Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Dali SUB K-14 F op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

h**************@g******** 01-11-2021

Dali K14F? Salvador zou er jaloers op zijn!

Geschreven voor: Dali SUB K-14 F

Ik was al een tijdje aan het kijken naar een nieuwe subwoofer. De “ oude” , Klipsch KSW10, draaide alweer ruim 22 jaar mee en heeft naast verschillende front speakers gestaan!
Sinds een paar jaar ben ik de trotse bezitter van de Dali Rubicon 8 speakers als fronts. Deze gaan erg diep en de Klipsch kon dat niet meer aan. Ik heb diverse subs gehoord en getest. Er is heel wat op de markt maar vaak, in mijn beleving, teleurstellend. Ik ga nu niet in op alle merken, maar ik heb wel de sub van mijn voorkeur aangeschaft!
De Dali K14F! En……het is een echte aanrader! Als deze sub goed is gepositioneerd krijg je een prachtige volle bas te horen. Zelfs Naast de Rubicon 8!
Muziek speel ik in de Pure Direct mode van mijn Marantz. Een “toefje” sub maar hoofd zakelijk de R8! Maar bij films……..wow wat een geweldenaar deze sub!
Het geluid maakt dan enorme sprongen vooruit.
De constructie van de sub is dik in orde! Dat merk je direct. Mooi zwaar materiaal dat er voor zorgt dat niet de kast mee klinkt maar allen de 14” speaker/baspoort combinatie het geluid produceerd!
Het heeft wel even wat tijd gekost om de boel goed op elkaar af te regelen.
Maar……echt de moeite waard!

Pluspunten

• Degelijk
  • De bas!