Virtufit Low Entry Bike 1.2i Hometrainer - Gratis trainingsschema - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Virtufit Low Entry Bike 1.2i Hometrainer - Gratis trainingsschema op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

w*********@i********* 25-04-2023

Goed en betrouwbaar

Ik heb het product gekocht omdat ik moest revalideren na een operatie. De hometrainer is zeer snel geleverd en geplaatst. De monteurs waren deskundig en behulpzaam. Het product is van goede kwaliteit, stabiel en heeft een duidelijke gebruiksaanwijzing.

Pluspunten

• Duidelijk
  • Gevarieerd

d*******@k********* 25-04-2023

Bevalt goed.

Geweldige fiets voor revalidatie, met de lage opstap. Comfortabel zadel en fijn fietsen. Verschillende programma voor de conditie. Ik heb alleen geen gratis trainingsschema ontvangen.

Pluspunten

• lage opstap

l********@t********* 24-04-2023

Aanrader voor cardio patienten

Ideale hometrainer voor cardio training , lage instap en perfecte positie , draait zeer vlot en geruisloos , een aanrader en een snelle en correcte levering is ook pluspunt .

Pluspunten

• Geruisloos
  • Vlot draaiend
  • Gemakkelijke montage

Minpunten

• Nog geen gevonden

Walter 24-04-2023

Een aanrader voor jong en oud bij normaal gebruik

Een redelijk eenvoudig in elkaar te zetten hometrainer. De hometrainer Is vrijwel geluidloos bij gebruik, alleen na ongeveer 3 weken een raar geluid tijdens gebruik, na enig speurwerk kon ik het zelf verhelpen door de linker trapper iets steviger aan te draaien wat inderdaad bleek te werken.

Ik heb voor deze hometrainer gekozen omdat hij een lage instap heeft wat prettig is i.v.m. last van heupartrose en deze lage instap is ideaal voor bij het herstel straks na mijn heupoperatie.

Kijkend naar de prijs en stevigheid materiaal en eerder genoemde lage instap een prima keuze en ik heb absoluut geen spijt dat ik deze hometrainer heb aangeschaft. Bij normaal gebruik een aanrader voor jong en oud.

Pluspunten

• Lage instap
  • Leuke prijs
  • Oogt goed

Minpunten

• Irritant geluid na 3 weken door losraken trapper

o*****@g******** 24-04-2023

Virtufit low entry bike 1,2i

Een stabiel en stevig apparaat dat redelijk eenvoudig in elkaar te zetten is.
Is vrijwel geluidloos bij gebruik, alleen na ong. 2 weken een raar geluid tijdens gebruik, na enig zoekwerk op internet bleek dat ik niet de enige was die hier last van had maar het te verhelpen was door de trappers nog iets steviger aan te draaien wat inderdaad bleek te werken.
Voor de rest tevreden over de keuze voor deze hometrainer.
Ik heb tevens voor deze hometrainer gekozen omdat hij inderdaad een lage instap heeft wat prettig is bij het herstel straks na mijn knieoperatie.

Pluspunten

• Stevig, stabiel
  • Geluidloos
  • Lage instap

Minpunten

• Geluid na 2 weken, gelukkig wel verholpen