Western Digital WD Elements Portable 2.5 Inch externe HDD 2TB, Zwart - Reviews

USB 3.0 (3.1 Gen 1) Type-A
Capaciteit
2000 GB

Andre 21-04-2016
  • Product jaar of meer in bezit

Niet echt betrouwbaar

Defect gegaan binnen een half jaar, zeer groot nadeel van het Western Digital systeem is dat zij de USB 3 controller geïntegreerd hebben in het moederbord van de HDD waardoor de schijf meteen niet meer bruikbaar is als de controller het begeeft. Vervanger gekregen met verlies van al mijn documenten en die begaf het ook binnen een half jaar. Wederom alle documenten kwijt. Ben nu overgestapt op Seagate, zij hebben een losse USB controller waardoor de schijf na falen van de USB controller gewoon in de computer gestopt kan worden en alles nog beschikbaar is. Schijven van WD werken prima, de USB controller hadden ze wel wat meer aandacht aan mogen geven.
Geschreven voor: Western Digital WD Elements Portable 2.5 Inch externe HDD 2TB, Zwart

NOVEMBERx92 06-02-2018

Handige extra geheugenopslag

Product is makkelijk in gebruik en makkelijk aan te sluiten.
Er zit veel opslagruimte op voor foto's en video's.

Pluspunten

• Mooi uiterlijk
  • Makkelijk aan te sluiten