Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Jabra Evolve 65 MS Stereo op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Arthur 22-03-2017

Zwakke mechanische konstruktie, gaat na een jaar kapot

Geschreven voor: Jabra Evolve 65 MS Stereo

Zit comfortabel. Redelijke geluidskwaliteit. Na ongeveer een jaartje normaal gebruik breken de uitschuifstukjes van de oorschelpen inwendig af, waardoor deze er een beetje bij bungelen. Bij onderzoek blijkt dat deze stukken van kunststof (van een paar mm dik en 7 mm breed) inwendig een aantal zwakke plekken vertonen (ingegoten metalen onderdeleeltjes) waardoor breuk na verloop van tijd onvermijdelijk is. Een inherent zwakke mechanische konstruktie, voor een dergelijk dure headset m.i. absoluut niet acceptabel. Dit had van metaal moeten worden gemaakt. Een absolute afrader.

Pluspunten

• Zit comfortabel

Minpunten

• Zwakke mechanische konstruktie
  • Gaat na ongeveer een jaar stuk
  • Veel te duur

Greyhound 05-03-2018

Ik heb deze headset nu ook ongeveer een jaar en ben (was) er heel blij mee. Geluidskwaliteit is prima en heel ruimtelijk. Plastic constructie is inderdaad zwak en zou van beter materiaal gemaakt moeten worden. Plastic is bij mij ook spontaan gebroken terwijl ik er niet eens mee reis of veel gebruik. Kwalitatief Uitermate Teleurstellende constructie dus. Weer het zoveelste dure wegwerp electronica speelgoeddingetje wat uit elkaar valt net nadat je garantie verlopen is. Zeker niet geschikt voor professioneel gebruik

Giuseppe Theuws 20-04-2020

Eens met de bevindingen hiervoor maar daarbovenop heb ik al een paar keur een nieuwe dongle aan moeten schaffen omdat die niets meer wilde doen. Niet zo duur maar onhandig als je veel reist. het zit comfort is goed in de onderdrukking van het omgevingsgeluid is prettig. Een ander minpunt is dat de jabra-software aan geeft dat je moet upgraden maar dat firmware op een gegeven moment niet meer toelaat om te upgraden, Om die reden kan ik zeggen dat er andere/beter zijn voor een lagere prijs.