advanced BRI924 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 11 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Lumea Advanced BRI924 op Kieskeurig.nl.

thats_wendy 20-01-2021

Aangenaam verrast.

Geschreven voor: Philips Lumea Advanced BRI924

Welke dame zou nu met behaarde beentjes willen lopen. Alle studio's waar je kunt /mag laseren zijn i.v.m. de pandemie gesloten, dus dan moet je wel op zoek gaan naar oplossingen. Ik had al vele goede verhalen gehoord over dit product van Philips en ben toen overstag gegaan. Ik heb het nu 2x gebruikt en merk nu al een groot verschil. Uiteraard gaat het iets langzamer dan een studio, maar het functioneert prima!
Ik kan het een ieder aanraden en denk dat dit de beste aankoop uit 2020 is geweest.

Neletje 03-01-2021

Voorlopig (nog) niet het gewenste resultaat

Geschreven voor: Philips Lumea Advanced BRI924

Ik heb dit toestel intussen 4 keer gebruikt met telkens 2 weken ertussen, zoals wordt aangeraden. Ik merk echter voorlopig te weinig resultaat. Zowel benen, oksels als bikinilijn zijn nog ver van haarvrij. Ik hou nog even vol, want het lijkt wel iets te minderen of vertraagd te groeien, maar voorlopig dus nog niet echt tevreden van m’n aankoop :-(.

Anoniem 05-11-2020

Werkt zoals verwacht

Geschreven voor: Philips Lumea Advanced BRI924

Ontharingsapparaat is eenvoudig in gebruik als je de gebruiksaanwijzing goed hebt gelezen. Alleen de app is niet gebruiksvriendelijk en erg lastig in gebruik waardoor je niet het schema hebt zoals verwacht is

Lallie 16-10-2020

Inefficace et lent à utiliser

Geschreven voor: Philips Lumea Advanced BRI924

Je suis déçue de mon achat. Cela fait plusieurs séances que j'utilise le lumea à la fréquence recommandée que je suis par l'application et sur contraste poil/peau normalement efficace (peaux clair avec poils foncés).
Toutefois, je ne vois pas (très peu) de résultat. J'ai du repasser au rasoir pour préparer mes séances lumea (bonjour les poils noirs qui repoussent tout de suite) après des années à utiliser un épilateur éléctrique (bonjour la douleur quand je m'y remet).
Contrairement aux autres commentaires, je ne trouve pas l'appareil facile à utiliser. Il faut déclencher chaque flash en appuyant sur un bouton. Il y a un temps d'attente de plusieurs secondes entre les flash, ce qui augmente considérablement la durée d'une séance.
J'ai vu d'autres appareils qui permettaient de flasher en continu et également avec détecteur qui signale si l'on passe 2 fois sur la même zone. Ce sont deux charactéristiques à ne pas négliger lorsque l'on fait son choix.

Personne lambda 07-10-2020

Déçue

Geschreven voor: Philips Lumea Advanced BRI924

J'ai utilisé cet appareil pour les aisselles, le maillot et le ventre. J'arrive à ma 4ème séance mais je ne vois aucun changement...
Mes poils des aisselles repoussent très vite (beaucoup plus vite que quand je les enlevais à la cire).

Emlo 03-08-2020

Strawberry blond haar helaas niet geschikt

Geschreven voor: Philips Lumea Advanced BRI924

Lang gespaard om deze eindelijk te kunnen kopen. Had gehoopt dat op basis van de omschrijving (blond en donkerblond in combinatie met een hele lichte huid) dat dit goed zou werken. Helaas behoor ik tot de kleine groep waarbij geen verschil merkbaar is na 4 behandelingen. Echt jammer.

Alison14 02-08-2020

Comme si je n’avais rien fait

Geschreven voor: Philips Lumea Advanced BRI924

Je suis plutôt déçue de ce produit . J’ai suivi les conseils, les dates ,... essayé à plusieurs endroits ( jambes , aisselles , bras , maillot ,...) et ... aucun résultat , idem qu’avec un rasoir .. repousse identique

Vatje 26-07-2020

Hier ben ik heel blij mee!

Geschreven voor: Philips Lumea Advanced BRI924

Na lang getwijfel toch maar deze Phillips Lumea aangekocht en nog geen moment spijt van gehad. Ik ben heel tevreden met het resultaat na 4 maal gelaserd te hebben. Vooral oksels zijn bijna haarloos, benen veel minder beharing enkel bikini een minder resultaat maar blijf toch door laseren. Stevig, mooi en makkelijk in gebruik! Ook superhandig met de app, waar je herinnert wordt wanneer een volgende laserbeurt nodig is. Top!

Mani64728 23-07-2020

Top maar

Geschreven voor: Philips Lumea Advanced BRI924

Het duurt heel lang tot de benen gelaserd zijn omdat het te langzaam is en ik moet alleen voor boven benen twee keer wachten omdat het te warm word maar de ipl helpt wel ik ben bijna haarloos op de benen en gezicht ik kan het wel aanraden

Kellebelle95 16-07-2020

Fijn product

Geschreven voor: Philips Lumea Advanced BRI924

Ik ben heel tevreden van de Philips Lumea. Ik heb hem nu 3x gebruikt en merk stilaan een verminderde haargroei, vooral op mijn benen. Het is makkelijk te gebruiken, enkel met mijn onderbenen heb ik soms wat moeilijkheden omdat het gehele oppervlak van de Lumea contact moet hebben met de huid, wat niet altijd even makkelijk is rond de knie, enkels en scheenbeen.

