Makita UD2500 230 V Hakselaar - Reviews

• Slecht
  • Slecht

hakelaar55 17-04-2015 Product paar weken in bezit

5,5
Op zich vreet de hakselaar mooi de takken naar binnen echter het lijkt er op dat het mes slingert waardoor er takken van 30 cm lang uitkomen in plaats van stukjes. De takken zijn net niet doorgesneden. Bij het afstellen van het mes merk je dat slechts een tand het contrames raakt en de rest van de tanden niet. Verder is de veiligheids pal van de bak lastig in het slot te krijgen, zonder deze pal werkt de machine niet. Machine opgestuurd naar Makita die beweert dat de machine goed werkt en meld dat het geen versnipperaar is maar een hakselaar

Marijke van den Bos 10-04-2015 Product paar dagen in bezit

We hebben deze hakselaar 2 keer besteld, 1 keer via kieskeurig en 1 keer via Redon. Beide keren was de hakselaar bij het uitpakken al defect. De eerste keer klopte de aansluiting tussen het bovenste gedeelte en het motorgedeelte niet en de 2e keer was bij het motorgedeelte een hoek ingescheurd. Beide keren was het een fabrieksfout.
Voor ons dus geen Makita meer. We zijn nu al 10 dagen bezig om een hakselaar in huis te krijgen. Proberen nu maar een ander merk..