TP-Link TL-PA4010P KIT V5 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de TP-Link TL-PA4010P KIT V5 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,5

Peter A. 14-02-2017

TP LINK poweradapter setup

Geschreven voor: TP-Link TL-PA4010P KIT V5

Ik heb kortgeleden deze TP link poweradapter aangeschaft om een stabiele internet verbinding naar de slaapkamer te realiseren. Het installeren was binnen twee minuten gedaan. De beide pluggen in een stopcontact in de buurt van elkaar geplaatst, knoppen indrukken en de installatie was klaar. Daarna eentje bij de router geplaatst en de andere op de slaapkamer. Snelheid is maximaal 100 Mbit, dus die 500 Mbit is alleen tussen de adapters zelf via de stroomkabel. Ik haalde maximaal 60 Mbit. Dat kwam doordat ik gebruik moet maken van een verlengkabel vanaf het stopcontact naar de Chromecast 2 bij de televisie. Voor het gebruik met een Chromecast 2 via ethernet is dat meer dan genoeg. Ik las veel negatieve reviews dus ik begon er sceptisch aan. Maar ik heb geen moment spijt van gehad. Dus voor mij een goede investering. Een aanrader.

Pluspunten

• Makkelijk te installeren
  • Toch goede snelheid met verlengkabel

Minpunten

• Nog niet gevonden

DWelten 06-03-2016
Geschreven voor: TP-Link TL-PA4010P KIT V5

De tp-link in gebruik voor itv van KPN voor op de slaapkamer. Het is helaas grote bras. De verbinding valt vaak weg en is te traag om vloeiend tv te kunnen kijken. Hakkel de hakkel. Niet kopen!

brianpostma 03-07-2015
Geschreven voor: TP-Link TL-PA4010P KIT V5

Ik kan de powerline modules van TP-link niet echt aanraden. Ze verliezen regelmatig de verbinding en alleen in en uit het stopcontact halen kan dan de verbinding weer herstellen. Dit is een bekend probleem waar meerdere klanten van TP-Link over klagen, echter komt TP-Link niet met een oplossing.

Ik ga weer terug naar mijn WIFI oplossing en deze kit gaat in de vuilnis ton, waar ze hoort. Geen TP-link producten meer voor mij.
bert2004 24-04-2016

Sorry, maar ik ken TP-Link als een betrouwbare en goedwerkende draadloze router, die iedereen kan aansluiten zonder vertragingen en krachtig draadloos signaal. Dit product kan minder zijn, maar dit geldt niet voor alles.

Bert Ettema 01-02-2015
Geschreven voor: TP-Link TL-PA4010P KIT V5

Super handig. Plug and play en snel! Letterlijk binnen enkele minuten was onze andere pc boven van internet voorzien. Aanradertje!