Nilfisk E 140.3-9 PAD X-TRA

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nilfisk E 140.3-9 PAD X-TRA op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

BeeDee 05-04-2018

Voldoet uitstekend.

Geschreven voor: Nilfisk E 140.3-9 PAD X-TRA

Enkele jaren gelede deze gekocht, voorheen had ik ook zo’n gele. Regelmatig problemen. Dit apparaat doet het uitstekend, bij terrasreiniger ging nog weleens verstopt zitten. (Hij draait dan niet meer in de rondte) Maar als je weet hoe je dat moet reinigen is dat zo verholpen. Ben dik tevreden met dit apparaat.
Enige minpunt is dat de slang in slagen blijft.

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Duurzaam

Minpunten

• Slang is stug

F. Batist 08-04-2015
Geschreven voor: Nilfisk E 140.3-9 PAD X-TRA

Gisteren besteld vandaag binnen gekregen.
Wat gelijk op valt een goede gebruiksaanwijzing.
Een stille motor, je voelt geen trillingen, Slang op haspel dat is ideaal, voelt stevig aan en veel mogelijkheden,
Je moet dit zelf ervaren, een ding weet ik zeker, je krijgt er geen spijt van.

Dees1961 16-03-2015
Geschreven voor: Nilfisk E 140.3-9 PAD X-TRA

Vorig jaar mijn terrassen nog schoongemaakt met een geleende gele K5... Wat een verschil met deze machine. Ik deed er nu een paar uren korter over en de terrassen waren nu wel goed schoon. Dat gele merk komt er bij mij nooit meer in! Alle meegeleverde accessoires, waaronder de terrasreiniger en vuilfrees, werken erg goed. Misschien dat de terrasreiniger iets te zwak is voor ernstig vervuilde grinttegels maar dat is dan ook het enige minpuntje, als het er al een is, wat ik kan vinden. De machine is redelijk stil t.o.v. andere merken, geen klachten van de buren gehad en dat is al heel wat... Over de levensduur kan ik natuurlijk niets schrijven, heb de machine pas een week maar heb er alle vertrouwen in. Deze krachtpatser is een echte aanrader zeker in combinatie met de leverancier VVS.

Verst-5-9010 12-03-2015
Geschreven voor: Nilfisk E 140.3-9 PAD X-TRA

Hogedrukreiniger gekocht op advies van de vakman bij mij om de hoek.
Was eigenlijk op zoek naar een goedkoper exemplaar omdat ze om de paar jaar toch stuk gaan. Verkoper vertelde dat dit bij de gele hogedrukreinigers normaal was maar dit bij deze blauwe niet gauw gebeurde.
Kreeg standaard 5 jaar garantie zonder poespas.
Bij thuiskomst gelijk aan de gang en resultaat was een dikke voldoende.
Wat een power en hij voelde degelijk aan.
Vakman had niet gelogen en ik was veel sneller klaar als met mijn oude machine.
Wat mij opviel ik had bij die gele altijd na een half uurtje pijn in me hand van pistool inknijpen en tintelend gevoel.
Nu geen pijn of tintelen.
Kortom een warme douche voor dit apparaat.

Jejukero 09-03-2014
Geschreven voor: Nilfisk E 140.3-9 PAD X-TRA

Gisteren binnengehad en direct even uitgeprobeerd.
Wat een toppertje zeg !!
140 bar, inductie motor wat minder geluid geeft dan de voorganger ( universeel motor) en wat heerlijk die 9 mtr slng met slanggeleider. Je kan netjes alle toebehoren opbergen en het apparaat laat zich makkelijk bedienen.
Ik ben er erg blij mee.