Seagate Desktop HDD 500GB 3.5" SATA II

Bekijk 3 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Seagate Desktop HDD 500GB 3.5" SATA II op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,8

Benpower 19-11-2010

Goede hardeschijf, lekker snel en makkelijk te installeren. Onthoud wel dat er bij de bestelling geen kabels en/of boekje is meegeleverd. Prima service en bezorging.

havana 16-04-2009

Deze ST3500320AS heeft het bij mij na 10 maanden (net als bij vele anderen zo lees ik op diverse fora) ook begeven. Weg data. Hij staat in BSY mode (staat voor busy). Ik probeer hem dit weekend nog via Linux Ubuntu te force-mounten en wie weet kan ik de data er nog van kopieren.

Wel een erg snelle en stille schijf: met HD tune gemeten (weet niet meer hoe snel precies, maar flink sneller dan de WD raptor 36GB). Ik bedenk me nog wel 10x voordat ik weer een Seagat zou kopen.

Surfer24 04-01-2009

Ik heb enkele weken geleden een Seagate ST3500320AS gekocht, na het plaatsen in de pc wilde ik hem formateren, helaas het waren enkele klikken en geen enkele mogelijkheid om hem te formateren, hierna hem geruild voor een nieuw exemplaar deze heb ik wel kunnen formateren en instaleren maar ook deze begaf het na 3 dagen, op enkele forums is te lezen dat deze barracuda serie erg veel problemen heeft, dus NIET KOPEN!!!!
Ik heb gelukkig het geld terug gekregen.