Jabra Evolve 65 MS Stereo - Reviews

twee oorschelpen
Aansluitingen
bluetooth

Arthur 22-03-2017

Zwakke mechanische konstruktie, gaat na een jaar kapot

Zit comfortabel. Redelijke geluidskwaliteit. Na ongeveer een jaartje normaal gebruik breken de uitschuifstukjes van de oorschelpen inwendig af, waardoor deze er een beetje bij bungelen. Bij onderzoek blijkt dat deze stukken van kunststof (van een paar mm dik en 7 mm breed) inwendig een aantal zwakke plekken vertonen (ingegoten metalen onderdeleeltjes) waardoor breuk na verloop van tijd onvermijdelijk is. Een inherent zwakke mechanische konstruktie, voor een dergelijk dure headset m.i. absoluut niet acceptabel. Dit had van metaal moeten worden gemaakt. Een absolute afrader.

Pluspunten

• Zit comfortabel

Minpunten

• Zwakke mechanische konstruktie
  • Gaat na ongeveer een jaar stuk
  • Veel te duur
Geschreven voor: Jabra Evolve 65 MS Stereo

Greyhound 05-03-2018

Ik heb deze headset nu ook ongeveer een jaar en ben (was) er heel blij mee. Geluidskwaliteit is prima en heel ruimtelijk. Plastic constructie is inderdaad zwak en zou van beter materiaal gemaakt moeten worden. Plastic is bij mij ook spontaan gebroken terwijl ik er niet eens mee reis of veel gebruik. Kwalitatief Uitermate Teleurstellende constructie dus. Weer het zoveelste dure wegwerp electronica speelgoeddingetje wat uit elkaar valt net nadat je garantie verlopen is. Zeker niet geschikt voor professioneel gebruik