Western Digital WD Caviar Green

USB 2.0
LaCie Porsche Design USB 3.0 3TB

5,3

maxim 30-09-2015 Product paar dagen in bezit

echt zeer slecht , zondag besteld en blijkt niet meer leverbaar.

Ook geen tegen bericht van Mycom, terwijl deze op de site nog gewoon bestelbaar is.
Theo 12-07-2016

Dat Mycom niet op tijd levert heeft niets met kwaliteit schijf te maken. De review moet over de schijf gaan en niet over de leverancier!

Postbuc 26-05-2013 Product paar weken in bezit

Uitstekende disk voor in mijn mediaspeler, door het lage verbruik en de zeer bescheiden warmte-ontwikkeling.

Is daarnaast zowel compatible met mijn Win 7 64Bits en XP 32Bits PC. Werkt ook prima samen met Linux, dus iets van de schijf afhalen geeft ook geen enkel probleem.
hikmet24 08-09-2013

Hallo, ik had een vraag aan u:

Ik heb Win 7 32 bits en kan ik deze schijf dan gebruiken? Volgens mij moet dat geen probleem zijn maar toch wil ik ff vragen. Veder wil ik ook een mediaspeler aanschaffen. Alleen wat is handig.... Met 3 TB hd bestellen of hd apart en mediaspeler apart bestellen? Want ik ben nogal onzeker op dit gebied.. ik denk dat men gewoon een slecht merk hdd in het mediaspeler propt en dan verkoopt.... Want je weet niet wat voor soor hd erin zit. Ik hoor het van u , groetjes.

Wheeze_NL 04-11-2011 Product kwartaal in bezit

Prima schijf, gekocht met een Synology DS-411+.

Performed prima, geen last van hiks voorzover ik kan bepalen!
Erg gelukkig, jammer dat ze net 70 euro duurder zijn geworden

unica 21-10-2011 Product paar dagen in bezit

om de schijf als één 3 TB partitie überhaupt te kunnen gebruiken heb je én een 64-bit versie van Windows nodig (of een andere geschikt besturingssyteem) én een geschikte SATA-controller. Om op te kunnen starten van zo'n 3 TB paritie heb je EFI in plaats van een traditionele BIOS nodig. Die combinatie is nu nog vrij zeldzaam, maar over een jaar wellicht de normaalste zaak van de wereld.
Wheeze_NL 04-11-2011

Waarom geef je de schijf zo'n laag cijfer alleen omdat je pc niet aan de specs voldoet?

Michel_9 16-02-2012

Beste Unica,

is je oordeel voor de schijf gebaseerd op slechte prestaties van de schijf op op het feit dat een gemiddelde PC nog niet klaar is voor deze grote schijven?
Het laatste lijkt me niet aan de schijf te wijten, dus graag een objectieve waardering geven.

Michel

mynameisunique 04-03-2012

wat?! kan ik die schrijf niet eens aan me magnetron aansluiten?
Lutser, weet wat je koopt. Die 1 slaat zo ook nergens op.

Murdocki 25-06-2012

En bovenop alle andere opmerkingen:
Waarom maak je er dan niet 2 partities van: eentje van pak-em-beet 100 GB (een paar meer of minder maakt natuurlijk ook niet uit...) voor je opstart (BTW, 50GB is MEER dan genoeg als je Win7Pro64bit + Office2010 + al je andere tools op C zet en de rest gewoon op je 2e partitie) en de andere partitie van pak-em-beet 2,9 TB voor je opslag...

Een stuk veiliger ook, want als je besturingssysteem om zeep helpt en je moet de zaak formateren, hoef je alleen C te doen... ben je al je films niet kwijt :)