Cavaro 06-07-2020

Niet verwacht, het werkt echt.

Geschreven voor: Philips Lumea Advanced BRI924

Vond het product best aan de prijs. Dan is het wel van belang dat het ook werkt.
Er was direct na de eerste keer al resultaat, haartjes blijven langer weg en het aantal is ook veel minder geworden.
Het kost even wat moeite, maar nu hoef ik de volgende behandeling pas over 4 weken te doen.

Anoniem 29-06-2020

IPL je merkt het al snel

Geschreven voor: Philips Lumea Advanced BRI924

Ik heb hem nu net iets meer dan een maand en ben al zeer tevreden. Het is pijnloos en merk nu al iets resultaat. Ook is er een super makkelijke app te downloaden die precies bij houdt wanneer je weer aan de slag moet.

Daansu 14-06-2020

Ik ben nog niet overtuigd

Geschreven voor: Philips Lumea Advanced BRI924

Dit apparaat aangeschaft voor mijn dochter, zij is 15 jaar en heeft stevige beharing op haar onderbenen. Er gebeurt wel wat, maar er is ook veel jeuk/irritatie
Vandaag de 4e behandeling....doen we iets fout wellicht?

Yessica 10-06-2020

Werkt niet

Geschreven voor: Philips Lumea Advanced BRI924

ik hem hem nu al 6 keer gebruikt. Maar werkt totaal niet. Zonde van het geld. me haren komen even hard terug. Doet zeer enorm zeer onder me oksel als ik lezer. Benen voel ik niet eens.

Brigit1974 10-06-2020

Werkt net zo goed als ipl in salon

Geschreven voor: Philips Lumea Advanced BRI924

Werkt net zo goed als ipl in salon! Eenvoudig in gebruik.
Wat ik jammer vind is het kleine oppervlak; had iets groter gekund. Tevens vind ik het jammer dat je tussen iedere flitsbeurt een aantal seconden moet wachten.

Anoniem 05-06-2020

hopelijk blijven de haartjes allemaal langer weg

Geschreven voor: Philips Lumea Advanced BRI924

Ik heb het apparaat online gekocht met m'n verjaardagskorting. Onmiddellijk de eerste maal gebruikt toen het toestel toekwam. Wat ik onmiddellijk merkte, was dat de haartjes merkelijk veel zachter zijn als ze terug groeien (na het scheren - men moet telkens eerst scheren alvorens de behandeling). Na de derde behandeling zag ik al een merkbaar verschil, + de plaatsen die ik wat nonchalanter had gedaan groeiden wat sneller. Ik heb gisteren de 4e behandeling gedaan, en zou volgens de app nu goed moeten zitten voor 6 weken. let's see! De aangegeven tijden in de app haal ik wel niet, maar dit zou er aan kunnen liggen dat m'n mannenbenen wat volumineuzer zijn...
ik hoop nu enkel dat de haartjes ook minstens 4 weken (hopelijk 6!) wegblijven; want dan vind ik de langere tijdsbesteding best gerechtvaardigd.
Als ik grote stukken been doe, begint het apparaat soms wel warm te lopen. het schakelt zichzelf dan in "veiligheidsmodus" tot het terug wat afgekoeld is.

MarreIsa 01-06-2020

Werkt prima!

Geschreven voor: Philips Lumea Advanced BRI924

Ik vind het een goed product. Ik heb nu al mijn herhaal behandelingen er op zitten. Onder mijn oksels en benen zag ik na 3 flitsbehandelingen al resultaat. Wel groeide er nog haren maar in vele mindere maten. Op mijn bikinilijn heeft het iets lager geduurd. Zeker het geld waard. Alleen vond ik het lastig om de achterkant van mijn bovenbenen te laseren. Ook heb ik de eerste keer gelasert in stand 3 daarna alles op stand 4. Stand 5 was voor mij te pijnlijk.

EvaS86 30-05-2020

Tevreden

Geschreven voor: Philips Lumea Advanced BRI924

Ik heb het apparaat nu 4 keer gebruikt. De haartjes zijn niet weg maar ze zijn zeker een stuk dunner en zachter . Ook hoef ik veel minder vaak te scheren. De resultaten van nu zijn ongeveer gelijk met toen ik tot een half jaar geleden professionele IPL behandelingen kreeg (10keer geweest). Tot nu toe erg tevreden en hoop dat de resultaten nog beter worden na veelvuldig en consequent gebruik

PetraJeanne 29-05-2020

Handig in gebruik

Geschreven voor: Philips Lumea Advanced BRI924

Werkt goed en vlot. Supergemakkelijk dat je aan het knipperlicht ook ziet wanneer de lamp goed op je been staat (of niet dus ;-)

Wendela78 24-04-2020

Doet niks bij mij ondanks lichte huid/donker haar

Geschreven voor: Philips Lumea Advanced BRI924

Na 4 behandelingen oksel, benen en bikini geen enkele haar minder. Terwijl mijn huid en haartype zeer geschikt zouden moeten zijn.