De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Jabra Evolve 80 MS Stereo op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

lgeleyns 08-07-2016

Eindelijk geconcentreerd werken

Geschreven voor: Jabra Evolve 80 MS Stereo

Ik werk sinds enkele maanden in een 'landschapsbureel' waar weinig rekening gehouden werd met akoestiek. Collega's die tot 15 meter van mijn bureel verwijderd zitten en met mekaar of in audio praten, lijken wel naast mij te zitten. Enorm storend en ik kon me echt niet meer concentreren. Niet om gewoon te werken en niet tijdens audioconferenties (die meestal in Engels of Duits verlopen). Ik was radeloos. Tot ik op deze headset stootte. Sinds 14 dagen in mijn bezit en het is een geweldige ervaring. Hij voelt in eerste instantie zwaar aan tegenover een gewone headset maar als je hem éénmaal op je hoofd hebt, voel je hem eigenlijk niet fel. Ik zou hem wel geen volle dag kunnen dragen, maar dat hoeft ook niet. De rust die je voelt binnenkomen van zodra je de ANC schakelaar verschuift is zalig. Je kan volledig in een cocon zitten, in audio conferenties of gewoon om een dossier af te werken. Je hoort nog wel andere mensen praten, maar het is zodanig op de achtergrond dat het hoegenaamd niet stoort. Ik ben 50+ en mijn oren/hersenen konden die storende geluiden echt niet meer uitfilteren maar sinds 2 weken is dat probleem verdwenen. Ik kom terug graag naar kantoor. Voordien probeerde ik echt maximaal van thuis te werken. Die behoefte heb ik nu niet meer.
Topproduct. Zeer goed en degelijk afgewerkt. Af te wachten hoe de duurzaamheid is bij frekwent gebruik. Ik maak me een beetje zorgen over de ANC schakelaar en de aansluiting van de kabel in de linkse schelp. Wat de schakelaar betreft, laat ik hem nu gewoon permanent aan staan om problemen te voorkomen.
Hoewel ik hem daarvoor zelden of nooit gebruik is de weergave van muziek zeer goed (is natuurlijk geen Bose) en de microfoon haalt het omgevingsgeluid er ook prima uit (collega's aan de andere kant horen alleen mij spreken).
Ik ben echt fan!